Wist niet dat er zo'n topic bestond! Ik ben sweetchocolate, 25jaar en woon in Nieuwegein. Samen met vriend, zoon en hond.
Kinderboerderij in Nieuwegein kun je bereiken door je auto in Fokkesteeg (Muiderschans) te zetten. Dan via de tramtunnel bij Geinsche hof het park in te gaan. Eerste verharde breede pad rechts. stuk doorlopen en dan zie je het aan de linkerkant. In Nieuwegein is de kinderboerderij leuk. (Woon zelf in Fokkesteeg)
Nou, dan meld ik me ook, alhoewel ik de indruk heb dat het topic niet heel actief is... Maar ik ben in ieder geval een Utrechtse mama (40 jr) van een tweeling van bijna 2 jaar. Ik woon sinds een jaar of 6 in Utrecht en daarvoor altijd in A'dam gewoond. Zal nog even teruggaan lezen in het topic wie er nog meer uit Utrecht komen. groetjes, Hellen
Het is hier inderdaad niet echt actief.... Jammer, maar ja. Welkom! Als het droog is en blijft gaan we vandaag naar de kinderboerderij in Zeist. Heb zelf gewerkt in gemeente Zeist (huis ter heide). Is hier verder in Utrecht nog wat te doen voor die Ukkies? Zijn er nog leuke zwembaden ofzo in provincie Utrecht?
ik vind kinderboerderij lombok in utrecht erg leuk voor die kleintjes.. Of in nieuwegein.. Zwembaden geen idee eigenlijk.
Ik vind het zwembad in Nieuwegein, Merwestein echt een aanrader. Marc is niet echt een waterratje ( lees : een beetje bang ) , maar daar is hij het kinderbad ( Jungle-bad ) niet uit te slaan Verder vind ik weinig zwembaden echt leuk...... Kidzcity in Utrecht vind ik een super overdekt speelparadijs. Alleen moet je kindje wel al een jaartje of 3 zijn, anders is er niet veel aan. Ballorig ( Houten ) daarentegen dan weer wel. Pyramide van Austerlitz ook erg leuk, mits het weer een beetje mee wil werken.
Thanks. In Nieuwegein vaak zat wezen zwemmen (vandaar mijn vraag). Is erg leuk, maar het wordt ook tijd om eens een ander zwembad te gaan ontdekken. Is ballorig voor 8 maanden al leuk joh? Ik zal eens kijken voor Pyramide... Bedankt!
Als je kind kan kruipen en een beetje 'klauteren' is Ballorig al gauw leuk. Tenminste, mijn spookje vond het toen al leuk. Er is een gedeelte voor de jongere kindjes ( tot een jaar of 4 ). Ja, dat had ik dus ook ... Veel al in Merwestein geweest maar als je dan online een beetje gaat zoeken is er weinig wat er aan kan tippen, hier in de omgeving. Of ik zoek natuurlijk verkeerd, dat kan ook. Pyramide is niet leuk hoor, voor een kindje van 8 maanden. Dat is echt voor de wat oudere kindjes.
Dan wachten we nog even met Ballorig. zag dat ze ook peuterochtenden hebben en aangezien ik maandag en dinsdag vrij ben is dat misschien leuk. Heeft iedereen de storm overleefd?
Ik heb echt helemaal niks meegekregen van de storm... Deze zwangere huismus heeft rond een uurtje of kwart voor 10 d'r luikjes dicht gedaan en vannacht, toen ik wakker werd, was er geen storm te bekennen
Chin, wees blij. Echt die klappen vond ik wel mee vallen op zich. Waren wel continu flitsen. Zaten buiten (op het balkon) en konden de storm zo zien aankomen vanuit Vianen. Mooi om te zien. Verder boven zitten kijken (wonen in een maissionette) op onze slaapkamer met raam wagenwijd open. Totdat de storm recht op ons af kwam. Hier alles goed, en bij jullie allemaal? En dan nu oei ik groei kijken! Vorige week vond ik het leuk.
Ben ik ook weer eens! we waren een weekje op vakantie maar dat was ik vergeten bij jullie te melden...sorryyy! We waren een week in Vaals op een park van landal....heerlijk hoor! Zoonlief heeft zich prima vermaakt en dan heb je het zelf ook snel naar je zin he! Hoe is het met jullie allemaal?? Nog spannende dingen beleefd??
@Sweetchocolate ja mooie onweer he.. t was wel heftig om dr midden inte zitten maar ook wel heel erg mooi met die flitsen (woon in vianen ) @Belinda lekker hoor op vakantie!
Belinda heerlijk! Mooie omgeving daar. Is het een mooi park? Zijn er wel eens langs gekomen. Zijn naar de 3 landenpunt toren geweest. Lautjuh haha was heftig dan bij jullie. Heb balkon precies op jullie staan dan. Wat was het in het park een zooitje. Gewoon echt hele dikke bomen om gewaait. Gisteravond ging de wind ook lekker tekeer. Iemand nog plannen voor vandaag?