Ow zijn we ook nog op de tv hahaha... Er werd gefilmd door RTV utrecht vanwege echt te erg voor worden: jongeren jatten spullen van jongere meisjes en tegen seksuele handelingen krijgen ze de spullen weer terug! Maar we komen vrolijk voorbij lopen haha
Vanavond maar even kijken naar RTV Utrecht! RTV Utrecht was trouwens ook aanwezig bij de Maarsseveense plassen, met een promotieteam. We zijn weer een strandbal rijker! Manytroubles
Van mij mag het lekker stormen, kom maar!!! Hier graag in de Leidsche Rijn hi hi.. Koelt het een beetje af
@ Juffie, ja daar heb je gelijk in ! Als ik binnen zit vind ik het ook niet erg, maar buiten brrrrrr... geen onweer dan voor mij !
Wij wonen op 9, alle warmte stijgt omhoog dus het is hier 32 graden in huis. Vannacht blijft het nog 20 graden! Vrijdag gaan we naar de Efteling, ik hoop op een droge dag met een graad of 20
pfff warm he...wij wonen op 3 hoog maar ook zon warmte, bij de kleine op zn kamer (dak erboven,avondzon) 32 graden nu..maar beneden in de woonkamer slapen in zijn wieg, hij kan niet bij ons slaap ik zelf niet.. Ja morgenmiddag storm wij gaan gewoon lekker in de ochtend weg, verkoeling zoeken, hoop alleen dat de kleine het trekt buiten, wel in de schaduw uiteraard.. Ow trouwens zo leuk: vandaag voor het eerst op zijn zij! De benen gaan in de lucht en draaien maar! Ik weet ff niet meer wie er voor de echo ging (schaam schaam) maar hoe is het gegaan?
Zo Julian heeft er zin in! Hier is ons mannetje op, werd wakker door een hoestaanval. Beginnende kroep...
Kroep? is dat hetzelfe als pseudo-kroep? En dan in de stoom van een hete douche schijnt te helpen toch? Balen tis al zo warm en dan kost dat ook nog eens harstikke veel energie
Zo wat is het hier al druk geworden??amper bij te houden...storm?waar storm...ik zie nog geen storm hoor, alleen mijn voeten die veranderd zijn in zwemvliezen, zo dik.....:xvan mij mag het bij wijze van gaan sneeuwen....
Goedemorgen, Gelukkig heeft de kroep niet doorgezet! Probleem is dat stomen averechts werkt bij Joey; Kroep veroorzaakt paniek --> benauwder, Door het stomen raakt hij nog meer in paniek --> nog benauwder zodat Joey bijna gaat piepen en dus geen lucht meer krijgen. De enige oplossing is naar de EHBO om te stomen met steroiden en tabletten meekrijgen als nabehandeling. Jenna, balen van je voeten joh! Doet het ook zeer? Iedereen een hele fijne dag!
Haha dat was ik maakt niet uit joy was niet veel bijzonders we gingen gewoon ff naar ons kleintje kijken of alles nog naar wens was daar binnen Jou mannetje is dan best snel met op zijn zij rollen! Ja of ik had van die luie donders hoor kan ook Ohh vanavond naar de camping maar wil helemaal niet met die storm! Ik hou helemaal niet van onweer is niks voor mijn en dan zit ik ook nog eens in de caravan nou ja we overleven het ook wel weer! Fijne dag allemaal!
Ja is die vroeg? Hij vind dat op dit moment het leukste om te doen, alle speeltjes zijn niet meer zo intressant! En was alles goed daarbinnen? Toch altijd leuk om even te zien toch?Was het in 3d? Nee op de camping met storm lijkt me niks, maar morgen en het weekend is het alweer beter weer! Veel plezier!
Nou of die van mijn waren laat hoor kan ook Ja alles was gelukkig goed daar binnen het weegt nu 888g wel leuk om te weten. Ze heeft wel 3d geprobeerd maar helaas zat de deugniet met handjes in mond en voor zijn ogen dus geen goeie foto gekregen. Maar vond wel leuk om te zien! Pff ben de was aan het doen maar tis echt warm niet normaal
Ja TruusdeMier, die voeten van me doen heel veel zeer, soms lijken ze te branden....Tot nu toe geen sneeuw, geen storm, geen hagel, wel een loeihete dag en wezen dobberen in het zwembad met man en zoon, heeeeeeeeeel relaxed...... Ik las ook over zwemmen in natuurwater, hier bij mij achter, de laagraven, is een recreatieplas aangelegd. nou ja, het water lag er al, alleen de gemeente vraagt er nu entreegeld voor. met strandje en speeltuintje en al. 3 euro pp. enige nadeel is dat als je gaat zwemmen je bene vast gaan zitten in van die vieze lange slierten (planten) en dat de bodem heel vies glibberig is..... maar t is wel een leuk idee van de gemeente.....en ook schoon, want daar letten ze op. is dus wat anders dan de Lek bv...