Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gelukkig gaat het bij jullie goed. Sophy hopenlijk morgen weer een fijne dag, je klinkt in elk geval vrolijker.
    Hip, dat van die pil en psychoses wist ik niet! Had er alleen van gehoord en me er niet in verdiept nog. Kan dus ook van mijn wensenlijst, haha, met mijn labiele toestand geen goed plan.

Net nog een leuk gesprek met julian. Hij is druk met lichaamsdelen benoemen, elleboog, schouder etc. Dus toen kwam het op tepels. Ik zei als straks de baby er is dan komt er bij mama melk uit. Nou dat vond ie maar raar en ik weer meteen zowat uitgekleed om het eens te bekijken. Toen zei ik als grapje: dan wordt mama net als een koe. Nou, die ogen! Hij schrok zich rot en zei half in paniek dat ie me dan zo ging missen! Zo schattig dat ie alles nog zo letterlijk neemt...

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties succes met morgen!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Whahaha betties leuk van julian!!
    Hopelijk is je dag beter begonnen dan gisteren.

Hier mega keelpijn en een verstopte neus blehhh

4. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh dus toch doorgezet Hip, blehhh :( Balen meid, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Wat goed trouwens dat Tess een plekje heeft op het KDC, het klonk echt heel erg leuk.

Betties, wat balen van dat spugen ineens weer. Ik heb dat ook tot aan 16 weken ongeveer gehad (en trouwens, vorige week ook nog een keer). Het lijkt dan inderdaad zo goed te gaan en HOP, daar ga je weer. Mij helpt het door geen vruchtensappen meer te drinken en geen gekruid eten, niets wat je maag kan prikkelen en voor maagzuur kan zorgen. Wat grappig van Julian, dat hij ook echt dacht dat je een koe zou worden haha :D

Sophy, hoe is het daar? Hoe was je nacht? Veel opgezeten met je moppie of heeft ze lekker geslapen?

Tori, hoe is het bij jou? Druk zeker met werken ook weer. Heb jij eigenlijk ook de kriebels voor een tweede zoals Hip? Of niet?

Hier alles ok met de twins. Ik was woensdag bij de gyn en de meiden liggen allebei gemiddeld 1.5 week voor op groei. Heel knap want zoveel ruimte hebben ze niet haha. Een baby lag nu dwars, maar ze kan nog wel terugdraaien. Tot wanneer kan dat eigenlijk? Weet iemand dat? Mijn man zei dat de baby na 30 weken niet meer kan draaien, maar is dat echt zo?

Ik ben in elk geval blij dat ze zo goed groeien, dat is alleen maar mooi meegenomen mochten ze besluiten wat eerder te komen. Ik moet wel een suikertest doen volgende week, stom :( Dat duurt gewoon 2.5 uur en dan mag ik ruim 12 uur niets eten en drinken. Lastig hoor.

Het kamertje is bezorgd, jippie. Ik ga vandaag mooie foto's maken, gisteren was het al donker eer alles goed stond. Ik wilde het uiteindelijk toch anders dan ik had bedacht omdat ik het anders erg gepropt vond staan. Dus ml stond om half 9 nog met meubels te schuiven haha. Foto's volgen dus nog! Ik moet ook nog wel accessoire shoppen, mandjes en een kleedje enzo.

Na jullie reacties over de luieremmer ga ik nu ook gewoon voor een normale pedaalemmer met losse zakjes. Die speciale cassettes zijn inderdaad ontzettend duur, al voor 1 baby, laat staan voor 20 luiers per dag! Ik heb ml trouwens vanmorgen naar de Etos gestuurd, de eerste 200 luiers zijn binnen haha!

Nog een stom verhaal hier, gisteren met zwemmen ging er iets mis met mijn schouder, die ging uit de kom (gebeurt vaker helaas). Hij blijft dan hangen op het randje en schiet na een paar minuten zelf weer terug op de goede plek. Maar dat gebeurde dus in het water. Maar ik kon het water niet uitkomen met 1 arm. Moest heel dat zwembad omhoog met mij erin zodat ik als een soort gestrande walvis uit dat bad geduwd kon worden. Ik schaamde me rot haha, de les kon niet meer doorgaan erdoor en het was echt een hele happening. Heb ik weer hoor!! :)

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Haha, vandaag wel een betere dag. Hoewel, manlief ziek thuis, Julian lekker verkouden (en vandaag sportdag in de regen) en zelf ook wel hoofdpijn. Dus dat wordt waarschijnlijk een leuk weekend.
    Ik heb van de week bij de karwei allemaal kleurstalen gehaald en twee staaltjes van behang. Ik heb het kamertje al in mijn hoofd, nu manlief nog meekrijgen. In grote lijnen hadden we al een plan, maar nu komt de discussie dus over kleur en dat behangetje. Is een heel druk patroon en daar is hij allergisch voor. Maar ik vind op een muur een druk patroon wel mooi en het gaat maar om een klein wandje. De twee lange wanden wil ik een bekleed met steigerhouten planken greywash gebeitst en de andere wand sauzen in een soort zeegroen/blauwe kleur. Daar heb ik tig stalen van in tintjes. Manlief is kleurenblind dus ziet de nuances niet. Altijd goed voor een leuke discussie.

Als het dan een meisje blijkt dan komen er wat meer 'lieve' accesiores, zoals die lamp met verschillende kleine kapjes van Mckenzie. Die vind ik ook zo leuk. Op de steigerhoudten wand wil ik grote haken waar dan bv een kleerhangertje met een leuk pakje aan komt te hangen.

Nou, ik heb het dus wel in mijn hoofd, nu de discussie nog, haha.
    Aangezien het weekend niet erg lekker wordt hoop ik dat we allebei fit genoeg zijn om nog verder te gaan met ruimen boven.

Mckenzie, wat een toestand in het zwembad! MOet er stiekem wel om lachen...sorry...
    En jij hebt dus wel voor zo'n anderhalve week luiers in huis nu. Pfff wat een berg he??
    Fijn dat het zo goed met je gaat! Je bent nu bijna klaar met werken toch?

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hier, druk druk druk idd! De hele week gewerkt en dat is toch wel even afzien. Maar goed, dat hebben we weer gehad, vanaf vlgd week tot eind van dit jaar weer gewoon 3 dagen.
    Vandaag een halve dag en ben nu dus al thuis, straks tennissen. Moet ff goed oefenen want zondag eerste wintercompetitie wedstrijd!

Met Yvi gaat het goed, ze blijft maar groeien ;) hihi
    Ze tijgert alle kanten op als je haar op de grond legt. Zal niet heel lang meer duren voordat ze het kruipen onder de knie heeft. Ik oefen dat ook wel ff elke dag met haar :). Maar als ze nu op handen en knieën zit dan valt haar buik naar beneden zodra ze haar benen beweegt.
    Slapen gaat ook weer beter, ze komt wel standaard rond een uur of een voor een voeding en dan drinkt ze flink aan de borst. Om 8 uur ligt ze de laatste dagen al in bed en dan is ze smorgens om 5 uur soms al wel goed wakker, maar na een uurtje haar vermaken en weer even borst valt ze dan een uur later weer goed in slaap.

Mckenzie, haha ja en of ik de kriebels heb, maar goed m'n vriend geeft telkens heel duidelijk aan dat hij maar 1 kindje wil... Dus ik ben bang dat ik die gevoelens kwijt moet zien te raken. Maar goed, wie weet denkt hij er anders over als Yvi straks 2 is. Ik hoop het! Wil zo graag nog een keer zwanger zijn en een brusje voor onze meid is toch enorm leuk!
    Over de luieremmer, ik heb wel zo een met cassettes naast een normale grote pedaal emmer. Ik gebruik die met cassettes nu pas sinds ze vastere ontlasting heeft, want dat stinkt meer! Plasluiers doe ik in de pedaalemmer, ook dat gaat stinken maar alles in die cassetteluieremmer is me ook iets teveel van t goede.
    12 uur niets eten en drinken, tjee en dat terwijl je zwanger bent. Dat is wel zwaar lijkt me!
    In theorie kunnen baby's vlgs mij nog tot het einde draaien, al zal de kans wel heel klein zijn als ze bijna geen ruimte meer hebben. Als ze immers verkeerd liggen dan gaat de vk de baby ook proberen te draaien. Hopelijk draait die ene dan nog weer goed een dezer dagen. Voelt dat ook raar trouwens dat er eentje zo ligt? Ik weet nog dat ik het zo raar vond toen Yvi opeens anders lag, vond dat maar niks hihi.
    Je went op een of andere manier aan hoe ze in je buik liggen.
    Ben benieuwd naar het kamertje! Zal je album in de gaten houden.
    Haha, dat zwembad avontuur. Fantastisch! Ik zie het helemaal voor me, maar goed voor jou op dat moment ff niet fijn hihi. Hopelijk kan je er achteraf om lachen en heb je geen pijn ervan aan je schouder.

Oh, ik moet ff een pagina terug om andere berichtjes te lezen.

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ja ik hoef nog maar twee weekjes en dan ben ik klaar. De 31e is mijn laatste dag, maar die week werk ik alleen maar 2 dagen.

200 luiers, anderhalve week haha. Het lijkt zoveel maar ondertussen.. Ml mag vanavond nog een paar pakken halen, ze zullen er doorheen vliegen hier!

De foto's van het kamertje staan in mijn album :) Ik ben al heel de dag aan het rommelen in het kamertje, vind het zo leuk!!! Straks liggen daar gewoon twee kleine kindjes te slapen, echt bijzonder.

Die lamp is leuk he, jij neemt hem dus ook als het een meisje wordt (en dat wordt het want we hebben allemaal meiden haha). Ik vind de prijs ook reuze meevallen! Fijn dat je je weer wat beter voelt vandaag, kun je alleen wel weer zusteren voor de rest van het gezin :)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, wow al een half broodje. Tss gaat echt snel!! Yvi heeft zonet m'n bordje proberen op te eten, haha. Misschien een voorbode voor wat ze wil?! Beterschap, al hoop ik dat de verkoudheid niet door zet.
    Yvi krijgt al groente. Maar heb ook potjes gegeven omdat ik niet genoeg tijd had om zelf ook nog wat voor haar te maken, hopelijk lukt dat vlgd week wel. Broccoli, boontjes, bloemkool, wortels... Ze vindt het allemaal heerlijk en smult er van, kan haar niet snel genoeg gaan met het lepeltje.

Ik moet nu gaan. Me omkleden en naar de tennisbaan!

Sophy nog even: je doet het hartstikke goed!! Binnenkort weer een date plannen, voordat je weer aan het werk gaat, oke?

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    mckenzie, ik moet ook bij 26 weken een suikertest doen. Omdat mijn moeder in voorstadium van diabetes zit, lekker dan. Schijnt heel vies te zijn.... Gelukkig wordt het wel meteen smorgens vroeg gepland begreep ik, maar toch, niet eten... Je deelt vast je ervaring met de test, dus dan weet ik wat me te wachten staat.

Pfff, ik ben klaar met de werkweek. Lekker naar huis!

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie neem aan dat het bij een tweeling anders is met tot wanneer ze kunnen draaien, ze hebben al sneller geen plek meer lijkt me. Is wel zo dat de beeb wat vooraan lligt goed moet liggen die andere draaid vaak vanzelf als de eerste geboren is.
    Ga dadelijk je foto's kijken, ben heel erg benieuwd!!
    En wat een toestand in het zwembad! Hoe bedoel je eigelijk met geel het bad moest omhoog? Ik had het eigelijk wel willen zien haha...doet dat geen pijn?
    Wat houdt zo'n suikertest eigelijk in?
    Ik moest toen gewoon bloedprikken om te kijken of ik zwangerschapsdiabetes had. (Omdat ik echt veel dronk)

Betties succes met je man overhalen. Klinkt wel erg leuk zo dat stijgerhout met allemaal knopjes en haken waar je vanalles aan kan hangen.
    Zelf zou ik bij een meisje niet voor blauw/groen kiezen, maar dat is persoonlijk. Het kan heel goed, maar ik ben een beetje meisje meisje wat dat betreft ;)

Tori gelukkig nu alles bij op je werk en weer normaal 3 dagen werken. Je kan groente en fruit ook voor maken en invriezen. Ik doe dat in ijsklontjesvormpjes en als ze dan hard zijn in zo'n hersluitbare diepvrieszakjes en zet er dan op wat erin zit.
    Maargoed ook daar moet je ff tijd voor hebben natuurlijk :)
    Ik heb vanmorgen de dv weer gevuld.
    Alvast succes met de tenniswedstrijd zondag.

Wat gaat yvi hard met bewegen zeg! Tijgert ze al echt de kamer door? Dat is super vroeg of niet?
    Tess maakt daar nog geen aanstalten toe, ze is echt zo'n friemel. Ze zit het liefste kan ook al heel goed helemaal los zitten en vind het leuk om blokjes ofzo ergens in te gooien en er weer uit te pakken. En om te friemelen aan etiketjes, labeltjees noem maar op. Vandaag pakte ze ook een grote kruimel van haar boterham op van haar tafeltje met duim en wijsvinger...echt van dan kleine gefrutsel vind ze leuk.
    Rollen heeft ze ook nog geen zin in.

Sophy je typte een tijd terug hoe het met eten zou gaan als Tess witlof zou krijgen, nou dat gaat prima haha vandaag gehad met ham, smeerkaas en aardappeltjes ze vond het lekker. Tot nu toe begint ze alleen af en toe van bloemkool te huilen, maar niet altijd.
    Oww en kiwi als die wat te zuur is dan eet ze het echt niet.

Hoe gaat het met je meisje soof?

Hier nog steeds keelpijn hoop dat ik niet ziek word en hoop al helemaal niet dat Tess ziek word.

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Even een 'Enge Grote Stap' delen: heb ook een grootverpakking pampers newborn gehaald bij de etos! Met brok in mijn keel bij de kassa. Julian was helemaal blij toen ik thuiskwam ermee, alsof hij een kadootje kreeg, hihi.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties wat goed van je!! En heerlijk die reactie van Julian dat doet je toch smelten of niet? Hij gaat echt zo'n lieve grote broer worden!
    Hoe gaat het met jullie allemaal? Niet te ziek geworden?

Nou ik hoor ook bij de nacht mama's waren er nog meer vannacht?
    Een paar dagen terug was Tess ook een x wakker geweest maar dat was binnen een half uur geregeld en toen lag ze weer heerlijk te slapen. Ik dacht toen dat het kwam omdat het de laatste dag vd sprong was, heel de sprong geen last gehad maar de laatste dag nog ff 's nachts wakker worden.
    Vannacht was ze om 4u wakker, ze wou niet gaan slapen dus ff bij ons in bed na een uur werd ze moe dus in haar eigen bed, maar ze ging niet slapen. Op de arm sliep ze in bed heel zielig huilen. Dus uiteindelijk heeft ze nog 3 kwartier op de borst van mijn vriend geslapen en toen terug in bed gelegd.
    Wat blijkt nu heeft ze gisteren snijboontjes gehad (reserve portie voor als de witlof niet zou smaken) en een paar dagen terug had ze die ook gehad. Dus die krijgt ze niet meer. Van erwtjes slaapt ze ook slecht. Gek he?

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Getver hip, jullie dus een pittig nachtje gehad.

Hier nog een annekdote om van de smelten (ik moest wel even slikken). Vanmorgen kroop julian naast me en legde zijn handje op mijn borst en zei: hallo baby! Dus ik zei, dat is heel,leif van je maar de baby zit niet in mamas borsten maar in mijn buik en je kan hem nog niet voelen. Volgens julian kon de baby best naar boven zwemmen want daar zit melk en julian heeft zelf ook altijd honger smorgens.
    Hihihi, wat is het toch een lekker ventje, al zeg ik het zelf!
    Heerlijke start van de dag!

Manlief hoest en proest maar verder gaat het gelukkig allemaal wel ok. Geen afspraken staan, dus een lekker rustig weekendje.

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hier was het vannacht half 1 en daarna pas half 7 :) dus dat was prima! En vanmorgen na de borst en een fles nog weer geslapen van 8 tot half 10. Kan ik vanavond hopelijk weer wat fitter van de avond genieten en later op bed gaan.

Hip, snijboontjes... Kan me voorstellen dat die wat lastiger verteerbaar zijn en ze daar last van heeft. Die als ze wat ouder is maar weer eens geven dan.
    Wat goed dat Tess al zelfstandig zit!! Dat kan Yvi echt nog niet, maar zitten vindt ze nu wel erg leuk dus hopelijk kan ze dat binnen nu en een maand ook. En dat friemelen vindt Yvi ook erg leuk, maar iets ergens in gooien en weer uit halen doet ze echt nog niet. Wel iets heel hard ergens op slaan of wegvegen doet ze graag. En sowieso moet ALLES in de mond.

Heb van m'n broer en schoonzus zo'n Nijntje babywalker gekregen als kraamkado (op m'n verjaardag gekregen toen we daar waren) en dat vindt ze erg leuk. We hebben m nu staan zonder wielen en dan ligt ze er bij te spelen of als ik erbij ben zittend.
    Ze gaat niet de hele kamer rond maar ze gaat wel alle kanten op en ze ligt maar zo 2 meter van het speelkleed af!

Wel grappig dat de een weer snel is met dat en de ander met dit :), leuk dat verschil tussen onze beebs Hip.

Morgen willen we gaan zwemmen!

Betties, haha ja dat is leuk om te kopen want die ga je straks echt nodig hebben!!

Goed weekend allemaal en veel plezier met hopelijk beter weer dan gisteren.

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hier GEEN nachtmama wahoeeee. Ze heeft van 20-03 geslapen, even voeden en weer doorpitten :) Jammer genoeg nog steeds krampjesdoorhetopstartenvanhaardarmpjes elke ochtend om 06 uur.. dus dat ga ik dinsdag eens met m'n acupuncturist bespreken. Ze wordt er niet eens wakker van, maar ligt gewoon slapend te huilen.. zielig en mama kan ook niet slapen zo.

Veel geschreven gister.

McKenzie heb je nog meer luiers weten te scoren? Ze gaan er echt zo hard doorheen. Moet wel zeggen dat hier de kv luiers net zo makkelijk gaan als pampers en die kosten standaard hetzelfde als nu de pampers met korting (iets van 7,50 per pak van 56).
    Moest ook even lachen om het zwembadverhaal maar wel genant :) Hoe gaat het nu met je schouder? Lost zich dat vanzelf op?
    Kamertje is leuk geworden zeg :) Lekker rustig en nu al helemaal af.. laat je meisjes maar komen. Draaien.. bij één kindje houden ze aan tot 36w uit zichzelf draaien; als niet dan kan je in week 37 nog een versie proberen. Met een tweeling lijkt me dat een andere termijn geldt gewoon door ruimtegebrek en ik zou gokken dat een versie sowieso niet kan (of wel? correct me if i'm wrong).

Betties wahoe jij ook aan de luiers! En ook al kleurstaaltjes uitgezocht, dat is ook een stap hoor! Hoop dat je manlief mee kunt krijgen en nu al benieuwd hoe je het kamertje gaat maken :) Nog twee weekjes tot je weet of het een jochie of een meiske is :)

Tori wauw is Yvi al zo aan het tijgeren, wat goed! Kan je echt zien hoe hard ze zich ontwikkelt. Ja leuk nog een keer afspreken, mss eind november? Denk op een woensdag als jij vrij bent? Ik probeer m'n drukke decembermaand altijd een beetje leeg te houden ;)

Hip ziekig blehhh. Is het vandaag alweer wat beter? Wat gek hoe Tess reageert op de snijbonen. Dat lijkt me niet echt een allergiegevoelig soort eten zeg maar. Misschien moet ze er gewoon aan wennen, over een tijdje ;) Wel super dat ze de witlof meteen eet. Echt verassend met die bittere smaak. Wat is Tess toch een makkelijke eter!

Hier.. gister weer half half. 's Middags was ze heel huilerig en wilde niet slapen, op het punt dat ik zelf weer zat te huilen (vind het echt zo moeilijk ook om in m'n eentje te zitten, dan heb je geen ruggespraak). Maar aan de positieve kant.. het is me 's ochtends gelukt om haar anderhalf uur (!) in haar eigen bedje (!) te laten slapen :D:D:D Vandaag met manlief thuis is ze heel rustig en ze ligt nu ook weer te slapen. Zo'n ritme heeft ook tijd nodig denk ik maar :) Elke dag een klein stukje verbetering en mama moet gewoon even volhouden :)
    Zometeen naar een vrijgezellenfeest. Eerste keer uit huis zonder moppie brrrr.. gelukkig heb ik al afgesproken dat ik alleen 2 uurtjes kom, dat lijkt me meer als genoeg zonder m'n meisje :)

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Superschattig Tori :) Alles in haar mondje en ondertussen lekker meppen hihi.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori alles in de mond ja hier ook. Net voor ik naar de kapper ging gaf ik een kus en hop had ze m'n sjaal te pakken en hop in de mond.

Betties ohhh smelt wat een lieve opmerking weer van Julian. Gelukkig zijn jullie niet te ziek geworden. Alleen je man, maar wie weet heeft dat z'n voordelen en is hij te zwak voor een heftige discussie over verf en behang, krijg je em wat makkelijker over gehaald.

Mckenzie ik moet nog kijken naar de foto's zal het zo doen.

Sophy lekker rustig genieten van je gezinnetje dit weekend...heerlijk he!
    Hopelijk ook weer een rustige nacht.

Tess had vanmorgen wel nog tot 9u geslapen dus dat scheelt. Daardoor was ik te laat voor bodyshape dus maar een lesje pilates gaan doen, ook wel lekker wakker worden :) darna naar de kapper geweest dus een ontspannen dagje en vanavond lekker wat eerder naar bed zijn we morgen weer fit!
    Ja raar he van erwtjes en snijboontjes heeft ze dat, maar sperzieboontjes gaan goed. Ze heeft ook geen krampjes ofzo, weet niet wat het is. Maar ff een tijd niet geven.

Tess is wakkker nu ff naar de winkel wandelen.

Hier trouwens ook de luiers van kv en janlinders zijn erg fijn vind ik en net zo goed, dus heb niet aan de pampers inslaan hype meegedaan gisteren ;)

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nou hehe, eerste (enorme) buikfoto staat erop....

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Tis weer zo"n dag.. Om 930 klaar om te slapen.. En het is alleen maar huilen en spartelen.. En nu is het 1245u en eindelijk slaapt ze. Maar weer tegen me aan want ik ben op.
    Om zo blij en dankbaar te zijn met haar, maar ondertussen ga ik gewoon kapot.. Ik ben alleen maar bezig of ze alsjeblieft een uurtje wil slapen :( en dan,me weer schuldig voelen want ik hou ook zo van haar...

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oh, Sophy, zo herkenbaar ... Je moet hier even door heen, ik heb dat moment ook gehad, maar geloof me er komt snel weer een betere tijd aan. Als ik je een keer moet helpen moet je het maar zeggen hoor, dan kom ik er aan! Knuffel voor je!

Deel Deze Pagina