Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gister nog gekeken naar de keizersnee? Ik vond het wel spannend om te zien. Denk dat het ook wel iets anders kijkt met een baby in je buik, haha. En hormonen in je lijf, want poeh ik hield het niet droog hoor. Dit was ook een gentle sectio maar volgens mij het enige element dat je je kind op je borst mag hebben. Maar alsnog werd de baby eerst weggehaald.
    Vandaag een pittige werkdag. Hopenlijk vanavond nog energie om voor de eerste keer naar zwangerschapszwemmen te gaan. Dat lijkt me wel wat. Mckenzie zwem jij nog steeds?

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ja lengte engewicht beide bijna op de +2 lijn :)

Gisteravond tochnog uitwerking van de vaccinatie met een half uurtje ohhhhh mam ik voel me zo rot :( arm guppie. Vandaag weer vrolijk gelukkig :)

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Nieuwe mamahormonen doen het net zo goed Betties hahaha. Van die ontroeringstranen :) wij gaan in het weekend die ks kijken.. ben heel benieuwd!

4. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik heb hem ook gezien, ik vond ook dat de baby nog best lang bij haar weg was. Plus, dat wat ik er van begreep, de baby alleen op de OK bij haar mag blijven, dus niet in de uitslaapkamer. Misschien vinden jullie dit raar of zijn het mijn hormonen, maar ik zou ook jaloers zijn op mijn man dat hij de baby als eerste mag vasthouden, zeker na mijn gevecht voor een baby en het 9 maanden dragen van de meiden. Ik zou dan de eerste willen zijn die de baby bij zich heeft. Is dat raar?

Ik heb inmiddels genoeg ervaring in de mmm om me niet zomaar overal bij neer te leggen, dus ik ga zeker bij de gyns (heb er de komende tijd 2 verschillende) proberen wat er mogelijk is, zeker qua huid op huid contact voor de binding. Tenslotte heb ik al vaker uitzonderingen voor elkaar gekregen, zoals Utro en ook bij kunnen blijven toen de verklevingen werden weggehaald zodat ik me er nog mee kon bemoeien. Dus wie weet.

Betties, ja ik zwem ook nog steeds. Ik vind het wel lekker, ik doe niet aan alles mee maar alles op mijn eigen tempo, is allemaal prima. Dan beweeg ik toch nog een beetje en je bent er ook ff lekker uit.

Mijn vervroegd verlof is ingegaan, dus vanaf nu lekker rustig aan tot de meisjes komen.

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    ja mckenzie, als de baby eruit is na de keizersnee en meteen normaal reageert dan kan ie gewoon naar mams voor een eerste contact. Dat zo bruut ermee weglopen, meteen flink gaan poetsen en zowat een gewassen baby bij je terug was ook niet helemaal mijn beeld bij de gentle sectio. Ik kreeg Julian bij de normale bevalling ook gewoon direct op mijn borst, smerig en al. Even lekker naar elkaar kijken en dan toch even gauw weghalen, nakijken en poetsen en snel weer terug.
    Op zich wel ok dat in elk geval de vader meemag, maar ik begrijp jouw frustratie 100% hoor, haha.
    Ik zou het zeker bespreekbaar maken, wie weet wat je deze keer voor elkaar krijgt.

En nu verlof! Wow! Wat vliegt de tijd! Hopenlijk kun je er nog een beetje van genieten zonder (nog meer) kwalen.

Ondanks mijn drukke dag op het werk was het ook weer echt een leuke dag! Dus ik geloof dat ik nog wel energie heb om te gaan zwemmen vanavond. Maar eerst nu naar huis en ETEN!

6. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    veel plezier met zwemmen!!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzi snap je helemaal, zou ook zeker jaloers zijn als mijn vriend als eerste Tess vast had gehouden. Had dat de eeeste weken sowieso al snel dat ik zei kom maar weer hier haha.
    Hoop voor je dat je voor elkaar krijgt dat, mocht het nodig zijn, jij je meisjes bij je krijgt na een keizersnede.
    Maar ohh ik hoop echt voor je dat je natuurlijk mag bevallen, dar is zoooo mooi!
    Ik dacht trouwens dat bij het natuurlijke keizersnede moeder en kind niet onnodigworden gescheiden, dus oik niet op de uitslaapkamer.

Hier werd Tess meteen bij me gelegd, apgar score werd op me getest. Zelfs toen het met mij helemaal mis ging en ik zuurstof kreeg en alles, bleef ze gewoon liggen. Pas toen ze bang werden dat ik mijn bewustzijn zou verliezen en er flink op mijn buik gexuwd moest worden en weet ik veel wat er allemaal gebeurde, toen werd ze weg gepakt en schoon geveegd en aangekleed. In de zelfde kamer trouwens en mijn vriend was er natuurlijk bij. Toen alles met mij weer goed was en ik ook was gewassen en in een schoon bed lag is ze weer bij me neer gelegd.

Betties hoe was het zwemmen? Is get gewoon baantjes zwemmen of oefeningen in het water?

Mckenzie jij ook nog steeds zwemmen goed zeg! Lekker he dat die zware buik dan ff voor je gedragen word door het water.

Tess is best lastig de afgelopen dagen, in de ochtend/begin van de middag gaat het goed, maar na het middag slaapje is het drama, niks is goed of maar eventjes. Ben de hele tijd bezig in de box, op de arm, op het speelkleed, zitten, liggen, weer bij mij, samen spelen, onder de babygym, knuffelen, rondlopen, liedjes zingen, gek doen en weer voor af aan beginnen. In slaap vallen gaat ook weer lastiger vandaag is ze steeds bij me op de arm inslaap gevallen. Morgen voor het eerst hele dag kdv, hopelijk gaat het goed, word al misselijk als ik er aan denk dat ze de hele dag bij me weg is terwijl ze niet lekker in haar vel zit.

Zal wel komen door de oorontsteking en ze zit nog in die grijze nepsprong.

Ik heb de keizersnede van gister opgenomen moet nog kijken.

Tori fijne vrije dag gehad gisteren? Nu weekend of niet?

Sophy wanneer moet jij weer werken en hoeveel ga je werken?

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Meiden, het eerste tandje is doorgebroken!! Ik hoorde vanavond bij het water drinken uit een beker opeens tik tik :D
    Ben benieuwd hoe snel het tandje helemaal door is en wanneer er nog meer komen. Ooh nog even en dan is m'n baby geen baby meer, help!

Mckenzie, lekker verlof! Kan je goed gebruiken met twee goed groeiende meiden in je buik. En oh je moet echt zorgen dat je ze meteen bij je krijgt hoor, zolang bij jou geweest dan is dat het beste voor hen en jou! Maak het ze maar even goed duidelijk. Het s zo'n emotioneel moment en je kan het niet over doen!

Yvi zit trouwens in het midden van de +2 curve ... Zo was ze ook geboren :) dus ik denk dat het wel goed is.
    En ze heeft vandaag op het KDV voor t eerst goed brood met boter gegeten. Ben benieuwd of ze het morgen thuis ook zo flink is.
    Het olvarit stoofpotje ging er ook goed in vanavond.

Ik heb ook en stukje gezien (toen de baby bij haar lag) van de keizersnede... Maar ik heb er niet zoveel mee... Tja, wel dat ik dat zelf zo graag weer mee zou maken, verder niet.

Hip, misschien heeft Tess ook last van haar tandjes die eraan komen? Yvi heeft dat ook gehad wat jij noemt, nu niet meer overigens.
    Ja woensdag een heerlijk dagje gehad, veel bezig geweest met Yvi :).
    Ben ook nog van met haar in de kinderwagen naar de supermarkt geweest, was nog lekker weer.

Sophy, volgens mij kan die datum (ben ff kwijt welke datum, maar had toen wel gekeken) dat jij noemt wel. Zal es kijken hoe dat is met de bus hierheen .. Maar we kunnen zeker ook lekker naar t centrum gaan, dichtbij jou. Ook ff zien wat voor weer t is die dag.
    Hoe ging het vandaag met jullie meisje?

Yvi is nog een beetje verkouden, dus vanavond weer wat spray in haar neus gedaan (al kan ik het beter gebruiken want ik ben 10x meer verkouden hihi) en twee theelepels daro thijmsiroop voor baby's.
    Hopelijk doet het haar goed en hoeft ze vannacht niet zo te hoesten.

Ik ga een lekker theetje maken nu, misschien straks nog ff stomen.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ohja Hip, ik heb nu weekend!! :D

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    En er kan weer een mijlpaal in mijn dagboek! Vannacht voelde ik de kleine vent vanaf de buitenkant! Heel duidelijk. Ik lag weer eens wakker op mijn rug (grrrr) en ineens voelde ik echt zo'n bult opkomen. Dus ik legde mijn had erop en ja hoor, voelde echt wat bewegen en wurmen. Zo heerlijk!

Gister het zwangerschapsgym was op zich leuk en fijn om even wat te bewegen. Maar ik ergerde me dood aan de andere dames. Wat een mutsen zeg! Bijna iedereen was zwanger van de eerste. En daardoor vol naieve ideeen over hoe dingen allemaal gaan, bv qua bevallen. Eentje kwam er naar me toe met de vraag of het echt zo'n pijn doet... Zucht, daarvoor heb ik toch echt teveel meegemaakt en dan is er toch ook wel een groot verschil als het de tweede is. En ik werd echt bijna boos om de opmerkingen over het geslacht. Toen bekend werd dat ik al een zoon heb, alleen maar opmerkingen als 'hopen dat dit een meisje is'. En toen ik dus zei nee hoor, dit is een jongen, serieus iemand die zei dat je dat op zo'n echo met 16 weken nog niet goed kan zien en dat je altijd moet wachten op de bevestiging bij de 20 wkn echo?! Hallo, was je erbij ofzo? En dan ook nog dáárna zeggen 'misschien neem (!!) je nog een derde en hopenlijk is dat een meisje...'! Aaaarggggghhhh....
    Dus als iedereen zijn mond houdt en zijn ding doet, vind ik het zwemmen wel leuk. Na het zwemmen had ik trouwen berehonger, niet normaal! Ben serieus langs de snackbar gereden maar die was al aan het afsluiten. Het was niet mijn avond...

Verder op is een buurvrouw ietsje korter zwanger van de tweede dan ik, misschien dat zij zin heeft om te gaan zwemmen. Is leuker met een zwemmaatje denk ik.

Nou vandaag nog even een lekker werkdagje en dan weekend. Voorde kat zorgen want bij hem worden vandaag operatief twee kiezen getrokken. En gezellig op kraamvisite bij een neef.

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Stom he betties die poef en ik ben zwanger dames. Ik kan er ook echt niet tegen, maar heej oordopjes in en lekker genieten van het water en het moment van jouw en je ventje in de buik.
    En wat gaaf al van de buitenkant gevoelt! Wauw dat blijft toch zo mooi he, al krijg je 10 kindjes ik denk dat dat bijzonder blijft.
    Sterkte met je kat en veel plezier op de kraamvisite.
    Oww hoe gaat het trouwens met die vriend van je die via ivf een kindje hebben (of was het nu een 2ling?) En die vrouw nu ernstig ziek is toch?

Tori! Weeekend!!!!!! Jeej! En Yvi heeft een tandje, wat gaat het snel he? Vind Yvi die hoest siroop ook zo lekker? Tess was echt boos toen ze niet meer hoeste en heen hoestdrank meer kreeg voor het slapen, ze wilde de speen niet meer en krijsen haha echt 2/3 dagen en toen was het goed hihi.
    Voor jouw en voor Yvi beterschap hopelijk zijn jullie snel beter.

Tess is naar het kdv en eigelijk wil ik haar nu alweer halen haha...lang zo'n hele dag.
    Moet wel veel doen, inschrijven bij het uwv, vacatures zoeken en solliciteren als er iets bij zit en ook nog echt veel voor het werk heb er ee hele week niks aan gedaan doordat Tess niet lekkker is.
    En wie weet nog wat poetsen en strijken haha (denk het niet)

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ja wat een leuke mijlpalen hier!

McKenzie je hebt verlof! Kan je de hele dag ontspannen en je voorbereiden op de komst van de meiden. En het is niet raar dat je ze eerst bij je wilt hebben, ik gokmdat alle moeders dat hebben. Ik kreeg ons moppie vies en al op mn buik, terwijl ze daar lag gingen ze haar schoonmaken en ehhh na een uur zegt die verpleegkundige.. mss wil papa haar ook even vasthouden :D:D en ik echt.. oja.. nou eventjes dan hahaha. Gewoon bespreken dus met je gyn, er is vast wel wat mogelijk hoor! Ook goed voor de hechting :)

Betties wat heerlijk dat je je jochie van de buitenkant voelt! Nu zijn je man en Julian wrs niet meer bij je buik weg te slaan :) Wat een mutsen bij het zwemmen.. naief en zo makkelijk he, effies zwanger worden en ach dan nemen we er hierna nog drie.. laat het los en gewoon blij zijn met je eigen kindjes :)

Tori een tandje!! Wauw :) Kan je ook al zo een wit randje in haar mondje zien zitten? En eh ben je niet bang straks met de bv?
    Laten we dan de 27e hier naar t centrum gaan, ook gezellig :)

Hip je hebt het maar druk! Succes bij het uwv (of gaat dat nu alleen digitaal?). En is Tess vandaag weer ok nu ze bij t kdv zit?

Ik ga zo met mn moeder een sinterklaascadeautje voor moppielief uitzoeken :) ze heeft net, toen ik haar in de doek tilde, allesssss ondergespuugd brrrr.. en daarna zo in slaap gevallen, blijkbaar luchtte het op ;)

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Net ff gebeld met het kdv en met Tess gaat alles goed :) ze had goed gegeten maar daar twijfel ik ook niet aan en prima geslapen vanmorgen. Nog 2,5 uur en fan ga ik haar halen..kan niet wachten!!

Inschrijving bij uwv is digitaal, meteen nog wat open solli's gedaan want er is niks waar ik op kan solliciteren verder :( me nog ingeschreven bij een uitzendbureau en nu voor het werk bezig...blehhh das echt zoooo saai!!

Straks weer lekker knuffelen met m'n meisje :)

Sophy lekker aan het shoppen, leuk hoor! Leuk ook dat je sinterklaas gaat vieren, gaan wij ook doen! Heb ook echt zin in de feestdagen, de allereerste als echt gezinnetje :D :D :D
    Tussen kerst en nieuwjaar willen we een paar daagjes weg. Wilden eigelijk naar een centerparcs of iets maar das of een weekend of een midweek en dat komt niet uit met het werk van mijn vriend dus ff kijken of hij nog kan schuiven en anders naar een b&b of appartementje of iets in de buurt van een fijn binnenzwembad zodat we ook kunnen gaan zwemmen met Tess want dat vind ze heerlijk.
    Tips zijn altijd welkom:D

Zo nu plassen en verder werken..

Oww hier ook een mini mijlpaal heb net mijn eerste vsm puurmama vit.tabletje weer gepakt.

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Joehoe, laatste utrobolletje! Nu officieel utrovrij! Wel een beetje gek...
    Hopenlijk kunnen we dit weekend eem beetje wat gaan doen op het kamertje. Vandaag en morgen wel en druk programma en manlief heeft een stijve schouder, maar ik wil aan de gang! Al is het maar verf en behang kopen en een gordijn bestellen...
    Ik ga vanmiddag even naar het oefenuurtje zwemles met julian. Op zijn rug gaat nog niet zo goed en dat is het criterium dat hij naar de volgende groep mag schuiven. Dus zo lig ik ineens voor de tweede keer deze week in een zwembad.

Wow hip, eerst vitaminepil! Go for it!
    Gelukkig was je meisje gister niet meer ziek op het kdv. Als je dan thuis bezig bent dan is het zongek he dat ze er dan niet is...

Ik ga eten, boodschappen doen, zwemmen, schoonouders op bezoek.... Doeg!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Leuk betties voor het kamertje shoppen!! Hopelijk vind je er tijd voor dit weekend. En lekker zwemmen met Julian leuk hoor!

Hier net terug van het sporten..pittig lesje bodyshape duus nu ff bijkomen met een theetje voordat ik de douche invlieg. Vanmiddag bij een vriendin op bezoek verder een beetje aanrommelen hier in huis. Niks gepland dit weekend. Word ook vies weer dus lekker binnen, verwarming aan, kaarsjes aan....heerlijk!
    Oww en gisteren lag de rekening van de zorgverzekering op de bus..350,- eigen risico voor de bevalling :(
    Mijn bevalling heeft dik 2000,- gekost! Maargoed dat we hier een zorgverzekering hebben.

Met afvallen gaat het trouwens super ben 7,5 kg afgevallen en mijn buik is al een stuk platter! Mijn vriend is al 12kg afgevallen, we hebben er alletwee ook helemaal geen moeite mee.

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Mijlpaaltje.. dag maat 56, hallo maat 62 :)
    Huh wordt ze al zo groot... :$:)

Hip wat ga je goed met afvallen zeg! Hoe ga je dat doen met proberen zwanger te worden? Dacht nl dat het qua afvalstoffen niet heel bevorderlijk is dus dat opgewichtblijven mss een betere optie is.
    Leuk nog een paar daagjes weg rondom de kerst. Wij hadden hetzelfde in gedachten dus ookhier zijn tips welkom. Of huizenruil haha.

Betties veel plezier met zwemmen. En al bezig met het kamertje, leuk :) ga je nog voor het steigerhout behang?

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, wow wat gaat ze lekker al maat 62!!!
    Ja, je ziet echt al tandjes zitten nu :), en je voelt ze ook heel goed haha. Beide onderste middelste tandjes (die komen bij de meeste als eerste) .
    En ja dan gaan we lekker bij jou naar het centrum. Zal ik dan eerst bij jou komen en dat we dan samen heen lopen? En als het te slecht weer is gaan we gewoon met mijn auto, kleintjes achterin en wij voorin :).
    Ik heb het al in m'n agenda gezet, half 11 smorgens... Of liever smiddags?
    En wat heb je voor leuks gekocht voor je moppie?

Ik heb gisteren zo'n pak met 5 rompertjes gekocht bij de Hema, maat 74-80... Bij de mouwtjes veel te lang nog, maar in de breedte en lengte zit het prima! Kleinere maat zit haar nu zo strak, is niet prettig aan doen.

Hip, jullie gaan echt goed met de kilo's! Balen he die rekening met eigen risico, die heb ik een tijdje terug ook gehad!
    Wat fijn dat het goed is gegaan met Tess bij het KDV. Voor jou is het nog ff slikken denk ik... Ik had dat tenminste heel erg in het begin, maar nu ik zie dat ze het daar erg naar haar zin heeft, heb ik er geen 'last' meer van.
    Whoohoo jij alweer aan de foliumzuur enzo :). Ben wel een beetje jaloers, hihi. Moet zeggen dat ik ze af en toe nog steeds neem ivm borstvoeding.

Betties, hopelijk wil je buurvrouw mee naar zwemmen, dat is wel leuker denk ik... En hoef je dat gepraat van die andere dames niet steeds aan te horen. Heb je een lekker dag gehad, wel druk zo lezen!

Mckenzie, hoe istie? Al gewend aan vrij zijn? ;)

Zomerrr, hoe is het eigenlijk met jou? Loopt alles nu weer lekker en er al uit of jullie voor een tweede gaan?

Ik heb besloten om op vrijdagochtend met Yvi te gaan zwemmen :). Dat is dan babyzwemmen met les hier in het dorp. Het komt er steeds niet van in het weekend omdat het steeds van die rare tijden zijn dat het voor baby's geschikt is.
    Ik heb een straks lang weekend, maandag vrij en daarna 3 dagen achter elkaar werken.

Fijn weekend allemaal!!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Leuk zeg babyzwemmen dat wil ik ook met tess, maar dat is hier op tijden dat tess slaapt.
    En de 2 tandjes al door, wat fijn! Meteen een ander gezicht he?
    Woow maat 74/80 dat is al groot!! 68 gaat hier nog prima. En van hema 62/68 die zijn altijd wat groter vind ik.

Sophy jouw meisje al in 62, gaat ook hard zeg! Word tijd voor nieuwe foto's :)

Betties heb je kunnen shoppen vandaag?

Tess is aan de diarree en niet zo zuinig...al 6 x gepoept vandaag echt water dun en al 3x schone romper en broek aan moeten doen. Ze voelt zich helemaal prima en eet en drinkt goed dus ik denk dat het nu dan echt zover is dat er tandjes door gaan komen, maar ja dat denk ik al weken haha.

Zo naar een vriendin als tess wakker is, maar ze slaapt nog steeds....is ook echtvslaap weer.

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww sophy afvallen kan geen kwaad als je zwanger wil worden wel als je zwanger bent, dus tot die tijd ga ik nog ff door nog 5/6 kg dan ben ik op mijn oude gewicht van voor de vruchtbaarheidsbehandelingen. Als ik zwanger ben dan stop ik natuurlijk met afvallen. (Al viel ik bij tess de eerste weken ook af door de misselijkheid)

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Goedemorgen!
    Mijn zwemmen ging niet door gister. Toen ik bij het zwembad aankwam bleek dat het oefenuurtje niet doorging omdat het afzwemdag was. Balen! En toen liep mijn dag toch gek......
    Van de week had mijn broer(tje) gebeld of wij zaterdagmiddag konden komen lunchen, hij had een hoop lekkers van een klant gekregen en dat moest op, ook pap en mam zouden komen. Maar ja, wij hadden een druk programma en ik wilde perse gaan zwemmen met julian.
    Maar goed toen de zwemles niet doorging en ik wist dat manlief ondertussen thuis in bad lag, reed ik zowat langs zijn huis en dacht ik: ik kan net zo goed even een bakkie thee doen. Bovendien had ik alweer honger, haha.
    Pap en mam waren er ook net en zaten aan de koffie. Dus toen kwamen en lekker petit fours op tafel: blauw en roze... En mam kreeg een kadootje en ik trouwens ook want dat hadden ze nog liggen. En ik dacht nog: wat raar want ik zou niet komen dus waarom die petit fours, en waarom blauwe en roze?? Het schoot wel door me heen en ik had al bijna gezegd: Wat?! Maar ik dacht, laat pa en ma maar raden. En bij hun viel het kwartje echt totaal niet, ook niet toen het kado een opa en oma voorleesboek bleek te zijn...
    Maar ik word dus tante!!, evht, zo onverwachts!! Zij zijn echt zo n stel dat druk is met werk en sociaal leven en bovendien vreselijk onhandig zijn met kids. Dus wij hadden dit pas over een jaar of 2/3 verwacht ofzo. Ze bleek heel snel zwange, zo fijn voor ze! En is nu pas 7 weken, maar wilden het heel graag vertellen.
    Nou, het ziet er dus naar uit dat ik mijn zwemmaatje heb, haha! Zij is dan ongeveer 21 juni uitgerekend, ik 11 april. Zo leuk!

Nou ik ga douchen en dan op kraamvisite in amsterdam. Hopenlijk vanmiddag verf kopen en behang bestellen. Gister een nieuw gordijn gekocht. Was zo leuk. De mevrouw van de hema vroeg og het gordijn voor julian zijn kamer was. Nee, voor de baby. Oh voor je broertje of zusjes? Het is een broertje, want ik heb zijn piemeltje al gezien! Haha, weer zo n mooi verhaal.... En toen ging hij ook nog tegen mijn buik zeggen: hallo baby, we zijn een gordijn voor je kamer aan het kopen!

Zo en nu douchen...

Deel Deze Pagina