Utregsse club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sulley, 20 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Jeetje meiden wat sportief allemaal, goed hoor :thumup:

    Ik heb zo niks met sporten. Heb zelf altijd showdans gedaan en zumba maar kan mezelf er niet toe zetten s'avonds ben kapot dan :oops: maar vind de groepslessen wel heel leuk. Mijn dochter zit met d'r 2.5 ook al op showballet en treed ook op geweldig vind ze het. Kriebelt bij mama ook wel weer dan :D

    Primark vind ik steeds minder worden. Ga er ook bijna niet meer zoveel heen of moet in de buurt zijn.

    Fijn weekend alvast allemaal. Ben paar dagen in Disneyland dus reageer niet heel veel denk ik ;)
     
    meis23, Rosy90 en djoyz vinden dit leuk.
  2. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    @Sulley jaloeeeers!! Veel plezier :thumup::D
     
  3. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Lekker hoor! Geniet ervan!!
     
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Veel plezier! Super leuk:D
     
  5. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Wat leuk! Wil ik ook heen als dochter iets ouder is. Veel plezier Sulley!
     
  6. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Wat een stilte hier!

    Gaan jullie nog wat doen het weekend?

    Wij gaan vanmiddag waarschijnlijk zwemmen. Zijn vast niet de enige ;) Vanavond komt (als het goed is) een vriendin langs. Morgen (als het droog is) even naar de kermis en een gebakje eten bij oma. En dan is de vakantie weer voorbij! Jippie.

    Het blijft hier altijd een hele opgave :D
     
  7. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    @meis23 hier vandaag werken tot 6.. ben helemaal gesloopt. Gister naar concert geweest en ben om half 1 nog naar huis gereden (60km) en ik heb de afgelopen nachten waardeloos geslapen..
    Vanavond iets makkelijks eten, op de bank hangen met netflix en dan lekker op tijd naar bed.
    Mijn vriend is op dit moment een houtkachel aan het halen met de buurman in duitsland, ben benieuwd.
    Morgen geen plannen, rondje door het huis (stofzuigen e.d) en voor de rest niet zo veel.
    Jou plannen klinken in ieder geval erg gezellig! :)
     
    meis23 vindt dit leuk.
  8. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Vandaag een lekker niks dagje. Komt vanmiddag even nog een stukadoor langs voor offerte. Binnenkort gaan we (mijn man dus) de wc verbouwen.
    Vanavond Netflix aan.

    Morgen ga ik einde van de middag met mijn man naar de bios. Das erg lang geleden en heb ik zin in!
     
    meis23 en djoyz vinden dit leuk.
  9. Sinaas1990

    17 apr 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    Hi!

    Ik ben nog niet zo lang lid hier en kwam dit topic tegen. Lijkt me leuk om mee te schrijven!
    Ik ben 29 woon samen en heb een dochter van 4.5 maand.

    Ik woon in een dorpje tusen Amsterdam en Utrecht in!
     
    meis23 en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik woon ook tussen deze steden in.
     
  11. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43

    Oh bah! Ik werk ook om het weekend, soms niet fijn he?! Naar welk concert ben je geweest? Anouk? Gaaf! Vroeg naar bed is ook weleens lekker. Hier is het vanmiddag i.p.v. zwemmen, theater voorstelling geworden en wandelen. Ook prima. Hopelijk vannacht een betere nacht. Dochter lag vannacht om 5.00uur bij me en had hele gesprekken :) Ze mag alleen in de ochtend nog bij me liggen, maar had de puf niet om terug te leggen. Even daarvoor had zoon een nachtmerrie, dus korte nacht. Ik hoop dat jii ook lekker slaapt

    Marielle, ook heerlijk even niks doen. Hier is dat eigenlijk niet mogelijk, wakker bij de kinderen is aan!!!
    Wat gaan jullie aan de wc doen?

    Wat fijn even samen weg! Elkaar niet uit het oog verliezen is zo belangrijk. Veel plezier.

    Sinaas, welkom!
     
  12. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93

    Haha ja niks doen is wel lekker. Alleen vond mijn zoontje daar wat minder aan. Wilde na de speeltuin met al die hagelbuien!!!o_O
    Probeer je dus op lieve manier dat dat niet gaat.... fout antwoord dus:rolleyes:
    Nouja hem vanmorgen gelukkig weer vrolijk uit bed gehaald!

    Wc gaat alles eruit. Die wc is denk ik nog van de bouw uit 1996.
    Is gewoon lelijk. Witte tegels op vloer en wanden. Ouderwets fonteintje en een staande pot.
    Alles straks nieuw. Nieuwe tegels, hangend toilet en fonteintje van deze tijd. Over 3 weken heeft mijn man week vrij en gaat hij ermee aan de slag.
     
  13. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    @Marielle1985 , hahha door weer en wind! Hier is de hele dag thuis zijn ook echt geen succes. Ze kunnenel gelukkig best al zelf naar buiten :) dat entertainen kan ik ook niet landurig hoor.

    Ohja, dat wordt vast mooi! Handige man heb je. Lekker weer alles nieuw
     
    Marielle1985 vindt dit leuk.
  14. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Vannacht prima geslapen, hele nacht door in 1 keer. Had het ook wel echt nodig. (Ga nu mijn bed maar eens uit..)
    Nee ik was niet naar anouk, ik was naar pink project, een tribute band van pink floyd. Zelf niet zo’n groot fan maar sommige nummers vind ik heel goed. (Zoals another brick in the wall) maar mijn vader is wel fan en het is wel heel leuk om te doen zo vader en dochter.
    Juni ook nog naar marco borsato en naar phil collins. Zo veel zin in!:D
     
    meis23 vindt dit leuk.
  15. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Zo meiden, we zijn weer back in town. Het was super leuk maar wel slecht weer gehad. Gelukkig vonden de kids dat niet erg :)

    Hoe oud is je dochter @meis23?

    Welkom @Sinaas1990

    Is het gelukt met de stukadoor @Marielle1985?

    En hoe gaat het met de rest van de dames?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    @djoyz: Leuk! Ik ga ook naar Marco, heel veel zin in!

    @Sulley: Wat jammer van het weer. Maar je bent in Disney, dus voor de kinderen altijd goed :)
    Mijn dochter is net 5 geworden.

    Vanavond weer werken, na 1,5 week vrij te hebben gehad. Ritme er weer in is ook wel fijn.
     
    djoyz en Rosy90 vinden dit leuk.
  17. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Weer is altijd afwachten... was het druk in disney?

    Jaaa stukadoor is geregeld. Was nog best lastig. Is natuurlijk maar klein klusje alleen het toilet en niet elke stukadoor zat daarop te wachten.
     
  18. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Man,man... wat heb ik hekel aan dit weer!! Mijn kleine mannetje is echt een buiten kind, maar nu dus veelal binnen:rolleyes:

    Gelukkig had hij vanmorgen peutergym en heeft hij zich nog beetje kunnen uitleven.
    Morgen maar weer een keer naar kids-in in Utrecht. Kan hij zich lekker uitleven!
     
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Nee dit weer is niks he! Ik vind het ook echt koud.
    Aah fijn dat hij zich vanmorgen heeft kunnen uitleven!
    En morgen weer wat leuks op de planning:thumup: veel plezier alvast!
     
  20. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Zo stil hier!:eek:
    Wat een raar weer vandaag, dan weer regenen en dan weer de zon, geen peil op te trekken.
    Vanmorgen weer braaf naar de sportschool geweest en vanmiddag van alles in huis gedaan.
    ‘S avonds lekker aan de zelfgemaakte kippensoep met home made kaasbroodjes, heerlijk!
    Nog dames met leuke plannen voor Moederdag? Ik ga met mijn vriend naar mijn ouders, even een kaart en cadeautje brengen:oops:
     

Deel Deze Pagina