Ja.. logisch ook dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan ons steeds berichtjes sturen maar ik hoop gewoon dat het goed gaat.. en blijf spieken haha
Heb mezelf gedwongen om nu pas te kijken, dacht dan zal er wel iets opstaan van mckenzie, niet dus. Fingers crossed dat alles goed gaat! Al een drukke morgen achter de rug, Tess naar het kdv, auto gekeurd, in de stad geweest lekker gewinkeld 2 broeken, een trui, een shirtje, een legging en 2 bh's allemaal een maat kleiner hihi, want ik ben al 8 kg kwijt Nog romlers oor Tess en ff wat gedronken. Boodschapjes gedaan en gekookt en nu voor het werk vanalles. En dan Tess weer halen Mckenzie hopelijk kom je met goed nieuws bijna!
Ja weer even snel een update, internet is heel slecht hier! De weeenremmers zijn gisteren uitgezet en het is nog steeds rustig!! Als het vanavond en vannacht zo blijft mag ik weer naar huis. Tot nu toe goed nieuws dus De baby's doen het nog steeds heel goed.
Wauw goed nieuws mckenzie! Hopelijk blijft het rustig en kun je lekker naar huis. En dan bedrust denk ik?? Sophy tuurlijk word je ook zo'n overdreven enthousiaste mama die juicht en klapt bij elk nieuw mijlpaaltje haha...heerlijk he!!
Mckenzie, wat fijn! Mckenziebeebs blijf nog maar lekker een tijdje bij jullie mama in de buik! Hopelijk kan je dan morgenvroeg weer naar huis en is de rust wedergekeerd. Hip, jij had een druk dagje zeg. Zal je vanavond wel 'uitgeput' op de bank liggen . Lekker voor jezelf geshopt, leuk! Sophy, haha wat leuk dat je meisje al lekker klapt met haar handjes. Pas maar op, want alle spulletjes in haar buurt zijn nu niet meer veilig . Ik ben vanmorgen met Yvi naar het zwembad geweest, les babyzwemmen . Was erg leuk!! Er waren maar een paar baby's (meestal wel wat meer) maar dat gaf niks. Heerlijk even een half uurtje leuk gespeeld in het water. En na de les zijn we nog in het bubbelbad gegaan. Yvi vond het allemaal heerlijk en keek haar ogen uit. Volgende week gaan we weer . Verder heb ik vanmiddag weer lekker getennist en na de tennis een skipakje opgehaald die ik via marktplaats had gekocht , een hele stoere voor 15 euro! Nu hopen dat hij haar goed past als we in januari op skivakantie gaan! Babii, ben benieuwd hoe je dit topic gaat noemen .
Eerste nacht in haar eigen kamertje in haar eigenbedje Tori wat leuk van t zwemmen! Schattig dat Yvi zo genoten heeft. Trouwens er is hier in aug nog een Yvi geboren, wel toevallig met zo een aparte naam. En ook een Roos die als achternaam Bloem heeft
Hmm wat moeten we als titel kiezen dan.. Ex utro meiden De Vijf (kennen jullie die boeken van enid blyton).. Ik ben echt inspiratieloos..
Oww sophy hoe was het voor jouw om je meisje alleen op haar kamertje te laten slapen voor het eerst? Ik vond dat toen zo moeilijk! Zat echt huilend op haar kamertje met haar in mijn armen haha. Heeft ze goed geslapen? Tori leuk he zwemmen met je kleintje! Fijn dat Yvi zo genoten heeft. Word er ook iets gedaan van spelletjes of dingen wat je kan doen dan of is het gewoon vrij zwemmen? Mckenzie hoe gaat het met jouw en je meisjes? Hopelijk mag je vandaag naar huis! Ik duim in ieder gevl voor je Betties gaan jullie aan het kamertje klussen dit weekend of niet? Ik heb al gesport vanmorgen, pittig lesje was het weer zal wel spierpijn wordenmorgen nu lekker met de wij op de bank wavhten tot Tess wakker is. Niks gepland vandaag verder. Morgenavond stappen, opening van het carnavalsseizoen
Oww en titel uhhhhh.......ik denk er nog ff over haha OMG roos bloem......waarom doen ouders dat toch?
Wat jammer McKenzie maar toch fijn dat ze je zo goed in de gaten houden en dat je gewoon mag blijven als het niet 100% in orde is. Ik blijf wel duimen dat ze nog even blijven zitten Hip je was weer vroeg aan het sporten. Ik vond het eigenlijk niet zo'n probleem om haar op haar kamertje te leggen. Wel een soort jammer.. maar meer, de wieg is te klein, we hebben geen keus en ze slaapt goed in haar kamertje Wel.. nou ja.. mama had haar liever nog 6 mnd bij zich gehad.. als ik kon kiezen.. Ik ben net naar de kapper geweest, na ehm.. de laatste keer was toen ik 34w zwanger was Heel veel weken terug dus Wel weer lekker dat m'n haar weer in model zit en ik heb volgende week een bruiloft dus het moest nu echt!