Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hip wat rot van die teen en die kou erop blehh. Ben je geslaagd voor een badjasje?

Betties goed zeg dat de seabands helpen! Dan voel je je meteen een ander mens he. is de moorkop oom goed gevallen? Leuk zo"n verjaardagsritueel op school :)

McKenzie fijn dat je meisjes het zo goed doen! En dat ze nu weer gaan meten! Ook goed dat de gyn al aangeeft dat je op tijd moet stoppen met werken. Is je buik al erg zwaar?

Herstel ja beetje bij beetje. Het coelt nu alsof mn benen wel weer willen maar dat het probleem nog zit in mn onderkant en rond mn dijbenen.. Ook een kwestie van oefenen om de verzuring,kwijt,te raken. Komt goed.. Binnenkort :) tot die tijd veel oo bed knuffelen met ons meisje dat is ook geen straf :)

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie goed om van je te horen! Jemig, over een paar weekjes dan al verlof. Maar dat zal ook wel echt nodig zijn dan, lekker rustig aan. Maar het gaat wel ineens heel hard dan he?
    Ja die sea bands zitten niet heel erg lekker, voelt bijna als blauwe plekken. Maar ik heb liever een beetje zere polsen dan de hele dag misseljk en beroerd. Nu ik de emefasene niet meer neem, merk ik ook hoe suf je daarvan wordt. Ik hoop dat dit blijvend helpt! In elk geval morgen als ik van 12 tot 5 6 stuiterende kleutersjongetjes over de vloer heb, haha.
    Nu de jarige job ophalen bij de bso, eten en op naar de moorkop!
    Jammie!

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    ohhh door al dat geklets over moorkoppen is ml nu op moorkopjacht gestuurd :p

Mijn buik is wel zwaar, ik ben al ruim 9 kilo aangekomen en het zit echt bijna allemaal op mijn buik en borsten. Ik pas mijn oude broeken nog gewoon bij mijn benen, alleen gaan ze natuurlijk niet dicht. Mijn buik is ook al een meter in omtrek, dus het gaat flink hard. De meiden krijgen ook steeds meer kracht, soms beweegt mijn buik al echt door alle schopjes haha.

Jeetje Betties, dat is een huis vol stuiterballen! Maar fijn dat je wat minder suf bent nu, die Emasafene is ook heftig spul (en dan nog werkt niet zo goed). Lekker dat je nu ook weer wat meer energie hebt erdoor.
    Fijne avond met je jarige job :D

Sophy, ja je benen zullen inderdaad ook wel weer een beetje moeten wennen na een tijdje flink rustig aan te hebben gedaan. Maar goed bezig hoor, zo beetje bij beetje. En achter je wagen lopen met je meisje is nog super gezellig ook. En dan daarna lekker knuffelen, wat wil je nog meer!

Hier trouwens een tegenvaller, die goedkope site uit de UK bezorgt niet meer :( Dat wordt dus een donkey voor de volle prijs, boehh (ik wil geen 2e hands wagen).
    Maar ik moet ook nog wiegjes, wippertjes, beddengoed en een box, dus ik hoop er wat korting uit te kunnen slepen met ineens een grote aankoop. Ik wil naar baby&tiener, daar heb ik leuke wiegjes gezien.
    Iemand ervaring met die winkel?

Maxi-cosi's heb ik trouwens goedkoop kunnen vinden omdat een webwinkel oude collecties verkoopt. Je koop dat een maxi-cosi cabriofix + basis voor 219 euro. Terwijl alleen bij prenatal die maxi-cosi's al 160 euro zijn. Kwamen die mama mazzeldagen er ook niet aan in september?
    Hip, Tori, jullie waren toen zwanger, weten jullie dat?

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    De mama mazzeldagen starten denk ik 27sept :) wat je ook kunt proberen.. Bij de prenatal hebben ze personal shopping.. Dat iemand met je meeloopt.. Als je meer dan 2000 euro uitgeeft, en dat haal je makkelijk met je bugaboo, krijg je 20% korting. Weet alleen niet of er nog specifieke voorwaarden zijn.

5. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh bedankt voor de tip Sophy!! :D:D Komen we inderdaad wel aan, alleen die wagen is al 1500 euro :$

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie wat gek dat ze je beebjes pas vanaf 24 weken gaan meten, maar met de 20 weken echo lagen ze heel mooi op groei toch?
    Van een scheef bekken krijg je idd behoorlijk wat last, door mijn hypermobiliteit heb ik vaker mijn bekken scheef staan en de manueel therapeut zet dat dan recht, maar in de zwangerscbap mag dat niet.
    Wel naar je gyn luisteren he en minder gaan werken en over een paar weekjes stoppen.

Betties wat leuk dat Julian zo blij is met z'n cadeautjes en het leuk was op school. Eej en wat fijn dat dat armbandje helpt!

Onze kater begint opeens weer overal kleine plasjes te doen en nu ook met bloed erin. Heb al met de d.a. gebeld en moet het ff in de gaten houden, kan door het gruis komen wat die nu uitplast en dan moet het nu minder gaan worden. Als het erger word bellen als het het zelfde blijft dan maandag voor een echo vd blaas mss dat er stenen inzitten.
    Hierdoor dus veel te veel gelopen vandaag steeds plas opruimen en nu kei pijn aan m'n teen.
    Zo Tess de fles geven en dan ga ik ook naar bed met een kussen ondef mijn voet.

Slaap lekker!

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    McKenzie

Zit er een babydump bij je in de buurt?
    Tweelingen / tweeling | Baby-Dump

Ze hebben een tweelingkorting van 15% en zitten qua prijs ook tijdens de mamamazzeldagen onder de Prenatal.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie bij een kinderwagen buggy combi krijg je de maxi cosi gewoon gratis bij als je die bij babydump koopt, weet niet of je bij een tweelingwagen 2 mc krijgt, maar anders sowieso 15% korting.
    Daarbij garandeerd babydump de laagste prijs ook als je met de mmd bij prenatal iets in de aanbieding is dan maak je een foto van die prijs en gaat babydump er 5% onder zitten met de prijs.
    En je krijgt op alles wat je dubbel koopt 15% extra tweeling korting, dus als ik jouw was zou ik naar babydump gaan.
    Oww een luiertas krijg je ook gratis bij de wagen. Een box gratis bij een babykamer.
    Ook als je een andere tas wil dan wofrd dat geld van die gratis tas verrekend.
    Bij mijn wagen kreeg ik een tas van 40,- maar ik wou een andere die was 70,- hoefde ik maar 30,- voor die tas te betalen. Dat zelfde geld voor de mc.

Betties hopelijk heb je een goeie dag vandaag tussen de stuiterende kindjes hihi.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Werd gebeld en ben op de foon dus hier deel 2 hihi

Soof ja je zal ook wel opnieuw spierkracht op moeten bouwen. Gewoon elke dag een klein stukje wandelen en rustigaan aansterken. Goed eiwitten eten is goed voor de spieropbouw! (Roodvlees, eitjes natuurlijk, peulvruchten)

Nog geen badjasje gevonden helaas :( en moet ook nog een winterjasje... wel leuke rompers lange mouw, leggings en spijkerbroekjes gezien op de site van h&m.

Het is verdorie moeilijk om rustigaan te doen en met m'n voet hoog liggen. Vanmorgen dus te veel gedaan en nu verrek ik van de pijn, maar wil nog zoveel doen.

Vandaag is het ook lekker weer, zou graag gaan wandelen met Tess maar dat kan dus niet :(

Mckenzie had je de moorkop gesmaakt hahaha.....die dingen zien er altijd zo lekker uit he, mar ik lust geen slagroom dus heb ze nog nooit gehad. (Maar goed ook denk ik anders zat ik nu in obese haha)

Wil je trouwens allss nieuw hebben mckenzie? Ik heb een wiegje van mp, van de prenatal is die en ziet er eigelijk nog gewoon nieuw uit. Word ook meestal maar een maand of 3/4 gebruikt langer past een kindje er niet in.

Heb de radio aan staan (3fm) en daar kan een stel iets winnen (zit niet zo goed op te letten dus weet niet wat) als de man zegt wat "hun" liedje is. (Vrouw heeft dat al buiten de uitzending doorgegeven. ) ze hebben gewonnen trouwens, maar ik zat me net te bedenken wij hebben helemaal geen liedje, hebben jullie een liedje?

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hoi hoi! We zijn weer veilig thuis gekomen :) al was het wel midden in de nacht en voordat Yvi weer sliep en wij ook konden slapen was het al wel half 3 denk ik.
    Maar de vlucht is heel goed gegaan, net als de heenreis hadden we de stoel tussen ons in vrij en daar heeft ze bijna de hele vlucht lekker geslapen :).

wat hebben jullie veel gekletst de afgelopen twee weken, ik kan het niet allemaal lezen ... dus ik doe gewoon vanaf nu weer mee :p.

Hip, of wij een liedje hebben?! euh nee eigenlijk niet. Ik had dat ook gehoord op de radio, een liedje van Moloko ; wij vinden dat beide ook erg leuk Roisin Murphy en hebben haar al een paar keer live gezien, dus áls ik een liedje zou moeten kiezen zou dat ook een van haar zijn haha.
    Maar wanneer is het een liedje van jullie samen?! Ik vind dat maar een beetje raar ...

Mckenzie, tjee jij moet ook best veel uitgeven zo met de tweeling op komst ... Succes met mooie aanbiedingen scoren!!
    Mmm, moorkop lekker! ik krijg er nu ook zin in haha.

Sophy, 3 weken is je kleine meid alweer ; voor je het weet alweer een maand oud! Groeit ze nog steeds zo hard elke dag?
    Wel jammer dat het weer nu niet zo lekker is om te gaan wandelen, nu je dat kunt doen. Misschien zondag, dan schijnt het weer beter te zijn volgens mij.
    Kan je aanraden om nog níet naar het winkelcentrum te gaan, ik heb dat wel gedaan de tweede week ; wat een drama was dat. Ik moest op elk bankje zitten omdat m'n bekken het niet meer trok.

Betties, hoe voel jij je? Hopelijk is de misselijkheid weer wat minder.

Zo, nog even over m'n vakantie :).
    Het was heerlijk maar ook best zwaar want ons meisje had last van diarree en had wel 6x per dag een poepluier en werd er dan ook snachts vaak wakker van dat ze last had. Gelukkig was het halverwege van de vakantie weer beter en sliep ze weer beter, al moest ik er sowieso elke nacht wel uit (en heb haar dan gevoed).
    We denken dat het van de warmte kwam, moest haar lichaam erg aan wennen. Verder zijn we met haar in het zwembad geweest (we hadden zo'n band mee), dat vond ze fantastisch! En ze houdt sinds de vakantie helemaal zelf haar flesje vast en doet 'm zelfs omhoog om het laatste beetje eruit te krijgen. Ze deed het thuis ook al wel een tijdje een beetje, maar nu doet ze het goed en laat ze 'm niet snel meer los.
    Omdat het best wel vermoeiend was (veel eruit snachts en veel met ons meisje op de arm lopen en vaak lopend borstvoeden) heb ik niet op de surfplank gestaan... wel jammer maar ach volgend jaar weer een nieuw surfseizoen!

Vanmiddag was ze naar de opvang en hebben wij wat werk kunnen verrichten en heb ik lekker anderhalf uur op de tennisbaan gestaan.
    Had trouwens ook een nota van de bevalling in de bus ; moet bijna 300 euro aan eigen risico betalen voor de ziekenhuisbevalling. Nouja, is het eigen risico voor dit jaar meteen op, dat scheelt dan weer.
    Ga ik nu ff lekker weer op de bank hangen ... en daarna misschien wat vakantiefoto's uitzoeken en op de site zetten, als ik zin heb anders komt dat morgen wel (wordt toch een regenachtige dag dus blijven lekker binnen).

Fijn weekend meiden!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hey Tori je bent er weer :) minder van de poepluiers (ons meisje heeft er trouwens standaard 6 op een dag haha) maar toch heerlijk dat ze zo genoot in het zwembad en dat ze nieuwe dingen kan nu! Gewoon ook fijn om voor het eerst met zn drietjes weg te zijn, naar de zon en gewoon speciaal toch :)

Betties hoe was het met de stuiterballen? Wat hebben jukkie voor feestje gedaan? Blijft de misselijkheid nu idd weg met de seabands?

McKenzie wij hebben ook dingen van mp zoals het wiegje en de wipper. De rest merendeels bij de babydump gekocht. Ik zou in ieder geval de kortingsacties tijdens de mmdagen afwachten bij prenatal en babydump. Volgens de consumentenbond is trouwens babyland ook 1 van de goedkopere winkels.

Hip die andere spulletjes voor Tess gekocht bij de h&m? Gewoon jog even doorzoeken naar dat badjasje, komt vast goed :)
    Een liedje.. wij hebben wel specifieke liedjes en artiesten die we samen luisteren maar niet echt "ons" liedje ofzo.

Oja ik begrijp nu wat je bedoelt met de uitdrijving nog een keer over willen doen Hip.. ik zag de video van de eerste momenten.. en weet nog hoe het voelde dat ze zo floep er was.. en om haar vast te houden.. en dan die eerste weken.. ik zou zo de tijd terugspoelen en het nog een keer doen.. zo bijzonder :) Kan net pas goed begrijpen nu im het heb meegemaakt.. wel een soort huilmomentje..

Hier.. vannacht even moeilijk met de bv.. dan komt opeens dat onzekere en ikwilhetzograaggoeddoenvooronsmeisje naar boven.. vanmorgen is ze weer superzoet en nu ligt ze naast me in diepe slaap :) lekker ding :)
    Ben aan het rondkijken voor een kolf. Welke heb jij Tori? Ik dacht de medela swing te nemen.

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Kinderfeest was superleuk en viel me erg mee. We zijn ze lopend gaabpn halen van school via een parkje en speeltuintje. Konden ze de eerste energie kwijt. Thuis broodjes gegeten en potje sjoelen. Toen gingen ze met zijn allen treinbanen bouwen en konden wij gewoon lekker zitten. Nog allemaal verkleed als piraat en houten schatkistjes versierd. Filmpje aan en frietjes op tafel en toen was het tijd en bij een aantal ook echt het muntje op.

Misselijk heid is bijna helemaal weg, en niet meer spugen. Wel af en toe wat weeeig. En meer energie nu ik die emesafene niet meer gebruik.
    Net in de stad een nieuwe positie broek gekocht. Zo bijzonder! Vooral omdat julian al die gekke broeken van commentaar voorzag:" deze vind de baby vast heeeeel mooi". Hij vind het allemaal erg interessant.

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori je bent terug! Vervelend dat Yvi zo'n diarree heeft gehad, maar gelukkig evengoed genoten. En wat knap dat Yvi zelf haar fles vast houdt. Tess houd de fles wel mee vast, maar is te zwaar en te breed om zelf vast te houden. Welke fles heb je? Wij de brede, grote dr. Brown fles. Tess krijgt ook 200cc en 230cc dus de fles zit ook goed vol.
    Moet je nu weer beginnen met werken of heb je nog een weekje vakantie om bij te komen van de vakantie en de was te doen enzo.

Betties wat fijn dat het nu zo goed gaat met die seabands, moet je die dag en nacht om?
    Klinkt als een gezellig feestje van Julian. Verkleedpartijtjes zijn sowieso altijd errug leuk :)
    En wat schattig het commentaar van Julian bij die "gekke" broeken. Is ook wel leuk dat hij het nu zo bewust meekrijgt.

Sphy het zonnetje schijnt (tenminste hier hopelijk ook bij jullie) kun je een klein stukje gaan wandelen met je meisje.

Mckenzie nog lekker geshopt of nog niet?

Wij zijn gisteravond bij vrienden op bezoek geweest, de eerste x tot 's avonds laat met Tess. (wel toen ze nog heel klein was toen sliep ze bij me op de arm en kreeg sowieso laat op de avond nog een fles) Tot nu toe hebben we steeds een oppas geregeld als we het laat maakte of vrienden kwamen naar hier of we gingen erg vroeg en dan net voor 21.00 naar huis zodat Tess thuis de fles zou krijgen en dan het bed in.
    Gister zijn we thuis net voor 21.00 vertrokken en toen daar de fles gegeven, Tess was klaar wakker en volop aan het lachen en spelen dus even opgelaten en tegen 22.00 in het campingbedje gelegd. Viel meteen inslaap en toen we naar huis gingen is ze niet eens wakker geworden ook thuis niet. Zo vanuit de mc het bed in en tot vanmorgen 8.45 geslapen :D
    Trotse ouders hier!!
    Baal wel zeg van mijn teen anders zouden we vandaag in het zuiden kunnen gaan wandelen met dit mooie weer.

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, ja ik ben weer terug en nu os het weekend ook al bijna weer voorbij... Ben nog steeds moe want vannacht weer een aantal keer eruit geweest en om 7 uur was mevrouw al helemaal wakker en klaar om naar beneden te gaan. En helaas niet nog een week vrij dus morgen weer aan het werk.
    Wij hebben een Medela fles en ze krijgt ook 200cc ... Als hij nog helemaal vol is hou ik m ook nog wel mee vast maar als ze 30 op heeft kan ze het prima alleen. Deze zijn wel vrij smal dus misschien is dat het waarom het zo goed gaat.
    Ze kan alle dingen trouwens al van de sprong die eigenlijk nog moet komen..., denk dat ze misschien daarom ook slecht slaapt, ze leert zoveel tegelijk en dat verwerkt ze snachts en daar heeft ze het moeilijk mee.
    Wat lekker dat het zo goed ging met Tess mee naar een feestje!

Ik heb vandaag een appel gekookt en deze daarna geprakt met 40cc borstmelk en aan Yvi gegeven. Oooh ze was me toch aan het smullen! De helft opgegeten en kan m'n vriend haar morgen ook nog weer wat geven. Ze is duidelijk toe aan iets anders bij de melk!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He tori wat balen dat je niet langer vakantie hebt. Hopelijk gaat Yvi snel weer beter slapen.
    Tess doet ook al vaak dingen van het sprongefje ervoor, maar toch merk ik dat ze in en na de sprong weer vanalles leert en de dingen die ze al kan beter ontwikkeld. Zal misschien wel komen doordat de fles smal is van yvi dat ze em vast kan houden of ze is gewoon al super sterk haha. Tess krijgt de handjes er niet om is een erg dikke fles wat we hebben.
    Wat leuk dat Yvi appel heeft gehad, als ze er echt aantoe is hoef je toch niet te gaan wachten tot 6mnd, je kan tegen die tijd nog altijd rapley erbij gaan doen.

Als ik je een tip mag geven dan doe het fruit of de groente niet mengen met melk maar gewoon zo. Mocht het iets te dik zijn dan kun je er altijd wat van het kookvocht bij doen of een beetje water (bij fruit eigelijk nooit nodig) zo leren ze de echte pure smaken kennen en leren daardoor veel meer smaken en lusten vaak meer op latere leeftijd.
    Je kan ook het beste alles los introduceren zodat ze elke smaak apart leren kennen. Dus geen mix van banaan en mango ofzo, maar eerst apart. Uiteindelijk kun je bekende smaken ook gaan mengen.
    De laatste tijd word ook gezegd dat je beter met groente kan beginnen, het zoete van fruit lusten ze sowieso en als je met groente begint schijnt een kindje uiteindelijk meer groente te lusten. Of hrt zo is weet ik niet, ik heb het wel gedaan en tot nu toe eet Tess alles.

Als je zelf gaat maken en je wil voormaken en invriezen (erg makkelijk) dan kun je het invriezen in ijsklontjesvormpjes, als het bevroren is uitduwen in zo'n diepvrieszakjes waar je op kan zetten wat erin zit met de datum erop. Zo kun je zonder te hoeven wegen toch elke dag de zelfde hoeveelheid geven is erg makkelijk vind ik.

Tess kam zelf los zitten! Gewoon op de grond zonder steuntje in de rug ofzo, als ze een speeltje wil pakken wat te ver naar de zijkant ligt dan valt ze wel om, maar niet hard ze rolt dan op de buik :)

Vanmiddag zijn we gaan zwemmen, hier bijna om de hoek ligt een sub tropisch zwembad echt heerlijk Tess vond het geweldig! Vooral de stroomversnelling hihi.
    We hebben zo'n babyfloat, maar die is nog steeds te groot ze zakt er echt ver in en komt dan net met haar hoofd boven de band uit, dus houden we er een hand onder en duwen haar zo omhoog.
    Ze had al sjans van een jongetje van een jaar of 5, een engelse die kwam steeds naar haar toe en aaien en kushandjes geven haha sweet little baby zei die steeds. Vroeg die nog of die haar vast mocht houden, maar dat toch maar niet gedaan. Heb er nog leuke foto's van :) Tess was helemaal kapot toen we gingen ze sliep meteen in de auto en is maar 5 min rijden.

Nu ga ik met mijn teentje hoog liggen en lost kijken was een beetje te veel eigelijk maar ja.

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vandaag intake bij de vk! Ben toch wel wat gespannen.... vanmiddag ook een echo. Kijken hoe groot onze uk al is.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Spannend betties veel plezier en succes! Ben benieuwd naar je beebje :) gaat Julian mee?

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nee julian zit gewoon op school. Is bij een intake van ongeveer een uur ook niet zo handig. Bovendien hoeft hij niet alles te horen, hij begrijpt veel te veel. We willen hem wel mee nemen bij de geslachtsbepalende echo straks.

Nog mooi nieuws gekregen net. De tweeling van die vrienden is geboren. Gaat allemaal goed, moeten uiteraard nog wel even in het ziekenhuis blijven. Ja en dan gaat nu de rollercoaster voor haar beginnen neem ik aan. Wel heel dubbel nieuws dus.

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Betties, veel plezier bij de echo vanmiddag!

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties wat een leuk feestjevan Julian met sjoelenen verkleden enzo! Vermleiend waarschijnkijk een heel stel kleine enthousiaste jongens haha maar lijkt me ook erg leuk om te zien :)
    Veel plezier bij ee vk en met de echo vanmiddag! Heb je eigenlijk al buikfoto's?

McKenzie gaat het goed?

Tori heerlijk hoe Yvi al smult van de appel :) Ga je haarook al groente geven? Ik dacht dat je bij bijvoeding eerst bv geeft en dan de extra's of heb ik het verkeerd begrepen?
    Rapley lijkt me trouwens ook interessant hoewel ik me kan voorstellen dat een kindje in eerste instantieminder eet.. moeilijker met de brokken afhappen. Hip jij wil blijkbaar combi gaan doen?

Hip wat leuk met Tess in het zwembad en dan zo'n schattig geinteresseerd jo getje erbij! Om van te smelten toch :)

Hier gaat het goed. Ik kan me bijna njet voorstellen dat ons meisje alweer bijna een maand oud is. Eigenlijk wil ik het overdoen :) gewoon heerlijk genieten en ze is zo lief en rustig :) echt mn lieve prinses :) Net nog even gaan wandelen.. trotse mama achter de kinderwagen :) lukt al 15min op redelijk tempo dus het herstel zet eindelijk door!

Deel Deze Pagina