Betties wat geweldig nieuws weer he! Een mooi kloppend hartje...prachtig wat je zegt klopt wel ja ik weet dat hrt overgaat dat slecht inslaap vallen en toch bij iedere sprong opnieuw af en toe die twijfel...niet dat ze hier dadelijk aan went en niet meer alleen inslaapt enz enz...ach ik weet ook wel dat het allemaal goed komt Je gaat je kleine mss wel al binnenkort voelen ze zeggen bij een tweede voel je het eerder, waar ligt de placenta? Mckenzie ik ga straks je foto's checken ben benieuwd en wat leuk dat je zus er toch meer mee bezig is gewesst dan je dacht. Heb afgelopen vrijdag gesprek gehad ging heel goed zal dadelijk typen, lang verhaal Was net op een site van fysiotherapeuten en mckenzie is een wereldwijd gebruikte onderzoeks- en behandelmethode voor mensen met klachten aan het bewegingsapparaat. Wist je dat? Heb je daarom voor die naam gekozen? En waarom dan? Hihihi ben niet nieuwsgierig ofzo. Ik heb mijn buik ook wekelijks gemeten (als ik er aan dacht hihi) terhoogte van mijn navel, maar 3 cm in een week nee dat groeide ik niet meestal tussen 0,5 en 1,5 cm zoiets. Bij 39 weken was ik 106 cm. Ik heb vrijdag gesprek gehad en mijn baas zag eindelijk in dat hij verkeerd zat en zich als een boerelul heeft gedragen. Dat had ik nergens aan verdiend en dat ik me toendertijd ziek heb gemeld begreep hij ook en was het beste wat ik kon doen. Die excuses waardeer ik zeer, maar het naast me neerleggen kan ik niet zomaar. Daarbij heb ik geen enkele binding meer met het restaurant. Er werkt niemand meer wat ik ken, die wat er nu werken zijn goedkope krachten van een jaar of 20 waar ik niks mee heb. En we liggen ook echt niet meer op 1 lijn, ik ga voor kwaliteit hij voor kwantiteit. Mijn ontslag indienen doe ik niet aangezien ik dan niks heb, dat begreep die wel. Dus zijn we er samen uitgekomen dat hij mij ontslaat zodat ik behoud op ww heb. En ik eis geen grote ontslagpremie. (Hij kan me niet uitkopen het bedrijf staat echt op het randje) ik vind het prima, wil er niet meer werken en ontslag nemen is ook geen optie dus vind dit een prima oplossing. Omdat ik langer dan 5 jaar in dienst ben, moet ik 2 mnd uitwerken, eerder betaald het uwv geen ww. Dus vanaf 1 dec ben ik uitdienst. Ik hoop voor die tijd iets nieuws te hebben. Tot die tijd ga ik niet meer in het restaurant werken, maar doe ik kantoorwerk, voornamelijk vanuit thuis...prima oplossing dacht ik zo. Tess is wakker.
Oww mckenzie jij vroeg nog ff ik ook deed lijnen of alleen sporten, nou sporten al 3 weken niet gedaan ivm mijn teen wil morgen weer gaan. Verder doe ik wel lijnen, 's ochtends een shake (gewoon die van het kruidvat eigen merk) gezonde tussendoortjes(rijstwafel, fruit, magere yoghurt, smoothie) mager beleg op mijn brood (slankiekaas, kipfilet, ham enz) maar 1 of 2 boterhammen per dag en daar dan een cracker of bouillon met een volkoren beschuitje bij. Avond eten let ik op de callorieen en blijf rond de 400 kcal. P.P. Dus wat minder aardappels, rijst, pasta en wat meer groente. Magere vleessoorten of vis. Heb echt al heerlijke gerechten verzonnen met weinig callorieen, al zeg ik het zelf...dus als jullie es een mager receptje nodig hebben let me now Verder niet snoepen en rustigaan met alcohol. Oja en drink water, spa rood, thee en af en toe een glaasje spa fruit of holy soda. Of ranja gemaakt van slimpie. Op zondag kook ik 1 week wat uitgebreider met voorgerecht en beetje luxer eten zonder op de callorieen te letten en de andere week gaan we frietjes eten We vinden het alletwee goed vol te houden en verliezen genoeg gewicht, maar niet te veel. Mijn vriend is 7,5 kg kwijt ik 5,1 kg. En ik vind het leuk om weer echt bewust met eten om te gaan en gerechten te verzinnen, combinaties maken dat het gerecht echt goed klopt en de ingredientenelkaar aanvullen en versterken...leuk leuk leuk
Hip, ja vanaf een week of 5 sliep ze door... Totdat ze kon draaien van rug naar buik, toen niet meer... Dat is nu al zo'n 6 weken niet meer dus. Maar goed vind de nachtvoeding niet erg hoor, als ze daarna maar weer lekker slaapt. De afgelopen twee nachten ging dat weer goed, hopelijk houdt ze dat aan (2x voeden, rond 1 uur en 5 uur). Gisteren wilde Yvi trouwens ook niet slapen... Vanavond ging dat wel weer goed, voor haar gezongen en toen ging ze naar dromenland. Mckenzie, heb m'n buik in het begin gemeten maar later niet meer... Hopelijk is de blaasontsteking snel over!! Haha, nee met Yvi is het nooit saai! Elke dag weer een verassing en ze is zo lief! Ik blijf het kolven nog ff volhouden... Zeker nog 1 of 2 maanden. Mits het niet steeds minder wordt, maar het is tot nu toe nog steeds hetzelfde. Niet superveel maar kan haar zo mooi nog wat bv geven! Echt super dat jij het ook gaat proberen met de tweeling! Sophy, hoe was jouw nacht? Nouja hoor t morgen wel Ik ga nu slapen, eigenlijk alweer te laat ...maarja wilde nog ff hier kletsen. Welterusten!! En ik wens ons allemaal een lekkere nacht.
Goedemorgen! En ja hoor, daar is het monster in mijn hoofd weer.... Vanmorgen ineens weer flink bruin en licht rood... Aaargh! Het is al weken geleden dat ik dat voor het laatst had en ineens... Weet ook wel dat er niets aan de hand is. Misschien niet eens zo gek dat er nu nog wat restjes loskomen aangezien er zoveel gebeurd en er een kleine aan het rondzwemmen is, maar toch. Elke keer als ik echt blij begin te worden dan gebeurd er dus weer zoiets. Pffffff.....
Ah Betties dat is misschien precies wat ik van de week zei.. je bm groeit en daardoor springt er een vaatje maar bleh wat voel je je dan weer even rot. Ga je nog langs de vk? In ieder geval heerlijk dat je gister het hartje hebt gehoord Tranendal hoort er gewoon bij hoor.. je mag toch heel blij en opgelucht zijn dat het na al die tijd gelukt is Tori heb jij eigenlijk nog regeldagen nu je haar half bv/half fv geeft? Vroeg me ook al af wat je "bvdoel" is maar blijkbaar zo'n 6-7 maanden.. goed zeg Elk hapje dat Tess ervan binnenkrijgt is mooi meegenomen! Zit je nog in de keuken te kolven op je werk? En hoe was je nacht? Hip wat ben jij al veel afgevallen in korte tijd! Super dat je vriend meedoet, dan is het ook beter vol te houden! Hoe ging het met Tess naar bed brengen gister.. al minder brullen? Hoop dat ze snel weer de lieve vrolijke meid van normaal is En goed dat je eruit bent met je baas; denk dat je blij bent dat je er weg kan. Ga je nu op zoek naar iets anders op een kantoor of toch weer in een restaurant? Of toch je eigen baby-receptenboek? McKenzie wat een grappige lamp heb je op je babykamer. Ziet er al netjes uit zo geverfd en met je rolgordijn.. ben benieuwd hoe het straks met meubeltjes is! Lief van je zus, wat een verassing. Blijkbaar is ze toch blij voor je en leeft ze mee enzo M'n buik heb ik ook alleen in het begin gemeten. Eigenlijk jammer maar vergat het steeds dus keek alleen naar de kgs. Als het goed is, maak je trouwens zoveel bv aan als nodig is. Dus met een tweeling automatisch meer, ze regelen het zelf wel. Mag je alleen wel je weekendtas met eten erin houden want het kost bergen energie. Ik eet me een slag in de rondte, nog meer als tijdens de zwangerschap Ben ook nog maar 2kg van startgewicht verwijderd, de rest is eraf gevlogen. Gewoon proberen, hopelijk lukt het je met je meiden Hier.. ik denk dat het sprongetje klaar is. Gister was ons meisje opeens rustiger, oogjes stonden helderder en ze lijkt weer blij Jippie! Mooi ook om te zien hoe ze heeft geleerd.. lachen doet ze nu een week *smelt* en ze begint naar speeltjes te slaan, patronen te herkennen en meer om zich heen te kijken. Vooral onze grote spiegel in de slaapkamer is favoriet.. die grote strepen/randen eromheen en dan maar naar mama en naar zichzelf loeren Echt prachtig.. trotse mama hier Nachten zijn ook beter te doen. Ze heeft vannacht geslapen van 19-23, 23-04 toen kwam er een moeilijk uurtje en toen weer van 05-0730. Jammer is wel dat ze na de late nachtvoeding (dus nu die van 04u) een uur of 3 later wakker wordt met erge kramp.. vandaar die 0730uur.. niet eens omdat ze honger heeft ofzo. Wat we met die krampjes moeten.. vind het gewoon zielig.. vanmiddag eens acupressuur proberen op het darmen-drukpunt.. kijken of het dan morgen beter is. Gister slaapritueeltje geprobeerd. Ze was alleen klaarwakker na het badje haha dus dat werd hem niet. Gewoon vanavond weer een poging.. zal ook wel een kwestie van herhalen zijn Tot zo Tori!
Ja sophy ik denk ook dat je gelijk hebt. Bovendien erzdat een bruine vlek in mijn inlegkruisje en bij afvegen nog wat maar nu is het weer weg. Het is dus echt minimaal. Maar ik baal er zo van dat elke keer als ik denk ' nu ben ik er, en kan ik echt genieten' er weer zoiets gebeurd. Dan zit het weer in je hoofd, alsof je dat nooit kwijtraakt. Dus ik maak me ook geen zorgen maar het is gewoon zo balen. Voelt alsof er altijd een 'ja maar' zit zeg maar... Dus ik ga niet naar de vk, is helemaal niet nodig. Over twee weken heb ik de gewone controleafspraak en gister werd al gezeg dat als ik er jiet gerust op ben ik altijd weer tussendoor mag komen. Dat is echt superfijn! Zo en nu maar eens flink gaan poetsen, bah!
Jammer he dat het naief leuke zwangerzijn is verdwenen.. Wrs voel je je zekerder als je hem straks voelt! Knuffel! Ui
Betties echt rot dat je weer wat bruinverlies hebt gehad, tuurlijk zit alles goed en het was mss wel te verwachten, maar die molen in je hoofd begint weer meteen te draaien en dat rotte gevoel in je buik. Die stomme onzekerheid, die twijfel en het gewoon ook niet voor te stellen dat het na al die ellende eindelijk goed gaat nu. Geniet extra goed van de mooie momenten, zoek afleiding tijdens de rot momenten en klets hier van je af. En als niks helpt gewoon denkbed over je hoofd en je lekker rot voelen, flink huilen en een dutje doen Wij zijn er in ieder geval voor je en nog paar maandjes en je hebt je kindje in de armen!! Sophy fijn dat de sprong voorbij is en mooi he die verandering, je ziet gewoon dat je meisje wat "wijzer" is geworden. Hier de krampjes expert haha Tess heeft er tot 4,5mnd last van gehad door dat we johannesbroodpitmeel in de voeding moesten doen voor de reflux. Wat helpt is fietseb met de beentjes, maar niet als het heel heftig is dan wil ze echt dicht bij je zijn (tenminste Tess) dus op haar buik tegen je aan en de knietjesoptrekken. Met de klok mee over het buikje wrijven helpt ook wat. Er zijn ook druppeltjes tegen krampjes die bundelen de lucht zodat het als een boer of scheetje het lichaam verlaat en niet in de darmen borrelt. Ik gebruikte sab simplex daardoor had Tess echt nog amper krampjes..werkte echt want als we ze op hadden of vergeten waren te geven had ze weer meteen last. Je kan het gewoon gebruiken is niks gevaarlijks en de darmpjes worden niet lui. Als er echt niks holp bij Tess dan ging ik met haar onder de warme douche en was meteen alles goed, ze ontspande en alle lucht kon eruit en na een 10 min viel ze dan inslaap in mijn armen ♥ Tess werd van een badje juist moe, viel soms in bad al inslaap, vandaar dat ik datdeed in het slaapritueel. Nu word ze helemaal fit in bad ze speelt, gilt en spettert erop los haha. Dus nu doe ik dat niet meer bij het bedritueel, ze gaat nu om de dag in bad. Gewoon als we tijd hebben. Ik wil niet meer in de horeca werken, die onregelmatigheid vind ik niet fijn met Tess. Zeker omdat mijn vriend ook al onregelmatig werkt. Dus een receptie/administratiebaan zou fijn zijn. Hoop echt dat ik snel wat vind. Waar maakt me niks of het nu bij een tuincentrum, horecagroothandel, fysiopraktijk of bouwbedrijf is dat boeit me niks. Tori heeft Yvi dan wel echt honger als ze 's nachts wakker word? Als Tess in een sprong ofzo wakker word dan knuffel ik haar, zing een liedje, loop met haar rond tot ze weer gaat slapen. Heb haar nooit meer een nachtvoeding gegeven. Anders gaat ze haar eetmomenten mss weer verdelen over 24 uur, dan zit je er dadelijk nog een tijd aanvast. Terwijl het mss wel niet nodig is. Nu voed je met bv wel sneller als met fv geloof ik. Heb Tess vanmiddag wakker in bed gelegd, geen drama ze ging weer zelf slapen denk dat het ergste van de sprong weer is geweest.
Nou, vanmorgen weer mis en deze keer echt rood bloed en wat kleine frutseltjes. Wordt er echt gek van. Snel daarna kreeg ik wat felle steken in mijn buik. Ik ging best wel bang naar de wc. Waarschijnlijk was het gewoon wat harde ontlasting wan tnu is dat wel weg. Ook het rood bloed is weg, nog wat rozig. Mara het is, net als de andere keren, eigenlijk meteen weer weg. Maar oh, wat een mindfuck is het weer dan! Zo erg dat ik vanmorgen heb besloten om nog een keer een gesprek te plannen met de psycholoog waar ik voor de zomer een tijdje bij gelopen heb. Ik had dat afgerond, immers nieuwe baan + zwanger = happy. Maar ik merk gewoon dat er nog angsten en onzekerheden zijn die me dwarszitten en er zeker voor zorgen dat ik nog niet relax ben en geen vertrouwen heb. Dus leek me toch wel wijs om dat nog eens van me af te praten. Ik heb de vk (nog) niet gebeld. Tsja, wat moet ze met mij... als het morgen weer is dan bel ik wel en wie weet mag ik dan een echo. Maar het lijkt me sterk dat er wat met het kindje is.
Betties wat rot, ik hoop dat dit nou echt de laatste keer was dat jebloed hebt gezien! Mss is de psych voor jou net het laatste zetje qua emoties. Ik vind eigenlijk dat je al heel rationeel en zeker klinkt dat het nu goed gaat met je kindje tijd voor een buikfoto Hip over haar buikje wrijven heb ik vanmorgen geprobeerd en dat hielp wel een beetje! Ons meisje heeft ook lichte reflux.. was weer helemaal mis toen Tori weg was gister.. eten en spugen, eten en spugen, arm ding. Maar weer begonnen met rechtop houden na het voeden. Het komt af en aan, iets van twee dagen in de week is het wat meer, de andere 5 gaan gewoon goed. Hoop dat ze er gauw overheen groeit, dan zijn de krampjes wrs ook over. Heb ook nog een keer infacol gedaan (we hebben hier geen sabsimplex) en dat helpt ook al! Stom hoe onzeker ik er meteen weer van word.. doeikhetwelgoed enzo.. nou ja, ik leer het wel. Heeft het bij Tess lang aangehouden? Zijn er veel vacatures bij jou in de buurt? Hoop dat je snel iets vindt het helpt iig dat de branche je om het even is en dat jenu ook een paar maanden kantoorwerk doet voor je baas. Gaat hij jenog iets van een referentie meegeven? Tori was leuk gister stuur je me een pb met een mailadres voor de fotos? McKenzie alles goed? Nog maar 5 weekjes werken toch?
Lachen met moppie.. Vandaag netjes gegeten, niet gespuugd jeeeej.. Daar staat tegenover dat mevrouw niet wilde slapen overdag Gelukkig morgen weer nieuwe kansen!
Betties, wat schrikken steeds zeg, pfff Hoop dat de psych je een beetje kan helpen met de angsten, en anders wat Hip al zei, lekker van je afschrijven hier hoor. Heb ik ook gedaan de eerste weken, lucht toch een beetje op. Hip, oh ik wist niet eens dat mijn naam ook fysio spullen is haha. In Amerika is het een heel normale naam, dus daar komt het eigenlijk meer vandaar. Geen spannende reden dus haha. Sophy, niet slapen overdag, nou dan moet ze vanavond toch wel heerlijk slapen Hebben jij en ml ook weer eens tijd voor elkaar, ook leuk toch (zal je net zien dat ze gewoon heel de nacht op is). Tori, wat goed dat je zo lang doorgaat met de bv. Ik kijk het zelf aan tot drie maanden en dan wil ik er denk ik wel flesjes bij gaan geven, ook omdat ik anders echt alleen maar heel de dag zit te kolven voor twee baby's haha. Maar echt netjes van je dat je het zo lang volhoudt, het is wel heel goed voor je meisje. Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, het begint echt zo'n puntbuik te worden. Ik had trouwens geen blaasontsteking, kwaaltjes komen door de zwangerschap en mijn chronische obstipatie bleeh. Ik moet nu dus toch echt aan die vieze zakjes, alle huis-tuin en keukenmiddeltjes hebben niet geholpen helaas. Zo weer zwemmen, ik ga zelfs wat eerder om alvast wat baantjes te zwemmen. Ik krijg de smaak helemaal te pakken joh haha. Fijne avond meiden!
Oh en trouwens Hip, goed opgelost zo met je werk! Toch weer een zorg minder zo lijkt me. Hopelijk vind je dan snel iets leuks.
Blehh mckenzie ook aan de movicol..vies he! Die had ik ook in ijkoude ranja was het te doen en dan zo snel mogelijk weg schudden. Kun je nog gewoon baantjes zwemmen met je bekken? Dat lukte me vanaf een week of 20 niet meer met mijn bekken. Is dat zwangerschapszwemmen ook baantjes zwemmen of oefeningen enzo in warm water? Ik ga dadelijk je buikfoto checken ben benieuwd hoor! Sophy hopelijk slaapt je meisje vannacht goed. Wat fijn dat ze goed gegeten heeft, ff een kwartiertje rechtop houden na ee voeding is altijd wel fijn en niet te snel erna verschonen. Kan het eten rustig zakken. Het wiegje bij het hoofdeinde wat hoger zetten is ook fijn als ze wat voeding terug geeft. Het zal wel geen reflux zijn dan heeft ze dat altijd. Tess huilde vanaf een week of 2/3 echt na elke voeding en spugen en dat rook zuur. Ook steeds zo met het tongetje bewegen. Gelukkig maar dat je meisje dat niet erg heeft want borstvoeding verdikken is een stuk lastiger, dan moet je alles kolven. Infacol kun je idd ook geven voor de krampjes, kun je ook preventief geven zodat ze er geen last van krijgt voor off na iedere voeding of alleen bij de avond/nachtvoedingen. Tess heeft er lang last van gehad, maar dat kwam geloof ik ook door de nutriton toen we jbpm van de natuurwinkel gingen gebruiken ging het al stukken beter. En rond 4,5 was ze er vanaf, mss wel al eerder, maar ik durfde niet te stoppen met de sabsimplex bij de laatste fles, bang dat ze weer krampjes kreeg (echt zielig) tot mijn vriend opeens zei dat hij het al een paar x er niet in had gedaan hihi.. Tori hoe is het bij jouw? Slaapt Yvi alweer wat beter? Betties wat goed van je dat je de psych gebeld hebt, hopelijk helpt het om wat meer te kunnen genieten, en bij erge onzekerheid toch ff de vk bellen hoor. Echt zo jammer dat onze huid van de buik tijdens de zwangerschap niet doorzichtig is he oww wat zou dat gemakkelijk zijn, en mooi! Je eigen kindje gewoon vanaf hetvechte begin zien ontwikkelen. Ik zou nooit meer voor decspiegel weg komen. Tess is vandaag helemaal uit haar ritme, ze heeft een compleet slaapje over geslagen e wou vanavond ook niet slapen , maar ze slaapt nu gelukkig, benieuwd hoe het morgen gaat. Tori zijn bij Yvi al tandjes door? Hier nog niks, ze heeft wel luieruitslag best flink aan 1 billetje en gisteren flinke diarree. Hoop maar dat ze snel door komen (of 1 weet niet wat onderweg is) ik merk echt aan Tess dat het niet fijn is voor haar. Heeft Yvi ook luieruitslag? Welke maat luiers heb je eigelijk voor Yvi? Tess zit nu in 3, maar voor de nacht nu sinds een paar dagen op 4. Omdat ze om 19.00 naar bed gaat tot 8.30 de voolgende morgen en een paar dagen terug was haar pyjamaatje ook nat. Dus numaar een grotere luier voor 's nachts. Ik heb trouwens de luiers van jan linders die vind ik erg fijn, kv vind ik ook fijn.
Wauw mckenzie mooie buik en idd echt een punt naar voren. Zal mss nog veranderen als de meiden zich gaan draaien. Denk echt dat je mij al voorbij bent hoor, eigenlijk dan toch nog best aan de late kant als je helemaal stopt met werken. Als je dat vergelijkt met een eenling zwangerschap dan zou je met zo'n buik al verlof hebben. Leuke lamp zeg op het kamertje. Ga je nog iets doen met een kleurtje of behangetje aan 1 muur ofzo of laat je de muren zo en dan met accesoires? Ben benieuwd hoe het straks uitziet als het af is. Met 2 bedjes ♡ Hier weer ongi trouwens sinds net of ja nu bruinverlies dus morgen ongi..blehh gelukkig wel een iets langere cyclus. 22-20-23-25 en daarvoor ook al een hele korte, maar toen had ik het nog niet bijgehouden. Zit er wel over te denken om mss eerder voor een brusje te gaan, dan maar spa met de carnaval hahaha vind het nog zolang tot het feb.is. en wie weet (kans is groot natuurlijk) lukt het niet natuurlijk en moeten we weer naar het zkh. Wie weet hoelang het gaat duren en dan word het leeftijdsverschil ook steeds meer, vlak na elkaar lijkt me zo leuk. Wil het ook zo graag nog es meemaken ik mis mijn mooie ronde buik en ik weet niet meer zogoed hoe dat getrappel ookalweer precies voelde ik wil dat weer voelen! En de uitdrijving zo mooi opeens ligt dat mensje op je buik. Ik wil ik wil ik wil!! Hahaha... Maar ik wil ook optimaal van Tess genieten en haar niet te kort doen doordat ik moe of misselijk ben (maarja hoe jonger ze is hoe minder ze er van mee krijgt natuurlijk en hoe meer ze zelf nog slaapt zodat ik ook rustig een dutje kan doen) Kan ik wel van nog een kindje zoveel houden als van Tess? Pppffff zoveel wat door mijn hoofd gaat, toch maar weer es met mijnvriend over hebben.
Wow mckenzie wat gaat het hard met je buik he. Hier ineens ook. Vanmorgen shocking ontdekking dat er al 3,5 kilo aanzit! Oeps... Vandaag ook maar lekker een zwangerschapsbroek aangedaan. Gister zat mijn broek zo niet lekker, dat ik smiddags met een knoop open achter mijn bureau heb gezeten, haha. Vanmorgen zag Julian me toen ik de broek aandeed en riep ie heel schattig: "he mama, heeft de baby het koud?" haha, omdat er nu zo'n grote band om mijn buik zit. Die zit nog wel aanrdig ruim, maar verder zit het heerlijk! Vanavond uit eten met een bijzonder clubje vriendinnen. Ken ze vanaf de basisschool. Van ons vieren zijn er 3 zwanger, ik van de tweede, een van de derde en een van de vijfde! Pffff! Haar oudste is net 7 geworden... Destijds waren we allemaal zwanger van onze eerste en zij dan van haar tweede. Nu ben ik eindelijk zwanger van de tweede en is zij alweer 3 kinderen verder. Mijn hemel...Kortom, genoeg om bij te kletsen vanavond! Vandaag op het werk is het stil, zit gewoon wat studieboeken te lezen in het zonnetje. Zou wel vrij willen zijn vanmiddag, maar ja, dit is ook niet erg zo. Jullie ook een fijne dag!
McKenzie wauw meid wat heb je al een buik! Vast nu al zwaar voor je maar het ziet er mooi uit vieze zakjes betekent vast een laxerend medicijn? Rot dat je datnodig hebt. Ik heb bergen tutti frutti gegeten, ging perfect, en nu nog trouwens want mn darmen zijn nog niet helemaal in orde. En super van het zwemmen, dan ga je nog wat fit de bevalling en moederschap in ben echt zo nieuwsgieirg naar je meisjes.. jij nog meer natuurlijk hihi. Ga je natuurlijk proberen te bevallen? Hip ohhh jij wilt echt zooo graag een tweede he wanneer wil je vriend weer proberen? Anders kan je natuurlijk ook direct naar het zkh. Ofnu alvast een afspraak maken voor over x maanden om wachttijd te voorkomen. Ik mis mn buik en het getrappel stiekem ook wel... Heeft Tess goed geslapen vannacht? Heb wel eens van die vuurrode koortswangetjes gezien bij doorkomende tandjes.. mss is daar het wachten op? Betties.. geen bloedverlies dus vandaag? Perfect zeg! Wat lief toch hoe Jukian steeds reageert. Datheb je natuurlijk aks de eerste ouder is, dan is er echt begrip voor het concept zwanger en baby. Heeft ook iets moois vind ik veel plezier met het etentje vanavond! Gisteravond was nog lastig om meiskelief in slaap te krijgen. Vermoeid en ik denk nog een tikje van de sprong, ze wilde zo graagbij me liggen de hele avond en dus nietin de wieg. Uiteindelijk rond 23 ipv 20 gelukt en daarna heeft ze wel goed doorgeslapen gelukkig. Vandaag houden we ook het slaap-wakker schema wat strakker Reflux lijkt een milde vorm Hip. Ruikt ook zo vies zuur en als het gebeurt, dan ook met huilen aan de borst (en ik dus ook bijna in tranen) en het blijft dan zo vaag in haar keel hangen na de voeding, dat ze echt moeite doet om het weg te krijgen. Gelukkig dus niet de hele tijd, dat lijkt me heel lastig en zielig. Net als dat ik nu echt respect heb voor moeders met een huilbaby, dat moet heel vreselijk zwaar zijn. Zo.. even rusten en dan afspraak maken bij de notaris voor testament / voogdij.. wel belangrijk om geregeld te hebben
Hip, ja Yvi heeft dan ook echt honger. Ze krijgt meestal rond 7 a half acht de laatste fles (en of bv) en daarna wordt ze dan ergens tussen half 1 en half 3 wakker en wil ze echt drinken bij. Ze drinkt dan ook heel goed dus vind het niet erg. Daarna slaapt ze altijd weer. Als ze daarna nog weer wakker wordt dan is het meestal doordat ze of overdwars in bed ligt of gewoon wakker is en gaat ze spelen in bed (laatst had ze zelfs het Nijntje lampje aan gedaan de boef). Maar goed vannacht was het weer raak... Gisteren was ook een rare dag voor haar (teveel geslapen op het KDV en verkeerde tijden qua eten en daarna de reis naar m'n ouders in de auto). Ze sliep laat en om half 2 heb ik haar een half uur gevoed en daarna viel ze pas weer in slaap (meestal is het korter). En om half 5 had ze, net als Tess dus wel heeft nu maar dan met minder tijd er tussen, een overlopende luier en dus natte kleertjes. Tja dus moest ik haar wel helemaal uitkleden en schone luier en pyjama aan doen. Toen was ze dus helemaal wakker. En heb ik haar wel aan de borst gedaan, maar ze was nog moe en had niet echt honger... Maarja slapen is voor haar dan ook geen optie, haha. Uiteindelijk heb ik haar op bed nog gevoed en heeft ze nog een Woezel en pip gelezen en viel ze naast me in slaap. Na anderhalf uur om half 8 weer wakker, dus dat hadden we dan nog weer te pakken (al heb ik niet echt geslapen met haar tegen me aan met af en toe een trappelbeentje of draaiend hoofd). Nouja, vandaag gaat het vast weer beter! Sophy, was zeker gezellig!! En m'n mailadres heb ik je pb't. Volgens mij hadden we het er niet over gehad maar je vroeg het hier, of ik nog kolf op m'n werk. Ja, dat doe ik nog steeds en gaat nog steeds hetzelfde dus blijf nog even mee door gaan. Wat fijn dat jullie meisje de dag erna geen melk terug heeft gegeven! Met weinig slapen overdag, heeft ze dan wel heel goed geslapen vannacht? Mckenzie, ja ik hou het vooral ook vol omdat ik het graag doe. Dat toch best intiem momentje met m'n meisje vind ik erg fijn. Alleen ik kan haar zo melk geven en dat voelt gewoon goed en ja dat is ook het beste voor haar! Ze krijgt ook best veel KV hoor, maar alle bv wat ze binnenkrijgt is mooi meegekregen vind ik. Hopelijk komt het bij jou meteen goed op gang net als bij Sophy en kan je je meisjes makkelijk bv geven. Je had dus geen blaasontsteking, hm.. Die zakjes (met poeder toch) zijn niet lekker! Maarja als het helpt, moet t maar. En als het weer oke is hoef je die toch niet meer te nemen? Je buik is echt mooi bol al, tjee wat gaat dat dan snel met twee beebs. Heb je lekker gezwommen?
Had ik nog meer geschreven en tik ik verkeer en is er een stuk weg, grr. Maar weer opnieuw. Hip, nee hier ook nog niet door de tandjes maar ik zie al wel steeds meer wit dus heel lang kan het niet meer duren. Ze heeft geen luieruitslag, maar wel sneller iets rood tussen de billen omdat ze nu vastere poepies heeft. Voor snachts ga ik ook maat 4 luiers gebruiken nu want het is al een paar keer gebeurd dat hij over liep! Ik heb ze al in huis . Ik gebruik het liefst Pampers, die voelen mij het prettigste aan. Ooh Sophy jij hebt ook net geschreven. Dus ze lag pas laat in bed, nouja verder wel doorgeslapen. Yvi was ook vaak nog tot 23:00 wakker toen ze dezelfde leeftijd had. Oh m'n visite komt eraan, ik moet gaan!! Nog ff snel, Betties leuk dat je al je zwangerschapsbroek aan moet hihi