Hallo allemaal, Hier ook eentje uit omgeving utrecht ik woon in zeist. Helaas is het de vakantie vandaag voorbij ik werk niet maar me man wel en die mis je dan toch wel ff. Vooral als je 2 van die ondernemende kinderen hebt rond lopen Ik heb 2 zoontjes kaye is nu bijna 3 en yahro is bijna 14 maanden en spruit 3 is onderweg rond 25 november komt die. Tsja en verder heb ik eigelijk niet zo heel veel te vertellen over me zelf best een rustig/saai leventje.
Hoi hoi, Hier nog een Utrechtse mama to be. Om precies te zijn woon ik in leidsche rijn. Ik ben nu 20 weken zwanger van ons eerste kindje! Groetjes
Kunnen we niet even een lijstje te maken van iedereen Zo van Mammalous, 25, Utrecht, 1 kindje Julian Heb totaal geen overzicht...Weet iemand hoe zon lijstje te maken? Welkom alle nieuwe!
Mammalous, 25, Utrecht, 1 kindje Julian Stef, 22, Zeist 2 kindjes(jongens) Kaye en Yahro Manytroubles, 34, LeidscheRijn, 1 kindje Lotte, 22 maanden
@Butterfly, oww balen van de bekeuring. @Manytroubles, klinkt als een lekker weekendje. Balen he, ik moet vrijdag weer werken na 4 weken vrij.. @Mamalous, ja het is een hele organisatie hoor weer gaan werken. Ik heb dan de mazzel dat ik maar 2 dagen werk, maar toch elke x de tas klaarmaken. In het schriftje opschrijven hoe of wat enzo.. Aarden hier? Op t forum bedoel je? Hoe gaat t met Julian, een makkelijke baby? @Isra, leuk beroep! Hier vandaag weer na 1,5 jaar ofzo gelnagels laten zetten! Ben er weer superblij mee. Moest tijdens de zwangerschap er even mee stoppen doordat ze van mijn hormonen steeds loslieten. En erna geen tijd ervoor gehad.
Mammalous, 25, Utrecht, 1 kindje Julian Stef, 22, Zeist 2 kindjes(jongens) Kaye en Yahro Manytroubles, 34, LeidscheRijn, 1 kindje Lotte, 22 maanden MissyZuilen, 23, Utrecht, 1 kindje Mike, bijna 11 maanden
Mammalous, 25, Utrecht, 1 kindje Julian Stef, 22, Zeist 2 kindjes(jongens) Kaye en Yahro Manytroubles, 34, LeidscheRijn, 1 kindje Lotte, 22 maanden MissyZuilen, 23, Utrecht, 1 kindje Mike, bijna 11 maanden Juffie2008, 23, Utrecht, 1 kindje op komst, 23 weken zwanger
Nee aarden in utrecht vind het niks heb hier niemand willen verhuizen maar dat duurt nog omdat mijn vriend niet weet waar hij gelegerd word na een opleiding die hij gaat doen. Julian is een heerlijke lieve relaxte baby een echt lachebekje. Fijn je mooie nagels had ze ook voor mijn zw nu zelf lange sterke!! Waar laat je ze doen?
@Mamalous, ik zou echt niet meer wegwillen uit Utrecht. Maarja ik ben er ook geboren en heb al mijn vrienden en de meeste familie hier wonen. Ik laat ze altijd in Vleuten zetten bij een vrouwtje thuis. Ik had voor mijn zw ook hele mooie sterke gelnagels op mijn eigen nagels. Nu weer als begin met tips en dan gel tot mijn eigen nagels weer langer zijn.
Mammalous, 25, Utrecht, 1 kindje Julian Stef, 22, Zeist 2 kindjes(jongens) Kaye en Yahro Manytroubles, 34, LeidscheRijn, 1 kindje Lotte, 22 maanden MissyZuilen, 23, Utrecht, 1 kindje Mike, bijna 11 maanden Juffie2008, 23, Utrecht, 1 kindje op komst, 23 weken zwanger Isra, 27, prov. Utrecht, 1 kindje Ryan, 16 maanden
Zo in een korte tijd er weer veel Utrecht mama's bij. Missy Zuilen om de hoeveel weken moet je nu die nagels doen? Ik woon in een klein dorpje in de Prov. Utrecht, maar ik zou ook niet in de stad zelf willen wonen. Lijkt me echt veel te druk, hou wel van het landelijke!
Wij komen allebei niet hier vandaan en ook onze fan en vrienden niet hebben nu met de kleine ook heel geen netwerk en dat vind ik erg jammer maarja...komt misschien nig wel
Mammalous, 25, Utrecht, 1 kindje Julian Stef, 22, Zeist 2 kindjes(jongens) Kaye en Yahro Manytroubles, 34, LeidscheRijn, 1 kindje Lotte, 22 maanden MissyZuilen, 23, Utrecht, 1 kindje Mike, bijna 11 maanden Juffie2008, 23, Utrecht, 1 kindje op komst, 23 weken zwanger Isra, 27, prov. Utrecht, 1 kindje Ryan, 16 maanden Pelikaantje, 33, Utrecht, 1e kindje op komst, 21 weken zwanger
@Isra, om de 3/4 weken meestal. Soms door vakantie ofzo wel es 5 weken, maar dat is hooguit. @Mamalous, dan moet je hier maar een netwerk opbouwen.
Mooi!! Vooral het lakken ik liet ze ook altijd Zo lakken ik ging op de adamsestraatweg tegenover de 1e ah of naast de aldu
Ik betaal bij haar voor de 1e set 45 euro.. En erna steeds om de 3/4 weken 22,50 voor opvullen incl de lak/steentjes/glitters. Ik ga verder tv kijken en vroeg naar bed, fijne avond!