En de verkoudheid? Gaat het een beetje? Schattig hoot hoe dat gaat met sinterklaas. Voor die kleintjes gaat het ook niet om de grootte van het cadeau, gewoon het feit dat ze iets krijgen. Leuk, ik kijk er echt naar uit over een paar jaar Oh ik heb nog wel zin indedoop hoor. Ik maak gewoon zelf iets persoonlijks dat de pastoor kan gebruiken. En uiteindelijk is het vooral dát ze gedoopt wordt op de dag dat we vorig jaar wisten dat het gelukt was
Oooooh Hip, dat is spannend... En zou wel super zijn!! Ooh dan ben ik wel jaloers hoor, hihi... Ik wil ook al wel weer!
Sophy wat een speciale dag om je kindje te laten dopen! Jammer dat ze niks persoonlijks hebben gevraagd, maar dat kun je dan inderdaad gewoon zelf op papier zetten. Word ze in de kerk gedoopt of thuis? Of kan dat niet meer thuis? Ik ben thuis gedoopt, maar we woonden ook in een klein dorpje waar de pastoor iedereen kent en ook wel es op bezoek kwam enzo. Tori hoe is het bij jouw? En met Yvi? Ik hoop echt dat je vriend uiteindelijk ook nog een tweede wil. Ik vind het, ondanks dat iedereen hier al een kindje heeft of zwanger is, toch moeilijk om enthousiast te kletsen over zwanger worden. Dan voel ik me een beetje schuldig tegenover jullie..stom he! Stel het lukt echt zelf(en het gaat dan ook nog goed *fingers crossed*) Maar het is dus zo ik heb net ff geteld ik zit op dag 24 vandaag (moe en misselijk als ik dit typ) aan de hand van mijn zin in sex en afscheiding, denk ik wanneer ongeveer mijn ei was en dan zit ik nu tussen 13 en 16 dpo ergens...en niet ongi.... Ik heb al een paar dagen af en toe het idee dat ik ongi word dat gevoel in mijn buik, alleen als ik ongi word heb ik dat dus nooit alleen een half uurtje voor de ongi en tijdens de ongi. Ik zit mezelf helemaal gek te maken en heb mijn vriend nu ff snel naar het kkv gestuurd! Ik heb alleen nog geen plas Verdere info volgt.......
Ok haha dus moe omdat de dagen donkerder worden, dat gevoel in mijn buik omdat ik er nu meer op let en misselijk omdat ik mezelf gek maak.....nog geen tuurstreepje op de test. Het zal de spanning dat we er echt voor gaan wel zijn. Vanaf nu weer gewoon lekker nuchter op mijn ongi wachten.
Schuldig? Dat hoeft echt niet hoor! Ik zou zo blij zijn als een of meerdere van ons, als je nog een kindje wilt, dat dat gewoon snel en spontaan mag komen dus ik duom gewoon lekker voor je Wij hebben t ook af en toe over een tweede.. Maar we zijn allebei praktisch.. En teveel praktische bezwaren. En weet je.. Dat zou wel jammer zijn, maar meer ook niet. Ik ben zo dankbaar en gelukkig met moppielief het is ook goed als het bij haar blijft Maar ik vind t reuzespannend voor jou! lekker duimen voor een spontaan wonder Ze wordt in de kerk gedoopt. Wel een besloten korte ceremonie, dus niet tijdens een dienst.
Hip ben jij mal, daar hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen! Lekker over fantaseren hoor. Doe je zaterdag nog een test als je nog niet ongi bent? Superbalen als je weer in die fase komt dat je lichaam je voor de gek houdt... Hier: ben echt half ziek, hartstikke verkouden. Maar straks lekker naar mijn ventje kijken! Ik zou eigenlijk een paracetamol willen nemen, maar zeker nu me de echo durf ik niet... Nou ja, als ik daarna nog zo beroerd ben misschien dan. Zo eerst maar een hete douche net eucalytus en dan naar het WKZ! Om 10.15 zijn we aan de beurt... Tot vanmiddag!
Succes en veel plezier met de echo! Ik duim voor netjes helemaal goedgekeurd! En brr weet nog dat ik ook zo verkouden was rond 15w.. Stomen, uitje naast je bed.. Er zijn ook van die zwangervriendelijke neussprays van vsm
Zo, ff gewoon op de pc, dat typt wel zo prettig! Betties, gewoon een paracetamol nemen hoor, dat kan echt geen kwaad. De echo heb je nu al gehad denk ik (mits het enorm uit loopt). Hoe was het? Weer genieten gok ik . Beterschap meid, helaas ben je vatbaarder nu je zwanger bent en zeker in deze periode van het jaar. Sophy, ik hoop ook dat mijn vriendje overstag gaat! maar goed, onveilig vrijen heeft hij nog geen moeite mee volgens mij duss... Ik denk zelfs dat hij het diep van binnen ook best wel leuk zou vinden. Yvi is ook zo'n snoepie, wie wil er nou niet nog zo'n lieverd om voor te zorgen?! Is jouw kleine meid ook niet meer te stoppen met rollen nu? Toen Yvi het eenmaal uit had gevonden bleef ze het doen (en nu nog steeds, slapen op de buik is de bom!). Hip, lekker over kletsen hoor! Ik zou het super vinden als jullie er dit keer niet zo lang op hoeven te wachten. Ik duim voor je! McKenzie en buikbeebs, hoe gaat het met jullie... vind het zo spannend en kijk telkens of er weer een berichtje van je is om te weten hoe het gaat. Hopelijk groeien ze nog lekker even door, maar duurt het toch niet al te lang meer want de ruimte in je buik is straks wel op denk ik zo. Met Yvi gaat het op zich goed, maar ze heeft eergisteravond 2x flink overgegeven. Ze was om half 10 wakker geworden en ik dacht dat ze nog een flesje melk wilde omdat ze alleen borst had gehad. Dus na het flesje viel ze ook weer meteen in slaap. Alleen toen ik boven kwam na de serie (Breaking Bad zijn we nu aan het kijken) lag ze met haar hoofd naar beneden, half op de dekens en op haar buik in een poel van uitgespuugde melk. Dus ik moest haar wakker maken en haar en het bed helemaal verschonen. Nog even met haar geknuffeld en daarna weer in bed gelegd en ging ze wel weer slapen maar toen hoorde ik (toen ik ook in bed lag) weer wat en was ze dus weer aan het overgeven. Heb haar snel uit bed gepakt en het meeste kwam toen over mij heen maar goed, het bed was weer vies. Dus toen heb ik haar mee naar beneden genomen en heeft m'n vriend het bed verschoond en ik heb met haar zonder slaapzakje op schoot nog wat tv gekeken. Daarna pyjama aan gedaan (want de slaapzakjes waren op!) en toen sliep ze gelukkig weer heerlijk van half 1 tot half 8. Ze was er niet zielig of huilderig van dus echt ziek is ze niet, ze eet alleen nu wel minder. Gisteren op het kdv haar 2e fles (kv) iets meer dan half opgedronken en avondeten wilde ze ook niet, alleen wat fruit ging er in. En vanmorgen at ze ook niet al het pap op, wel genoeg hoor, maar normaal gaat het hele bakje leeg en nu bleef er 1/5 deel in. Ze ligt nu alweer meer dan een uur te slapen, ze zal het wel nodig hebben. Vandaag dus maar niet zwemmen. Volgend weekend gaan we naar m'n ouders dus dan hoop ik dat ik met m'n moeder en haar lekker kan gaan zwemmen, ff uitzoeken nog waar dat bij hun in de buurt kan. Ik heb weekend, lekker! vanmiddag tennissen en dan zondag een wedstrijd tegen 2 van de dames waarmee we vanmiddag voor de lol tennissen. Dus dat wordt wel spannend. Ohja en op m'n werk hebben ze nu mijn werk 'afgepakt'... een nieuwe collega gaat de rapportage doen ... dusss dat wordt er ook niet leuker op, maar goed hiermee pesten ze me niet weg, vind het wel prima zo ; hetzelfde verdienen en veel minder verantwoordelijkheid / werk. Maar zien wat het nieuwe jaar straks brengt, wie weet loop ik wel een leuke nieuwe functie tegen het lijf. Zo, weer even genoeg getypt, nu maar es naar boven, kijken of m'n meisje al wakker wordt en als ze nog slaapt weer wat strijkgoed wegwerken. Fijn weekend allemaal!
Tori dat gaat makkelijk he dat overgeven bij die kleintjes, vorige week heeft Tess dat ook een paar x gehad en dan weer gewoon verder spelen. Ze heeft die hele week ook veel minder gegeten de flessen niet leeg warm eten nauwelijks boterham niet, alleen het fruit en de kwark gingen helemaal op. Gelukkig is Yvi er verder niet ziek van. Wat raar van je werk, belachelijk he hoe je vaak toch gediscrimineerd word als je mama bent. Achja minder stress en het zelfde geld is ook niet erg, meer tijd om van je meisje te genieten. Betties hoe was de echo?paracetamol mag je gewoon nemen, niet te veel natuurlijk. En stomen zoutoplossing neusspray mag je ook en ik nam echinaforce van dr. Vogel. Zo'n drankje voor meer weerstand, want ik pikte echt elk virus mee en was weken ziek. Tess is ziekjes, flink verkouden en verhoging. Gister later op de middag en avond de hele tijd met haar in de weer geweest en vannacht om half 4 werd ze wakker ze rochelde echt zo dicht zat ze met snot. Tot half 6 met haar beneden geweest en toen is ze bij me in slaap gevallen. Om 6 uur teruf in haar bedje gelegd. Was al dagen in de weer met badjes met adem vrij en ondertussen de hete douche aan dat het lekker stoomt, luuf smeren op haar borstje ruggetje en voetjes. Zoutoplossing neusspray, maar het was toch erger geworden. Gisteravond een paracetamolzetpil gegeven en een ui op haar kamer gezet. Vannacht nog een zetpil. Vanmorgen is ze weer in bad geweest met ademvrij en ondertussen stomen. Het gaat nu wel beter, mss vanmiddag toch ff naar het kdv. Zo zielig als je meisje ziek is. Een ui op de kamer doe ik dus echt niet meer trouwens....bah wat is dat vies en het heeft niets geholpen volgensmij. Het hele huis stinkt erna. Vanmorgen toen ik Tess in bad deed heeft mijn vriend haar kamer gelucht, gepoetst, het bed verschoond en er heeft nog een hele tijd een pannetje wasverzachter gestaan wat ik ff had laten koken met water en nog stinkt het naar ui. Hoop dat ze snel beter is. Ik ben vanmorgen ongi geworden, dus nieuee ronde, nieuwe kansen. Tori ik hoop dat het bij jullie ook gewoon spontaan mag lukken en bij ons ook hoe fijn zou dat zijn zeg!
Was nieuwsgierig of er al nieuws is van Betties Tori.. wat raar op je werk! Hebben ze die rapportsges echt aan iemand anders gegeven met als doel dat jij het minder leuk gaat vinden en weggaat? Vind het zo raar he.. moeder zijn doet toch niets met de kwaliteit van ne werk. Alleen dat je mss een keer tussendoor vrij wilt als Yvi ziek is,maar anders nam je die dagenvooreen vakantie. Bleh. Nou ja, vandaag lekkervrij engenieten van je meisje Zielig dat Yvi zo spuugt! Hip ach watsneu van Tess. Is er niets homeopatisch voor babies? Lekkere druppeltjes ofzo? Balen dat je ogs bent geworden.. ik had het wel heel leuk gevonden als het nu in 1x raak was in 2x dan maar McKenzie hoe is het met jou en de beebs? Hier.. gister met mn moeder high tea in de stad gedaan. Moppie heeft de hele middag naar oma lopen lonken zo schattig maar niet geslapen.. vannacht opeens 19-0530 uur! Vonden papa en mama stiekem wel leuk haha. Daarna nog tot 0830. Vandaag heerlijk anderhalf uur met haar gewandeld. Ben hersteld Rollen doet ze alleen goed uitgeslapen en met volle buik. Merk dat het nog lastig voor haar is maar we blijven oefenen Vanaf wanneer hebben jullie de wipstoel gebruikt? Mn pakketje is trouwens vandaag opnieuw verzonden. Wat een gedoe zeg, ik hoop dat het nu goed gaat.
Daar ben ik dan... Was eem dagje van hot naar her vliegen zeg! Maar goed, de echoafspraak was om 10.15 en dat werd pas tegen 11 uur, grrrrr. Maar goed, kereltje was helemaal prima in orde. Alleen lekker eigenwijs, hij lag er een beetje verkeerd voor en vooral met zijn koppie lekker in de placenta gedrukt. Ik moets even gaan plassen en wiebelen in de hoop datvie nog wilde draaien. Dat bleek gelukkig het geval en kon ze het hele lijstje checken. Helemaal geen opmerkingen, alleen via hoofdmeting wordt ie alweer groter/ ouder geschat: 20 +6. Tot nu toe elke echo dus eigenlijk groter. Ika reken er maar weer op dat deze ook wel eens vroeger zou kunnen komen (julian was 38 wkn, 3456 gr en 53 cm dus ook zeker volgroeid met precies 38 wkn). Omdat we het niet gingen redden om julian uit school te halen schoonzus ongeschakeld om hem te halen, dus daarna waren we eigenlijk meteen op visite en meelunchen. Toen doorrennen naar zwemles en daarna weer doorrennen omdat de kat voor controle naar de dietenarts moest. Dus nu eindelijk thuis en eindelijk een kop thee! Wat vliegt de dag! Maar oh wat zijn we happy en opgelucht, pfffff. Vond het toch echt wel effe spannend weer...
Joepieeeee wat goed!! niks mis met vroeg geboren worden met 38w heerlijk hoor betties, nu lekker genieten!
3 maandjes oud vandaag 3 mnd bv en trots 6200 gram Ennnn 65cm geen wonder dat die rompers zo strak zitten! Mijn moppie
Betties, supernieuws meid! Wat een opluchting dat je kleine man helemaal in orde is! Zo kun je lekker zorgeloos Sinterklaas gaan vieren haha. En goed ook dat hij voor lag, mijn meiden lagen ook altijd voor, ik vond dat toch wat geruststellends hebben, dat ze lekker goed groeien en het goed naar hun zin hebben. Sophie, wauw, jij hebt supermelk!! Wat is ze gegroeid!! En vandaag precies 3 maandjes oud, inderdaad weer een mijlpaal hoor! Hip, balen dat je ongesteld bent geworden, zeker als je op iets anders hoopt. Maar wat je zegt, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zou wat zijn als je nu spontaan verwekt!! Tori, als je vriendje niet negatief staat tegenover onbeschermde seks terwijl hij heel goed weet wat het resultaat daarvan kan zijn, dat lijkt me dat wel een goed teken. Dat hij dan toch wat meer openstaat voor een tweede kindje. Wat zielig dat Yvi zoveel moest spugen (en zielig voor jou dat je alles moest wassen haha). Hopelijk voelt ze zich alweer wat beter. Wat grappig dat de kriebels bij jullie toch weer zo aanwezig zijn Hier alles goed, de dagen duren alleen erg lang Slapen gaat ook lastig met zo'n dikke buik en ik voel me ook altijd schuldig als ik een baby plet door op mijn zij te gaan liggen, zeker als ze protesteren. Maar op mijn rug krijg ik geen adem, dus het kan echt niet anders. En volgens de gyn kan ik de baby's echt niet bezeren ermee. Nog regelmatig harde buiken, sommige moet ik ook echt wegpuffen. Maar dat was ook voorspeld door gyn, en vooralsnog doet het verder niets. De baby's zijn erg druk, al voel ik baby 1 een heel stuk minder dan baby 2. Baby 1 ligt zo laag dat ik haar hikjes vooral in mijn bekken voel, heel raar is dat. Baby 2 is heel sterk nu, die laat heel mijn buik dansen. Soms schopt ze zo hard dat het ook gewoon echt zeer doet haha. Ze ligt nog steeds dwars, maar ik begreep dat als baby 1 goed is ingedaald je toch natuurlijk mag bevallen, ook al ligt baby 2 dwars. Dit omdat de baby's dan vaak alsnog goed draaien als zij alle ruimte hebben als de eerste baby is geboren. Maandag krijg ik weer een uitgebreide echo, ben benieuwd of ze flink zijn gegroeid door al mijn rust. Fijn weekend allemaal!!
Heej allemaal! Betties wat een geweldig nieuws, alles goed met je mannetje en de eerste helft van de zwangerschap zit erop! Had Julian iets leuks in de schoen vanmorgen? Sophy wat is je meisje al groot! Tess was een paar weekjes geleden 66 cm. Gaat hard zeg met je moppie, wanneer plaats je weer es een foto? Tori hoe is het met Yvi heeft ze nog gespuugd? Eet ze alweer gewoon of nog niet? Bij Tess heeft dat bijna een week geduurd voordat ze weer normaal at, spugen maar 2 dagen. Succes met tennissen morgen! Mckenzie dat geloof ik dat de dagen lang duren. Toch maar proberen op je zij te slapen, je hebt je krachten hard nodig voor de bevalling. Vind het echt speciaal om te lezen hoe je dat voelt in je buik, echt 2 individuen, mooi hoor! Tess is nog steeds ziek, echt ziek! Zo zielig! Gisteren niet meer na het kdv geweest, want ze had 39,5ºc koorts. Ze huilt zoveel en wil alleen maar bij 1 van ons op de arm en dan rondlopen het liefste. De snot loopt uit haar neusje en ze moet vaak ademen door haar mondje omdat de neus dicht zit. Vannacht heeft ze alleen maar bij ons gelegen op de arm, we hadden het vampingbedje op onze kamer gezet mss dat ze daar wou slapen, maar dat wou ze ook niet. We hebben bijelkaar mss 3 uurtjes geslapen vannacht. Vanmorgen was opeens de koorts weg en ze was meteen vrolijk, lachen, kletsen, spelen en zelfs helemaal zelf inslaap gevallen in haar eigen bedje. Maar na een half uur weer wakker, ziek, hangerig en de koorts weer terug. Nu ligt ze gelukkig in haar eigen bedje te slapen, het was mijn vriend gelukt om haar slapend in bed te leggen. Een zetpilletje voordat ze ging slapen en hopelijk slaapt ze nu een paar uur, zodat ze wat kan opknappen. Buiten zijn ze de tegels aan het snijden voor de badkamer vd buren, tot nu toe slaapt ze er doorheen gelukkig. Echt zielig heb m'n meisje nog nooit zo ziek gezien, ze zal nog wel vaker ziek worden en nog wel zieker dan dit, maar mijn hartje breekt zo hoor. Hopelijk is ze morgen weer helemaal de oude! Nog ff wat leuke nieuwtjes...woensdag krijgen we eindelijk de nieuwe auto toch 10 weken op moeten wachten...eindelijk heel veel ruimte! En ik ben 10kg afgevallen
Wauw meiden, een pakket vol boekjes in de post!! Wat ontzettend lief van jullie!!! Echt geweldig, heb ik weer wat te doen! Bedankt