@ vogelinnetje; geen idee woon niet in LR, woon in zuilen... Maar wat ik begrepen heb krijg je vanzelf bericht van de gemeente wanneer je je kindje in moet laten schrijven. Anders even bellen naar de basisschool zelf.
hier geen ervaring met LR, maar wij hebben joey ingeschreven toen hij 8 maanden was. De school van onze 1e keuze zit al vol, maar staan op de lijst voor een plekje. We hebben nu wel al een plekje op de school die onze 2e keuze is, ook een leuke school maar we overwegen wel te switshen als er plek is op school 1.
mamalous, dat kan wel kloppen ja. Maar de Ludgerschool zit al vol in Zuilen. Daarom hebben wij hem nu alvast ingeschreven bij de Piramide, deze werken zonder wachtlijst
Ik woon tegenover de piramide, ludgerschool ken ik niet...tegen de tijd dat Julian naar school gaat woon ik denk ik niet meer in Utrecht en anders woon ik niet meer op deze plek.. Heb nog nergens ingeschreven! Volgens mij was ik overiges maandag bij jou aan de kassa bij de Kruidvat, dacht je te herkennen van je foto`s.
Ja zal ik doen, ik was in twijfel......misschien kan je het nog herinneren twas in de ochtend en ik haalde babyspul en vroeg of de opvolgmelk van de bambix niet weer was toen zei je nee die is uit het assortiment maar de Jumbo heeft het nog wel.
Nee, trekpleister niet, jumbo niet, ah niet... zouden ze het overal eruit gehaald hebben..Moet alleen nog ff naar de etos hier en hopen dat ze het daar nog wel hebben en anders overstappen op een andere opvolgmelk.
O dat is wel heel vreemd zeg! Ik zal het morgen eens navragen voor je, want het is wel heel gek dat het nergens meer te krijgen is.
Hai meiden! Heo gaat het hier allemaal? Hier prima. huis is nog niet verkocht Dus ben nog steeds Utrechtse mama
Hier ook alles goed, zodadelijk werken...Balen van je huis, krijgen jullie wel bezichtigingen? Moet je alweer aan het werk?
mamalous, ik heb antwoord van nutricia; Het is zowiezo te koop bij ah xl en etos op overvecht, super de boer bij de autoboulevard en de plus op de plantage.
Ik ga pas weer in augustus werken Heb heel lang verlof We hebben Open Huizen dag gehad 2 kijkers.. Helaas geen koper uit voort gekomen... En hoe is het met jullie kleintjes?
Wauw zolang?? neem je aansluitend je ouderschapsverlof op? en natuurlijk de zomervakantie eraan vast....wat een heerlijk vooruitzicht nog zolang thuis zeg!
Joey is helemaal klaar! We zijn eind Januari voor het laatst geweest en Wyke vertelde dat hey zo goed is gegaan dat hij niet meer terug hoeft. Qua ontwikkeling loopt hij nu 6 mnd voor (spierkracht) dus ze zag geen reden om terug te komen. We mogen altijd bellen als er wat is maar ze ging er vanuit dat dat ook niet meer hoeft! En jullie?