Nou sophy, wat een wonderlijk verhaal! Zou heerlijk zijn als dit de oplossing blijkt! Wat heerlijk voor je! Hier na een middagje rennen eindelijk ff rust. Maar met wel wat minder leuk nieuws, julian moet een bril. Getver, toch wel balen hoor. Hij ziet eigenlijk goed, de test ging prima. Maar bij het meten bleek hij plus 4,5 te hebben. Dus zijn ogen moeten veel te veel inspanning verichten. Met een bril krijgen zijn ogen rust en kan net eruit groeien. Ze vertelde trouwens dat alle babys gemiddels plus 2,5 hebben en dat je daaruit groeit rond je twaalfde, dan is het weer 0. Julian zit dus aan de (te) hoge kant. Nou, op zoek naar een stoere bril dus, die at kan hebben... Gelukkig vond hij het leuk, haha.
Betties jij bent behoorlijk druk geweest vandaag zeg! Nu lekker chillen en hopen dat je uk2 nog een x voelt vandaag...is zo speciaal he! En Julian een bril, een stoer brilletje is ook wel leuk toch? En als hij het zelf leuk vind dan is het niet zo erg. Volgensmij word je er nu op school ook niet meer mee gepest perse. Zou wel fijn zijn als hij eroverheen groeit. Julian lijkt me zo'n positief vrolijk mannetje, hoe je hier over em schrijft. Sophy wat geweldig van de acupunctuur! Heb er eigelijk nooit aan gedacht om daarheen te gaan met Tess, wel vaak bij de osteopaat geweest. En je weet nu gewoon zelf hoe je haar beentje moet masseren, hopelijk gaat alles nu een stuk soepeler met je meisje. Poepte ze eigelijk moeilijk of weinig? Hier een belabberd dagje vandaag, vannacht dacht ik dat mijn hoofd ontplofte zoveel druk op mijn holtes. Heb ook de hele dag een beetje op de bank gehangen, hopelijk morgen wat beter eraan. Tess was ook weer wat meer snotterig en huilerig vandaag, maar mijn vriend was thuis dus die heeft ons goed verzorgt.♡ Ik ga een dezer dagen nieuwe foto's plaatsen. Ze is idd echt een lachebekje, gister bij het zwembad ook zoveel leuke reacties van mensen ( de leukste zijn achter je rug om dat je hoort ooohhhhh kijk had je die schattige baby gezien, ik kreeg bijna een hartaanval zo schattig!! (2 tienermeisjes tegen elkaar)) En een vrouw je kan echt zien dat het een meisje is heeft echt zo'n meisjes gezichtje Heb nog geen badpakje of zwembroekje, maar gewoon een zwemluier en die zijn blauw met nemo erop dus je kan niet zien of ze een jongen of meisje is. Dan bem ik echt trots als een vreemda dat aan haar gezicht ziet ♥♥
Betties wat jammer dat Jukian aan een bril moet. Begrijp ik goed dat het tijdelijk kan zijn? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord maar zou natuurlijk super zijn. Mgelukkig neemt hij het zelf makkelijk op. Hip schattig zeg die meisjes! En jij natuujrlijk glimmend van trots! Hoe gaat t met de verkoudheid? Hier weer fantastischenacht, van 10 tot 5 en nu slaapt ze ook nog plus dat ze rustiger slaaot, ligt niet te wapperen en niet te huilen van de buikpijn . denk dus dat we de oplossing hebben gevonden en dan wil ik volgende week beginnen met nog kets meer ritme. Wonderlijk zeker Het is als bij de bevalling, was toen naar de acupuncturist geweest en een uur later braken mn vliezen. Hij had me ook instructkesgegeven om de weeen krachtiger te kunnen maken. Dus toen van 13 tot 19 om de 12min weeen. Daarna is manlief gaan masseren op1 pint op mn been. De wee erna kwam met 6min, daarna 3min, 2,5min, 2,5min haha. Echt supersnel effect maar ik ben er ook erg gevoelig voor. Als jedan bedenkt dat mn bevalling al 24u duurde.. hoe was het dan zo der acupunctuur geweest Maar goed.. blij opgestaan, ik ben ook zoblij voor moppielief ze lacht veel meer, kijkt echt zo vrolijk en ik voel dat ze beter in haar velletje zit Straks naar back in shape, hoort nogbij mn zwsc cursus. Hip hoe gaathet nu met afvallen?
Wauw sophy van 10 tot 5 dat is een mooie nacht al zeg fijn dat de acu zo goed werkt. Je zal merken dat ritme vanzelf komt. Wat je evt. Wel kan proberen als ze straks een x rond 19.00/20.00 een voeding heeft gehad haar dan rond 23.00 zachtjes wakker maken en laten drinken dan gaat ze vanaf dan de nacht in en begint een nieuwe slaapcyclus. Als ze dan elke avond die voeding om 23.00 krijgt dan zal ze 's ochtends iedere x rond de zelfde tijd wakker worden waardoor je alle voedingen ongeveer rond de zelfde tijd gaat krijgen en de slaapjes uiteindelijk ook. Zo heb je dan niet dat ze om 19.00 drinkt gaat slapen en rond 1 wakker word vd honger en dan ook een beetje fit is dus dat het langer duurt voordat ze slaapt Maargoed zo werkt het voor Tess met flesvoeding weet niet of dat met bv oik werkt. Omdat je dan echt veel meer op verzoek voed en er niet echt een ritme is. Weet niet of dat dan wel kan. Betties vandaag weer contrile spannend! Hoop dat je ff mag spieken, al zal je nu wel wat zekkerder zijn nu je de kleine hebt gevoeld. Al bracht dat voor mij ook weer onzekerheid met zich mee hoor, heb ik haar al gevoeld vandaag? Voel ik haar genoeg? Enz... Hoe was je etentje geweest? Tori hoe gaat het bij jouw? Is Yvi nog verkouden? Mc kenzie ben je nu eigelijk al klaar met werken of nog niet? Hoe voel je je? Voel je nu ook verschil tussen de trapjes van de meiden? Hier nog steeds snot verkouden, zit nu ff in bad met ademvrij erin en een doos tissues naast me. Tess is ook nog een beetje snotterig en hoest nog wat. Gelukkig vind ze de hoestdrank heerlijk en de neusspray niet zo erg, alleen doet ze steeds haar mondje open en probeert met haar handjes de spray in haar mondje te duwen omdat ze denkt dat het wat lekkers is...klein vretertje is het hahaha Oww en ja sophy mama(en papa) glommen idd van trots na al die leuke opmerkingen. Morgen gaan we naar de dierentuin hopelijk zijn we er wat beter aan dan. En van het weekend nog een x zwemmen en zondag gaan mijn vriend en ik uiteten. (Ondertussen moet ik nog vanalles voor mijn werk doen en hard opzoek naar een nieuwe baan, maar heb het te druk met genieten en tussendoor ook nog ziek zijn )
Hoi meiden, Alles goed hoor hier! De meiden zijn lekker druk, mijn buik gaat echt al helemaal heen en weer. Soms zie je ook echt een armpje of voetje (ik kan het verschil nog niet maken) omhoog komen en echt naar een andere plaats glijden, zo'n gek gezicht. En vooral het wurmen dat ze doen als ik op mijn zij ligt blijft raar. Ik voel geen verschil meer tussen de meiden. Vorige week dacht ik dat baby 2 (die overigens baby 1 is geworden) heel druk was, maar dat bleek baby 1 (ehh, nu dan baby 2) te zijn die overdwars was gaan liggen. Dus ik hou ze niet meer uit elkaar. Eerst waren ze ervan overtuigd dat baby 1 als eerste zou komen, want die placenta lag het laagst, maar nu komt ineens baby 2 als eerste. En dan maar onthouden wie wie is, want we noemen de baby's bij hun naam. En dan kan straks baby 2 niet ineens de naam van baby 1 hebben. Wat een puzzel zeg haha! Ik stop eind oktober. Maar goed, tot die tijd werk ik in totaal nog maar 6 dagen van een paar uur, dus het valt alles mee. Ik vind het wel lekker om nog wat contacten te hebben, ik denk dat het maanden thuiszitten ook snel gaat vervelen. Ik kreeg trouwens te horen (nadat ik zelf belde waar mijn bestelling bleef) dat mijn wiegjes pas in december geleverd kunnen worden Terwijl er (ik was er in september) 4-6 weken werd gezegd. Lekker stom. Dus ik heb ze afbesteld en nu andere besteld bij een andere winkel. Wel van hetzelfde merk, maar dan een andere kleur (eerst lichtroze, nu wit). De intakemevrouw van de kraamzorg was echt streng, hadden jullie dat ook? Mijn hondje (klein ding, 7 kilo) sprong tegen haar op toen ze binnenkwam, dat doet hij altijd bij iedereen. Nou, ze keek me toch zuur en maakte er meteen een aantekening van. En ik moest ook vooral niet denken dat de kraamverzorgende de hond zou gaan uitlaten. Daarna klaagde ze dat ze het gehorig vond (mijn radio stond aan en dat hoorde ze) en mijn bed moet toch omhoog, is net 10 cm te laag. Het is een boxspring, dus dat is wel lastig om omhoog te krijgen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Betties, ik heb net de suikertest gehad. Het valt mee, maar het drankje is niet lekker. Sowieso moet je vanaf 22.00 uur de avond ervoor nuchter zijn (ook geen water drinken) dus dat is al lastig. Het drankje lijkt een beetje op kinderhoestdrank, een dikke substantie en heel zoet. Ik kreeg het overigens weg zonder te spugen en kokhalzen, en dat terwijl ik daar juist veel last van heb. Hopelijk valt het voor jou dus ook mee. Het wachten is alleen wel heel saai, er zit 2 uur tussen de eerste en tweede prik en al die tijd moet je daar wachten. Wat super dat je al schopjes voelt joh. Dat wordt echt een voetballertje hoor, zo snel! Echt leuk Sophy, wauw, de oplossing gevonden voor je meisje. Wat goed! Wat bijzonder ook, dat het masseren van de beentjes zo'n invloed heeft op haar darmpjes. Gelukkig dat je zo'n goede acupuncturist hebt. Hip, balen dat je nog zo verkouden bent. Dat schiet ook maar niet op he! Leuk, al die tripjes. Naar de dierentuin gaan met de kinderen lijkt mij ook zo leuk. Ik ben zelf al dol op de dierentuin, dus ik zou ook elke gelegenheid aangrijpen haha. En zwemmen, leuk. Is er dan een speciaal babybadje, zodat je geen last hebt van de andere zwemmers? Of ben je wel in hetzelfde bad maar blijf je er gewoon uit de buurt?
En, mag je spieken vanavond? Ik heb ook nog steeds dat enge en onwerkelijke hoor. Ik durfde pas bij 16 weken de eerste spulletjes te kopen, daarvoor nog niet. Nog steeds weet niet iedereen van mijn zwangerschap, ik heb het bijvoorbeeld ook nog niet op Facebook gezet. Ik snap dus heel goed hoe je je voelt meis! Dikke knuffel!
Ach sophy je vroeg nog hoe het met het lijnen gaat, gaat goed wel wat langzamer dan in het begin, maar dat is normaal. Ben nu 6kg kwijt....gewoon rustigaan dat het ook goed vol te houden is. Mckenzie het gaat echt een stuk sneller he met 2 in de buik, jij voelt al geen verschil meer tussen de 2 en bij 1 beebje in de buik voel je met 24 weken pas echt goed de schopjes hihi. Klinkt ingewikkeld je baby 1 en baby 2 verhaal haha hopelijk kun je het zelf tot het einde blijven volgen zodat ze wel de goede naam krijgen Ben erg benieuwd naar de namen hoor! Wij gaan zwemmen in zo'n subtropisch zwembad dus niet zo'n 50meter bad ofzo. Is het water lekker 30 graden en daar zijn zoveel bochtjes en plekjes om te zwemmen. Geen last van andere zwemmers. Er is ook een babybadje maar daar zit natuurlijk maar een bodemmpje water in dus daar zit ze maar wat in te spetteren. In het grote bad in haar band of 1 van ons houd haar vast en dan lemker drijven en in het bubbelbad en door de stroomversnelling kan ze ook lekker met haar beentjes trappelen...zo leuk Ik vind de dierentuin zelf ook echt leuk hihi, Tess heeft er nog niet heel veel aan natuurlijk maar kan ze wel lekker rondkijken en is lekker wandelen.
Betties fijn vanavond controle. Ook al mag je niet spieken mss, dan iig nog hartje luisteren en hopelijk vanaf nu steeds vaker een schopje! McKenzie wat zal dat nog specialer voelen met twee in je buik. Ao het geschop en gefriemel, net een mini octopus met 4 armpjes en 4 beentjes wat gek van je wiegjes, logisch toch dat je ze nu onderhand wilt ontvangen, vooral met een tweelimg die vaak wat eerder komt. Konden ze ook niet bv volgende week leveren? Je verwacht dat ze een voorraad hebben staan. Hier was de kraamzorg niet zo streng. Vroeg wel of ik het bed had opgehoogd, maar stond er niet met een meetlint naast wij hadden trouwens ook 10cm te weinig, gewoon niet gezegd. Ik heb begrepen dat de intake/admin streng is, maar dat de kraamhulp die je krijgt, meestal geen probleem maakt je kunt evt een extra matras erop leggen. Ik heb kratjes onder ons bed gezet, gewoon opgehaald bij de ah, 8 stuks, was prima in orde. Goh nog heel even maar meid! Je bent alweer 6mnd Gaat echt snel! Hip lekker zo een stoombad. Is het met eucalyptus? Hoop wel dat de verkoudheid snel weggaat en dan morgen gezellig naar de dierentuin! Welke ga je heen? Lijkt me zo leuk met een kleintje. Hier eerst maar eens naar de kinderboerderij Bv doe ik idd op verzoek. Punt is ook dat ze echt goed wakker moet zijn, het kost haar best wat kracht om goed te zuigen dus hoe laat dat ook is, er volgt altijd een wakkere periode. Ik laat het maar even. Ben nu nog vrij en als ze 1 of 2 keer komt, is dat prima en voorlopig wil ik haar nog zelf voeden. Maar soms.. heel soms.. denk ik toch even dat fv, savonds droomvoeding en nachten doorslapen best leuk zijn Tori hoe is het?!
6kg is toch hartstikke goed Hip! Vind dat je ook hard gaat hoor. Helemaal in vorm voor een nieuwe zwangerschip hihi. Ik moet ook eens kijken voor een zwembad.. Ohja McKenzie ik vroeg me nog af wat je met die tas kleertjes die nog teruggegeven zouden moeten worden gedaan hebt Grappig trouwens.. heb een voedingsshirt bij de hema gekocht.. "met extra veel ruimte voor je groeiende buik" welke groeiende buik.. hij is weg.. het moet nu toch juist weer strak zitten...
Mckenzie die intake was bij mij helemaal niet streng, heeft lekker geknuffeld met de katten, heeft ons bed niet opgemeten. Ik had zelf gevraagd of het opgehoogd moest worden we hebben ook een boxspring occh nee zei ze dat hoeft niet, met een thuisbevalling is dat wat anders. Ik heb nog een logeerbed op de zolder en als de kraamhulp het te laag zou vinden om mij te verzorgen enzo dan hadden we die matras erop gelegd, maar ze vond het prima. De kraamhulp deed de slaapkamer stofzuigen en het wiegje aan de kant schuiven enzzo terwijl Tess erin lag te slapen (en Tess sliep gewoon door) dus over lawaai hoef je je ook geen zorgen te maken hoor. Ik denk dat je gewoon een ouwe zeurtang hebt gehad. Sophy je kan mss wel afkolven dat je man 1 nachtvoeding doet. Ach je meisje is nog zo jong de hele nacht doorslapen is meestal ook niet aan de orde. Tess kreeg met 7/8 weken om 23.30 een fles (daar maakte ik haar wakker voor, vaak lag ik op de bank ook al te slapen) en dan werd ze om 5.30/6.00 weer wakker voor een fles daarna heeft ze een tijd gehad dat ze om 4.30 een poepluier had. Echt diarree en alles onder en krampjes erbij. Toen dat door de osteopaat beter ging werd het 's ochtends steeds iets later. Dus opzich is van 10 tot 5 super mooi toch voor je meisje en al best vroeg. Als ik hier op het forum vaak lees moeten sommige er 3/4 uit s nachts. Ik was in bad met adem vrij van zwitsal dat is idd met eucalyptus. De hele dag veel moeten niezen en zo'n overloop ogen en nu gaat het eigelijk best goed. Tess heeft een snotneus, maar geen last van geloof ik. We gaan morgen naar het gaia park is maar een half uurtje voor ons en pas 1x geweest jaren terug toen die net open was. De oma van mijn vriend gaat ook mee, weet ze nog niet ze denkt dat ze koffie komt drinken en we ff gaan wandelen
Wat een hysterische dag weer! Oh my god zwangerschapsdementie begint zorgelijke vormen aan te nemen, haha. Ik ben van alles kwijt. Vandaag een tas (bleek in de auto te liggen), sjaal kwijt ( lag nog bij een vriendin) en kat (!) kwijt, teruggevonden in de schuur vanmorgen waar hij dus bijna 24 uu opgesloten had gezeten.... Oeps... Vervolgens was het op het werk een gekkenhuis en ik moet dingen af hebben morgen. Niet leuk. Ergens nog inpakken, geen idee wanneer want het idee is dat we morgen om 3 uur wegrijden. Bij julian destijds was de kraamzorgintake telefonisch. Wij hebben trouwens ook boxspringbedden en die konden gewoon op van die speciale poten omhoog. Bed werd toen wel heel erg hoog, waa echt erin klimmen haha. Ben benieuwd of we deze keer echt een intake thuis krijgen. Net bij de vk geweest, met zijn allen. Julian vond het bereinteressant. Ik zit nu alleen met een lastige vraag.. Er stonden van de modellen waarbij je ziet hoe een kindje in je bm zit, van klein naar groot, dus dat liet ik hem zien. En de laatse was er een waarbij het kind in het geboortekanaal zit, hoofd eruit.... Ehm 'mama waar komt ie dan eruit'.... Ehm....nu is ie heeel nieuwsgierig naar het speciale babygaatje. Mijn bm blijkt erg hoog te liggen, eigenlijk boven mijn schaambeen tot rond mijn navel. Hartje klonk weer top, maar hij/zij was druk aan het wegzwemmen steeds. Geen echo, maar goed mijn vlaag van onzekerheid van van de week is ook echt wel weer een eind weggezakt. Bloeddruk en bloeduitslagen waren uitstekend. Volgende week vrijdag geslachtsbepaling. Heel gek maar mijn gevoel is aan het wankelen, hihi. Zou toch zomaar een meisje kunnen zijn. Nou over een week weten we of jullie gelijk hebben of dat het toch een jongetje is. Ik ga nu nog even kratten vullen en kleding bij elkaar rapen.
Hahaha dat speciale babygaatje..mss een boekje bij de bieb halen. Succes met alles wat af moet, inpakken, je kat extra knuffelen en dan lekker relax modus aan en op vakantie
Hahaha ojee het babygaatje ik weet dat er boekjes zijn voor als je grote broer of zus wordt, maar die gaan dacht ik over hoe de baby IN mama"s buik komt en niet zozeer over de weg eruit Fijne vakantie! Hip jij zit nu vast gezellig tussen de aapjes tijgers enzo Hier lukt ritme steeds iets beter. Ze slaapt. Ik ga volgende week of de week erna (ze moet net prikjes dan wordt t wrs niks) maar beginnen met leren slapen zonder onze hulp (maar ook zonder huilen!). En hehehe.. Ze denkt nu dat papa steeds gezellig met haar gaat zitten,snachts.. Oeps beetje verkeerde associatie dus daar moeten we ook ff naar kijken.
Ha meiden Alles goed met iedereen? Ik ga vandaag mijn buik laten schilderen! Ik zal vanmiddag een foto plaatsen van het resultaat. De wiegjes zijn bezorgd, dus die gaat mijn man vandaag ook in elkaar zetten. Volgende week maandag komt de wagen, daar ben ik ook echt benieuwd naar! Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hip ging lekker zwemmen las ik, betties gaat er lekker eventjes tussenuit. Tori en Sophy, gaan jullie nog wat leuks doen? Weer een goede nacht gehad Sophy? Heeft je meisje lekker doorgeslapen?
Oh leuk McKenzie! Ben heel genieuwd nar t resultaat van je buikschildering! Veel plezier Vandaag niks op de planning. Gelukkig maar want moppielief heeft zo te merken een rotdag. Zit ook een sprongetje aan te komen dus mss speelt dat mee. Morgen op kraamvisite bij een vriendinnetje. Niet veel bijzonders dus. Hoe is t met jullie?
Betties veel plezier op vakantie! (Al ben je al weg maarja) Mckenzie een belly paint wat leuk! Had al ff gespiekt maar er staat nog geen foto in je album, hopelijk morgen hihi Tori nog kunnen gaan zwemmen deze week of niet meer gelukt? Heeft Yvi al een tandje door? Tess nog steeds niet en ook minder last geloof ik. Sophy komt de volgende sprong er alweer aan, gaat zosnel in het begin he! Sprong 2 kan ik me niet meer herinneren, 1 wel vond ik wel ff moeilijk zoveel verdriet. Sprong 3 was hier heel heftig ze was echt boos op de wereld leek wel nachten opgezeten. Daarna vielen ze allemaal mee tot nu toe. Masseer je nu elke dag ff het beentje van je meisje of hoeft dat niet? Heeft ze nog krampjes gehad? Veel plezier op kraamvisite morgen. Gisteren in de dierentuin was echt zo leuk! Tess had de heenweg in de auto geslapen, want normaal gaat ze in de ochtend altijd naar bed. Dus wat extra gereden zodat ze ff een uur kon slapen. In de dierentuin was ze zo lief leen maar lachen ook naar vreemde, maar vooral naar omi (haar overgrootoma was mee) ze vond de stokstaartjes erg leuk verder niet iets in het bijzonder. De blaadjes aan de bomen waren net zo intrwssant als de giraffen of zo haha. Ze heeft haar ogen uitgekeken naar alles. 'S middags ging ze lekker slapen in de wagen zeker een uur en werd weer met een lach op het gezicht wakker Ze heeft een poffertje gehad van mijn vriend en smullen...en toen we alles gezien hadden nog ff koffie met vlaai en toen heeft ze wat van de rijstevlaai van omi gehad. In de auto terug weer geslapen dus zo heeft ze geen slaap gemist. 3 korte slaapjes ipv 2 lange dat ging prima. De zon scheen heerlijk, een paar x op het terras gezeten in de zon zonder jas. Bij de doodshoofdaapjes sliep ze en je mag daar niet met de kinderwagen door dus die heeft ze niet gezien das wel jammer want die lopen los, had ze zeker leuk gevonden al dat gespring. Mijn vriend is bij Tess gebleven en toen zijn oma en ik er doorheen gelopen was erg leuk, blijve toch de leukste dieren om naar te kijken de apen. Vandaag gaan zwemmen ze vond het al super, maar vandaag echt alleen maar schaterlachen haha. Deed ik met haar handje op het hoofd van mijn vriend en dan ging hij kopje onder, na een paar x snapte ze het en ging ze em steeds proberen onder te "duwen" en lachen haha. 2 heerlijke dagen gehad, morgen ff hier in huis rommelen en hopelijk ff wandelen en 's avonds gaan mijn vriend en ik uiteten. Ik ga echt snel foto's plaatsen! Beloofd....
Hi meiden! Vandaag voornamelijk bezig geweest in huis met stofzuigen en schoonmaken. En tussendoor zijn we met Yvi naar het centrum geweest en wat dingen gekocht. Helaas kreeg ze vanavond opeens koorts, ze wilde niet eten en alleen maar aan de borst. Zetpilletje hielp na een uur gelukkig en nu is ze weer minder warm. Alleen wil ze nu nog net slapen, ze zit nu in de wipper voor de tv (haar papa denkt dat ze er moe van wordt, ben benieuwd!). Verder gaat het niet super, heb last van een koortslip en dat komt denk ik door de drukte op m'n werk en m'n verminderde weerstand door slaap tekort. Maar gelukkig gaan de nachten nu wel weer beter, ze komt nu tussen 4 en 5 en na de borst gaat ze weer flink slapen. Misschien gaan we morgen zwemmen, maar dan moet Yvi geen koorts meer hebben natuurlijk. Ben benieuwd of t er morgen van komt.
Mckenzie, cool een belly paint. Ben benieuwd naar de foto's! Je hoeft dus nog maar even te werken en dan verlof, lekker!! Hip, leuk zeg naar de dierentuin. Kan me voorstellen dat jullie hebben genoten. Veel plezier en lekker eten morgenavond! Sophy, dus de kleine meid vindt het wel gezellig met papa snachts? Haha, niet handig nee... Maar goed het is vast een fase en het kan over een paar dagen maar zo weer anders zijn. Ga jij er snachts niet altijd af om te voeden en dat je haar daarna weer laat slapen? Mijn vriend heeft bijna nooit bij Yvi gezeten snachts... Betties, vrijdag al de geslachtsbep echo! Spannend Bij een tweede krijg je meestal alleen een telefonische intake voor de kraamzorg dacht ik. Nou, ze knippert wel met de oogjes maar slaapt nog niet... Ze moet wel zo naar bed want ik wil ook zo! Fijne zondag allemaal.
McKenzie hoe was het? Heb je al een foto? Hip wat leuk zeg van de dierentuin en net zwembad. Ze begint al echt dingen te snappen en ervan te genieten en maar lachen ben benieuwd naar nieuwe foto's. Ze is natuurlijk al een balf jaar, wat is de tijd snel gegaan zeg. Ze is nu wrs groter als je beer? wat bijzonder ook dat ze nog een overgrootoma heeft.. je zou eens (zelf) een generatiefoto moeten maken met 4 vrouwen, das leuk voor later. Tori oei ziekenboeg. Hoe is net vandaag met Yvi? Is de koorts gezakt? Kan me trouwens niet voorstellen dat ze in slaap valt van de tv.. al dat geluid en die spannende flitsende beelden en dat licht.. lijkt me heel activerend ipv rustgevend. En met jou? Voel je je beter? Zullen we trouwens woe 27 nov afspreken? Hier.. het gaat steeds beter. De buikpijn js nog niet helemaal weg, maar is met beentje masseren goed te doen, plus nog maar 2 poepluiers per dag ipv 10 (dat verklaart ook een hoop krampjes). Ze ziet er zoveel blijer uit nu en mama dus ook Ook slapen gaat beter.. avondslaap krijgen we haar makkelijker in slaap en overdag regelmatigere dutjes. Al met al dus goed voor een blije gezonde baby! Wel jammer dat ze ons nog nodig heeft om in slaap te komen, met vasthouden of wiegen of op mn pink zuigen (mevrouwtje houdt niet van spenen ). Ik hoop dat dat vanzelf minder wordt nu ze makkelijker in slaap komt. Sinds gister ook een draagdoek. Dat is echt heeeeel fijn zeg! Ze viel meteen in slaap, was vrolijk toen ze weer wakker werd en keek gezellig in t rond en ik heb mn handen vrij. Zal zo eens een foto in mn album doen. Fijne zondag dames!