Utrechtse Mama's gezocht

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door jenna83, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Kleertjes zijn weg :)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi meiden,

ik geef les aan groep 1 2 op een zwarte school. Erg leuk!
    Wat leuk dat je zelf traktatie gaat maken, ik zou voor pepermuntjes gaan zeker met dit warme weer. Chocola kan smelten.. Waarom koop je geen leuke gekleurde snoepjes bij Jamin of bij de supermarkt? Scheelt verzendkosten?

Verder alles goed met iedereen?

3. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Hoi meiden!

Hier weer even een bericht van mij.Ik ben sinds maandag aan het werk,en het was wel weer flink wennen,maar het gaat wel weer goed.Ze hadden me gemist en dat is altijd fijn om te horen! :D
    Goed voor je ego ook haha.Het is wel zwaar in combinatie met zo'n kleine hoor,daar moet ik nog wel aan wennen.Naar de opppas of het kinderdagverblijf brengen en halen,spullen meesjouwen enzovoorts,maar dat heb ik er voor over.Onze uk doet het heel goed ondanks het gesjouw.Vanmiddag moeten we weer naar het buro,ben benieuwd hoe zwaar en groot hij nu is,en welke adviezen ik ga krijgen.Ook krijgt hij de volgende inentingen,en dat vind ik minder leuk.Maar goed,even doorbijten maar!
    Fijne dag allemaal,en hopelijk gaat alles ook goed met jullie!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey meiden!

Ik ben naar huis geschopt (anders ging ik niet) pijn in mijn rug was neit meer te houden en zelfs met pijnstilling liep ik met tranen in de ogen.

Kan iig lekker mijn jochie om half 4 halen! Toch iets positiefs!

5. juffie2008

@ Truus

Hey wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je rug!!! Is daar een oorzaak voor? Zelf heb ik altijd erg veel baat bij Spiroflor, SRL gelei van VSM.. maar als je echt een afwijking hebt ofzo, dan heeft het weinig zin ;)

6. ProudMum

Het is gewoon verkeerd tillen hoor, beetje eigenwijsheid van mij...

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

He meiden,
    Hier ook weer even een berichtje van mij, heb een drukke week achter de rug en nu alleen morgen nog een drukke dag en dan dinsdag weer aan het werk na 1 jaar, ziektewet en verlof, pff zal zwaar worden.
    Ben alweer helemaal gewend zonder kat hij heeft het daar goed, heb al verschillende foto`s gehad.
    Onze kleine gaat ineens hard..eerst ging hij op zijn zij (vorige week) toen van de week van zij naar buik, en nu ook weer terug van buik naar rug.
    Net trouwens pasfoto`s laten maken voor hem, echt zoon leuke foto geworden!!
    Van de week kregen we nog bericht dat de kleine kon komen op een KDV na bijna 1 jaar inschrijven maar heb hem afgewezen, wil degene bij ons in de straat..en gelukkig hebben we GO.

NOu ga weer verder, zitten in de serie 24, kijken alles achter elkaar...

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

truus: en dat zeg je dan niet...vond het al vreemd dat je gisterne thuis was. knuf!

traktaties: in de flair staan altijd leuke dingen. vorige keer een spekjes rumps met dropveter pooten

9. ProudMum

Julian gaat rap Mamalous!
    Had toen ik weer moest beginnen met werken mixed emotions hoor!

Steenbokje, u know me...

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja hij gaat te snel hij is pas 3 maanden maar lijkt wel 6 maanden. Hoe gaat het vandaag met je rug?

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Belinda je 1ste week zit er alweer op.
    Inentingen zijn nooit leuk, ik ben blij dat ik er voor heel even van af ben.

Truus mijn vriend is van de week bij de fysio geweest, hij had ook zo'n ontzettende pijn in zijn rug en nu staat er een wervel verkeerd, dus die gaan ze behandelen. Misschien ook is naar de fysio gaan, hopelijk kan zij je pijn verhelpen.

Mamalous spannend hoor dinsdag voor het eerst aan het werk. Fijn dat de kat het ook goed heeft, dan kan je het wat sneller los laten lijkt me.

12. ProudMum

ik heb besloten dat ik maandag toch maar even ga bellen!

Mamalous, welk KDV had een plekje vrij?
    Joey zit bij De Kinderzee en hij heeft het super naar zijn zin! Lange wachtlijst maar was het wachten waard!

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Er was plek bij Kikeboo, maar op de dagen dat ik eigenlijk geen opvang nodig heb. Wacht nu op die hier in Zuilen..
    Heb een nieuw probleem Julian past niet meer in de wagenbak van de bugaboo, hij heeft nog 5 cm ofzo over,zou hij al in de andere kunnen? Hij heeft gewoon al maat 68! Maar in de breedte is het nog wel iets te wijd maar voor de lengte heeft hij het al nodig..Ben benieuwd wat het CB zegt over zijn ontwikkelingen en lengte, moet donderdag dan ook 2e prikje, gelukkig gaat mijn vriend met hem.

doei

14. ProudMum

Dat schiet dan ook niet op he!
    De Bugaboo heeft toch een relatief grote bak lijkt mij? Persoonlijk zou ik nog even wachten tot Julian echt niet meer in de bak kan, ik ben altijd nogal huiverig met het ruggetje namelijk... Als het echt niet meer kan zou ik Julian in de buggy-inzet doen maar dan wel met een voetenzak onder zijn ruggetje. Dat ligt at zachter namelijk.

Spannend altijd he die bezoekjes op CB.
    Ik heb vrijdag op mijn kop gekregen, Joey was volgens hun richtlijn te zwaar en te klein...

15. juffie2008

Hoi meiden,

Jullie ook al problemen met KDV?
    Wij hebben dat al helemaal afgeschreven we gaan maar voor een gastouder want het is echt niet leuk ind e Leidsche Rijn..

Wie weet verhuizen we nog voor die tijd naar een andere stad of dorp...

16. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Jeetje, de zomervakantie is voorbij en ik zit gelijk alweer in het ritme van druk-druk-druk! Heb net hier even bijgelezen!

Kinderopvang in Leidschrijn. Een ramp.
    Lotte is het eerste jaar naar een KDV in Amersfoort geweest. Kon ze met manlief mee 's morgens en 's avonds weer naar huis. Maar maakte dus hele lange dagen (van 7 tot 7...) Niet leuk!
    Na een jaar kwam er een plek vrij in Harmelen en daar zit ze nu.
    Ik werk in een forumschool waar 2 KDV's zitten. Maar plek...ho maar.
    Je moet ook overal zelf achteraan zitten. Heb een week lang lopen zeuren bij Koko. Zou op plaats 98 staan en een week later belden ze ineens dat Lotte geplaatst kon worden. Maar niet op het KDV waar we haar graag wilden. Hebben we dus maar afgewezen.
    Ben er nu wel uit dat ze in Harmelen blijft. En dan nu maar vast op zoek naar naschoolse opvang voor over 2 jaar.
    Van veel KDV's waar ik ingeschreven heb toen ik net zwanger was, heb ik nog nooit iets gehoord. Ook zo raar!

@Mamalous: 24! Leuk! Wij zijn nu met seizoen 3 begonnen. Verslavend hè!

Groetjes!

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier een vianen mama:p ben volgend jaar april uitgerekend als alles goed gaat :)

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

welkom lautjuhh......spannend hoor! al een afspraak voor de 1e echo staan?

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ja 8 september dus over een weekje echt spannend :) maar wel erg leuk :d

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

spannend! Is het je 1e kindje?

Deel Deze Pagina