Utregsse club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sulley, 20 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ja ken je het?
    En dat te bedenken dat ik juist naar 033 wil verhuizen ;)
     
  2. MrsDiablo

    MrsDiablo Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    @liefsvanha Voor nu houd ik het alleen bij. In het flatje waar wij nu wonen hebben we maar 2 slaapkamers. De grootste kamer is voor mijn kinderen en wij slapen zelf in de kleinste. 3 op 1 kamer vind ik geen fijn idee + er past hier geen box in de woonkamer. T.z.t willen we gaan verhuizen. De wens is er wel, mijn kinderen zijn namelijk geboren in het huwelijk met mijn ex en mijn vriend heeft zelf geen biologische kinderen.

    @itakepictures Wij waren ook in de stad, bij de Lange Jan. Toen wij aan kwamen (Syntus zou bussen laten rijden, maar nergens stond dat de halte bij mijn schoonouders was opgeheven, handig hahaha) Was het al zo druk dat wij achter het orkest stonden te kijken op het grote scherm.

    @Sulley en @meis23 ik woon achteraan, bij de korfbalvelden

    Zo, de vakantie is bijna voorbij. Na 1,5 week vrij slaat de verveling toe bij mijn kinderen. En dan te bedenken dat ze over 2 weken weer een week vrij zijn... Vraag mij af wie dat heeft verzonnen..

    Ik merk dat ik altijd heel veel geef in vriendschappen, maar heb al een paar keer heel weinig "teruggehad". En nu is dat niet altijd even heel erg, want bij een aantal ben ik er niet rouwig om dat het zo is gelopen omdat het mij heel veel negatieve energie kostte. Maar het zorgt er wel voor dat ik mij niet snel meer open stel aan nieuwe contacten. Misschien onbewist toch bang dat het weer zo loopt.
    Ik heb ook 2 vriendinnen die ik zo 2 maanden niet spreek en ineens dagelijks zonder enig verwijt of "moeten uitleggen". Ze zijn er gewoon als je ze nodig hebt.
     
    Rosy90, Sulley en liefsvanha vinden dit leuk.
  3. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    @itakepictures Wij waren ook in de stad, bij de Lange Jan. Toen wij aan kwamen (Syntus zou bussen laten rijden, maar nergens stond dat de halte bij mijn schoonouders was opgeheven, handig hahaha) Was het al zo druk dat wij achter het orkest stonden te kijken op het grote scherm.

    Grappig, wij stonden op precies die plek :D Vlak voor het stadscafe bij het grote scherm inderdaad. Wij waren ook wat laat omdat we last-minute besloten toch maar te gaan, maar ik vond het wel prima.
     
    Rosy90 en Salentein vinden dit leuk.
  4. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    @meis23 zo herkenbaar wat je zegt. Denk dat die ik die deksel wel op 2 handen kan tellen. Soms denk ik wel eens wat kan ik dan anders doen waardoor vriendschappen niet stuk lopen? Maar ik ben gewoon een heel enthousiast iemand en als ik vrij ben dan app ik om een bakkie te doen of weet ik 't wat maar word me steeds bewuster dat je nooit ergens anders word uitgenodigd voor een simpel bakkie of iets te ondernemen en dat is rete irritant :|

    Heb een gezellige maar drukke dag gehad. Morgen is het huis aan de beurt en vrijdag en zaterdag weer weg. Goed dat je geslaagd bent! Heb een bonuszoon van 10 vind ik ook lastig met kleding hoor

    @Marielle1985 dat vind ik dan dus ook geen vriendschap. Juist dan in dat soort tijden heb je vrienden nodig. Hier ook heftige tijd gehad en dan zie je ook weer date mensen het laten afweten. Lijkt wel of iedereen het alleen maar leuk wil hebben maar zodra er een lastige tijd is ze daar geen zin in hebben.

    Zoooo klink best negatief als ik 't zo lees maar bedoel niet alles zo negatief hoor :D ben best leuk in de omgang :roflmao::roflmao:
     
    djoyz, Rosy90 en Marielle1985 vinden dit leuk.
  5. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    @Sulley, ik ken het helaas maar al te goed. Ik ben ook van het bellen of appen, maar met sommige moet ik weken van te voren afspreken voor bijvoorbeeld vandaag. Iedereen heeft het druk, snap ik best maar toch. Ik zal weleens willen dat ik nee moet zeggen, omdat ik het zo druk heb met veel vrienden ;)
    Hahaha ohnee hoor, het was niet als negatief bedoeld. 'Gelukkig' loop ik er niet alleen tegen aan.

    @Marielle1985, heftig is dat. Maar net wat sulley zegt, dat is geen vriendschap te noemen. Het leven kent ook veel nare dingen, en dan is het heel fijn om mensen om je heen te hebben.

    Zo, ik ga even fijn sporten. Goed voor lijf en geest. Moet uitkijken dat ik het niet leuk ga vinden :D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Even juichen hoor:
    Jeeej woensdag opent de Primark op hoog Catharijne:D
     
    liefsvanha, Ladylittleangel en djoyz vinden dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Lekker gesport?:)
     
    meis23 vindt dit leuk.
  8. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Hahaha ik heb weinig ervaring met Primark, omdat hij hier niet echt in de buurt zat. Ze schijnen wel leuke kinderkleding te hebben, dus ga zeker binnenkort even kijken!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  9. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Hey Roosie, ja dat ging prima! Heb 2 groepslessen gedaan en nog wat krachttraining. Maar nee, ik ga het denk ik niet leuk vinden. Doe jij aan sport? Ik wilde een proefles crossfit gaan doen, heel pittig lijkt me dat maar ook wel heerlijk daarna. Iemand bekend mee?

    k houd van dansen! Gewoon in vrije tijd (in huiskamer bijvoorbeeld :)) kroeg/feestje maar ook bij dansschool. Vroeger altijd gedaan. Ik vind het wel een ding om in zo'n groep binnen te stappen nu ik volwassen ben.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  10. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Hahha. Toen die hype begon kocht ik nog wel eens wat. Eigenlijk na 1 of 2 keer wassen kon het weg. Zo zonde. Maar misschien hebben anderen er goede ervaringen mee.

    Ik shop graag voor mezelf en de kinderen bij de Zara, Mango en soms h&m.

    Ik merk ineens dat ik in deze groep toch best wel actief ben. Hahha.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat lekker! En 2 groepslessen, dat is best pittig achter elkaar of niet?
    Ik zit (nu even een pauze) op spinning en ik hou van fietsen en wandelen.
    Ga over een paar maanden weer beginnen, ik spin dan op donderdag avond sowieso, en dan moet ik even bekijken welke dag ik in de ochtend het beste kan gaan.
    Ooh dansen vind ik ook geweldig! Heb vroeger ook op dansles gezeten. Nu zit mijn dochter op kleuter ballet. En dan ben ik weleens jaloers hoor dat ik niet mag haha:roflmao:
    Maar ik durf dat nu ook niet zomaar hoor zo’n ver gevorderde dansgroep in stappen:oops:
     
    meis23 vindt dit leuk.
  12. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    En @meis23
    Soms is het niks, maar soms ook echt leuke en aardige kwaliteit dingen. Ik heb bijvoorbeeld voor mijzelf drie jurkjes van de Primark die ik al 4 jaar heb en nog zijn ze super mooi gebleven.
    Kinderkleding moet je soms geluk mee hebben, maar bijvoorbeeld de hydrofiele handdoeken zijn echt de zachtste die er zijn. (Die ik geprobeerd heb van verschillende winkels)
     
  13. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Wauw 2 groepslessen pittig!!
    Ik ga morgen lesje pilates doen. Normaalgesproken kan ik niet naar die lessen, want zijn alleen ma en vrij ochtend en allebei die dagen werk ik.

    Normaal doe ik op dinsdagavond bootcamp en probeer ik ook nog 1x cxworx te doen of gewoon cardio.
    Ik doe geen groepslessen met teveel pasjes. Ik heb geen ritme gevoel. Als iedereen links gaat dan ga ik naar rechts. :oops::roflmao:
     
    djoyz en meis23 vinden dit leuk.
  14. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43

    Ja, was best pittig. Een uur in totaal, maar wel veel verbranding Tof spinning! Respect hoor, dat zou ik echt niet kunnen. Aaah, wat geweldig. Mijn dochter (denk bijna net zo oud als jouw dochter) wilt ook op dansen. Maar ze gaat binnenkort op zwemles, dus denk dat daar eerst de focus op moet. Hahah gewoon mee doen
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  15. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Zie je, bij mij gaat dat dus niet goed. En dan stop ik met daar kopen. Maar ze hebben zeker leuke dingen en fijn zo dichtbij!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Pilates is ook echt leuk! I love groepslessen. Liefst live, maar ga ook naar virtueel. Sta je dan alleen in een ruimte voor een scherm :D
    Ik heb ook bootcamp gedaan, zomer prima. In de winter met kou op de grond, was geen succes. Hahaha, dat is juist leuk als je met een groepje bent. Lol hebben dat de een die kant op gaat en dan weer de andere kant ;)
     
  17. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Knap hoor! Lekker veel verbranding daar doen we het toch het meeste voor he:p
    Jaa ik vond het in het begin heel pittig maar als je een paar keer geweest bent dan is dat uur super snel om. Lekker de muziek op en af en toe luisteren naar de oefeningen die de trainer dan roept. Haha
    Ze was 3 toen ging ze naar peuter ballet dus nu nog eventjes, want ze moet uiteraard ook op zwemles dus dan wil ik even kijken hoe het loopt, en of het niet teveel is allemaal voor haar.
     
  18. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Haha buiten is ook niet mijn ding, deze is voornamelijk binnen:p
     
  19. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.464
    1.509
    113
    Vrouw
    Hier vandaag ook weer naar de sportschool geweest.
    Hardlopend naar de sportschool, uurtje rondje sportschool en toen weer terug hardlopend. Jammer genoeg wel in de regen terug maarja haha, wel weer stukje extra beweging meegepakt.

    Laatst met mijn schoonzusje en broer in de primark maar ik vond alle meisjes kleding zo leuk! (Zij hebben een dochtertje van 4)
    Mijn vriend grapt wel eens dat ‘hij alleen maar jongetjes maakt’ (heeft geen kinderen, zie mijn onderschrift), en ik loop hem altijd gek te maken als we langs de meisjes kleding lopen.:roflmao:
    Ik ging hiervoor als ik al naar de primark wilde naar die in Almere, en anders als ik bij mijn ouders was naar die in Zaandam. Voor mezelf slaag ik er weinig, maar smaken verschillen natuurlijk.
     
  20. Ladylittleangel

    Ladylittleangel Bekend lid

    17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Zo hier ben ik weer even!
    Wat veel geschreven, leuk!
    En wat zijn jullie allemaal sportief goed hoor!
    Ik was vroeger ook heel sportief, dansen, sporten enz...
    Alleen door veel lichamelijke problemen is het lastig voor mij om te sporten. En ik kan vaak moeilijk weg van huis omdat mijn man niet goed alleen voor de kids kan zorgen...

    Ik heb helaas ook veel vriendinnen verloren, door verhuizing, contacten zijn verwaterd... ik heb best veel geïnvesteerd maar helaas maar jammer genoeg niet hetzelfde terug gekregen...
    De meeste van mijn oude vriendinnen zijn meer carrière mensen, en ik ben soms best een huismus daarom is het langzaam aan verwaterd...

    Volgende week weer school en psz. Heerlijk weer een gewoon ritme!
     

Deel Deze Pagina