Nou jongens, ik ben net flink los gegaan hoor, ze waren tot 21.00 uur open dus meteen met ml erheen. Badje gehaald, kleertjes in 44, slaapzakjes, dekentjes, lakentjes, badcapes, hydrofieldoeken noem maar op. Mijn kar was zo vol dat er tot twee keer toe mensen in stonden te graaien omdat ze dachten dat het een uitverkoopbak was Wel even slikken bij het afrekenen maar ja, een baby is duur, laat staan twee!! Daarbij had ik gespaard voor eventuele behandeling in het buitenland en daar kan ik nu lekker spulletjes voor kopen voor mijn meiden Ze hadden alleen de adapter voor de bugaboo niet, dat je de maxi-cosi's erop kunt zetten dus die moet ik nog online bestellen. Daarna nog even snel een rolgordijn bij de gamma, kreeg ik ook 20% korting dus het was echt mijn dag hihi!! Nu wel echt kapot!! Pijn in mijn rug en bekken pfff. Morgen weer naar de gyn, even baby kijken. Leuk Betties, je gaat nu ook al hard hoor!!!!
Wow mckenzie, goed bezig! Haha, dat ze in je kar staan te graaien, goeie zeg! Nu lekker al die nieuwe dingen een plekje geven...zo leuk! Ik kijk daar ook echt naar uit. Ja bijna de 12 in mijn banner, ongelooflijk! Ik ga zo het zkh bellen om een afspraak te maken voor de guo. De afspraak voor de geslachtsbepaling heb ik al staan, precies op 16 weken. Is in de herfstvakantie. Ik heb wel wat positiekleding besteld. Ik heb alles van toen ik zwanger was van julian nog bewaard, maar dat is compleet het verkeerde seizoen. Ik liep toen in de zomer nu natuurlijk in de winter. Dus wat lange mouwen en ook nog een broek. Misschien dat ik nog even bij een prenatal naar binnen wip voor een broek, zie wel. Mijn normale broeken beginnen toch evht miet zo lekker meer te zitten. Vooral op hetw erk in de loop van de dag toch een beetje knellend. Zit natuurlijk de hele dag voorover achter een pc. Spijkerbroeken doe ik al niet meer strech gaat nog wel. Nou fijn boodschappen halen. Ben weer lekker misselijk dus dat wordt weer feest.
Heb net de thuistest gedaan voor geslacht te bepalen. Stond een 'tip' op het forum. Dan moet je urine gieten in een glas met een laag zout. Blijft het helder en komen er slierten in dan zou het een meisje zijn, wordt het troebel en zie je wolkjes aan het oppervlak dan zou het een jongen zijn. En mijn uitslag.....jongen. Bij velen klopt het bij anderen niet. Net als die chinese kalender. Zowel bij julian als nu geeft die een meisje aan. Haha, nog een paar weken geduld en dan weten we het!
Sowww mckenzie jij bent loos gegaan zeg! Leuk he en tot 2x toe in je kar gegrabbeld hihi ik moet er wel mee lachen. Nu zal je op kleertjes en accesoires na wel helemaal klaar zijn of niet? Betties bijna 12 weken jeej! Werken de seabands niet meer zo goed dat je toch misselijk bent? Ben benieuwd hoor of je thuistest klopt en jullie een jongetje krijgen. Ik heb nog niet geshopt denk dat ik morgenvroeg ff ga.
Sophy jij ook lekker geshopt zat er bij het buggygedeelte van je wagen geen voetenzak bij? Bij mijn wagen wel. Gewoon in de kleur v/d wagen met zacht teddystof van binnen. Zou er zelf zo inkruipen hihi. Wij zijn toen Tess 7 weken was begonnen met een avond ritme en vanaf dat moment had ze ook geen nachtvoeding meer nodig. Ze kreeg om 19.00 de fles en dan in badje, insmeren, pyjama aan knuffelen liedje zingen en naar bed. Om 23.00/23.30 maakte ik haar half wakker voor de fles en dan sliep ze daarna gewoon meteen door in het begin tot 5.30/6.00 en dat werd steeds later. Natuurlijk werd ze met een sprongetje 's nachts wel es wakker of als ze krampjes had, maar heb nooit meer nachtvoedingen of speeluurtjes gehad vanaf die tijd. Tot 7 weken liet ik haar zelf komen voor de fles, overdag had ze wel een soort van ritme, maar 's avonds/'s nachts wisselde dat nog wel es. Na de fles van 19.00 was ze gewoon beneden bij mij of in de box, dus dan deed ze maar wat hazeslaapjes of ze was tot een uur of 22.00 wakker en daarna viel ze als een blok inslaap om vervolgens tot een uur of 3 door te slapen en dan dus klaar wakker. En inderdaad een speeluurtje en vervolgens huilen en niet in haar eigen wiegje willen. Dat was niet elke nacht omdat op deze manier alles steeds opschoof zeg maar. Dus ik zou zeggen probeer er een ritme in te krijgen met een slaapritueeltje en een laatste voeding op een vast moment. Het is niet zielig om haar wakker te maken voor die laatste voeding, je maakt haar ook niet klaarwakker maar gewoon net genoeg om te kunnen drinken. Ook maar een klein lampje aan voor jezelf dat je net genoeg ziet. Luier verschonen deed ik alleen als ze echt wakker was of gepoept had. Als ze een beetje bleef doezelen en bijna slapend de fles dronk dan deed ik geen nieuwe luier, nu slaapt ze immers van 19.00 tot 8.00 en krijgt ook geen luier tussendoor. Ik merkte aan Tess dat ze die regelmaat erg fijn vond. sooww daar belde mijn baas net...vrijdagmorgen gaan we om de tafel zitten. Ben benieuwd.
16 weken echo geregeld, check GUO (20wkn) geregeld, check Kraamzorg geregeld, check Broodje haring gehaald, check Hmmm, daardoor nog maar een krap uurtje voor het huishouden... He, jammer....
Wij hadden vannacht een pyama party!! Wat een feest Vanaf 1 uur wakker tot 4! Ze sliep eerst wel weer een beetje na de borstvoeding om 1 uur maar ze werd steeds weer wakker en steeds wakkerder totdat ze om 3 uur zo wakker was dat ik maar met haar naar beneden ben gegaan en heeft ze gespeeld in de box terwijl ik een theetje naast haar dronk met crackers. Daarna weer geslapen van 4 tot 8 en nu heb ik dus best wel iets te weinig slaap gehad.. Nouja ik ben vrij dus ik doe rustig aan! Yvi ligt nu op bedje, de was zit in de droger en zo nog weer een wasje aan zetten. Nu bezig met de boekhouding, dan is dat ook maar klaar! Mckenzie, hoe was het met de beebs? Leuk hoor weer ff naar ze kijken .
Tori jij ook al? Dat je ook merkt dat ze steeds meer wakker wordt ipv dat ze wio gaan slapen. Balen zo een slechte nacht. De kleintjes lijken er beter tegen te kunnen als wij haha. Hier regelnacht gehad pfff.. drinken, nog meer drinken, gillen, drinken, krijsen tijdens het drinken, nekje overstrekken, nog meer gillen, nog meer willen eten terwijl mamas voorraad uitgeput lijkt, drinken en ondertussen gillen en spartelen.. wauw.. en ja ze heeft temperament Dit vertelt ook niemand je van tevoren haha.. maaarrrrr overleefd en vandaag is ze weer hartstikke rustig en lief heb jij dat vaak gehad? Betties hmm haring ook fijn dat je alle grote dingen al hebt, kan je leuk losgaan met de kleertjes en mss van t weekend je man meetrekken naar die nieuwe babywinkel? Ook de geslachtsbepaling al gepland, leuk hoor! Wat wordt het nu echt! McKenzie ik moet zo lachen om je verhaal.. mensen die in je kar staan te graaien Wat zal je veel gekocht hebben maar hoe fantastisch om dat geld uit te geven voor je beebs en niet voor een behandeling! Nieuwsgierig naar je babykamer Ff naar mn meisje
Mckenzie hoe was het? Betties goed geregeld allemaal en ook nog een broodje haring jammie...helaas niet zoveel tijd voor het huishouden, balen joh hahaha Tori klinkt gezellig die pyjamaparty hihihizal wel door de tandjes of het sprongetje of beide komen. Hopelijk vannacht weer lekker slapen. Kreeg net mijn pakketje van kiabi binnen...een herfstjasje, een badjasje (jaja) een slaapzakje en een truitje erg leuk! Als Tess straks wakker is naar de dierenarts de plas van de kater laten checken en dan door naar mam ff lekker wandelen met z'n 3tjes en de hond. Net boven een riem gepakt mijn broek zakt me af! Jeeeej Betties ga je ook nog iets van zwangerschapsgym doen? Mckenzie en jij? Of is dat zwemmen zwangerschapszwemmen? Soof nog steeds vergeten te vragen, maar heeft je man nog steeds vvrij? Dat is fijn zeg!
Tori leuk trouwens de vakantiefotos zatnog eve op Yvi hzar site te kijken. Mooi hoor met haargroteblauwe ogen Hip dankvoor uitleg over ne bedritueel.ik ga het gewoon proberen heb je nog geshopt? Wat heb je gevonden? Cbwas helemaal goed! Moppie is nu 56cm en 4,7kg tadaaa
Hip je hebt jebadjas gevonden en bkijkbaar toch weer afgevallen ondanks teen jeeej,goedbezig. Mnman heeft 6w vrij hihi.. en danweer met kerst
Sophy wat heerlijk zeg dat je man zolang vrij heeft dat word afkicken straks hihi...mijn vriend vond het echt moeilijk om te gaan werken. En nog steeds een beetje. En wat is je meisje goed aan het groeien, super melk heb je net ff gekeken en Tess was 3880 en 53,5 cm met 5 weken. Jaaa eindelijk een badjasje en die is net zo zacht als de wikkeldoek van mvm ♡ moet er nog eentje voor als deze in de was zit, maar wil niet 2 dezelfde. Tori ik had net okk nog ff foto's gekeken op je site, prachtig meisje is het, een stukje groter dan Tess geloof ik of dat lijkt maar zo. Is het een buikslapertje? Dat pyjamaatje bij 20 sept geloof ik heeft Tess ook. En wat leuk dat roze korte broekje met die vlindertjes op wat ze op vakantie aan had. Wou je ook nog vragen die drijf speeltjes voor in bad van maja de bij waar heb je die gekocht? Die zijn echt zo leuk! Tess begint een beetje verlatingsangst te krijgen geloof ik. (Hoop dat het bij dit sprongetje hoort) gister toen ik bij de fysio was was ze bij mam en ze heeft bijna alleen maar gehuilt. Toen ik terug was wwerd ze pas stil. Vandaag ff bij mam geweest en toen ik ff naar de auto was ook weer huilen, toen ze door had dat ik niet weg ging was het goed en heeft ze lekker gespeelt, kon ik ook ff naar de auto of naar boven ofzo dat was niet erg. Ze is er natuurlijk zo erg aan gewend dat ik continu om haar heen ben. Ben aan het kijken voor een gastouder, ze zou eigelijk naar een vriendin gaan die g.o. is, maaar die zit vol, ze mag max. 2 baby's op een dag en we haden nog geen concrete dag afgesproken, omdat ik nog niet aan het werk ben. Wil haar nu toch al 1 dag naar een g.o. laten gaan ook al ben ik nog niet aan het werk zodat ze toch kan wennen aan iets anders dan alleen mama. Pppfffff nu dus opzoek naar een geschikt iemand die nog niet vol zit.
leuk dat jullie de foto's hebben gekeken! Sophy, ja die blauwe ogen springen er steeds meer uit he? Ik wilde dat ze m'n vriend z'n oogkleur zou krijgen, maar het is toch de mijne geworden. Maar past goed ij haar blonde haartjes (ze had bruin maar haar nieuwe haardjes zijn blond, net als mama vroeger). Jullie kleine moppie groeit ook al zo goed! Lekker hoor. Ik wil dan woensdag 2/10 komen om half 11, is dat goed? Ik heb het al in de agenda gezet . Ik heb dat best wel vaak al gehad dat ze niet zo goed sliep snachts... Maar dat is eigenlijk pas sinds ze op haar buik draait (wat ze nu 1,5 maand doet), daarvoor sliep ze snachts door tot soms wel 9 uur sochtends! Maar oud, nu gaat ze eerder slapen dan toen, en dat is ook wel fijn. Al lag ze er vanavond pas om 9 uur. Ik hoop vannacht geen pyama party, maar lig nu al wel op bed... Even wat slaaptijd inhalen, mits het vannacht niet weer bal is natuurlijk. Hip, sinds Yvi draait is ze van rug en zijslaper een buikslapertje geworden. Vaak slaapt ze wel in op haar rug of zij, maar rond middernacht draait ze dan op haar buik. Daardoor soms ook wakker. Hihi, ja leuke kleertjes he . Dat broekje is van de h&m en heb ik gekregen van 'spannende tijden'. Op zich kan het broekje met een maillot eronder nog wel aan... Maar goed, of ik dat ga doen?! Bij de Bart Smit kan je die badfiguurtjes kopen! Oh gossie, Tess krijgt verlatingsangst... Dat is ook wat! Nouja, nog nie eenkennig toch, want dat lijkt me helemaal lastig. Succes met het zoeken naar een go! Nou, ik ga slapen... Anders komt er nog niets van extra slapen vanavond. Welterusten allemaal!!
Ikke niet.... Ik slaap echt zo slecht, en dat zonder baby. Aaargh! Ik wordt standaard om 12 uur en om 1 uur wakker om te plassen en vannacht daarna om 3.15 en toen sliep ik niet meer, elk uur gezien. Dus vanmorgen echt zo brak dat ik toch maar het werk heb gebeld dat ik nog even wat slaap pak en er vanmiddag ben. Net nog even anderhalf uur geslapen.
Betties knuffel! Wel fijn dat je werk zo makkelijk is qua tijden/uren. Hopelijk vannacht weer beter Tori half 11 is prima, gezellig. En ja haar oogjes springen er echt uit, vind het prachtig! Hip wat rot van de verlatingsangst. Ik dacht dat dat bij de leeftijd hoort en voorlopig nog even aanhoudt -al wil je dat nu natuurlijk niet horen sorry. Succes met zoeken naar een go, het valt niet mee om iemand te vinden waar je met een goed gevoel je kindje achterlaat.. vind het echt lastig.. nog afgezien van fewoon zelf bij haar willen zijn.
Hier nog met hiccups. Gistermiddag elk uur feest.. uiteindelijk wel van 22 tot 03 en 0315 tot 07 geslapen.. en sinds ze wakker is,wil ze weer elk uur... ach, ik laat haarmaar.. hoop dat het met eenpaar dagen over is
Sophy, duidelijk nog weer een regeldag bij jou. Je moet haar zeker laten want zo kan je lichaam zich instellen op de juiste hoeveelheid bv. Bij mij ging de nacht weer beter gelukkig . Om half 3 eruit om te voeden en daarna slapen tot 5, toen had ze last van haar buikje want ze moest scheten laten en daardoor was ze wakker geworden. Even borst en daarna sliep ze tot 7:15. Toen had ik net m'n ontbijt op en broodjes gesmeerd dus dat kwam goed uit. Ze lag gewoon te knuffelen met haar konijn, zooo lief . Na het verschonen/aankleden heb ik haar bij papa in bed gelegd (die was gelukkig ook al wakker) om te spelen en kon ik douchen. Oke, dan zie je me vlgd week woensdag!! Betties, echt niet fijn jouw nacht! De kleine in je buik houdt je nu al wakker . Hopelijk is het van korte duur en komt er snel weer een periode aan dat je weer goed slaapt. Mckenzie, hoe gaat het slapen bij jou nu?
Sjongejonge wat een dag.... Ik ben uiteindelijk om 11 uur naar mijn werk vertrokken, maar voelde me nog niet heel erg lekker. Voor het werk even snel tanken. Om vervolgens op het werk te contateren dat mijn portemonnee onvindbaar was. Ik dacht die zal ik wel los in de auto hebben... niet dus... toen kreeg ik al de kriebels van: ik zal hem toch niet op het dak hebben laten liggen en weggereden zijn...? Ja dus! De hele route teruggereden, nergens te vinden natuurlijk. Betaalpas geblokkeerd. Ik was scheldend op weg terug naar mijn werk toen ik gebeld werd door een vrouw die mijn portemonnee gevonden had! Gauw opgehaald. Bleek uiteraard dat al het geld eruit was (had gister net 100 euro gepint, SH*T). Dure les, maar gelukkig al mijn pasjes, rijbewijs, treinabonnement weer terug... Gauw terug naar de vergadering waarvoor ik in eerste instantie vandaag alsnog voor naar mijn werk was gegaan. Die was al ruim over de helft. En nu ... mega koppijn! Pfffffff. Ik had vandaag in mijn bed moeten blijven....
Betties, wat een rotdag zeg En wat ontzettend zonde van het geld. Vervelend toch dat mensen altijd dat geld eruit moeten pikken, maar gelukkig heb je wel je pasjes en abonnementen weer. Als je dat ook nog allemaal kwijt zou zijn. Soms komt ook alles tegelijk hé. Hopelijk valt de rest van je dag een beetje mee. Sophy, wat heerlijk dat je man zo lang vrij is. Kunnen jullie echt lekker alles samen doen. Zal wel weer moeilijk zijn om te gaan werken straks, je wil je meisje natuurlijk helemaal niet aan een ander overlaten. Jammer toch dat er niet zoiets bestaat als een speciale uitkering voor moeders zodat je niet meer hoeft te werken hihi. Hip, eindelijk je jasje gescoord! Maar dan nu nog een speurtocht voor een reserve haha. Nou, heb je in elk geval lekker wat te doen. Wat zielig dat Tess last heeft van verlatingsangst. Je laat haar ook niet zo makkelijk achter als ze zo'n verdriet heeft. Dat maakt het voor jou ook wel moeilijk hoor! Tori, fijn dat de nacht weer wat beter gaat. Vervelend dat ze ineens zo slecht slaapt, daar heeft zij zelf natuurlijk last van maar ik kan me voorstellen dat jij ook gesloopt bent als je nog de hele dag moet werken. Het slapen gaat hier ook moeizaam. Ik slaap wel altijd vrij vroeg, tegen half elf, maar dan word ik 's nachts wakker om te plassen en kom ik daarna bijna niet meer in slaap. Ik ga dan liggen malen om de meest rare dingen (situaties van jaren terug en hoe ik daar anders op had kunnen reageren). Volkomen zinloos, maar het schijnt erbij te horen. Fijn ook dat wanneer ik dan terug probeer te slapen en ik op mijn linkerzij lig, de baby links gaat liggen wurmen en als ik op mijn rechterzij lig, dan is de beurt aan baby rechts. Ook dat helpt dus niet echt mee haha. Nou ja, het is ook wel gezellig zo met zijn drietjes. Met de baby's gaat alles goed, zag er weer prima uit. Mijn baarmoeder neemt nu 2/3 van mijn buik in, vergelijkbaar met een eenlingzwangerschap van 35 weken Ook niet zo raar dat ik zoveel last van mijn rug en bekken heb. Gelukkig hoef ik nog maar een maandje te werken en dan gewoon ziektewet tot aan mijn verlof. Ik werk nu ook niet langer dan 4 uur p/d en dat wordt nog verder afgebouwd tot ik volledig stop. Het zwemmen vanavond is inderdaad zwangerschapszwemmen. Er is hier in de buurt echt heel weinig aan zwangerschapsclubs, dus voor gym ofzo moet ik elke keer een heel stuk rijden, daar heb ik niet zoveel zin in. Dus ik hou het bij zwemmen. Qua kamertje en spullen ben ik inderdaad bijna klaar. De kamer wordt zondag afgemaakt met de plinten en de lamp, en dan komen in de 2e week van oktober de meubeltjes. Ik heb ook al heel veel kleertjes, dus ik hoef nergens meer voor op pad. Ik hoef alleen nog een luiertas, ik heb zo'n leuke gezien van Fab, maar die is 260 euro Dat geef ik dus echt niet uit aan een tas!! Welke luiertassen hebben jullie? Trouwens, wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik had een tas kleertjes gekregen van een kennis, nu blijkt dat ze die dus weer terug wil als ik ze niet meer kan gebruiken. Ik had dat echt niet verwacht, ik heb van meer mensen kleertjes gekregen maar dat mag ik gewoon houden. Sowieso weet ik over een half jaar echt niet meer wat van haar was, maar ook kan ik het dan dus vergoeden als iets stuk gaat of niet schoon meer wordt. Ik hou het nu maar apart en dan gebruik ik het gewoon niet, maar ik vond het wel een beetje ongemakkelijk.