Utrechtse Mama's gezocht

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jenna83, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Juffie gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk.

Ik ben gisteren met de kleine man naar het zwembad geweest, dit was geen succes. Ik heb een klein ondernemend mannetje die op ontdekkingstocht wil. Maar door de enorme drukte kan ik hem niet zijn gang laten gaan. En het zwembad ligt op een soort eilandje omringd door sloten dus ik kwam echt ogen, oren, handen en voeten te kort. Hierdoor ben ik ook maar heel even in het zwembad geweest. De volgende keer zet ik maar lekker het zwembadje op in de tuin, dan kan hij lekker zijn gangetje gaan.

Nou wat is dat dan toch weer voor een raar iets Mamalous. We leven echt in een rare wereld.

Truus veel plezier in de efteling morgen.

Mamalous leuk he al die mijlpalen die je bereikt met je kleine man. Er gaan er nog zoveel meer komen. Echt genieten hoor!

Nou Jenna van mij mag de sneeuw nog wel op zich laten wachten hoor. Ik ben wel een grote fan van de wintersport maar geniet ook nog wel van het zonnetje.

Hier zijn de storm en onweersbuien al over, bij jullie ook?

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

pff..heb het ff zwaar, de kat waar ik het over had is net naar zijn nieuwe baasje gegaan.....en ik maar huilen hier, maarja is wel de juiste keuze geweest...pffffff

3. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    @ mamalous

Kan me voorstellen dat je er verdriet van hebt. Maar wel fijn dat je de kat een nieuw baasje hebt kunnen geven.

Wij hebben ooit een hond overgenomen van een collega van manlief. Die collega "had er niet zoveel zin meer in" en wilde het beest, dat op de dag dat ie bij ons kwam 1 jaar werd, naar het asiel brengen.
    Ik vond dat zo zielig dat ik zei dat wij 'm wel wilden overnemen. Met een proeftijd van 2 weken, we moesten natuurlijk wel even aankijken of het goed ging met onze eigen honden.
    In de derde week kreeg 1 van onze honden het aan de stok met de nieuwe hond. En dat bleef zo, dus de nieuwe hond konden we niet houden. Maar de collega zei: Jammer, de 2 proefweken zijn voorbij.
    En toen zaten wij met een hond die we niet konden houden en de asiels nemen niet zo makkelijk honden op.
    Na lang praten met een asiel hier in de buurt, die gelukkig begrip hadden, konden we de hond daar afleveren.
    En daar heb ik ook onwijs veel verdriet van gehad, al hadden we het beest maar 3 weken gehad.
    Gelukkig hoorden we na een week of 6 van het asiel dat Rocca een goed nieuw huisje had gevonden.

Maar het blijft pijnlijk, een dier moeten weg doen.

manytroubles

4. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    O ja, en die collega, daar heb ik geen woord meer mee gewisseld. Mensen die zo laconiek reageren, daar wil ik niks meer mee te maken hebben!

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@ manytroubels: pff wat een collega zeg, wij hebben tegen deze mensen gezegt dat als het niet gaat hij echt hier weer terug kan komen, maakt niet uit na welke termijn.
    Heb iig een kort nachtje gemaakt, doet me veel meer dan verwacht...

Iedereen fijne dag, wij gaan vandaag lekker naar opa&oma toe

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoi meiden, ik ben na 3,5 week vakantie weer aan het werk. Bah valt dat even tegen zeg.. Het is gelukkig niet onwijs druk, dus lekker even er weer in komen zo!
    En het voordeel, hubbie moet ook gewoon maandag weer beginnen en dan kan ik eindelijk mijn normale ritme weer oppakken en vaker op t forum komen kletsen! :)

Kan iemand even gauw een updatje geven?

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    @Isra: sorry had je vraag even gemist!Ik blijf voorlopig fulltime werken dus 36 uur.Gelukkig bestaat er een kinderdagverblijf en hebben we opa en oma in de buurt. :D

We hebben gisteren nog lekker een poosje kunnen bbqen voordat het noodweer losbarstte.Ik ben niet zo'n held met onweer,dus ik was er niet zo blij mee.Gelukkkig was het redelijk snel weer voorbij.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij hebben eigenlijk maar 2 grote klappen onweer gehad en 1 bui regen.. Had t veel erger verwacht door het weeralarm van KNMI!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Missyzuilen hoe was je vakantie? Waar zijn jullie heen geweest?
    TruusdeMier hoe was het in de efteling? Wij hebben vandaag lekker in het Julianapark gewandeld met vrienden die een 2ling hebben gekregen, ze verschillen 2 weken met Julian, ze wonen in duitsland dus was erg leuk dat ze langskwamen. Julian had vandaag wel een erge huildag, alles uitgesloten, geen koorts, geen honger, geen vieze luier enzo..denk misschien zijn sprongetje? Hij huilt nooit...Vandaag voor het eerst voorgelezen, hij vond het geweldig, helemaal in het boek opgenomen!

Jullie nog leuke dingen gedaan?
    slaap lekker voor straks

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi meiden,

Allemaal lekker weekend gehad? Het viel inderdaad reuze mee met het weeralarm.
    Maandag moet ik weer werken, dat gaat word even wennen na 6 weken :S

Fijne dag allemaal!!

11. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Door mijn verlof heb ik nooit meer echt een weekendgevoel, zeker niet nu mijn man dit weekend aan het werk is. Dus zit een beetje thuis met de kleine en vandaag hebben we besloten dat we een giraf gaan maken van wcrollen. hij heeft alles geverft en vond het helemaal geweldig. Het lijmen doe ik toch zelf maar. Misschien wordt dat zijn kadootje voor de verjaardag van zijn papa...

Verder nu echt nog 4 weken te gaan tot uitgerekende datum. Gisteravond had ik trouwens een wee, die voelde echt als een wee, duurde net zo lang en was heel anders dan een voorwee. Maar sindsdien is het weer rustig. Alsof mijn lijf me steeds wil doen herinneren aan wat komen gaat, maar dan 10 keer erger....:$

Afgelopen week nog fotoos wezen maken in het natuurgebied hierachter. Bij mijn eerste zwangerschap liet ik het doen door een vriend die fotograaf is. Dit keer wilde ik het lekker met mijn man doen, het was een zeer mooi intiem gebeuren (niet intiem in die zin hoor:p). Er kwamen zeer mooie pics uit van mij en mijn buik...van die pics maken we een album..
    een aanrader voor iedereen...

12. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    @ juffie2008: Heel veel plezier weer met werken! Maak er een leuke eerste dag van! Ik moet zeggen dat ik meestal wel weer zin heb om na de zomer te beginnen, maar deze keer totaal niet! Maar zal ook wel weer wennen.
    @Jenna83: Pfoe, spannend hoor, het idee dat het kindje nu kan komen! Heel veel sterkte/succes en we horen het hier wel hè!
    Wij gaan straks, na het middagdutje van het meisje nog even naar het Strijkviertel. Kan het meisje nog even rotzooien met water en zand.
    Gisteren naar de bouwspeeltuin geweest hier in de buurt. Enorm leuk, ook water en zand, dus het meisje vermaakte zich wel. Helaas is ie vandaag dicht.

Manytroubles

13. juffie2008

@ Jenna

Wat leuk dat je fotos hebt laten maken, ben erg benieuwd naar de resultaten... Wie weet maakt mijn zus nog een paar fotos van mij en mn dikke bukkie :D Ze heeft een professionele camera, dus wie weet ;)

14. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Juffie2008: ja is erg leuk om te doen. hoe ver ben jij dan?ik zie geen banner bij jou.

15. juffie2008

Wel toch? Banner staat als het goed is gewoon er onder hoor.. Vandaag volgens banner 23 weken en 6 dagen, maar ben 24 weken zwanger ;)

16. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    O ja nu opeens zie ik hem wel...daarvoor even niet...

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Ik heb ook een hondje en ik zou er niet aan moeten denken om die weg te moeten doen. Mijn grootste nachtmerrie tijdens mijn zwangerschap was dat het niet zou klikken tussen de hond en Ryan, maar gelukkig klikt het vanaf dag 1 super, die 2 zijn onafscheidelijk.

Belinda wat zouden we zonder opa en oma moeten he :D

Mamalous een sprongetje zou heel goed kunnen hoor, heb je het Oei ik groei boek?

Juffie succes morgen weer met je 1ste werkdag, welke klas ga je les geven?

Jenna jij schiet al lekker op zeg, nog even en dan kan het gewoon al geboren worden, spannend hoor!

Juffie je kan ook altijd bij mij langskomen om foto's te maken hoor, ben fotograaf :D

Vandaag zijn vrienden van ons wezen BBQen, zij hebben een dochtertje van 7 maanden. Ryan gaf haar allemaal kusjes echt zo lief!

Nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie, heerlijk. Ben echt aan het aftellen.

18. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Vandaag ook wezen BBQ'en en valt me op hoeveel er nog in kan bij me...:p
    Ben nogal zenuwachtig en dan voel ik niet echt vermoeidheid. Zodoende is het nu kwart voor een en ben ik nog steeds op. Maar t is ook zo heerlijk rustig....
    Mijn buik rommelt laatste tijd best wel, veel harde buiken, krampen enzo. Zal dat wat betekenen?Aan de ene kant zou wel leuk zijn als hij/zij komt, aan de andere kant vind ik het wel prima zo...
    Heb alleen echt een keiharde buik, overal waar ik voel zit kind en voelt het dus hard....kan niet meer een zacht plekje vinden en dan te bedenken dat dat eruit moet....:$

Ben ook bezig met geboortetraktaties, ik wil ze zelf maken en bestel dan de spullen via internet. Beetje jammer dat de verzendkosten best hoog liggen, dus al met al toch wel wat. Ik vroeg aan mijn man wat leuker is: pepermuntjes in zo zakje of chocolaatje. Hij kon niet geloven dat ik me daar nu druk om maakte, wat kon hem dat allemaal schelen. Mijn vriendin (die geen kinderen heeft) vond het ook al zo nutteloos...

Snap ik niet, ik vind het leuk om te doen, en moet toch de tijd zien te doden he...
    Daarom vandaag met de kleine maar een giraf gemaakt....dat vond mijn man wel weer leuk. een giraf van een melkpak en wcrollen, plakken en geel verven...dat verven vond mijn zoontje wel erg leuk, lekker kliederen...

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Het is rustig geweest hier zeg.

Jenna ik snap heel goed dat je daar al druk mee bent. Mensen kunnen soms zo lekker negatief reageren op dingen waar je zelf juist zo enthousiast over bent, maar niks van aantrekken hoor. Lekker je eigen ding doen.

20. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier nog meiden die iemand kennen die jongens kleertjes goed kan gebruiken van maat 50,56,62,68,74? Iemand en geld nood of zoiets...

Deel Deze Pagina