Juffie gefeliciteerd met jullie kleine!!! Gaat het goed allemaal? Owh lekker 1 nachtvoeding overslaan geef je borstvoeding? welkom Burningkarma en Vogelinnetje tis af en toe nogal stil hier omdat iedereen het topic vergeet incl me zelf Hier gaat alles lekker misschien zelfs iets te lekker haha nee hoor jongens doen het super goed en onze jongste slaapt gewoon al 4 weken door!! Echt super dus we hebben een lekker ritme gelukkig. Moet ook wel met 3 kinderen anders ben ik de weg kwijt
lol en ik wilde niet spammen haha, laten we het lekker op gang houden, dit topic! Caitlin doet het erg goed en sliep al door na 3 dagen ongeveer. Ze eet 150 cc, 5 voedingen per dag. Een lekker hongerlapje dus
Helaas heeft Viënn nogal veel krampjes waardoor we de eerste 2 weken wel in de weer zijn geweest met dr in de nacht. Maar gelukkig is het nu niet in de nacht meer! Die 150 cc zegt me niks of dat nou veel is of niet ik heb altijd borstvoeding gegeven dus ben daar niet in thuis!! Maar zo te zien groeit ze wel als kool Die van ons gaat niet super hard ze woog met de geboorte 2880 en 48 cm en was met het eerste cb controle 3115 en 50 cm Nu moeten we in januari weer dus ben erg benieuwd! Ik wou vragen ben jij ook thuismoeder maar je hebt natuurlijk verlof
@ Vogelinnetje Leuk dan zijn we praktisch buren haha! Ik woon naast station terwijde, nouja naast, ik zie het station vanuit mijn raam Welke kant woon je? Aan de appie Heijn kant of aan de andere kant van het spoor? @ Stef Fijn dat je je draai hebt gevonden Hier: Ik blijf tot september thuis, heb betaald en onbetaald verlof opgenomen Heerlijk! Misschien ga ik wel op invalbasis werken, er zijn wat problemen binnen de organisatie.
Yep, nog wel. 19 januari mag ik weer beginnen maar ik vind het niet heel erg. Ik heb er ook wel zin in. Ik werk op een KDV en Caitlin mag naar de andere groep dus ik ben altijd vlak bij haar
Hallo allemaal, Mag ik me ook aansluiten? Ik ben een mama uit Houten. Onze dochter is 17 november 2009 geboren. Leuk om een beetje te kletsen met mama's en aanstaande mama's uit de omgeving Utrecht. Groetjes, Wendy
Hoi Wen, Wat gezellig dat je erbij komt!!! Ook nog een jong dochtertje! Mooie naam hoor Elle, zie ik staan Trouwens ik weet niet wie het vroeg maar ik geef BV ja. Dat gaat erg goed! Christian begint zich nu echt om de 4 uur te melden! Het gaat dus de goede kant op! Hij groeit ook als een malle, want hij past al een paar rompertjes niet meer Kortom met die voeding zit het wel goed!
Welkom wen! Ik moet 5 januari naar CB om prikjes te halen voor Caitlin Ben benieuwd hoeveel ze weegt nu!
Wij moeten 12 januari naar het consultatiebureau voor de eerste inentingen van Elle. Ik vind het wel spannend. Ben ook altijd benieuwd hoe groot en zwaar ze is. Ik merk wel dat ze al flink begint te groeien.
Caitlin ook, het viel me pas op toen ik het zoontje van een vriendin vast had met 2 weken oud. Erg raar dat ze nu al zo stevig en groot is haha
Welkom Wen onze dochters schele net 1 dag! Hoeveel woog je dochter voor het laast? Ja in januari moeten wij ook voor prikje! Helemaal niet leuk maar moet wel. Ik heb het idee dat onze dochter helemaal niet groeit maar familie zegt van wel die zien haar veranderen We zullen het over 2 weken wel zien.
Nee, geen winkels, maar het ligt tussen tuincentrum Rodenburg en UVV/de sportvelden van de Paperclip.
@ Stef, wat grappig dat onze dochters slechts 1 dag schelen. Elle woog de laatste keer 3855 gram en was 50 cm. Bij de geboorte (3 weken te vroeg) was ze 47 cm en 2780 gram. Ze is dus aardig gegroeid. Van familie krijgen we inderdaad vaak te horen dat ze gegroeid is. Wij merken het vooral aan de kleertjes. Hoe groot en zwaar was jou dochter de laatste keer bij het consultatiebureau?
Ze is 10 dagen te vroeg geboren en woog toen 2880 en 48 cm. Laaste keer 15-12 woog ze 3110 en 50 cm dus niet super hard gegroeit me borstvoeding sloeg niet zo lekker aan ookal was mevrouw wel tevreden. En nog over 2 weken moet we weer dus moeten dan maar weer eens zien Geef je ook borstvoeding?
De borstvoeding wilde bij mij helaas niet lukken. Het deed meer pijn dan bevallen.....Dus toen zijn we overgestapt op flesvoeding, en daar doet ze het gelukkig goed op. Had wel graag borstvoeding gegeven, maar helaas.
@ Vogelinnetje, Dan wonen we echt heel heel dicht bij elkaar Daar wandel ik vaak, en ook in het park... lol! Allemaal nog de beste wensen voor 2010!!! Dat het een goed jaar mag worden
Het park is bij ons inderdaad om de hoek. Ik kom er nu nog niet zo vaak, maar daar zal vast verandering in komen.
@ Vogelinnetje waarom kom je er nu niet vaak? Heb je al kids en zoja hoeveel hoe oud? Wat hebben jullie dit weekend allemaal uitgespookt?