Naast mijn gezin die de grootste hoeveelheid tijd opslokt hou ik erg van winkelen, sauna en heerlijk op terrasje met wijntje in de zon Jij nog hobby's?
@Ladylittleangel ik ben in mijn vrije tijd graag bezig met fotografie. Dat is een grote hobby van mij. Zelf nog leuke hobby’s?
Wat een leuk een utrecht eo club. Ik woon rechts van utrecht op de kaart in een plaats met een B. Ik ben alleen samen met mijn dochter van bijna 11 maanden. Bewuste keuze Hopelijk raak ik dit jaar zwanger van nummer 2. Mijn dochter is een lief, makkelijk, gezellig, zeer actief/bewegelijk meisje (pffff) met een duidelijk eigen willetje. We wonen nog samen met 2 bejaarde katten van 16 op een flat. En ik werk als doktersassistente in groot ziekenhuis 24 uur per week. Dochter gaat naar een gastouder. Hobby’s: wandelen, bord -en kaartspellen spelen, kleuren en lezen. Eh willen jullie nog meer weten?
Mooie foto's en knap! Ik snap nooit al die verschillende instellingen op de camera. Das meer mijn man zijn ding. Ik zet hem gewoon op auto
Kan er nog een Utrechtse bij? Niet geboren en getogen, maar woon hier inmiddels toch ruim 10 jaar. Inmiddels met man en een peuter en een kleuter.
Welkom dames! Gezellig hoor, zoveel utrechtse dames en omstreken. @djoyz mooie foto’s! die foto met het water! Die vind ik echt mooi. Dat je dat zelf kan doen vind ik knap!
Gezellig nog een paar dames omgeving Utrecht erbij welkom @Solstice en @aicirtap @djoyz Wat een mooie foto's maak je zeg! Echt heel leuk als je dat kan! Mijn hobby's zijn terrasjes pakken en dagjes weg met mooi weer (vooral zon genieter dan ) weekendjes weg gaan, ben een groot Disney liefhebber, en doe graag gelnagels zetten en freubelen.
Bedankt voor de complimenten Ik ben toen ik heel jong was aangestoken door mijn vader die al veel bezig was met fotografie. Uiteindelijk ook maar een goede camera gekocht, en oefenen oefenen oefenen. En inderdaad, de automatische stand word niet meer gebruikt, alles handmatig instellen. Zoals jullie kunnen zien fotografeer ik echt van alles, van natuur en dieren tot waterdruppels (zo leuk om te doen! Maar wel veel geduld voor nodig) @Sulley hier ook nog een Disney fan! Onze kerstboom was dit jaar een Disney boom (stond in lente vorig jaar kerststallen te kopen bij de primark want daar hadden ze toen van alles van Disney hahah, mijn vriend moest er zo om lachen)..
Ik zal wat actiever mee gaan schrijven meiden leuke hobby’s zie ik voorbij komen Ik heb een tijdje baby kleertjes genaaid, maar ik heb er weinig geduld voor. Voor de rest; spinning en films kijken koken/bakken en fietsen is ook wel mijn ding
Oh wat leuk! Heb toen zelf allen die grote Mickey en Minnie gekocht en die kleintjes. Heb ook zelf Mickey kerstballen gemaakt toen voor mijn boom. Verzamel je ook Disney dingen? Ik ga ook regelmatig naar Disneyland toe helemaal geweldig vooral nu met een kind
Ik meld me ook, en zal proberen meer te reageren dan normaal. Ben meer een meelezer Ik kom ook uit Utrecht en woon momenteel in Maarssen. Ben 33 jaar en heb een zoon van 8 en een dochter van 5. Ik werk in de zorg, bewoners met dementie (kleinschalig wonen) en doe dit al 16 jaar met veel plezier. Ik ben mezelf toch wel wat aan het oriënteren om nog verder te leren. Als de kinderen iets ouder zijn, komt daar wel ruimte voor. Verder houd ik van gezellig met vriendinnen borrelen, uiteten, gek doen. Soms ben ik blij dat niemand ons in de auto hoort zingen. Ik houd van dansen en muziek. Volgens zoon moet ik mezelf opgeven voor de Voice, haha. Ik houd van series kijken, koken en bakken. Gezellig meiden.
Als ik eenmaal aan verzamelen ga beginnen dan moet ik er een huis bij kopen denk ik hahahah. 2 jaar geleden naar Parijs geweest inderdaad, ik voel me altijd meteen weer kind, we gingen voor mijn nichtje van 2,5 toen. Iedereen vertelde ons dat het zonde was want ze weet er na een jaar toch niks meer van, maar wat blijkt; ze weet nog heel veel en ze gaan dit jaar weer. Ook nog een keer met school geweest ja-ren geleden, maar ik heb echt een rot schooltijd gehad dus dat was niet echt genieten.. Mijn vriend vind het allemaal niet zo boeiend dus denk dat we pas weer een keer gaan als we een kleintje hebben (hopen dat dat lukt natuurlijk ) Het is ook zo jammer dat het zo duur is... Ik ben helemaal blij, heb net gewinkeld in Nieuwegein en shirtjes nu maat 44/46 en broek 46. (Ik kom van maat 50 ) we zijn er nog niet, bijna op de helft...
Ja Disney is zo duur! Gewoon niet leuk meer Nieuwsgierigheidje.... jullie willen einde van het jaar starten voor eerste kindje. Heeft dit met je gewicht te maken of meer plannings technisch handiger.....
@meis23 welkom bij de club! Je woont dan om de hoek leuke hobby's ook. Gezellige levensgenieter dus. Ik hou er van @djoyz hahahaha dat herken ik wel hoor. In het begin verzamelde ik heel veel maar ben wat kieskeuriger geworden en heb veel weg gedaan. Heb nu nog 1 vitrinekast met spullen en is mooi zat. Wij hebben een jaarkaart voor Disney en gaan 2 a 3 keer per jaar zeker wel. In februari verloopt hij en gaan we niet meer verlengen omdat het te duur word. Ben het helemaal met jullie eens hoor het is ook belachelijk duur en 't word alleen maar erger helaas.
Het heeft een groot deel met mijn gewicht te maken inderdaad. Buiten dat zijn er nog steeds dingen in en om het huis die we nog af willen hebben voordat we eraan gaan beginnen (grote verbouwing gehad toen mijn vriend het huis kocht, moeten nog wat dingen bijgewerkt worden en geschilderd aan de buitenkant en dat soort dingen). Daarnaast heb ik al een tijdje een grote kinderwens maar ik merkte en merk nog steeds dat mijn vriend het allemaal best spannend vind; al die verantwoordelijkheden erbij. Ik heb dat ook wel maar de wens is zo groot en ik zie geen beren op de weg. Laatste tijd merk ik wel dat hij er meer naar toe groeit ofzo, eerst was het altijd rustig aan en we zien wel. Paar weken geleden het er weer over gehad samen en toen gevraagd hoe hij het voor zich ziet. In principe is het plan om het einde van het jaar te gaan kijken of alles goed gaat en dan te gaan starten. Misschien zelfs wel eerder maar niet voor de zomervakantie in ieder geval want in die periode willen we het huis aanpakken. Een groot ding was wel dat ik ervan uit ging dat ik begin dit jaar een vast contract zou krijgen. Echter blijkt dit niet het geval te zijn... mijn vorige contracten tellen dus niet mee in de reeks en daardoor begin ik nu pas met het opbouwen van contracten totdat ik na 3 tijdelijke of 2 jaar wel een vast contract moet krijgen. We hebben wel besloten dat dit niet onze kinderwens in de weg mag gaan zitten.
Hoeveel wil/moet je nog afvallen? Ik vind het heel knap dat je op eigen houtje afvalt. Mij is dat niet gelukt. Ik was obesitas en niets hielp dus de kans was klein op die manier zwanger te worden. Op aanraden van de huisarts heb ik een gbp gehad en was ik (totaal nog niet gepland) 10 maanden na operatie en bijna 50 kg gewicht verlies in verwachting. Ik vind het wel heel goed van jullie dat je je bewust bent van de dingen die je nog gedaan wilt hebben voor jullie proberen zwanger te worden. Vooral ook voor je vriend en snap ik dat het het best spannend is. Ik wens jullie wel heel veel succes met alles!
@Sulley Wow dan heef je operatie echt wel zijn ding gedaan! Mooi dat je toen al zo’n gigantisch gewicht kwijt bent geraakt, was het niet gevaarlijk dat je zo snel daarna zwanger bent geraakt? Ik kan me indenken dat als je die GBP hebt gehad dat je dan een stuk minder eet dus ook minder voedingsstoffen binnen krijgt voor de baby? ik vind het gewoon belangrijk dat ik zorg voor een goed ‘huisje’ voor de baby voor 9 maanden. Ik ben nu dus 13 kilo kwijt en ik wil nog minimaal 14 eraf. (zie tekst onder mijn berichtjes ) Het is geen moeten van iemand, ik wil het graag zelf. Om eventuele complicaties door gewicht uit de weg te gaan. Dan weeg ik onder de 80, en dat vind ik prima. Als we het gaan proberen ga ik wel nog proberen om meer kwijt te raken totdat we ‘twee streepjes’ hebben. Ik begon met een BMI van 36,4. Ik heb nu een BMI van 31,9. BMI 25 - 30 is ‘gewoon’ overgewicht en daar zal ik ook op blijven hangen als we starten. Als ik een gezond BMI wil hebben moet ik 70 wegen, dat is voor nu niet mijn doel. Weet iemand dat als je wel op overgewicht blijft hangen volgens BMI je daar wel op aangesproken word bij de verloskundige? Moet je extra suiker testen doen ofzo?..