denk trouwens dat tess nog iets te veel melk krijgt en we de fles van 15.30 150/5 moeten maken ofzo. zullen ze wel wat van zeggen vrijdag op het cb...maar Tess heeft altijd zoveel honger hahahaha (is ook wel te zien aan haar bolle wangetjes op de foto's
oww en ik doe als Tess wakker word 's nachts geen schone luier. krijgt ze ook niet als ze doorslaapt en ze word er alleen maar fit van. ik maak ook geen lampje aan en praat ook niet te veel tegen haar dan.
Hi meiden, Hier even een bericht met een big smile... Vanmiddag zat ik een boekje te lezen op de bank ( in het zonnetje, heerlijk!) en toen: boink boink, echt heel hard en nu een keer een tijdje achter elkaar! Echt een duidelijk: hallo hier ben ik! Kreeg er een big smile van en tranen in mijn ogen. Meteen twee paar handen van de mannen op mijn buik maar dat is echt nog niet te voelen aan de buitenkant. Nog even iets speciaals voor mezelf.... Hier in katwijk is het echt heerlijk. Maar toch kan ik niet wachten tot we vrijdag naar huis gaan. Om 16.45 hebben we de echo. Ik neig ni trouwens meer naar een meisje, haha. Wie had dat gedacht... Ik heb het gevoel dat ik aardig in de breedte groei... Nou ja nog 48 uur en dan weten we het!
Betties, wat heerlijk! Een lekker beweeglijk meisje dus Spannend hoor, nog maar 48 uur en dan weet je of het een meisje of jongen is.
Wat super meis!! Wat een heerlijk gevoel en wat fijn dat je haar (ja, haar!! ) nu ook gaat voelen. Brengt toch weer wat meer rust ook. Ben zo benieuwd morgen!!
Jaaaaa Betties! Teken van leven uit je buik, wat geweldig Ben wel heel benieuwd wat je krijgt.. morgen weten we het.. of, jij weet het en wij hopen dat we het ook mogen weten Zo is het vast genieten van je vakantie.. zon zee en een schoppend kindje! McKenzie jee alweer 27w. Heb je zelf al een gevoel wanneer je emiden gaan komen? En natuurlijke bevalling of ks als je kunt kiezen? Hip wat eet Tess al veel grotemenseneten. En nog maar 3x melk. Ook al zoiets van wauw wat snel en wat wordt ze groot. Ook benieuwd hoeveel ze nu gegroeid is. Mooie collsges heb je gemaakt! Wat een heerlijk grietje is het toch en ik vind haar haartjes ook erg leuk, zo blond Drinken met meisje in draagdoek.. gewoon met beleid ze kan natuurlijk niet met haar armpjes zwaaien, dat scheelt. En ik doe halve kopjes thee en dan wat kouder.. nog wel warm/lauw dat lust ik ook. Hmm ik zit wel te denken hoe ik nou als de kleinste lichtste zwakste zo een groot kind heb geproduceerd hahaha. Vandaag weer met haar naar acupunctuur geweest na 2 doorwaakte nachten en ze zit al de hele dag in haar doekje.. het gaat goed ik ga mooi nog een draagdoek uitzoeken Is het bij jullie ook zo lekker weer? We hebben net een wandeling in het zonnetje gemaakt, heerlijk!
Ik heb niet echt het gevoel dat de meiden heel vroeg gaan komen. Ik weet niet hoe ver ik daarop kan vertrouwen, maar vooralsnog ziet alles er goed uit. Bmm nog dicht en baarmoederhals 4 cm, dus ook prima. De meiden doen het ook goed, alleen levert de kleinste baby nu wel een beetje in omdat ze niet zoveel ruimte heeft. De kleinste baby weegt ong. een kilo, de grootste baby 1100 gram. Nog wel allebei netjes binnen de curves. Ze liggen allebei nog wel ietsjes voor op groei, maar niet zoveel meer als vorige keer. Als ik mag kiezen zou ik voor een natuurlijke bevallig gaan. Het lijkt me zo verdrietig dat ze bij een keizersnee meteen worden weggehaald en dat ik dan ook nog op de uitslaapkamer moet wachten tot ik ze mag zien en vasthouden. Ik zou denk ik alleen maar huilen Dus ik hoop dat ik de keuze heb! Haha Soph, jij zit echt vastgeplakt aan je kleintje, of eigenlijk andersom, met die doek. Wel super dat dit voor jullie werkt!
Ook stoer hoor!! Lijkt me best heftig als de eerste er net is en je moet je gewoon voorbereiden op nog een keer persen maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook heel blij dat ik een natuurlijke bevalling had.. het blijft heel bijzonder Hoop dat je die keuze hebt!
Hier ook heerlijk weer! Vanmiddag in een shirtje met korte mouw in de tuin gezeten en laat op de middag begin avond in de stad geweest met Tess en mam. Morgenmiddag gaat Tess oefenen op het kdv.....ik vind het maar spannend! Vanaf volgende week gaat ze elke vrijdag de hele dag. Mckenzie je kunt ook es informeren over een natuurlijke keizersnee of ze dat doen in je zkh. Tuurlijk als het kan gewoon bevallen, maar als het niet kan is dat een fijnere optie. Google maar es.
Hip wat een geweldige tip! Ik heb vanmiddag een bevallingsbijeenkomst in het ziekenhuis, ga ik zeker ter sprake brengen. Lijkt me een heel stuk fijner!! Spannend dat Tess gaat wennen! Zal voor jou ook wel lastig zijn om zo je meisje achter te moeten laten. Maar het is wel echt een geweldig kdv toch?
Hallo! Mckenzie wat ga je toch hard! En ja wie weet hoe lang het jog duurt bij jou. Tweeling is toch bijna standaard max 38 weken dacht ik? Spannend een natuurlijke bevalling, maar ja waarom ook niet. Als alles er gewoon goed voorstaat. Veel,plezier bij de voorlichting. Hier toch wel lekker gespannen hoor. Heb heel veel zin in de echo en julian nog wel meer, want die was om 5 uur al wakker (grrr). Hij roept nu dat hij hoopt op een broertje, maar een meisje is ook goed, als die maar niet verliefd op hem wordt want dat is kyra al. Haha. Zelf maakt het me echt helemaaaaaaal niets uit! Ik wil gewoon een mooi gaaf en druk bewegend ukkie zien die goed op schema ligt. Want dat blijft toch wel zo'n klein stemmetje in mijn achterhoofd, potverdorie. Flinke nachtmerries ook, dat straks blijkt dat het helemaal niet goed is/niet leeft en dat julian daar dan bij is. Brrrrrrr... Nu aftellen! Eerst nog even een zwemles voor julian en dan door naar het antonius nieuwegein. En dan lekker eten bij opa en om en het leuke nieuws delen! O ja, vakantie was top! De noorduinen in katwijk aan zee is echt een aanrader, voor als je er nog eens even uit wil. Heel leuk zwembad (ook voor echte ukkies), 300m van het strand, fijne huisjes en leuke omgeving! En veel zon
Betties heel veel plezier vanmiddag bij de echo! Dat snap ik wel dat je toch bang bent voor als het niet goed is, maar alles zal wel goed zijn hoor! Ik ben erg benieuwd!! Mckenzie succes bij de infomiddag en hopelijk doen ze ook natuurlijke keizersnedes en is die uiteindelijk niet nodig hihi. Ik zat met de uitdrijving zo vol adrenaline ik had er wel 10 uit kunnen persen haha dus dat lukt je wel! (Ok Tess was er ook binnen een halfuurtje dat scheelt wel denk ik) Op het cb alles goed, Tess eet al heel goed grote mensen eten voor haar leeftijd ook meg stukjes en drinken uit de tuitbeker daar stond ze van te kijken. Ze is 66cm en 8100 gr..helemaal prima. Nu is ze bij het kdv hopelijk gaat ze er goed slapen, vanmorgen had ze tot 9.10 geslapen waardoor ze dus niet moe was op haar normale tijd. Tegen de tijd dat ze sliep was het al bijna tijd om naar het cb te gaan. Heeft dus maar 10 min. Geslapen. Net lag ze heerlijk te spelen met een ander meisje toen we gingen.......was het maar weer half 6 hihihi
Oeh spannend Betties!!! Ik denk dat je er met 16w op de tellervanuit mag gaan dat alles goed is met je beeb makkelijk gezegd wanf ik zat ook huilend van spanning enangst in de wachtkamer voor de 20w echo duss het isvastgoed, ook genieten voor Julian en dan weet je straks of je je uit kan leven in roze of blauw!! oh ik ben nieuwsgierig! McKenzie veel plezier bij de infodag in het zkh! Goed rondkijken en vragen stellen alvast. Hip wat leuk een wendag. Kon je haar zonder tranen achterlaten? Ze heeft t vast super op dat leuke kdv! Tori, jij ook al weekend toch Nou, gister naar de acupuncturist geweest. Meisje helemaal nietgehuild tijdens het zetten *trots*. Gisteravond was het toch weer drama.. tjeewat was zeboos maar dat is dus de 8w sprong maar vanmorgen... niks... geen tranen, geen huiltjes, geen pijn, geen schreeuwen.. gewoon een blij wakkere moppie, een poepie hier en daar en wauw ze is weer prima inorde! Lang leve de acupunctuurmagie! En nu ljgt zeheerlijk in haar doekje te slapen
Ik kon haar zonder tranen achter laten, zal ook zeker wel goed gaan hoop alleen dat het geen drama word met naar bed brengen en dat ze haar niet kei lang laten huilen ofzo. Ga zo es bellen hahaha.
Volgensmij heeft betties pas om 16.45 echo...dus nog ff geduld, ik ben zo nieuwsgierig!! Nog een halfuurtje en dan vertrek ik om mijn meisje te halen en volop te knuffelen hihi.
De rondleiding was trouwens niet zo bijzonder, veel algemene info, niets toegespitst op tweelingen. Er waren ook veel kinderen mee die huilden of jammerden waardoor je ook niet alles goed kon volgen. Dus ik ben niet heel veel wijzer, maar ik vraag het allemaal wel aan mijn gyn. Het was in elk geval wel leuk om het allemaal een keertje te zien.