Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Goeie morgen!

Tori wat ik nog wou vragen schreeuwt/gilt Yvi ook zo veel?Tess wel.... Gewoon van blijdschap onder het spelen. En gewoon omdat ze het kan en elke x toch nog harder probeert haha.

Kennen jullie dat liedje van Niels Geusebroek - Take your time girl dat is mooi zeg op de hartslag van een buikbaby, brok in mijn keel hier.
    Hoorde net dat liedje op tv met Tess in mijn armen en zelfs Tess werd er ff heel rustig van. (Met de nadruk op ff hahaha)

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden!

McKenzie ik zatnog evenbij de prenatal te kijken en jouwbugaboo isuitgesloten van die personal shopping korting. Dacht ik zeg het nog even, wel jammer. Goed blijven rondkijken voor korting zou ikzeggen.

Betties gaat het goed met de misselijkheid?

Hip wat ga je goed met afvallen zeg,bijna een kilo per week. Zo ben je vlug op je streefgewicht :) Mooi hoe Tess groeit. In het oei ik groei boek staat dat ze steeds een soort kiezen hoe ze zich ontwikkelen. Dus dat de ene baby rollen leukervindt en de andere graag dingen pakt of geluiden maakt. Hoe dan ook, prima als Tess nog geen zin heeft omte draaien toch.. lijkt me al heel mooi om te zien hoe ze zelf zit, ook een mijlpaal :)
    Mn zus.. ik neem ook afstand..dank je :) maar toch.. soms steekt het wel weet je. Komt ook omdat im gister bij mn ouders was, die passenop vrijdag op mn nichtje dus die heb ik voor het eerst in 10 maanden weer gezien. Meestal denk ik.. laatmaar.. het is het niet waard..maar soms is het gewoon moeilijk. Maar bedankt :)

Tori.. ik bedoelde jou niet met de visite dat weet je he :) gezellig als je langskomt. Ik kan bv woensdag 2okt als dat je uitkomt en vind het heel leuk als Yvi meekomt!
    Leuk dat Yvi altandjes krijgt. Ook een mijlpaal :) eerst 1 zo een lief tandje bovenin in het midden hihi. Wordt nog oppassen met de bv ;) Echt super hoe snel ze groeit.. alweer nieuwe maat kleertjes nodig en dat ze zich zo mooi ontwikkelt :)

Hier.. niet veel nieuws..dus ik ga ook een keer een tip doen :) Ik ben begonnen in bet Mam vertel s boek. Vind het echt erg leuk. Allemaal vragen over toen je zelf kklein was en wat je lievelingskleur was, wat je graag at, hoeje je partner hebt leren kennen, hoe je de zwangerschap hebt beleefd, welke dromen je nog hebt, waar je trots op bent en dan vragen over je kindje (hoe wil je haar opvoeden, waar ben je trots op, wat wil je haargraagmeegeven). Ik vul hem nu alvast in voor ons moppie (het zijn heeeeel veel vragen haha) en heb ook een boek voor manlief en opa en oma gekocht. Als een soort naslagwerk dat ze later kan lezen :)

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Heb nog ff 2 nueuwe foros in mn album gezet!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy het is idd af en toe moeilijk ja zeker omdat je je nichtje daardoor ook zo weinig ziet. Weet er helaas alles van heb mijn nichtje (dochtertje van mijn zus) al bijna 2 jaar niet gezien.
    Mooie foto's van je meisje zijn die van die shoot?
    Dat boek klinkt erg leuk misschien ga ik dat ook nog halen hihi.

Beetje tevroeg gejuicht gisteren, vandaag heeft Tess behoorlijk last van de doorkomende tandje (s). Mijn vriend heeft net maar dentinox gehaald hopelijk helpt dat wat. Ze heeft nog amper geslapen en ze huilt veel en wil overal op bijten. Kan ook door het sprongetje komen of beide, tot nu toe alleen de eerste dg last gehad van de sprong.

Sophy dat tekenfilm beeld van 1 tandje bovenin komt haast nooit voor de eerste tandjes wat doorkomen zijn de onderste 2 snijtandjes...ik vind het maar zielig voor die kleintjes zijn de darmkrampjes over komen die tandjes vervelen en dan ook nog om de haverklap een sprong. Volgensmij best zwaar zo'n eerste jaar.

Klopt ja geen enkel kindje doet alles uit de sprong, maar kiest dat uit wat bij haar past. Ben bij elke sprong ook echt benieuwd wat ze bij gaat leren. Nu is ze volop bezig met de Rollende R...dus hoor veel rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr haha

Hoop dat de standjes snel door komen vind het echt zielig dat ze er zo'n last van heeft.

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oei tandjes! Julian kreeg altijd felrode wangen en afschuwelijke poepluiers... Hopenlijk helpt de detonox en is ze er snel doorheen.

Sophy, waardeloos van je zus... Sommige mensen, zucht. Pijn doet het natuurlijk wel.

Vandaag flink aan het opruimen. Vooral op julians kamer, veel speelgoed eens selectief bekeken en een en ander weggedaan. Ruimte gemaakt in de grote vaste kast op zijn kamer, zodat zijn kleding uit zijn losse kast daarheen kan. Want de losse kast is van de set van babykamerspullen.
    De babykamer staat trouwens inmiddels vol met twee kasten met vooral boeken en andere rotzooi en de commode zit ook vol spul. Wordt nog een aardige klus om dat allemaal leeg te trekken, haha.

Verder net lekker een weekje herfstvakantie geboekt, huisje inde duinen van zuid holland.
    Mijn misselijkheid gaat best ok, alleen gister knallende koppijn. Ik lag echt om 7 uur plat, halve migraineaanval. Nu gewoon lekker rustig aan. Manlief is nu een kaasfondue aan het maken, dus zo lekker dippen!

Byebye

6. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Sophy balen van je zus zeg! Ik weet precies hoe het is, die van mij heeft me ook nog niet met mijn dikke buik gezien. Het boeit haar gewoon niet, ik kan me dus ontzettend goed voorstellen hoe je je voelt. Dikke knuffel meis!

Die Bugaboo is altijd van alles uitgesloten, maar!!! ik heb hem vandaag toch met korting kunnen scoren :D Ik had best veel nodig dus ik heb gewoon gevraagd wat ze qua prijs kunnen doen. Uiteindelijk goedkoper een model uit 2012 kunnen kopen, die overigens precies hetzelfde is als het 2013 model alleen vouwt hij iets minder plat op.
    En nog twee maxi-cosi's mét aparte family-fix, twee wiegjes, twee Aerosleep matrassen voor de wieg en een tweelingbox. Ruim 300 euro korting gekregen, relaxed toch! En eigenlijk nog meer, want die combi maxi-cosi + familyfix was eigen 250 euro, maar ik kreeg hem voor 219 omdat ik hem voor die prijs op een andere site had gezien. Lekker geslaagd dus. En dan los nog wat lakentjes en een mobiel voor boven de box. En mijn wippertjes zijn vandaag ook bezorgd dus ik ben al bijna helemaal klaar :)

Hoef ik alleen nog een badje, dekentjes en een boxkleed. Daar komen de mm dagen van Prenatal dus goed voor uit. De meiden waren ook tevreden want ze lagen lekker te wurmen in de auto haha.

Hip, wat zielig van die tandjes. Hopelijk komen ze snel door en heeft Tess weer wat minder last!

Hier lekker rauwe andijviestamppot eten, hmmm, trek in! Ik heb ook mijn Etos babydoos gehaald, zitten best leuke dingen in maar die 0% alcoholdrankjes hadden van mij niet zo gehoeven!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties lekker een weekje weg in de herfstvakantie en dan hopelijk zonder misselijkheid en met een beetje energie:) jullie komen nog flink aan het opruimen lees ik, maar als dat gedaan is komt het leuke werk de babykamer inrichten :D

Mckenzie toch nog met korting kunnen shoppen wat fijn! Ben erg benieuwd hoe de meidenkamer gaat worden...
    Enn heerlijk rauwe andijvie stampot!
    Die 0% drankjes in die dozen hoefde van mij ook niet hoor, heb ze allemaal afgegeven. Krijg je eigelijk 2 dozen omdat je een tweeling verwacht of niet?

Hier is de navht gelukkig goed gegaan. Tess heeft trouwens 1 rode wang hihi

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Goedemorgen!
    Netd e hethaling van eigen huis en tuin gezien en oooooh wat gaaf van die steigerhouten planken tegen de muur! Een muur van onze babykamer is heel lelijk afgewerkt destijds in de bouw. Voor julian hadden we er behang over, maar je ziet de lelijke plek erdoorheen. Het is dat het zondag is en ik pas op 11 weken zit, maar manlief is in staat om vandaag al aan de slag te gaan, haha. Dus ik denk dat we er grofweg wel uit zijn hoe de babykamer eruit gaat zien.
    Ik denk dat ik zo eens door de kasten ga daar en de eerste dingen weg ga doen!

Oh, waarom ben ik pas 11 weken?! Schiet niet op!

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hahaha betties! Ik had dat gisteren opstaan, maar was in de keuken bezig. Toen dacht ik nog moet zo ff kijken hoe die kamer geworden en ondertussen in mijn hoofd al bezig met op welke muur ik stijgerhout kan doen bij een evt. Volgende babykamer hihi.
    Heb helaas niet gezien hoe het geworden is, maar over een week of 10 ga ik dus zoiets zien in jouw fotoalbum hihi.
    Je doet een geslachtsbepaling toch? Dan kun je over dik 5 weken al aan de slag :)

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Haha Betties, gelukkig ben je pas 11w zodat je nog tijd hebt voor de voorbereiding voor je beeb :) ik hou niet van dat steigerhout maar het kamertje uit die aflevering vond ik wel heel leukgeowrden. Lekker aan het opruimen ook. Wat heerlijk dat je danaan de slag kan met de nieuwe babykamer. Wil je echt op de rozeof blauwe toer of wordt het meer neutraal? Ben zo benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt :)

Hip wat zielig voor Tess met de tandjes. Hoop dat deze snel doorkomen zodat ze weer wat blijer is!

McKenzie wauw aan het winkelen! Leuk dat je toch korting op de kinderwagen hebt gekregen. Hoe doe je dat metde box.. samen in 1 grote? En heb je al fotos van het kamertje?

Dank voor jullie steun vwb mn zus. Bedroevend eigenlijk dat het voor jullie ook herkenbaar is. Group hug? :D
    Gister gekolfd. Ging echt hartstikke goed, opbrengst 70ml, manlief met meiske en flesje gaan zitten en met 3min had ze alles naar binnen gewerkt! Trotse mama, mijn kindje hoeft blijkbaar niet te wennen aan de fles, ze eet alles wat los en vast zit :D Nu ga ik dus 3a4 keer per week een voeding kolven. Ben echt zo blij dat zowel kolven als flesdrinken zo goed gingen!

Vandaag is moppie 1 maand :)

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Oja..die fotos zijn zelfgemaakt. Als het goed is, komen die van de shoot vandaag!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, ja ik hoop dat ze een tijdje met 68 kan doen... Maar ze groeit echt erg snel ook in de lengte heb ik het idee.
    62 past alleen nog als het wat groter uit valt. Maar vaak zitten ze dan zo strak dat er niet veel in de luier kan, haha.
    Druppels van vsm voor baby's heb ik, weet zo niet hoe ze verder heten. Zal thuis es kijken (nu op m'n werk).
    Lijkt erop dat de tandjes nu snel zichtbaar zijn, ik zie al helemaal wit onder t tandvlees bij haar onderkaak.
    Slapen gaat gelukkig weer goed, vannacht half 3 gevoed en daarna sliep ze weer heerlijk verder, om 5 uur ff een kik, maar toen ik naast haar bedje stond sliep ze alweer.
    Gisteren was ze na het eten van een hele!! gepureerde appel zo moe dat ze in slaap viel in het stoeltje, hihi.
    Groeigids had ik van een vriendin die m ook gebruikte.
    Tot nu toe heeft ze een keer worteltjes gehad uit zo'n potje, half opgegeten en nu dus een paar keer appelmoes. Vanmorgen ook weer een appeltje boor haar gekookt en gepureerd, daar heeft ze net heerlijk van gesmuld, weer helemaal op.
    Tess heeft dus al aardappel gehad, leuk!
    Ik geeft Yvi trouwens wel een paar schepjes rijstebloem in de melk savonds, om zo al wat te wennen aan andere dingen dan melk.
    Ik dacht wortel pas vanaf 6 mnd is, dus daar wilde ik nog mee wachten (vlgs de kookboeken, vlgs de potjes dus niet). Maar op zich luste ze dat wel, dus misschien dat ik dat ook voor haar ga maken deze week, weet t nog niet.
    Leuk die collage, je ziet zo heel goed hoe groot ze al is!!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    M'n pauze was voorbij... Nu ben ik even aan het kolven :)

Ja, Yvi gilt ook steeds vaker en harder! En gisteren toen ik haar het kruipen voor deed had ze gewoon de slappe lach, haha. Klonk wel heel leuk die schaterlach. We hebben het opgenomen :).

Sophy, pfew mij niet ... Maar je zus dus nog steeds niet langs geweest. Mijn oudste broer ook nog steeds niet!! Erg he? Maar goed, ik zit er niet meer mee.. Als hij Yvi wil zien komt ie maar naar m'n ouders als we daar zijn, ik ga eerst niet meer naar zijn huis toe!
    Vind het wel jammer op zich, want m'n nichtjes hebben ook steeds minder met me... Jaren terug waren ze nog enthousiast als ze me zagen, nou nu niet meer :(
    Ik denk dat ik woensdag 2/10 wel kan, zal het straks thuis ff overleggen of m'n vriend niet toevallig net iets bedacht heeft die dag. Al verwacht ik van niet hoor.
    Welke maat heeft jullie meisje nu?

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Wauw wat groeien onze kleintjes toch hard! Yvi nu al naar maat 68, ze vliegt er echt doorheen Tori. Ons meisje hangt tussen maat 50 en 56 in nu. Gister nog even gewogen en we kwamen op 4,6kg uit :)

Heerlijk dat Yvi zo geniet van haar appeltje en een hele opeet :) maar wat sneu dat je broer haar nog niet heeft gezjen. Dacht dat hij toch makkelijk even langs je ouders kan rijden als jullie daar zijn. Ik had zelf als kind ook niet veel met mn ooms en tantes,als ik er zo over nadenk.. tegelijk had ik het heel leuk gevonden om wel nu een band met mn nichtje te hebben.. net wat jij zegt, dat ze enthojsiast zijn en een keer komen logeren ofzo.

Moppie heeft 7 uur doorgeslapen vannacht! Trots met een kleine maar,, enjullie gaan hard lachen.. het was van 1930 tot 0230 en daarna hebben we tot 05u met haar gespeeld tot ze weer wilde slapen ;) lekker grietje hihi. Ze ligt nu nog prinsesheerlijk teslapen :) Hip, Tori.. hadden jullie dit in het begin ook? Wanneer krijgt ze echt een correct slaapritme of moet ik daar zelf iets speciaals voor doen?

Zo maar eens naar de prenatal voor de mmdagen, kijken of we nog iets leuks kunnen scoren ;) heb gister ook een klein rondje supermarkt gelopen dus dit gaat ook lukken!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zo Yvi groeit goed zeg! Tess groeit in de lengte iets minder hard geloof ik. 11 okt. De half jaar controle op het cb dan zullen we zie hoe lang ze is..vorige week wel gewogen toen was ze 7330kg
    Leuk zeg he dat schaterlachen, Tess krijgt er altijd de hik van.

Wortel mag gewoon hoor, was het eerste wat Tess kreeg. Voor 6mnd mogen geen nitraat rijke groente (spinazie, postelein,sla, paksoi) geen koolsoorten (bloemkool wel dat is geen koolsoort) geen gluten (broodsoorten, pasta, pap) geen vlees en vis. En geen citrusvruchten maar dat is geloof ik tot een maand of 9.
    Ook na de 6 mnd nitraat rijke groente niet met vis combineren en niet vaker dan 2x per week. Smeerleverworst ook niet te vaak daar zit te veel vitamine a in (de"slechte" vit.a in bijv. Wortel zit de goede vit. a) smeerkaas ook niet te vaak daar zit te veel zout in. En nayuurlijk niet te snel looksoorten geven(ui,prei enz.) Omdat het een heel intense smaak is.
    Je mag ook gewoon kruiden en specerijen gebruiken, maar natuurlijk met de zachte smaken beginnen. Tess heeft al een beetje kaneel over de appelmoes gehad.
    Aardappel en rijst ook niet te snel mee beginnen, maar je hoeft niet helemaal tot 6mnd te wachten.
    Ik ben er vorige week mee begonnen.

Sophy je meisje groeit ook goed zeg! En ja ik heb ook wel es 's nachts op bed liggen spelen tot dat Tess weer wou slapen haha. Als het goed is past ze zelf haar ritme aan en anders kun je haar bijv. Om 23.00 wakker maken voor een voeding. Dan gaat ze daarna de nacht in.

Ff Tess naar bed brengen.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er een tandje door is. Bij Tess zie ik ook al een witte schijn onderin. Tess heeft er gelukkig weinig last van en als ze last heeft doe ik wat druppels op het tandvlees, gister hoefde dat niet. Ze bijt wel veel, vooral sophie de giraf moet eraan geloven hihi en ze heeft nu ook met slapen een speen eerder nooit! In het begin wel es een dagje gehad maar meestal wou ze er geen.

Gisteren en ik weer een stukje gewandeld :D eindelijk weer wat meer beweging, vandaag moet ik naar de fysio dus ff kijken of ik weer kan auto rijden. (Is mijn teen van de linker voet shit met koppeling intrappen)
    Hoop dat ik snel weer kan sporten, ben afgelopen weer ook niks afgevallen :(

Soof wat ga je allemaal scoren bij de mmd? Ik moet nog voor een slaapzak, een extra badcape en wat slabbers met lange mouw, want Tess kan vetzakken hihi. En kleertjes kunnen natuurlijk altijd :)

Mckenzie jij zal ook wel flink loos gaan bij de mmd of niet?

Betties ga jij ook alvast iets kopen of wacht je op de geslachtsbepaling. Of misschien wel voor jezelf wat positiekleding.

Tori ga je ook shoppen deze week of niet?

We hadden gisteren het intertoyssinterklaasboek in de bus. Toch ff doorgebladerd hoor, wil wel sinterklaas vieren met Tess vind dat zo leuk ookal krijgt ze er niks van mee.

Oww en Tess is gister over gegaan van de kinderwagenbak naar de buggy :) en sjiek dat ze het vond lekker rondkijken en naar mama lachen.

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, wat grappig :) Yvi hebben we zondag (ritje naar de super) ook in de buggy gezet ipv liggend in de bak. Ze vond het erg leuk, kon alles goed zien. Wat dat betreft zijn Tess en Yvi ook wel een beetje hetzelfde, niet stil kunnen zitten en alles willen zien.
    Als ze nu bij me op schoot zit wil ze eraf kruipen om iets te pakken.
    Yvi heeft altijd een speentje voor het slapen gaan, ze doet hem nu ook vaak zelf weer in als ze hem ziet liggen. Grappig dat Tess het nu ook wil, nu ze last heeft van doorkomende tandjes.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe lang het nog duurt voordat we de bovenkant van de eerste tandjes zien.

Weet nog niet of ik ga shoppen bij de prenatal, nog even goed bedenken of ik nog iets nodig heb. Tja misschien een slaapzakje... Al doe ik haar nu meestal een pyama aan.

Sinterklaas, aah ja dat krijgt Yvi denk ik wel een beetje mee op het KDV. Denk dat we ook wel een kadootje voor haar kopen :), al heeft ze geen idee waarom dat is haha. Ben benieuwd wat onze kleintjes de eerste keer van de zwarte pieten en Sinterklaas vinden.

Dus wortel mag wel :), oke dan ga ik wat lekkers met wortel voor haar maken! Leuk :)
    Ja, Yvi groeit echt hard... Ze is ook al 7,7 kilo ongeveer. Zondag even gewogen toen we op kraamvisite waren bij iemand van een ander topic hier op ZP.

Sophy, nou m'n broer heef haar al wel gezien bij m'n ouders hoor :), dat wel! En m'n nichtjes ook wel gelukkig. Maar het is gewoon al jaren terug dat ze bij ons op visite waren en nu zijn ze niet eens op kraamvisite geweest. Ik vind dat we zo een beetje van elkaar vervreemden. Nouja, het is niet anders.
    Wat gaat ze goed jullie meid! Ben echt benieuwd naar haar in het echt :). Als ik kom 2/10, hoe laat komt dan het beste uit?
    Ohoh, ze heeft jullie lekker bezig gehouden zeg!! Ja, zulke nachten hebben wij ook gehad, bij ons waren dat maar max twee achter elkaar, daarna ging het weer beter. Dus no worries voor de rest van de week!
    Heb je nog iets leuks gekocht bij de prenatal?

Mckenzie, jij moet nu aan de shop, badje en dekentjes scoren voor een mooie prijs.

Betties, ga jij ook al een beetje 'los' bij de mamamazzeldagen?

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tess heeft ook een pyjama aan en dan in de slaapzak onder een dekentje wurmelt ze zo uit. Leg haar wel voor het idee een lakentje op en toen het vorige week wat frisser was ook een dun dekentje enkel soms blijft ze eronder liggen soms vind ik haar bovenin het ledikantje. Moet nu winteralaapzakjes hebben en een maat groter. Heb er 1 besteld bij kiabi en dan nog 1 bij de prenatal hoop dat ze die met het draakje hebben in haar maat.

Yvi en Tess gaan idd gelijk op en zijn alletwee nieuwsgierige meisjes geloof ik Tess is nu vooral nieuwsgierig wat achter haar gebeurt en of er iets ligt wat ze mss kan pakken. Als ze ligt te spelen op de grond vind ze het ook geweldig als ik de speeltjes achter haar leg (boven haar hoofd zeeg maar) hihi moet je haar zien draaien en wirmelen dan om het te pakken te krijgen. Met verschonen ze krijgt het liefst de vieze luier te pakken of in de eetstoel als de katten voorbij lopen. Voor de rest idd de hele tijd omzich heen aan het graaien. (Telefoon, afstandbediening zijn favoriet hihi)

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hmm ons meisje heeft al vanaf geboorte dat ze snachts, elke nacht dus, speeluurtje heeft rond 02-03uur dus ik begin me af te vragen hoe lang nog ;) Op zich prima want nu hebben manlief en iknog vrij maar ik wil natuurlijk liever dat ze een normaal dag-nachtritme krijgt. Dat het blijkbaar vanzelf gaat, is al goed nieuws!

Wat leuk meiden van Yvi en Tess je merkt nu echt dat het hard gaat.. tandjes en echt voedsel en dat schaterlachen lijkt me ook fantastisch. En hopelijk bij jullie ook bergen fotos als aandenken? Vanaf wanneer hebben jullie een pyjama aangedaan? Als ze kan begrijpen wat slaaptijd is? Ikmerk nu nl dat meisje begrijpt dater ritmes zijn, bv wakker worden, schone luier en dan eeeeten.. en dat ze daardoor rustiger wordt.. dus dat mss een pyjama gaat helpen om slaaptijd te begrijpen.. wat denken jullie?

Tori.. qua tijd maakt niet zoveel uit. We hebben nog niet echt een ritme.. wakker is rond 1030 of slapend rond 14 uur.

Lekker geshopt bij de mmdagen. Voetenzak voor de wandelwagen (een roze hihi), de sophie en wat kleertjes in mt 56. Kwam erachter dat ik maar 6 setjes heb en dat is net wat weinig. Dus van die lekkere zachte pakjes gekocht :) Daarna had manlief taart gehaald om moppies eerste maandverjaardag te vieren.. lief toch!
    Wat gaan / hebben julkie gehaald?

Morgenochtend naar t cb, ben benieuwd!

Enne.. ben blij dat we allemaal zo goed gaan dames.. met beebs met zwangerschappen :)

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Pff wat een dag. Zware juridische cursus, viel in slaap haha. En dan vanmorgen met de trein. Ik was al gammel opgestaan en dan al die luchtjes in de trein, gatver! Maar goed, voordeel os wel dat ik net lekker belegde broodjes in de stad heb gehaald en dus nu op de bank hang en niets hoef te doen voor het avondeten, haha.
    En ik stond in dubio in een hele leuke nieuwe kinderkledingzaak, scandinavisch. Ohhhhh wat een schattig boxpakje rood/wit gestreept... Toch mog maar even wachten. Het voelt niet helemaal goed om zonder manlief een eerste pakje te kopen. Ik kan later altijd nog helemaal los gaan! Maar het kriebelt wel hoor!
    Tsja en verder qua aankopen. De mmd sla ik over, we hebben immers alles al! Kamertje, maxicosi, wippertje, zelfs tot aerosleep etc aan toe. Dus geen dure aankopen meer nodig, hooguit wat aankleding. Ook wel een beetje jammer dat we alles al hebben.

Oh berichtje van manlief of ik julian kan halen. Lig ik net in mijn joggingbroek op de bank....
    Op pad dan maar!

Deel Deze Pagina