Tori.. nog weervergeten sorry... maar nog.. gefeliciteerd Kan me voorstellen dat Yvi niet goed sliep met die dingen op t kdven vervolgens nog een autorit. Hopelijk vannacht weer beter! Kan ze ook genieten bij haar opa en oma, die vinden het vast fijn dat je weer langskomt he Hier voor t eerstnaar dorp geweest en t ging goed joepie. Slaapzakje bij de hema gescoord.. ff showen want hij past perfectbij t kamertje hihi. Voor de winter als t wel erg koud wordt met alleen een dekentje.. hoop dat moppie t lekker vindt zitten. babykleding Wij hebben trouwens kv luiers en pampers voor snacnts. Hebben jullie trouwens gezien dat de pampers volgende vrij-zat bij de etos met 50%korting zijn vroeg ons bedje uit haha,. Kan je alvast grooooot inslaan McKenzie, wat zullen er straks een luiers doorneen gaan bij jou!
Tori ben je jarig??? Gefeliciteerd dan! Gezellig het weekend bij je ouders, laat je maar goed verwennen Hopelijk krijgt Yvi geen luieruitslag, zietcer zo zielig uit. Tess heeft erg geloof ik verder geen last van. Jij dus ook al aan de grotere luiers voor de nacht, wat gaat het hard he! Sophy leuk slaapzakje! Tess heeft nu al zo'n dikke aan, maar dan zonder mouwen en geen dekentje op. Haar zomerslaapzakjes werden wat krap onderaan dus nu maar al overgestapt op de winterslaapzak. En wat past die goed bij het behang van het kamertje Fijn hoor dat je nu weer naar het dorp kan lopen. Betties weer een goeie dag vandaag gelukkig en ook nog van de zon kunnen genieten die heb kk hier niet gezien. Ik ben zo benieuwd of er een jongetje of een meisje in je buik groeit! Hier draait de wasmachinr wer overuren, want ikke heb weer geshopt hahaha...had vanalles bij nextdirect besteld, waaronder een winterjasje. En gisteren met mam en Tess in de stad geweest en ook nog vanalles gekocht. Een heel schattig spijkerbroekje bij de hema, een rokje en truitje bij de prenatal en schattige slofjes en nog een schaapieknuffel zodat ik die wat ze heeft kan wassen. Bij next nog een spijkerbroek, 3 leggings, 2 joggingbroekjes, een jurkje, een truitje, een tuniekje en wat rompers en natuurlijk haar winterjas..nu moet ik nog een leuke set met muts, sjaal, en wantjes wil hard roze want de winterjas is donkerblauw. Zal es kijken of ik een link kan plaatsen ben nu op de foon. Dachten we toen we de kleertjes uitpakte dat die joggingbroekjes wel erg groot waren, leken echt heel groot! Ff gepast ietsje ruim maar kan al prima. Echt ze lijken al zo groot! Wat groeien ze toch snel. Heb alles in 68/74 besteld. Tori heb je ook al een winterjas voor Yvi? Sophy jij voor je meisje al een winterjasje? Je zal nog wel zo'n zachte teddyjas doen of niet? Zo'n echte winterjas lijkt me zo lastig bij zo'n kleintje.
Women Het winterjasje van Tess Women Spijkerbroekje Spijkerbroekje van de hema staat niet op de site. Oww heb ook nog bij de h&m besteld was ik alweer vergeten, komt morgen binnen hoop ik Ik kan blijven kopen hihihi.
Goed bezig jullie qua shoppen! Hier ook, gister een pakket met een broek en een joggingbroek en ook een winterjas besteld. Dus laat die buik maar groeien! Overigens gister bij het etentje met vriendinnen geconstateerd dat ik echt wel de grootste buik heb met mijn 13 weken?! De anderen zijn 17 en 22 weken, haha. Gaat lekker dus! Vanavond weer uit eten, nu met mijn ouders en broer. Julian gaat lekker logeren bij andere opa en oma en morgenmiddag halen we hem pas op. Dus lekker relax weekend!
Oh Tori, was je jarig? Nog gefeliciteerd Ben je lekker verwend en heb je een leuke avond gehad? Meiden, goed aan het shoppen zeg Je hebt ook zoveel leuke dingetjes.
Wat een shopparadijs hierhaha.. Hip jij spant de kroon ben benieuwd naarje jasje. Ik heb voor ons meisje ook een donkerblauw winterjasje, bij de hema gehaald en dan met roze sjaal. Lijkt mss op wat jij hebt gekocht?Dat is alleen mt 68 voor jan/feb en ik moet nog iets in mt 62. Tot nu toe kijkt alles zo strak om de armpjes, ik moet ecnt wurmen dus ik zoek iets met normalere wijde mouwen. Vindt meisjelief ook fijner. Hip, heb jij ideeen voor kleding voor een bruiloft? We moeten half nov,dus ik denk maat 62 en iets schattigs wit of roze Bruiloft is van het vriendinnetje dat voogd is van ons meisje, dus ik wil wel dat ze iets moois aanheeft Betties ook lekker aan het winkelen! Ga je al met je man op zoek naar het eerste pakje?
Buy Pink Spot Cord Dress And Body Suit Two Piece Set (0-18mths) online today at Next: Netherlands jurkje Buy Pointelle Cardigan (0-18mths) online today at Next: Netherlands vestje Buy Pink Spot Cord Dress And Cardigan Two Piece Set (0-18mths) online today at Next: Netherlands jurkje met maillot Buy Pink Knitted Dress (0-18mths) online today at Next: Netherlands jurkje Buy Spot Padded Jacket (0-18mths) online today at Next: Netherlands winterjasje sophy heb ff voor je geshopt wie weet zit daar iets bij.. Je kan ook es kijken op Dirkje babykleding: bij ons de allergrootste en - mooiste collectie, gratis verzending, achteraf betalen, morgen bezorgd. - www.schattigebabykleertjes.nl hebben ze veel van dirkje. (hoop dat mijn linkjes het doen) zal de link naar het winterjasje van Tess ook nog es proberen Buy Binding Bomber (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands reageer dadelijk op de rest moet me s gaan douchen heb gesport.
Betties echt leuk zeg dat je nog steeds zo'n goed contact hebt met die meiden en dat jullie alweer tegelijk zwanger zijn. Vanavond weer uiteten lekker zeg! Geniet er maar van en morgen lekker uitslapen en relax met een broodje, koffie en krantje opstarten in bed hihi. Ben wel benieuwd hoor naar je buik. Heb je al foto's in je album geplaatst? Had je dat ene pakje nog gekocht wat je had gezien eem tijdje terug? Mckenzie nu in okt. Ergens komen jullie meubeltjes of niet? Sophy ik heb nog geen sjaaltje, mutsje en wantjes gekocht, maar eil idd wel roze kopen voor bij de blauwe jas. Zal dan idd wel ongeveer hetzelfde zijn wat jij hebt. Voor nu heb ik een tussenjasje, zo'n collegejasje zeg maar. Donker roze met witte mouwen en een roze ster op de ellebogen. Spulletjes van de h&m ook bezorgt vandaag. Vind het nog leuker om voor Tess te shoppen dan voor mezelf
Hip, nog gefeliciteerd met Tess haar half jaar!! Mooi jasje heb je gekocht. Ik heb net weer een doos met kleertjes van m'n vriendin gekregen en daar zit wel weer wat leuks bij, ook een winterjas in verschillende maten. Ik heb een winterjas van Zara gekregen voor van t winter van de oom van m'n vriend, een witte is dat. Dus ik hoef denk ik niet te shoppen voor een winterjas! Die rompertjes die ik pas gekocht had bij de prenatal (met lange mouw) zijn maar krap zeg... Ze past ze echt nog maar net, dus kan al snel weer nieuwe gaan kopen ben ik bang. Bedankt voor de felicitaties! Eenmaal bij m'n ouders had ik een leuke verjaardag (op het werk niet, daar was het erg druk en ze wilden mij verplichten die vrijdag te komen... Dus dat was niet zo'n fijne middag op m'n werk, en da allemaal omdat er een ding niet af was wat kwam doordat een collega bedacht om mij de info aan het eind van de dag pas te geven! Grrr). Sophy, ja gelukkig ging het afgelopen nacht weer goed. Wel twee keer eruit om te voeden maar ze sliep erna wel weer goed . Ja m'n ouders genieten er wel van dat de kleine er is. Ze krijgt lekker veel aandacht haha. Wij gaan nu kaarten, en daarna weer lekker slapen (ben alweer moe... Hoe kan dat toch? )
Gister uit eten was heerlijk maar oh wat had ik een last van mijn buik. Echt mega opgezet. Toen we terugreden was hete cht helemaal hard en het voelde wel alsof ik al 30 weken was. Bah! Volgens mij word ik enorm deze ronde! Ik zal vammiddag eens proberen een foto te maken. Nee, dat pakje heb ik mog niet gekocht. Morgenmiddag ben ik weer in het centrum en ik denk dat de verleiding dan wel weer groot wordt. Maar als ik nog 3 weken wacht dan kan ik met zekerheid de meer meisjes of jongens versie kopen. Mogenmiddag afdelingsuitje. Meerendeel van mijn collegas is man en zeker wel 40+ en wat gaan we doen: boetseren! Haha, nou dat wordt wat.... Tori, helemaal overheen gelezen maar alsnog gefeliciteerd! Nog verwend? Van uitslapen vanmorgen kwam toch weinig hoor, gewoon 7.30 wakker. En ik vind het maar vreemd zo zonder kind om je heen.
Tori dankjewel! Wat stom zeg dat ze zo deden op je werk. Gelukkig een mooi weekend bij je ouders en niet meer aan denken. Je hoeft dus niet te shoppen voor Yvi, vind je dat niet jammer? Ik vind dat echt leuk om te shoppen voor Tess (beetje overbodig dat ik dat hier typ, denk dat het wel duidelijk is hihi) Ik heb rompers met lange mouw bij nextdirect besteld die zijn heel fijn, super goeie kwaliteit en veel rek erin. Ook fijne knippers. Heb er ook rompers zonder mouw van gehad. Ik vind de rompers van het kruidvat van bambino ook fijn. Weet niet of ze met lange mouw hebben. Maar nextdirect is veruit mijn favo winkel in alles. Fijne pasvorm, goeie kwaliteit, niet duur en snelle en gratis verzending Straks de verjaardag van het dochtertje van een vriendin, echt geen zin in. We zijn eigelijk echt uitelkaar gegroeid en we leven zo'n ander leven. Die mensen wat daar komen heb ik weinig mee en het is daar zooooo druk. Hun hebben een klein huis en mini tuintje, maar ze wik wel alles dus het is daar zo vol en dan allemaal die gillende drukke kids overal tussendoor. Nog zo'n hieper druk keffend hondje erbij en sommige mensen die praten op het geluidsniveau wat hun standaard is en mijn schreeuwen zeg maar...bleeeehh. Daarbij is ze zelf zwanger van de 2de en rookt gewoon door wat ik dus echt niet aan kan zien. Zo eerst maar es lekjer sporten ff wat lesjes inhalen wat ik gemist heb de afgelopen weken door mijn teen. Fijne zondag allemaal!!
Lees ik mijn stukje terug lijk ik wel zo'n zeurend oud vrouwtje hahaha. Ik heb niks tegen drukke kids, hou van feestjes en gezelligheid, maar daar is het net anders beetje barbie/tokkie ofzo haha.
Betties boetseren? Zoals in.. kleien voor volwassenen? Goh.. het is in ieder geval een dagje niet werken en hopelijk gezellig Veel plezier! Jammer dat je zo een last van je buik hebt. Mss een fase met wat last van je darmen. Nog even en dan weet je of het een jongetje of meisje is! Hoe bijzonder he Hip echt hou je van winkelen voor Tess hahaha. Dat hoef je idd niet te vertellen Is ook superleuk toch.. al die schattige kleertjes en een beetje van kijk eens hoe een mooi kind ik heb Ik vind het ook leuk alleen beetje zonde omdat ze het zo kort aanheeft dus ik probeer niet teveel te kopen.. moeiiilijk haha. En brrr schreeuwende tokkies en rondrennende kinderen zijn ook niet mijn ding.. hoop dat het toch leuk is. Of met een uurtje moet Tess echt weer naar huis om te slapen Tori fijn dat je zo een leuk weekend bij je ouders had! En weer een zak kleertjes.. makkelijk als aanvulling hoor. vandaag heeft moppie dat zachte lichtblauwe broekje aan, staat leuk We hadden het toch over borstschilden.. ik heb die 21mm gekocht en die werkt toch een stuk beter als de 24. Met de 24 had ik 20min 70ml en met de 21 in 10min 110ml. Gaat blijkbaar efficienter en sneller. Dacht ik laat het nog ff weten, wie weet kan jij er ook meer opbrengst mee genereren McKenzie gaat t goed? Komen de meubeltjes deze week?
En dan nog even tips vragen We hadden regeldagen endat eerste sprongetje achter elkaaren nu zijn we qua ritme regelmaat het pad een beetje kwijt met als gevolg dat moppie vaak oververmoeid raakt omdat ze zo weinig slaapsignaken afgeeft en alleen in onze armen wil slapen. Zucht, soms vind ik t zo lastig.. het goed willen doen maar dat t niet zo goed lukt nog.. Dus.. ik ben vanmorgen weer begonnen., 8u luier eten knuffelen spelen in de box, nog schone luier..totaal ongeveereen uurtje,, en danweer slapen.. is dat nou te kort te lang of gewoon goed? Ben nogeen uur bezig geweest voordat zeecht sliep namelijk (probeer haardus nu ook in de wieg te laten slapen). Wie geeft een mening? Oh ja Hip dank voor de tips voor bruikoft outfit. Ik wilde idd iets bij next bestellen! Heb je trouwens dat rode kerstjurkje gezien.. met dat gebreide mutsje.. vond ik ook schattig
Vraagje aan de mama's: mijn kindjes worden winterbaby's. Wat is het handigst als ze zo klein zijn? Een jasje of een (ski)pakje? Zowel voor in de maxi-cosi's als ze uit het ziekenhuis naar huis gaan als in de wandelwagen. Ik vind een jasje snel zo'n geprop als ze nog zo heel klein zijn? Tips?? De meubeltjes komen donderdag Ben zo benieuwd!
Sophy dit is echt een periode dat het zo lastig gaat met slapen. Haar wereldje is nu na de sprong opeens een stukje groter, de wakker momentjes zijn iets langer en ze kan meer ondekken wat ze ook erg graag wil, dus te vroeg in bed leggen is drama. Maar ze raakt zo snel overprikkeld wat ook weer zorgt voor drama misschien nog wel meer. En dat moment daartussenin wat precies het goede moment is om te gaan slapen is echt heel kort, dus het is geen kwestie van goed doen, maar van geluk hebben. Ik liet Tess altijd in mijn armen (of bij mijn vriend natuurlijk) inslaap vallen dat werkte voor haar het beste, na al die nieuwe indrukken veilig bij papa of mama. En dan legde ik haar in haar wiegje. Op de zij neerleggen en dan naar de rug draaien, als je haar met de rug omlaag neerlegd dan maakt ze een val beweging waardoor ze vaak weer wakker schrikt. Als ik geluk had en net op het goede moment haar naar bed bracht dan ging dat zonder huilen, wat kk dan probeerde was haar net voor ze inslaap viel in haar bedje te leggen zodat ze in het bedje inslaap viel. Wat volgensmij wel fijn was voor Tess is dat ik iedere x de zelfde volgorde aanhield met alles, volgensmij vond (vind) ze dat wel prettig. Een ritme duurt nu in het begin een paar dagen misschien een week 1,5 en dan veranderen de tijden weer. Echt wakker in bed leggen, dus gewoon schone luier, slaapzak aan, speentje, knuffel, kus en slaap lekker ben ik met 4,5 gaan proberen. Eerst drama dus iiteindelijk toch bij 1 van ons inslaap vallen. En opeens kon ze het. Nu weken goed gegaan bij elk slaapje en nu sinds een week weer drama. Dat is steeds met periodes. Het ligt in ieder geval niet aan jouw sophy, je doet het goed en het is niet erg als je haar nog veel bij je hebt om inslaap te vallen of te troosten ze went daar echt nog niet aan. ( daar twijfel je dan soms aan he, dan denk je ohh nee dadelijk wil ze alleen nog maar bij mij slapen omdat ze hieraan gewend raakt, hoe moet dat bij een go dadelijk enz., maar echt dadelijk opeens gaat het super makkelijk weer) succes in ieder geval! Ja schattige pakjes en jurkjes he bij next, ben benieuwd wat je gaat bestellen voor je meisje. Ik hou helemaal niet van rood, dus dat krijgt Tess niet aan haha. Ik koop ook niet te veel hoor, maar ook niet te weinig hihi. Mckenzie voor in de maxi cosi kun je zo'n voetenzak kopen is lekker warm! Verder zou ik een zacht jasje doen. Van teddystof ofzo. Zo'n skipakje lijkt me nog meer gehannes daneen jas. En in een voetenzak zitten ze beschut en windvrij dus is zo'n pakje ook niet nodig. Nou de verjaardag viel mee gelukkig. We wilden eigelijk voordat Tess naar bed moest gaan. (13.30 daar)Dan daar in bed en na de fles van 17.00 weer naar huis of mss iets eerder als Tess het niet leuk zou vinden. Maar Tess was hier thuis als heel vroeg moe dus om 13.00 viel ze bij mijn vriend inslaap, naar bed gedaan heeft ze tot 15.00 geslapen. Waren we tegen 15.45 daar, ze vond die aandacht geweldig! Allemaal die kindjes wat haar wilde knuffeleb enzo hihi. 16.45 de fles en na een half uur was ze moe dus zijn we weer gegaan om 17.15 u dus 1,5 uur was goed te doen Heerlijk weer nog vandaag he, vanmiddag lekker gewandeld en ff bij de eendenvijver in de zon gezeten.