Sbegin januari pas, maar ik heb nu al zoiets van, kan dat verlof niet nog wat langer Fotos ja, ik ga eens kijken van t weekend! Dagdiensten klinkt ook fijn Hip! Als je maar iets hebt, toch, dat geeft al rust maar hoop datje een echt leuke baan kunt vinden!
Stilletjes rondom mckenzie.. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je buik rustiger is nu je gedwongen plat ligt. Laat je snel horen hoe het is? Inderdaad, de pakjes gekocht bij die nieuwe leuke winkel: polarn o pyret. Het is een zweeds merk, echt superleuk ( en bij nader inzien dus toch best prijzig..). Ook echt hele leuke meisjesdingen en supergave winteroveralls. Daar twijfel ik nog even over... Stel dat het weer zo'n strenge winter wordt met veel sneeuw. Julian was vorig jaar niet van de slee af te houden.. Vandaag de etos felicitas box opgehaald, best leuke dingen. Verder eindelijk die enorme strijk weggewerkt. En mijlpaal: baby ingeschreven voor het kinderdagverblijf. Toen ik zwanger was van julian was dat al gebeurd een week na de positieve test! Ik kreeg toen bij het bellen naar de vk meteen de opdracht om overal in te schrijven. Andere tijden... Verder niet zoveel te melden. Heb in mijn hoofd enorme schoonmaakneiging, maar ben verder een beetje gevloerd, moe en maagzuur, bleh.
Leuke spulletjes hoor Betties! Vooral dat gekleurde is erg mooi en schattig straks met z'n allen in diezelfde pyjama En nu al ingeschreven voor het kdv? Is dat bij jullie in de omgeving nog nodig? Hier zitten ze te springen om kindjes.. kan je ze desnoods morgen komen brengen.. vandaar dat ik ook zo vreselijk traag ben met kiezen
Sophy wat heb je lekker lang vrij is dat nog een gedeelte ziek ivm je ms of heb je zoveel vakantiedagen? Wel erg lekker, ik geniet er ook echt van, zoveel tijd met m'n meisje Hier is ook een wachtlijst bij het kdv (daar waar tess naartoe gaat, niet alle kdv's. Maar er was voor tess op vrijdag nog een plekje. Voor sommige dagen staat een half jaar of iets meer wachttijd. Betties ik had de strijk gisteren weggewerkt Leuk je kleintje alweer ingeschreven bij het kdv, verder maar lekker rustigaan doen vandaag dan. Ik wil ook een slee voor Tess halen lijkt me super leuk hihi..eentje waar ik haar vast in kan maken Zo wij gaan ff naar mam.
Ik hoop maar dat alles goed gaat met mckenzie en de kleine meisjes en dat ze nog lekker warm in de buik zitten.
Ha meiden, even snel met de telefoon. Als eerste: de baby's zitten gelukkig nog warm binnen. Dinsdagmiddag begonnen de weeen in het ziekenhuis dus per ambu overgeplaatst naar academisch ziekenhuis. Daar longrijping en remmers. Nu lijkt mijn buik rustig maar vanavobd wordt de remming gestopt om te zien wat er dan gebeurt. Wel eng allemaal het is nog zo vroeg!! Weet ook niet hoe lang ik nog moet blijven gaat echt per dag nu. Er is geen oorzaak gevonden, beebs hebben ruimte en doen het prima. Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor al het meeleven!!
Mckenzie fijn dat het nu rustig is en je meisjes nog lekker bij je in de buik zitten. Elke dag is er weer eentje! Hopelijk blijft het rustig en kun je over een paar dagen mss naar huis. Zal wel volledige bedrust worden denk ik dan.
Pff Mckenzie, gelukkig zitten ze nog binnen!! En gelukkig dat het goed gaat met jullie alle drie!! One day at a time nu dus... Dikke knuffel!
Even snel een leuk ego berichtje terwijl ik kolf op m'n werk: Yvi gisteravond in bad gedaan, daarna borst en een beetje KV in de fles gedronken en sliep ze van half 9 tot vanmorgen 7!!! Ze heeft wel 1x een schreeuwtje gehad vannacht maar sliep meteen weer verder. Vanochtend eerst spelen en nog n beetje dutten in bed terwijl in onder de douche stond en om half 8 vrolijk op! Lekker hoor
Tori, terecht dat je dit deelt, haha. Heerlijk! Kun je zo van genieten he, als dingen ineens lekker lopen... Fijne dag!
oh mckenzie, fijn om even van je te horen! Gelukkig gaat het dankzij ingrijpen nu weer rustig. Ben benieuwd hoe het gaat zonder remmers... hang in there, elke dag is er weer eentje! Knuffel
De buren zijn de badkamer aan het verbouwen dus nu weer 3 weken de zelfde herrie als 8 mnd geleden toen wij het deden, alleen heb ik ernu niks aan. Gelukkig wonen mijn s. Ouders in de buurt en hebben die een bedje voor Tess dus heb haar daar vanmorgen en vanmiddag in bed gelegd. Ga ik haar dadelijk weer halen als ze wakker is. Over een uurtje zullen ze toch wel stoppen voor vandaag. Meteen flashbacks na mijn laatste zwangerschaps weken haha. Vraah me af of Tess het geluid ook herkend Tori wat een super fijne mijlpaal, houden zo genieten weer he zo'n hele nacht door tukken Hier ook wat nieuws, Tess doet klappen en zwaaien zaterdag was ik bij een vriendin en haar zoontje is 10 mnd die zwaaide de hele tijd tegen Tess en dan klappen in z'n handjes en nu opeens doet ze dat ook Mckenzie ik denk aan je, hopelijk blijft het rustig zonder weeenremmers! Knuffel voor jullie 4tjes. (Zal voor je man ook wel shit zijn zo aan de zijlijn zonder dat ie iets kan doen.)
Ook nog even supernieuws van mijn kant! Zojuist van mijn leidinggevende te horen gekregen dat mijn detachering (deze nieuwe functie was eerst als detachering als een soort proefperiode) wordt omgezet naar voortzetting van mijn vaste contract! Zooo blij! Inclusief een salarisplan, dus ga meteen lekker omhoog en de komende anderhalf jaar ook een mooi vooruitzicht. Wie had dat gedacht een half jaar geleden!
Wauw betties dat is echt geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Bah hebben jullie al dat familie drama in reuver gezien op het nieuws dat is hier vlakbij. Van morgen heeft een man zijn ex vrouw neergeschoten en toen hun 3 jarige dochtertje gegijzeld. Uiteindelijk heeft hij zichzelf en het kindje dood geschoten. Echt heftig!! De zus van het meisje wat is neer geschoten zat bij mij in de klas op de middelbare school. Ik krijg er kippenvel van bah!!
Hoi meiden, Ik zie dat dit een utrogestan topic is, en officieel behoort die in de mmm clubs. Echter, jullie kletsen hier al zolang, dat ik graag eerst wil overleggen hoe jullie ertegenover staan dit topic naar de mmm clubs te verplaatsen? Groetjes, Babii
Hoi Babii Wij komen eigenlijk ut de mk hoek maar nu we allemaal.of een kindje hebben of goed zwanger zijn, wilden we daar graag weg. Ik zou dus ook niet naar de mmmsectie willen. mss een optie om dan de topictitel te veranderen en hier in algemeen te blijven? Groetjes sophy
Betties wat goed gefeliciteerd! Hip wat jammer dat je buren niet gelijk met jullie hebben verbouwd. Hoop dat het meevalt als het sloopwerk klaar is. Hier.. Trots mn meisje heeft ontdekt dat ze met haar handjes kan slaan.. Pats hoi freddie (haar speeltje)! En ik dacht altijd dat ik dan niet zo"n overenthousiaste moeder zou worden maar opeens zit ik toch te juichen en te glunderen dat ze mept