Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie, poeh dat is pittig om nu al zo n buik te hebben... Goed dat je een goeie afspraak op het werk hebt zo. Nog even en je bent lekker vrij.
    Qua tas.. Is had een luiertas van de hema, haha. Basic donkergrijs, voldeed prima. Ik heb echt helemaal niets met tassen. Deze was 20 euro ofzo. Misschien dat ik nu wat anders ga kopen. Maar aan luiertassen is helemaal niet veel speciaals. Vaak zit er een plastic ding in voor onderweg een baby op te verschonen. Mijns inziens volkomen overbodig, een hydrofylluier voldoet ook prima. Bovendien zat dat ding ook in mijn tas van 20 euro haha. Gewoon een leuke tas waar veel in kan voldoet prima.

Hier gaat het waardeloos. Ik ben om half vier naar huis gegaan met enorme hoofdpijn. Thuis kon ik wel janken van ellende. Heb toch maar een paracetamol ingenomen, want dit gaat richting migraine. Nog even een uurtje rust voordat manlief en julian binnen stuiteren...

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tribal Baby Original Newspaper Grijs Leatherlook | Tassen | Baby-Dump

geen idee of de link nu werkt haha, maar ik heb deze luiertas. vind em heel erg fijn. een mapje voor de speen, een verschoningsmatje (is iets dikker dus dan ligt de kleine wat zachter) een plastic mapje waar je evt. vieze kleertjes of iets in kan doen. veel vakjes enzo dus erg makkelijk.

verder heb ik deze
    Luieretui KipKep Roze - Mamaloes Babysjop

die neem ik mee als we ff weg gaan. en ik verder niks nodig heb voor Tess. gewoon deze in mijn eigen tas met wat luiers doekjes en luierzakjes.een spuugdoekje en evt. wat voor te spelen in mijn tas en dat is genoeg.

neem de luiertas alleen mee als ze we ergens lang zijn en er ook slaapspullen enzo mee moeten. in het begin wel altijd de luiertas omdat ze toen veel spuitluiers had en geregeld zich helemaal onderpoepte, dus moest ook schone kleertjes meenemen enzo.

reageer zo op de rest eerst es zien of mijn linkjes het doen.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heel stuk getypt duwt Tess ergens op alles weg reageer straks wel.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Tjee Betties wat beroerd van je portemonnee. Blij dst je hem met pasjes en al terug hebt maar dat iemand het geld eruit heeft gehaal d grrr.. Zou zo iemand zich niet schamen om deze "meevaller" :( vandaag betere dag?

McKenzie wauw nu al zo een grote buik! En nu gaat hij nog naar buiten groeien.. Je draagt denk ik ookn in een punt?
    Ik heb de joolz luiertas, pasdend bij de kinderwagen. Had ik met korting nog voor 20euro ofzo. Vond 260 wel extreem! Handgemaakt van slangenleer? ;)
    die tas met kleertjes.. Zitten er geen naamlabels op? Ik zou me er ook ongemakkelijk bij voelen.. Ligt er ook aan hoe close je met diegene bent, dan zou ik het mss zeggen, anders de tas apart houden.. Wel beetje raar.

Hip leuk Tess met haar kleine vingertjes hihi.

Heb fotos van de fotoshoot in mn album gezet. Helemaal blij met hoe ze zijn gelukt :)

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gelukkig een goede nacht gehad waarbij de migraineaanval weg is. Dus gewoon gaan werken vandaag, wel lekker rustig aan maar dat kan ook prima op een vrijdag.

Oh, daar is ie eindelijk: de magische 12 in mijn banner! Ik heb vandaag ook de hele tijd het gevoel dat er een soort balletje onderin mijn buik zit. Begint toch echt wel echt te worden allemaal!

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jeej betties! 12 weken, goed geslapen en geen hoofdpijn meer. Lekker rustigaan op je werk bandaag en ondertussen lekker dromen over dat balletje in je buik hihi.
    Wel zuur zeg van je geld, dure les idd.

Mckenzie wat fijn dat het goed gaat met je meisjes. Bohh en wat een buik heb je al zeg als die nu als 35 weken is....hoe groot gaat die worden dan?
    Wat betreft die kleertjes ik zou tegen die vriendin zeggen dat je het erg lief vind dat je de kleertjes mag lenen voor zolang, maar dat je er toch vanaf ziet. Omdat jevan verschillende mensen wat gekregen hebt en je niet alles uitelkaar kan houden en je kan haar niet garranderen dat er niks mee gebeurt. Dus heel erg bedankt voor het aanbod. Zoiets??

Oww Tess wakker reageer dadelijk verder.

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties wahoeeeee 12 weken!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori lief he hoe ze nu 's ochtends lekker liggen te spelen en kletsen in bed. We liggen vaak ff te luisteren naar de babyfoon voor we haar gaan halen. Met naar bed gaan legt Tess altijd haar knuffel of haar doekje op het gezicht voor ze inslaap valt. Ze heeft ze ook altijd vast of het doekje vast en met het hoofd tegen de knuffel. Tess heeft zo'n tuttelschaapje en een spuugdoekje. Knuffel heb ik haar gegeven doekje ligt ze vanaf dat ze een paar weken eas altijd aan te friemelen onder de fles en viel zo meestal inslaap met het doekje vast.

Heb net een tuitbeker voor Tess gekocht en ze snapte het meteen, wel liggen zittend drinken lukt haar niet. Heb er gewoon afgekookt water in gedaan, zolang als ze dat gewoon drinkt hoeft ze geen diksap of zo. Omdat ze dadelijk met de opvolgmelk toch naar 3 flessen zal gaan is het wel fijn dat ze tussendoor ook wat vocht krijgt.

Zo ik ga eten opwarmen voor Tess en dan kan ze in bad en naar bed, mijn vriend en ik gaan straks ff de stad in wat drinken dus mam komt.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Nou.. Gisteravond lag Yvi op tijd in bed (19:50), maar om half 10 werd ze wakker en wilde ze aan de borst en toen ze beneden weer in slaap viel aan de borst heb ik haar weer in bed gelegd. Wordt ze om 12 uur weer wakker, ik lag net n half uur te slapen. En daarna weer om 3 uur. Beide keren heeft ze flink aan de borst gedronken (zo'n 15 a 20 min) en daarna werd ze om 6 uur wakker. Toen is m'n vriend gelukkig eruit gegaan en die heeft haar uiteindelijk mee naar beneden genomen.
    Dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat, hopelijk niet zoals de afgelopen nacht!

Hip, dus Tess drinkt ook al water, wat goed! Hebben wij ook geprobeerd op vakantie maar Yvi vindt water maar niks, ze gaat dan spelen met de fles ipv hm leeg drinken.

Betties, yes! 12 weken!!

Mckenzie, wat raar zeg... Kleertjes lenen ... Dat werkt toch niet! Moet wel zeggen dat ik m'n vriendin gevraagd heb of ze nog weer wat van de kleertjes terug wil, maar uiteraard wilde ze dat niet.
    En nu ga ik vlgd week ook wat doorgeven aan Sophy :)

Sophy, mooie foto's!! Heb ze snel ff bekeken vanmiddag maar nog geen tijd gehad om te reageren, was vanmiddag tennissen en daarna eten kopen en koken.

Ooh hoop zo op een relaxed nachtje ... Vanavond ook maar ff weer vsm druppels geven voor t slapen gaan ... Wellicht was ze steeds wakker omdat ze last had van haar onderkaak

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori Yvi zit ook nog es midden in de sprong of niet? Mss dat ze daarom ook vaker wakker word. Breekt je echt op zulke nachten he! In het begin ging dat vanzelf, maar Tess slaapt nu al zo'n tijd 's nachts door dat als ze es een nacht 1 of meer x wakker word ik meteen brak ben. Sowieso nu ze sinds 2 maanden echt klokje rond slaapt zonder voeding ertussen dan wen je snel aan de rust 's avonds en 's nachts.

Tess valt vandaag wat lastiger inslaap, is wat onrustig valt gelukkig wel nog zelf inslaap, maar moet er ff bij blijven en liedjes zingen en een paar x de speen terug geven. Ze bijt op de speen, zal wel door de tandjes komen, en die floept dan steeds uit de mond. Hoop dat ze vannacht wel gewoon doorslaapt en anders kunnen we mss meeten vannacht hier als alle kindjes wakker worden en mcjenzie en betties gaan plassen :)

Tess komt aan het einde van de sprong nog een dikke week en bij de laatste weeek staat de donderwolk (in het schema van de app) dus ben benieuwd wat ons te wachten staat.

Tori anders kun je Yvi mss lauwe slappe thee laten drinken als ze geen water lust. Tess is gek op water, ze kreeg dat van de zomer al met die hitte. Ze probeert ook altijd aan de douche te drinken of aan het water in bad te likken haha.
    (Ik heb ook liters water gedronken per dag tijdens de zwangerschap)

Moet me maar es klaar gaan maken ben san het treuzelen.

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh tori vergeten te vragen, maar hoe is het met spannende tijden? Ben vergeten of ze een meisje of een jongen heeft. Is ze op kraam geweest bij jouw?

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, spannende tijden heeft ook een meisje, 3 dagen eerder geboren dan onze meid. We hebben een tijdje terug afgesproken en gezellig samen geluncht met de beebs erbij :). We kletsen nu vaak via de whatsapp. Met haar en de kleine gaat het goed!

Ja, denk wel dat het ook door de sprong komt. Hij is wel eerder begonnen en de app aan gaf dus hopelijk is hij ook eerder voorbij...
    Vsm druppels geven is niet gelukt aangezien ze in slaap viel aan de borst...

Haha ja, als we allemaal wakker zijn vannacht meeten we hier :), al hoop ik dat we dat niet gaan doen!! Maar lekker door kunnen slapen, ik kan het wel gebruiken.

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Gelukkig nog rustig hier ;) ik ga nu naar bed..slaap lekker allemaal!

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heey dames! Lekker geslapen allemaal? Ik wel gelukkig. Tess is niet wakker geweest en heeft tot 8.30 vanmorgen geslapen. We hebben echt geluk dit sprongetje(niet te vroeg juichen we moeten nog ern week ;)) de hele sprong nog niet wakker geweest 's nachts.

Tori leuk dat je nog contact hebt via watsapp doe maar de groetjes. Fijn dat met haar en haar meisje ook alles goed gaat!

Ik ga vanmiddag met Tess en een vriendin en haar zoontje naar de kinderboerderij hier in de buurt. Het is weer heerlijk zonnig weer vandaag!

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    haha, ja hoor wel lekker geslapen ... wel met wat onderbreking, maar ging wel weer beter en nu ligt de kleine dame ook heerlijk te slapen (in de box). Om 12 uur was ze wakker en heb ik haar borst en daarna ook nog een flesje gegeven want ze werd al snel weer wakker. Daarna heeft ze door geslapen tot half 6 en na de borst viel ze weer in slaap tot 20 voor 8. Helemaal prima!
    Volgens de Oei ik groei app duurt de sprong bij Yvi nog 21 dagen!! Nou, ik mag hopen van niet zeg! Bovendien zit ze er al een tijd, voordat ie zou moet beginnen, in dus ik ga er vanuit dat hij met een paar dagen weer voorbij is.

Hip, is Tess ook veel aan het blazen? Yvi doet niets anders als ze op de commode ligt tijdens het verschonen. Heel haar mondje rondom nat van de spetters, haha.
    En ze wil nu steeds als ze op de bank bij me op schoot zit van schoot af om dingen te pakken. Ik denk dat als ze straks gaat kruipen ze helemaal los gaat, ze wil het nu al zo graag!

Heb net op de site van de prenatal toch nog maar wat spullen gekocht. Speentjes voor vanaf 6 maanden (vindt ze nu namelijk al wat aan de kleine kant want vaak heeft ze de onderkant ook helemaal in haar mond ipv alleen de speen), slaapzakje 90cm en een zitje voor in de Stokke stoel, want ze mag graag zitten en in de baby inzet van de Stokke stoel ligt ze nog een beetje, wat met het drinken van de fles wel handig is (die houdt ze nu altijd zelf vast, vooral makkelijk als wij eten :)).

Ik zal ST groetjes van je doen! Veel plezier op de kinderboerderij (zijn wij een tijdje terug ook geweest, leuk hoor).

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Fijn zeg dat ze gewoon helemaal zelf de fles vast houd, Tess vind het wel prima dat ik (of mijn vriend of wie dan ook) sat voor haar doet hihi. Aan de tuitbeker drinkt ze wel zelf.

Blazen is ze klaar mee hihi. Als Tess ietsnieuws kan dan doet ze dat constant en opeens kan ze het denk ik goed grnoeg en doet ze het nog nauwelijks haha. Blazen deed ze net voor deze sprong en het begin ervan, zo'n week of 2/3 echt de hele tijd en idd op de comode is de ideale plek om dat te oefenen. Nu oefend ze de 'r' dus we horen al een paar weken de hele tijd rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ze heeft het zelfs in haar huiltje verwerkt.

Ik weet niet ofTess snel gaat kruipen, ze ligt veel liever op de rug dan op de buik en ze zit graag, mss word het wel een kontschuiver hihi.

Heerlijk gewandeld vanmiddag, wat een mooie dag vandaag. Hopelijk ook nog een x zo'n mooie dag als mijn vriend vrij heeft dan kunnen we in het zuiden wandelen, heerlijk in de bossen met de verkleurde blaadjes.
    Vanmiddag bij de kinderboerderij geweest en naar de eendenvijver.

Tess ligt ff op bed ze had vanmiddag haar slaapje overgeslagen.

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi! Nou ik ben er hoor ... M'n meisje is gewoon om 5 uur wakker geworden (en ook al eerder, om half 3, toen sliep ze na t voeden verder) en denkt dat het al tijd is om te spelen...
    En dat op zondag, uitslapen is er echt niet meer bij. Bovendien lag ik pas om half 1 op bed dus heb nog niet eens 4 uur geslapen!
    Laat deze sprong aub snel voorbij zijn, dit is echt vermoeiend!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    #298 Sophy, 29 sep 2013
    Laatst bewerkt: 29 sep 2013
    Hier nog zo 1... Wakker om te drinken van 23 tot 01, om 0230, 04 tot 05 en nu dus weeeer. Hallo wallen :D Kom straks nog ff.. Hopelijk eerst nog ff slapen :)

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oeh wacht maar tot ze 5 zijn! Vandaag voor het eerst in eeuwen waren manlief en ik eerder op. Julian komt pas net (8.50) uit bed!!
    Ehm, waar zijn we aan begonnen met een tweede?! Hihi

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tess was om 8.30 wakker, gezellig brabbelen in haar bedje en om 8.45 haar gehaald en nog tot 9.00 bij ons in bed lekker knuffelen en in onze neus knijpen. Dus we hoeven niet te wachten tot ze 5 is ;)

Deel Deze Pagina