Utregsse club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sulley, 20 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Alle moeders onder ons fijne moederdag!
    Heb net van manlief en zoon super lekker ontbijtje gehad met verse croissantjes en zelf gebakken wafels :)
    En natuurlijk een mooie knutsel van mijn zoontje.
    Eind van de middag naar mijn eigen moeder en gezellig met hele gezin (heb 2 oudere broers + aanhang) eten.

    Jullie nog leuke plannen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sulley, meis23 en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Jij ook @Marielle1985 . Wat ontzettend leuk!

    Ik ben vandaag aan het werk, was vanmorgen vroeg wel. Vanmiddag krijg ik vast een verrassing.

    Dat klinkt gezellig zo samen. Helaas heb ik die warmte niet. Jammer. Heel veel plezier met z'n allen.

    Wat is het stil hier in dit topic:)
     
    Sulley vindt dit leuk.
  3. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ja, ik vind het ook erg stil. Aantal meiden van het begin zijn volgens mij ook afgehaakt.

    Jammer dat er buiten jouw gezin geen warme familiebanden zijn. :(
     
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Fijne Moederdag allemaal!
    Hier vanmorgen ook heerlijk verrast met ontbijt. En knuffeltjes gekregen, mijn lievelings parfum, bloemen, een mok en kaarsjes Hihi papa had echt uitgepakt!
    Vanmorgen bij mijn moeder op visite geweest.
    Helaas geen schoonmoeder meer, maar gisteren wel bij mijn stiefmoeder geweest ook voor Moederdag:)
     
  5. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Heeeey moeders,

    @Marielle1985 wat een leuk cadeautje! Gezellig gehad met zijn allen?
    Jammer he dat 't zo stil valt en er afhakers zijn maar ieder zijn ding toch :oops: ik probeer elke dag ff te kijken maar wil dan iedereen beantwoorden en dat lukt niet altijd :D

    @meis23 ben je nog verrast vanmiddag? Begrijp wat je bedoelt heb dat hier ook niet is dat met dit soort dagen of verjaardagen etc wel hoor.

    @Roosie91 een geslaagde moederdag dus. Leuk hoor!

    Vanmorgen ontbijt op bed met wat cadeaus gehad. Een geknutseld boomstammetje met "ik hout van jou" erop, zo leuk :) en een mok met lieve mama gedicht erop een een hart met mama je bent de beste erop. Daarna met zijn drietjes naar de Apenheul en vanavond heerlijk uit eten geweest.
     
  6. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    @Sulley , klinkt als een erg gezellige dag! Hier ook gezellig avondje gourmetten gehad.

    Wat ik wel lastig vind. Ik heb twee schoonzusjes. De ene net moeder geworden en de ander is al 4 jaar bezig zit ook in icsi traject en is best zwaar.
    Nou maakte ik onbewust de opmerking. W en ik hebben ook moederdag dus wij hoeven niets te doen.
    Waardoor ik dus eigenlijk mijn andere schoonzusje confronteerde met hun ongewilde kinderloosheid.

    Ik vind het af en toe zo lastig! Wil haar niet kwetsen, maar ben nogal een flapuit en kan dan mezelf wel voor mijn kop slaan:oops:
     
  7. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    @Roosie91, ook heerlijk verwend. Leuk!

    @Sulley, ja dat is echt wel naar. Maar ja!

    Ach wat leuk! Die knutsels zijn ook altijd wel leuk! Ik een zelfgemaakt theelichtje met diamantjes gekregen en een knutselwerk met zelfgemaakte papieren rozen :) en parfum, toilettas. Verder taartje gegeten. Ik heb zelf geen moeder meer.

    @Marielle1985, ik snap dat je je daar rot over voelt. Het was misschien niet handig. Maar hoe reageerde je schoonzusje er op? Misschien heeft ze het niet zo opgevat. Ben je er nog op terug gekomen? Je bent ook maar een mens :)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  8. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Blijft altijd lastig dat soort dingen.
    Een vriendin van mij is al bijna een jaar bezig (heeft een schijn zwangerschap gehad en een curretage na zwanger te zijn van een leeg vruchtzakje.) en ik zit er wel al over na te denken wat nou als ik straks eerder zwanger raak dan zij.. ga je het dan wel of niet tegen haar zeggen meteen of wacht je ermee en hoe ga je het haar vertellen..

    Zo zit ik ook met het feit dat ik bang ben dat als ik mijn werkgever moet gaan vertellen dat ik zwanger ben dat ik een kans heb dat mijn contract niet verlengd word.
    Ik ben vorig jaar een week echt goed ziek geweest, (ik ben al 5,5 jaar samen met mijn vriend en die zei ook, ik heb je nog nooit zo ziek gezien. Ik ben namelijk nooooit ziek) en toen ik mijzelf weer beter meldde kreeg ik meteen de vraag of ik zwanger was. Ik en mijn vriend vonden dit een hele rare vraag maar dat komt omdat ik ooit in een persoonlijk 1 op 1 gesprek heb aangegeven dat ik wel een kinderwens heb.
    Ik heb nu alleen maar het gevoel dat dit in mijn nadeel kan gaan werken en dat zou echt .... zijn.
    Ik mag hierna nog 1 tijdelijk contract krijgen (dit tijdelijke contract loopt nog iets minder dan 6 maanden) en daarna moet ik een vast contract krijgen als ze mij willen houden.
    Onbewust ben ik hier toch wel meer mee bezig dan dat ik zou moeten en vooral willen, het is gewoon vervelend..
    Als ik hierop zou willen wachten ben ik dus meer dan een jaar verder, en wij hebben besloten dat dat ons er niet van gaat weerhouden het te gaan proberen voor die tijd,
    Maar toch, het blijft een nare situatie..
     
  9. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ja, heb der een app'je gestuurd. Ze vond het niet erg zei ze.... Al zag ik wel de tranen in der ogen, maar die zag ik vaker in de avond.

    @djoyz ik had dit in oktober toen ik zwanger was van de tweede. Mijn schoonzusje die dus al zolang bezig is kreeg eerst in Augustus dat mijn andere schoonzus zwanger was, dat waren al tranen en toen kwam ik in oktober ook nog even met mijn nieuws. Heel moeilijk!
    Zij heeft mij wel gezegd dat het haar meer pijn zou doen als ik het haar niet zou vertellen.
    Tegen de tijd dat je man en jij gaan proberen om zwanger te worden kan je wel vertellen dat je hoopt zwanger te worden. Dan komt de boodschap later niet heel onverwacht.
     
    djoyz vindt dit leuk.
  10. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Net lekker gesport :thumup:
    1 km hardgelopem naar de sportschool, daar 1,7 km op de loopband hardgelopen en mijn krachttraining rondje gedaan en toen weer 1 km terug naar huis. (Ook hardlopend)
    Ik zeg lekker bezig, nu even uitpuffen in de tuin hahah;)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  11. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Haha lekker bezig hoor. Ik ben vandaag maar weer eens naar bootcamp gegaan. Moet mezelf af en toe meer schop onder mijn kont geven om ook echt wekelijks te gaan. Maar vaak dinsdag toch moe na 2 dagen werken in best wel drukke klas...
     
    djoyz vindt dit leuk.
  12. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Hier probeer ik elke dinsdagavond en elke donderdagochtend naar de sportschool te gaan. Ik wil eigenlijk nog een dag maar ik werk elke dag behalve zondag en donderdag, en ik ben pas om 19.00 thuis en dan nog koken enz.. je kent het wel.
    Gelukkig kookt mijn vriend nu op de dinsdagen dat we meteen kunnen eten als ik thuis kom, dan omkleden, even eten laten zakken en gaan.. soms wel lastig hoor als je lekker onderuit op de bank zit hahaha.
     
    Marielle1985 vindt dit leuk.
  13. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Even een algemeen vraagje onder de nieuwgeiners;
    Hebben jullie net zoals ons ook zoveel kalk in het water?
    Ik ben er een beetje klaar mee haha, ik maak de badkamer schoon en na 2 keer douchen (en aflappen) zit er weer overal kalk.
    Zijn er mensen die er iets tegen gedaan hebben? Wij zijn aan het kijken voor een oplossing, horen al van kalkmagneten of een speciaal filter maar die laatste optie is heel duur en moet je ook om de zoveel tijd vervangen en over de magneten zijn heel veel verschillende meningen op internet.
    Ik ben benieuwd!:)
     
  14. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Hier valt het mee. (Galecop) Alleen de waterkoker moet vaak ontkalkt worden. Badkamer valt wel mee.
     
    djoyz vindt dit leuk.
  15. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Hoi meiden,

    Wat is het stil hier!
    Ik heb inmiddels best drukke periode achter de rug. Wc verbouwing is bijna klaar, heb afgelopen maandag sollicitatiegesprek gehad en ze komen vrijdag langs voor een proefles om te kijken hoe ik les geef. Nu al vreselijk zenuwachtig voor. Gelukkig komen ze direct om 8.30

    Heb ook mijn 2e kuur met hormoonspuiten achter de rug. Zou dit weekend ongesteld moeten worden, maar sinds vandaag heel licht bloedverlies. Hopelijk een innesteling! (Nu 9 dpo)

    Wordt spannend weekend vrijdag dus proefles en zaterdag hopelijk testen!
     
  16. Sulley

    Sulley Actief lid

    16 jun 2016
    453
    283
    63
    Hoooi,

    Denk dat we allemaal druk zijn en dan hier soms vergeten (spreek vooral ook even voor mezelf :oops:

    Oh wat spannend. Wil je naar een andere school? Hoe lang blijven ze bij je in de klas dan?

    Wat een spannend weekend voor je! Hoop voor je dat het deze keer gelukt is! Laat je het even weten :)
     
  17. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Het is zo stil hier...!

    Hoe gaat het met iedereen?;)
     
  18. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Zijn de dames uitgesproken? :|

    @Marielle1985 nog wat gehoord wat betreft je werk? Hopelijk goed nieuws! En je hormonen, is er nog een positieve test gekomen of ben je uiteindelijk ongesteld geworden?
     
  19. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ja de gesprekken lopen hier niet echt vlot. Helaas nog steeds niet zwanger.
    Wel een nieuwe baan vanaf nieuwe schooljaar :D
     
    djoyz vindt dit leuk.
  20. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Wel goed nieuws met je baan! Wat leuk, gefeliciteerd:thumup:
    Heb je er een beetje zin in?
    Wel jammer dat het zwanger worden nog niet geluk gelukt is, geduld is een schone zaak zeggen ze dan he..

    Nee het is echt heel stil gevallen hier de afgelopen tijd. En we begonnen zo enthousiasto_O
     

Deel Deze Pagina