Hallo, Ik kom me ook weer eens melden, kreeg geen emails meer en ineens dacht ik he...dit topic bestaat ook nog!! Hoe is het met iedereen? Een aantal bevallen zie ik, iedereen nog van harte gefeliciteerd met de geboorte! Hier gaat alles goed. Julian is alweer 7 maanden geweest, het vliegt echt voorbij. Hij is echt de wereld aan het ontdekken zo leuk om te zien. Vandaag begin ik voor het eerst bij mijn nieuwe werkgever, erg spannend, moet vanavond mijn eertse dienst draaien!! Ben nu mijn energie aan het besparen en vriendjelief is thuis dus dacht ik ga eens even lekker forummen!!
Hallo meiden, allereerst wens ik jullie allemaal een gelukkig 2010! Ik lees hier de laatste tijd al vaak mee maar nu ik lees dat er een paar bijna-buurvrouwen van me zijn, meld ik me ook maar eens. Even kort voorstellen: ik ben Petra, ben 41 en we zijn al ruim een jaar bezig om zwanger te worden. Helaas heeft het tot nu toe niet mogen lukken. We hopen dus op roze in 2010. Ik woon ook in de Bongerd in Leidsche Rijn. Zit op dit moment in de WW vanwege de crisis en heb dus tijd genoeg om eventueel eens op te passen. Dat doe ik al heel veel bij mijn nichtjes en buurkindjes en ervaring heb ik met kinderen van 0 tot 8 jaar. Maar mijn grootste wens is toch om fulltime mama te worden
@ Mamalous Hai Nou we bestaan nog!!! Sterker nog, het andere topic van Utrecht bestaat ook nog steeds zag ik, maar ver ver in de rankinglist.. @ Desmo Duim duim dat het jullie jaar mag gaan worden Dus ook een bijna buurtje Hier: We hebben gister echt definitief besloten om voor het Gooi te gaan We hopen dat ons appartement snel verkocht is, desnoods met verlies maar dan kunnen we gewoon beginnen in een nieuwe regio. We gaan nu ook al een gastouder zoeken in t Gooi, is makkelijker, en manlief komt er langs wanneer hij naar zn werk gaat. Ik moet alleen op woensdag de kleine dan ophalen vanuit Utrecht.. Nu nog een baan in die regio voor mij en dan is het compleet
Ja daar ben ik dan ook weer @ juffie waarom t Gooi? Tis toch wel heel wat anders dan utrecht/vleuten welke deel van t Gooi zou je willen wonen dan? @Desmo welkom hier en we gaan zeker duimen dat het snel raak mag zijn! @mamaloes Leuk nieuwe baan was dat niet als assitente van iets als ik het me kan heugen kan ook mis zitten hoor Maar andere baan is natuurlijk altijd spannend wat zijn je werktijden ongeveer? Hier gaat alles goed, gelukkig zijn de drukke dagen een beetje voorbij en kunnen we weer aan het normale rimte beginnen! Ik zit niet super veel meer op het forum want heb vorige week manlief een X box kado gedaan met het idee weer zo stom ding in huis met stom spel (call of duty) maar ben helemaal verslaaft hahaha elke avond zitten we samen mensen neer te schieten tsja snap het ook niet waarom ik het zo leuk vind!!
Ja dat was ik! als doktersassistente op een huisartsenpost!! Ik word knettergek vand e XboX360..arghhhhh mijn vriend is verslaafd aan modern warfar 2, echt niet normaal. speel jij het ook online? Ik vind het echt drie x niks! haha platform spellen vind ik soms dan nog wel leuk om te spelen.
Ja had ik het toch wel goed toch nog een beetje goed geheugen met 3 kids Ja wij spelen idd ook modern warfar 2 met zijn 2e gesplits beeld is super leuk je moet ook echt samen werken. Wij doen best veel met zijn tweeën en vind het niet leuk als ik de hele tijd met hem zit en hij op de x box zit. Dus vandaar dat we gewoon lekker samen spelen. We hebben ook een balance board gekregen met de kerst en dat doen we ook wel samen is ook super leuk! Nee online hebben we nog niet gedaan eigenlijk we willen hem ook ombouwen en dat wordt online spelen afgeraden.
@ Stef We gaan in Huizen wonen; dat staat al vast. Ik kan niet echt lekker aarden in de Leidsche Rhijn. Ik houd dus helemaal niet van nieuwbouwwijken! Ennuhh ik wil niet dat ons zoontje hier op een school komt.. Hier in de wijk staan ze niet echt goed bekend.. En op mijn school is al helemaal geen optie haha.. Dus meer in de toekomst geredeneerd willen we liever in een klein stadje/ dorpje wonen voor ons kereltje Toch zal ik het "even snel naar de stad met de trein" wel missen!! Maar zover is het nog niet hoor
Goeiemorgen dames, Hier heeft manlief voor zn Bday een PS3 gekregen met Call of Duty, nou het lijkt hier wel Afghanistan!!! Raketaktaktak! Nu heeft hij zo'n oortje en kan hij online spelen en praten, nog erger.. Waar ben ik aan begonnan haha om zo'n ding cadeau te geven..
Haha ik zat ook erg te twijfelen of het een x box of ps3 moest worden maar x box was goedkoper en is om te bouwen. Ik vind die spellen anders zo duur!! Maar ik vind hoe gek het ook klinkt Call of Duty een super spel!! Zolang het maar samen spelen is anders is het saai. Gisterenavond ook weer gespeelt 2 uur lang hand gewoon krampen in me handen van de joystick hahaha Dan loop je door een dorp en dan maar schieten met 2 guns in je hand.
@ Stef, Geinig dat jullie samen spelen Nee ik ga altijd lekker aan de keukentafel zitten, ver weg van de oorlogsgebieden Wat ik wel gaaf vind is Ridge Racer 7, dan hoor je mij echt Move B*tch haha en beweegt de hele bank ongeveer mee..
Heey deze bestaat ook nog! Joey is alweer bijna 2! En ondertussen zijn we getrouwd! Hoe is het met jullie kindjes? Ik lees over MW2, hier ook een verslaafde man...
Was een leuke en gezellige dag, ondanks dat we uit de lift gehaald moesten worden door de brandweer! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
Voor mijn gevoel duurde het uren! Maar we hebben ongeveer 20-25 min vast gezeten. Ik kwam fashionably late op mijn eigen trouwdag hahaha
hi hi truusdemier, wat een verhaal zeg!! Echt geinig (kon je er op dat moment ook om lachen of niet!) Het is hier in de straten spek en spek glad.. Ben net al bijna onderuitgegaan!!
Op het moment zelf niet, ik stond echt met tranen in mijn ogen hoor! Het is levensgevaarlijk buiten, uitkijken hoor!
Het is wel jammer dat ik niet veel in het park kom, want het is er erg mooi. Het komt er helaas weinig van. Doordeweeks maak ik lange dagen en in het weekend vaak de andere verplichtingen...
Hai meiden, Nou hier is weinig sneeuw vergeleken met Noord Holland waar we vandaag waren.. Hadden jullie van de week snachts ook geen verwarming? Bij ons was de stadsverwarming uitgevallen Christian helemaal van slag, die had het steenkoud, maar met een kruikje in bed ging het weer goed. Wat hebben jullie vandaag gedaan? Nog spannende verhalen?
Ieks geen verwarming met dit weer Lekker dan zeg. Gelukkig hebben wij er geen last van gehad, moet er ff niet aan denken. Ik ben al zo'n koukleum