Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Haha Hip, Lucky you!! Lekker van genieten, want je weet nooit wat voor slaapritme er nog komt. Daar ben ik nu wel achter in elk geval.

Betties, haha ja idd... Ben je net van dat nachtelijke af, kan je straks weer! En toch, nu het zo gaat snachts, heb ik nog erg het gevoel dat ik weer zwanger wil zijn.... Stom he? Het was een fantastische ervaring.

Sophy, haha (ik lach wel veel ondanks het slaaptekort hihi). Jij ook al aan de nachtbezigheid met het kleine meisje. Gezellig :) ;)
    Hopelijk heb je, net als ik, vanmorgen nog even kunnen slapen.

Mckenzie, ik ben benieuwd hoe dat straks gaat met twee!! ;) hihi, maak je borst maar nat, oh nee VOL met melk :D

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik geniet ook volop nu Tori hihi, weet heel goed hoe die pyjama parties zijn hahaha...hier was dat toen bij de 12 weken sprong zo erg echt 2 weken lang 2/3 x per nacht eruit en soms gewoon een dik uur niet willen slapen was alleen goed als ik met haar rondliep anders huilen.

Ach Betties als de kleine er dadelijk is zit je vanzelf weer in dat ritme van minder slaap, komt goed! En wie weet voor je het weet slaapt ze(of hij, maar ik denk ze ;))alweer door. (Hopelijk)

Tori wil je man echt geen 2de of zijn jullie er nog niet uit? Heb je nog cryo's eigelijk?

Mckenzie idd ben ook wel benieuwd hoe het bij jouwzal gaan, je wil borstvoeding gaan gevem toch (lijkt me echt zwaar met 2, maar ik ben sowieso geen bv type dus ja) doe je dat dan evengoed op verzoek met 2? Of een beetje een ritme erin proberen te krijgen zodat ze wel ongeveer tegelijk lopen.

Sophy ben je al bezig met een avondritueeltje of niet?

Wij hebben net lekker ff met z'n 3tjes gewandeld, ik hou van een zonnige herfst :D
    Tess ligt nu lekker te slapen. Zo ff met m'n vriend samen sites van GO's hier in de buurt bekijken.

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    #303 Sophy, 29 sep 2013
    Laatst bewerkt: 29 sep 2013
    Zo.. we zitte volop in sprong 1.. meisjelief isdus bijna de hele nacht wakker geweest, wil zlleenmaar bij mama liggen en eet me de oren van t hoofd. Nu slaapt ze half.. steeds checkendof ik ernog ben, tegen me aan en wordt elke 30min wakker. Wat zal ze t zwaar hebben dusik probeer er maarvoorhaar te zijn. Ennee nietmeer geslapen vanmorgenhelaas. Nog wel een keer gekolfd, ging hartstikke goed :)
    En ze is klaarmet maatje 50. Even emo terwijl ik de kleine minikleertjes opzij heb gelegd dat ze nu al zo groot wordt :)
    Jij ziter dus ook mjddenin Tori.. mss vannacht weer daten hier haha.kom je danook Hip ;) nu begrijp ik ook wat ze bedoelen met gebrokennachten haha en toch, ik heb het graag voor moppie over!

Hip ik ben dus nog niet begonnen met bedritueel, dat komt na de sprong. Hoe was de kinderboerderij? En lukt het met de go?

Tori wat grappig datblazen :) en jij dus ook slaapgebrek, hopelijk vannacht beter. Zieje al een tandje? En ook geshopt, leuk :)

Betties hoe is t bij jou? Nog misselijk? En ga je nu van de daken schreeuwen dat jr zwanger bent?:)

McKenzie echt stoer dat je straks voor bv gaat met de meiden. Lukt t kamertje?

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Wat is het trouwens heerlkijk weer vandaag. Netlekkermet de kinderwagen een rondje gelopen en nu ligt de kleine naastmein bed te slapen.., het leven is goed :)

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    22u eten en ze slaapt, 0230 eten en ze slaapt.. En kijk eens naar de tijd, nu heeft ze t even moeilijk.. Maar tot nu toe waaahoeee :)

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hier is het vannacht ook weer goed gegaan! Ze sliep om even voor half 9 en daarna om half 1 ofzo er wel even uit geweest maar speentje in was voldoende. Om half 4 heb ik haar gevoed en nu slaapt ze nog.
    Moet wel zeggen dat ze gisteren overdag weinig heeft geslapen!

Nu maar douchen (of eerst voeden) en dan naar m'n werk!

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Goedemorgen dames,

Oh vandaag weer zo'n dag dat de onzekerheid weer de kop opsteekt... Gister en vandaag voel ik de hele tijd pijntjes onderin. En dan slaan gelijk je gedachten weer op hop: gaat het goed daar? Of krijg ik gewoon 'buikpijn' van broeken die aardig strak beginnen te zitten of is het gewoon mijn baarmoeder die aan het groeien is...
    Zou er bijna de vk voor bellen, maar dan voel ik me weer zo'n zeurdoos. Bovendien mag ik donderdagavond al even komen om snel het hartje te luisteren. Maar donderdag voelt ineens zo ver weg.
    Daarnaast, mijn misselijkheid is eigenlijk wel zo goed als weg. Ik heb de bandjes ook afgedaan en voel me wel aardig. Ook dat maakt in combi met die 'buikpijn' meteen weer onzeker...
    Voelden jullie dit soort dingen ook? Ik kan me van mijn eerste zwangerschap namelijk echt niet herinneren dat ik pijntjes, steekjes etc voelde of dat ik ergens zo onzeker over raakte. Oh, wat was ik toen heerlijk naïef zwanger....

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik zal zo ff in mijn zwangerschapsdagboek kijken dat laat ik het je weten betties.
    Shit is dat he die rotte onzekerheid.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Betties, ik had dat ook... En heb toen wel de vk gebeld en die heeft me gerust gesteld. Ik zou gewoon bellen als je die geruststelling nodig hebt! Je bent echt geen zeurdoos als je dat doet!!

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja zie je wel, het hoort er gewoon bij. Maar soms steekt dat 'monster' de kop op he....

Goeie grap: ik was net op de radio bij Qmusic! haha, poging om "Het geluid" te raden. Was uiteraard fout! Helaas geen dikke €38.000 gewonnen en gewoon maar weer werken voor mijn geld...

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Betties met 12w maakt je bm een groeispurt en dat geeft pijntjes en soms wat bloed. Helemaal normaal dus maar oh begrijp je onzekerheid zo goed. Bel anderd toch je vk even. Met historie ben je zeker geen zeurmiep!

Tori yaaay voor ook een goede nacht :)

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He Betties
    Heb net ff mijn zw.dagboek bekeken en vanaf week 12 had ik staan dat ik af en toe een zeurderige pijn in mijn onderbuik en liezen had, bij week 15 stond dat het steeds erger werd en de vk zei dat het bandenpijn was.
    Misselijkheid was bij mij met 13 weken niet meer dagelijks, soms een paar dagen niks en dan weer 1 dag kotsmisselijk. Vooral als ik erg druk was geweest weer misselijk. Bij week 17 stond dat ik al een week niet misselijk was geweest ondanks dat ik drukke dagen had gehad.

Verder had ik ook last van opstipatie en daardoor last van mijn buik.

Hopelijk neemt dit je onzekerheid een beetje weg...en donderdagavond nog genieten van het mooie kloppen van het hartje!

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    toch maar even gebeld en wat een schat is deze vk toch. Natuurlijk is alles wat ik voel volkomen normaal. En inderdaad sophy, met deze termijn gaat alles flink groeien en dat gaat gepaard met sensaties, steekjes etc. En ik ben natuurlijk door het verleden extra alert op pijntjes. Ik had al voor donderdag een afspraak tussendoor staan dat ik even alleen het hartje kom luisteren, maar nu mag ik morgenmiddag even tussendoor komen. Zo fijn!

Nou ja, nu weer met een big smile aan het werk... jullie ook bedankt he voor de support en geruststelling!

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat lief zeg dat je eerder mag komen!

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Wat fijn Betties! Op naar het luisteren morgen!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy hopelijk is het sprongetje snel over en kun je met een avondritueeltje beginnen. Ik vind het echt heerlijk dat gekeuvel met m'n meisje.

Tori hopelijk voor jouw weer snel nachten waar je helemaal kan doorslapen. Yvi sliep voor de sprong toch gewoon door of niet? Of geef je altijd nog een x een voeding 's nachts?

Ik mag dit x echt in mijn handjes klappen nog geen 1x 's nachts wakker geworden deze sprong en ervoor ook al een tijd niet.
    Wel is het naar bed gaan opeens mega drama, wat kan die meid brullen zeg! We proberen vanalles eerder naar bed of juist langer opblijven. Op de arm inslaap vallen, in bedje leggen en erbij blijven tot ze slaapt. In bed leggen als ze niet huilt. Het maakt allemaal niks ze brult alles bijelkaar tot ze uiteindelijk uitgeput is en inslaap valt.
    Nog een paar dagen en dan is de sprong voorbij, hopelijk gaat het dan weer zo makkelijk als de afgelopen tijd en kunnen we haar wakker in bed leggen.

Ik ben afgelopen week 1,5kg afgevallen. 5,1kg in totaal :)

17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    wow hip wat ben je lekker aan het afvallen! Goed zeg!
    Ik zit al bijna op plus 3, oeps... Ik dacht vanmorgen een riem met van die noosa drukkers om te doen. Nou niet dus...

Balen dat Tess ineens drama maakt van het gaan slapen. Wat op zich lekker is om te weten is dat het gewoon weer even een fase is. Ik weet nog wel dat ik met julian ook wel eens dingen zoals dit had en dacht, hoe gáán we dit doen... en een week later was alles weer normaal, of was er wel weer wat nieuws, haha. Dat is het lekkere als je al een eerste hebt, dan weet je dat het allemaal weer overgaat of tijdelijk is. Net zoals met uitslapen smorgens, nu tukken ze misschien nog lekker door. Maar er komt zeker een tijd dat ze heeeeeeel vaak al om 5 uur of 6 uur naast je bed staan... geniet dus van het moment haha.

Vannacht weer heel slecht geslapen. Balen want meteen weer met zo'n licht hoofdpijntje opgestaan en inderdaad weer dat weeeige gevoel van misselijkheid. Zoals al gezegd werd, het is wel minder maar bij drukte of nu dan vermoeidheid komt het gewoon weer terug. Rustig aan dus vandaag en tussen door even naar de vk om het hartje te horen!

18. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Betties, de twaalf weken voorbij, yes! Super hoor. Ik had rond die tijd ook allemaal kwaaltjes, maar ik kan me voorstellen dat je er toch niet altijd gerust op bent. Fijn dat je gewoon tussendoor mag komen om even te luisteren. Zou een Angelsound niets voor je zijn? Ik heb er echt veel aan gehad toen ik onzeker was over de baby's.

Hip, wauw wat ga je goed met afvallen. Netjes hoor :D En dan alleen met sporten of ook met een dieet?
    Vervelend dat Tess zo moeilijk inslaapt, maar wel fijn dat ze doorslaapt. Wanneer is eigenlijk je gesprek met je baas, binnenkort toch? Ben benieuwd wat er uit komt, hoop niet dat hij het je weer zo moeilijk gaat maken.

Sophy, jij maakt ook lange nachten! Wel gezellig zo met je meisje, maar slapen heeft toch ook wel wat :p Wat er nog allemaal bij die sprongetjes komt kijken zeg! Staat mij ook te wachten keer twee hihi.
    Wat goed dat je alweer wat langer kunt wandelen. Niet al teveel last van je bekken meer?

Tori, jouw meisje houdt het wel spannend qua ritme haha. Wordt het in elk geval nooit saai :D Kolf je nog steeds op je werk. Tot hoe lang ga je daar nog mee door?

Ik wil bv zeker proberen met de meiden, hoop alleen dat ik voldoende melk aanmaak. Anders zal ik bij moeten voeden met flesjes, maar bv heeft echt mijn voorkeur. Zit ik daar straks als een echte melkkoe dubbel te kolven haha, wat een gezicht.

Het kamertje is af, woehoe. De meubeltjes zijn er nog niet, maar het kamertje zelf is helemaal geschilderd en wel. Ik heb een fotootje in mijn album gezet. En raad eens: gisteren kwam mijn zus langs uit zichzelf met twee tassen vol spulletjes. Ze had overal babydozen voor me aangevraagd voor de spullen. Ik was echt blij verrast!

Hebben jullie eigenlijk je buik gemeten? Hoeveel groeiden jullie per week? Soms groei ik niet, en soms wel 3 cm in een week. Hadden jullie dat ook? Ik zit nu met bijna 24 weken op 104 cm

Ik denk trouwens dat ik blaasontsteking heb :( Wilde vandaag de ha bellen maar die was dicht, dus dan morgen maar.

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    pfff, en daar zit je dan weer in de auto voor de deur van de verloskundige praktijk met de zenuwen in je lijf. Waarom blijft dit toch moeilijk en spannend?
    Eenmaal binnen even een gesprekje en dan gauw op zoek naar het hartje. Wat natuurlijk niet een-twee-drie te vinden was waardoor meteen door je hoofd zchtie "zie je wel...". En dan een heel hart fanatiek hartje! Pffffffffff wat een opluchting!
    Tranen met tuiten. Lijkt wel of dit de bevestiging was dat het na al die jaren ellende toch echt wel goed gaat komen! Dat kwam wel even binnen.
    Ben niet meteen terug naar het werk gegaan maar eerst met manlief even mee naar huis, alwaar zich een tweede tranenvloed voordeed. Pfffff!
    Dan nu echt met die big smile verder de komende maanden!

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    McKenzie, nee een angel sound lijkt me helemaal niets. Gewoon elke keer bij de vk luisteren en ik mag ook tussendoor als ik dat nodig heb. EN over een paar weekje ga ik de baby ook voelen en dan is het helemaal fijn.
    Leuk dat het kamertje klaar is, ik zal snel weer eens een rondje foto's spieken!

Ik weet nog wel van Julian dat ik vlak voor de geboorte, met 38 weken, mijn buik nog had gemeten en die was 115cm. (pffff) Maar toen zat hij natuurlijk ook al laag, dus wie weet meet dat ook weer net even anders. Verder heb ik toen wel fotos gemaakt maar volgens mij niet steeds gemeten.
    Daarover... ik moet toch ook maar eens een buikfoto maken. Met die opgezwollen darmen van mij lijk ik al wel dik 20 weken ofzo. Kan het echt niet verbergen. Gelukkig constateerde de vk dat mijn baarmoeder zelf nu ook goed aan het groeien is en toch ook wecht wel een stuk boven mijn schaambeen uitkomt nu.

Deel Deze Pagina