Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww soof hoop dat ze je in mogen leiden. Wel al een goed teken dat het al een beetje verweekt is! Hopelijk zet het door dat het vanzelf begint of dat ze meteen met weeenopwekkers en vliezen breken aan de gang kunnen.

Betties ik ga straks je echofoto's fantsoenlijk bekijken heb er net op de foon al ff doorheen gebladerd. Heerlijk he dat dat vlekje straks een kindje word!
    En volop zwanger geef er maar aantoe meid!

Vanmorgen eerste les BBB gehad, heerlijk om weer te sporten! Hopelijk werpt het ook z'n vruchten af!

Nu lekker douchen!

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh soph, ik hoop het ook voor je! Wat zou het fijn zijn als dat zou lukken. Ook al wel een goed teken dat er in elk geval iets lijkt te gebeuren. Wie weet komt ze straks toch zelf hihi.

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Als het geen spoed is word er eigenlijk altijd besproken of er een patiënt ingeleid word en zo ja wanneer dat plaats vind.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Meiden, ik heb hier nog niet geschreven!!! Ben inderdaad druk met werk en verder met Yvi en alles voorbereiden voor de vakantie.
    Ik heb wel meegelezen maar lukte steeds niet om te reageren.

Sophy, ik hoop dat ze je eerder willen inleiden ; jullie kleine meid is groot genoeg om op de wereld te komen! Maar wie weet begint het net voor die tijd uit zichzelf, dat hoop ik nog het meeste voor je want dat is toch het prettigste (inleiden is niet echt fijn kan ik uit ervaring vertellen).

Betties, heb je echo foto's gezien :), ziet er goed uit!! Jullie kindje gaat groeien en groeien en nog meer en bij de volgende echo zie je al een echt minimensje. Dat genieten is nu misschien nog niet helemaal aan de orde, maar dat komt wel.

Oh, Yvi is weer wakker... ik moet even naar haar toe.
    Nog even snel: vandaag heeft ze weer prikjes gehad en dat was brullen maar nu gaat het weer goed en ze weegt nu 6600 gram en is bijna 63 cm!!!

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Weer tranendal vanmorgen :) Jemig wat ben ik moe en wat ben ik bang dat ze niets voor me willen doen en sinds gister ook erge buikpijn die helaas niets met weeën te maken heeft maar gewoon omdat ik ons meisje nauwelijks nog kan tillen. Ik voel me een vreselijke zeurpiet :(
    En meteen erachteraan schuldgevoel omdat ik nog steeds zo dankbaar ben dat ze er is en dat ik zwanger mag zijn en dat ik zo veel van haar hou en zo goed voor haar wil zorgen maar niet goed meer weet hoe.. dus nog meer tranen :) Dit zijn vast echt de laatste loodjes.

Ze zit dus nog veilig in mama's buik :)

Zometeen acupunctuur en dan gaan we kijken of er iets te triggeren valt. Wel voorzichtig want ik wil nu geen domme dingen doen, maar misschien is m'n lichaam net iets meer klaar voor de bevalling te maken.

Hip lekker aan het sporten, goed hoor :) De kilo's gaan er straks vanaf vliegen!

Tori leuk vakantievoorbereiding. Jullie gaan over anderhalve week toch? En Yvi groeit weer als een speer :)

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, ja het is echt te zwaar he? Je knalt net als ik aan het eind bijna uit elkaar! Voor mij was het al erg zwaar, voor jou is het nu té kan ik me zo voorstellen. Hopelijk hoef je het nog maar kort vol te houden! Morgen is het vrijdag en wie weet dat ze je dan zaterdag in kunnen leiden. Maar goed, hiervoor moet er al wel wat ontsluiting zijn anders moet je eerst een ballon en dat kan ook nog even duren. Wie weet kan de acu de ontsluiting een beetje triggeren!
    Ik denk aan je! Xxx

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Lief van je Tori, bedank! Als ik bedenk dat jij op dit punt nog 3,5w moest.. Respect! ger is gewoon zwaar maar ja.. Mss komt ze zelf opeens hihi.. Of anders dan maar inleiden..

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh sophy wat waardeloos dat het niet meer gaat. Hopenlijk geeft de accu je wat verlichting of ee duwtje naar de start van je bevalling.
    Jij in tranen aan het eind en ik in het begin. ..en met hetzelfde schuldgevoel. Pfff. Ben bijna niet blij, hoe erg is dat...het is ergens ook nog gewoon zo onwerkelijk. Ik heb alle symptomen, heb goede echo's gezien en toch is het besef er gewoon niet. Laat staan dat ik durf te fantaseren.
    Goed, terug aan het werk.

9. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Niet raar Betties, dat is zelfbescherming. Ik had precies hetzelfde (en nog wel eens). Het wordt minder hoe verder je komt, maar je bouwt toch een soort muurtje op om jezelf verdriet te besparen. Heel herkenbaar! Dikke knuffel!

En ook een dikke knuffel voor Sophy, je mag er best henoeg van hebben hoor, het is nogal een aanslag op je lichaam. Hoop echt op goed nieuws voor je morgen!

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Bedankt lieve meiden :)
    Na de acu stuk meer zen en punten geprikt die zorgen voor weeen hopelijk, als mn lichaam er klaar voor is.

Betties knuffel! Als je verder komt en straks een buikje krijgt word je vanzelf blijer! :) post is onderweg. Ik heb wel de strips uit de doosjes gehaald anders ging de envelop kapot ;)

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Waaaaaah wat een resultaat.. al mn vruchtwater over mn vloerkleed :D
    Ik denk dat mn lijf er klaar voor is hihi
    spannend...

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ahhhhh sophy! Daar ga je meid! Wat heerlijk voor je! (Nou ja, ehm..)
    Mijn bevalling begon ook ooit zo. Heb echt mijn moeder gebeld om te komen dweilen, haha. Het duurde bij mij wel echt 12 uur voordat er echt weeen kwamen.
    Rommelt het al?
    Rustig afwachten. Wat bij hielp: nog even proberen te slapen en lekker warm douchen.
    Zet hem op meid! Ik kijk met smart uit naar prachtige berichten.
    Dikke knuffel

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ff snel want ben druk hihi vanmorgen tot net een vriendin geholpen met verven on haar nieuwe huis en nu zo douchen en als tess wakker is een terrasje doen want jeejtje wat is het weer warm. Wel goed voor de calorietjes te verbranden, ben 2x op en neer met de fiets geweest naar het nieuwe huisje van die vriendin bijelkaar toch een uurtje gefietst :D

Soof echt shit dat het zo zwaar is, maar probeer je er bij neer te leggen datt het nu zo is en straks weer beter gaat. Ik had dan niet zoveel last van een zware buik, maar door mijn bekken kon ik helemaal niks meer op het laatst erg frustrerend, maar het kon niet anders dus kon ik er maar beter vrede mee hebben. Blijft wel k*t natuurlijk. Gelukkig voel je je fijner na de acu en hopelijk begint de bevalling hierdoor.
    En anders zaterdag of maandag inleiden!!

Betties moeilijk he genieten, je bent bang, het is zo onwerkelijk en je voelt je hondsberoerd. Wat mij hielp was er elke dag 1 moment echt bij stil te staan en fantaseren en genieten, zonder me daar schuldig over te voelen of bang te zijn dat het mis zou gaan. Als het mis gaat dan ben je er toch ontzettend kapot van of je nu wel of niet gefantaseerd hebt over hoe het straks is, wat het is, noem maar op.
    Ik nam me daar de tijd voor onder de douche als ik minder moe en niet misselijk was me ff helemaal richten op het mensje in mijn buik. Fantaseren over vanalles, blij zijn noem maar op.
    Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen als je es een x niet blij bent.

Tori bijna op vakantie heerlijk waar gaan jullie heen? Fijn dat het zo goed gaat met Yvi.

Zo ik ga me douchen was flink zweten met verven en op de fiets hihi

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Zet hem op meid!

Nog heel even en dan heb je eindelijk je meisje in je armen:D:D:D

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaa! Spannend :D :D

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Gek had ik toestraks mijn berichtje getypt en dus helemaal niet gezien dat soof haar vruchtwater is gebroken..had deze blz gewoon helemaal niet gezien hoe dom!

Nou ja heeft me heel wat uurtjes nagelbijten gescheeld haha want vanaf nu zit ik dus in spanning hihi!

Mocht je het nog lezen (zal wel niet) heel erg veel succes sophy!!

Ik hoop dat je optijd een ruggeprik hebt gekregen en je nu mss al wel met je meisje in de armen ligt!

Owwwww ik vind het zo spannend!!!!

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Whoohoo, spannend Sophy! Dat kan nu toch niet meer lang duren. Succes met de bevalling meid, zet m op!!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zie je nu heb ik dus geen rust meer haha, vind het zo spannend en ben zo benoeuwd naar mini soof! Naar haar mooie donkere haartjes en naar haar naam!
    Ohhh echt er is geen nieuwsgieriger persoon op deze wereld dan ik....hier kan ik dus niet tegen hahaha ik ontplof van nieuwsgierigheid ben zooooo benieuwd! Kom op soof push push push haha.

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    haha, Hip jij bent me er ook een hoor!
    We worden vast snel uit ons 'lijden' verlost :). Kan nu toch niet meer lang duren. Maar goed ... hoe snel ze hier weer is dat is nog maar even afwachten denk ik. Ze heeft je nummer toch Hip, misschien krijg je een sms, laat je het mij dan ook weten??? (jaja, ik ben eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig hihi)

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh ja zeker dat doe ik! Hopelijk krijg ik een sms hihi dan zet ik het hier meteen neer :D

Deel Deze Pagina