Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hihi, Mckenzie veel leesplezier!
    En ja, misschien een goed teken dat hij niet meer zo bezig is met anti-conceptie. Nu nog wat vaker weer zin (van mijn kant) en wie weet gaat het gewoon gebeuren :).
    Tjee, jij nu al aan het puffen, nou ja een goede oefening voor het echte werk straks ;). Hoop zo dat je een normale bevalling gaat hebben! Veel kijkplezier maandag!

Hip, och jee zo'n koorts nog... Het moet toch ook van de tandjes komen... Bij Yvi zijn de bovenste twee nu in aantocht, daarom heeft ze overgegeven en eet ze nu minder denk ik. Ze heeft ook weer hele rode wangetjes en constant met de hand en andere dingen in haar mond.
    Ook had ze vandaag weer eens diarree... Tot op de rug, dus dat was weer alle kleren uit en wassen!
    Beterschap en ik hoop met je mee dat ze morgen weer de oude is.
    En wat tof een nieuwe auto, genieten van extra ruimte!

Sophy, gefeliciteerd :) 3 maandjes oud alweer. Time flies he? Wat groeit ze goed!! Jij hebt echt supermelk, hihi.
    Ga je binnenkort al proberen haar wat fruit te geven?

Betties, wat fijn dat de kleine weer helemaal goedgekeurd is met de echo! Drukdagje dus gisteren, hopelijk vandaag weer wat minder druk!

Ik ga weer een babysoepje maken dit weekend, als voorgerecht voor Yvi en aperitief voor ons. Aardappel/prei soep ond ze heerlijk, nu ga ik en kippensoep maken.
    Yvi heeft gelukkig niet meer gespuugd en slapen gaat ook nog prima :).

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Graag gedaan :)
    Dan is de tweede verzending van mn pakketje dus gelukt yay :)
    Veel leesplezier!

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi allemaal,
    Wat een hoop mijlpalen hier en ook zieken. Daar sluit ik me bij aan, voel me behoorlijk beroerd. Drogist afgestruind voor zwangerschapsvriendelijke neusspray en vitaminen en samen met julian (die ook lekker snottert) 4 kilo sinaasappels geperst. Dus er staat genoeg klaar!
    Ook nog een mijlpaal: kleine broer heeft grote broer geschopt! Julian is er vol van! Echt zo onwijs leuk!
    Mezelf wel naar de prenatal gespleept vanmorgen. Wilde graag zelf weer een rondkijken, heb nog wat positiekleding nodig en op zoek naar een leuk kado voor broer die papa wordt. Wat mij opviel: 80% van de collectie is exact hetzelfde als 6 jaar geleden!? Qua lakentjes etc... En ik zie gewoon mijn badpak nog hangen! Wel een voordeel: er zijn eindelijk aerosleep hoeslakens in kleurtjes! Meteen ingeslagen :)
    Geslaagd voor 2 longsleeves/truien, luierdoekjes doos, leuke blokjes en babykookboek. Zo heerlijk om weer tussen het babyspul te neuzen!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Wat een hoop zieken.

Betties wat cool je buikbeeb die zijn broer schopt! Is voor Julian ook heerlijk en ook al zo echt dat hij hem kan voelen! Heel bijzonder :)
    Grappig dat de collectie bij prenatsl nog identiek is. Blijkbaar errug succesvol :D ga je veel nieuwe kleertjes aanschaffen?

McKenzie dagen duren lang he als je fysiek niets meer kunt. Helaas herkenbaar. Anders lekker veel met je handen op jebuik genieten van de bijzondere momenten. en.. Hang on in there!

Hmm ze is weer wakker, straks terug..

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nou... Voor de echt kleine maatjes hoef ik niet echt veel bij te kopen. Maar het is natuurlijk wel zo dat mijn kindjes van verschillende seizoenen zijn! Beeb in april, julian is van september. Dus ik heb winter babyspul liggen terwijl ik straks 62/68 in de zomer nodig heb! En dat geldt natuurlijk ook voor de bewaarde winterjassen etc. Ergens wel jammer, maar de leuke zomer tshirtjes kunnen natuurlijk ook gewoon met een romper mer lange mouwen of onder een trui. En het geeft mij weer gelegenheid om nieuwe dingen te kopen :).

Mckenzie, veel leesplezier! Hopenlijk helpt het om de dagen door te komen.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hip jeetje wat zielig voor Tess! Ik neem aan verkoidheid plus koorts van de tandjes. Wat een gebeuren die tandjes en ze moet er nog zoveel :( ik hoop wel dat deze nu snel komt!
    Lekker een nieuwe auto :) met ruimte voor nog een beebje toch :)

Tori je vriend staat dus wel open voor een verassing/ongelukje ;) mss is dat wel de mooiste manier, om zomaar opeens... :)
    Wat leuk dat er nu al nog 2 tandjes onderweg zijn! Meteen een heel ander gezichtke denk ik. Merk/voel je het tijdens het voeden? En hoe vond ze de kippensoep?

Ja ons meisje groeit echt heel hard. Vooral in de lengte en dat terwijl ml en ik niet zo groot zijn. Ik wil haar 6mnd exclusief bv geven (als het ook lukt met werk en kolvrn straks) en daarna pas beginnen met bijvoeding en dan wordt het wrs rapley. Ben wel heel benieuwd wat ze van groente en fruit vindt, maar yijd zat, vind het nog belangrijk dat ze zoveel mogelijk bv krijgt in het begin.
    We zijn vanmiddag lekker gaan wandelen in de duinen in het zonnetje. Vond ze o ok leuk :)
    En net voor de tweede keer vandaag, en de derde keer deze week, kleertjes vervabgen omdat ze lekker stout tijdens het verschonen gaat plassen en/of poepen ;) ondeugend ding hoor! En maar lachen ;)

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Goedemorgen. Ik ben thuis gebleven, ben echt zo verkouden en veel hoesten. Daardoor gewoon een zere buik. Lekker op de bank met een pot thee dus, leek me verstandiger.
    Gister heel wat rekenmodelletjes doorgelopen en we zijn eruit qua kimderopvang. Werd nl vrijdag al gebeld dat ze een aanbod hebben, weet nog niet precies wat maar het zal wel precies voldoen aan wat ik had opgegeven: 3 dagen. Ik ga zo maar eens bellen. We gaan voor 2 dagen kinderdagverblijf voor de baby en dan 1 dag opa en oma. We twijfelden of we opa en oma in zouden schakelen, zij wilden weer heel graag. Maar het blijkt 230 euro goedkoper te zijn met opa en oma, jemig! Dan maar iets meer gedoe en plannen, maar dit is dus geen tientjes werk.
    Schoonzus opperde nog om samen iets te doen, maar dat zien we niet zitten. Bovendien is zij op vrijdag vrij en dat is manlief ook. Op mijn vrije woensdag zou het voor mij betekenen dat ik met twee babies ( kun je zowatvals tweeling beschouwen dan) julian naar school moet brengen en halen en boodschappen doen oid kan ik wel vergeten. We moeten er dan een tweelingwagen voor aan gaan schaffen ofzo. Niet dus... En daar komt bij: schoonzus heeft werkelijk geen idee van de inpact van een baby, laat staan twee babies van bijna dezelfde leeftijd.
    En ook een beetje ego: die woensdagaochtend is de ochtend dat ik heerlijk van mijn kleine mannetje kan genieten en hem helemaal voor mezelf heb en hem alle aandacht kan geven. Heb er nu al zo n zin in.,

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Tori, ik wil graag nog even reageren op jouw verhaal dat manlief misschien wel accepteert dat er een ongelukje kan gebeuren. Ik heb dat bij een vriendin gezien. Zij wilde graag een derde hij was bij twee eigenlijk al over zijn grens ( wilde er 1). Voor de tweede is hij bewust overstag gegaan omdat hij een boertje/zusje ook wel voordelen vond hebben. Na no 2 deden ze ook niet aan anti conceptie, zij bewust en zij ging ervan uit dat hij instemde met een eventueel ongelukje, immers hij deed er zelf ook niets aan. Maar volgens mij denken mannen gewoon echt niet zo..
    Zij bleek zwanger en dat heeft echt zoveel stress en ruzie en verwijten gebracht... Echt vreselijk. Uiteindelijk kwam het kind, want eat heb je voor keus.. Nu blijkt no 3 ook nog een of ander syndroom te hebben en is het een zorgenkindje. Je kunt je misschien wel voorstellen wat dat met je relatie doet.
    Niet om je te veroordelen ofzoiets, zeker niet! Misschien denk je wel waar bemoei je je mee. Maar ik heb zo n situatie dus van heel dicht bij gezien en nog....en dat is echt niet leuk. Maar ik zou er wel even echt een goed gesprek over beginnen en hem duidelijk een keus te laten maken, voordat er misschien dingen gebeuren die je niet meer kunt/wil terugdraaien. Iedereen denkt dat ie een sterke relatie heeft...

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh ja nog wen fraai staaltje speelgoedprijsoplichting., waar we het laatst over hadden.
    Op julians digitale lijstje bij bol stond een racebaan van hot wheels. Mijn broertje moets nog wat kopen, dus ik vroeg hem de racebaan te kopen omdat julian het comstant over dat ding heeft. Ipv de oorspronkelijke 26 euro was ie op de site ineens 43 euro! Belachelijk! Even bij andere speelgoedwinkels gespiekt en hem gister besteld bij intertoys voor 22,99. Hoppa!

Zo en nu ben ik wel uitgekletst..hihi

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Betties is schoolziek :p serieu, wel vervelend hoor, ziek en zwanger is gewoon geen leuke combi. En scheelt veel he de opvang. Ik dacht eerst moppie gewoon 3 dagen naar een go te brengen maar dat kost gewoon 300 euro meer.. per maand! Mn ouders willen graag oppassen dus nou doe maar haha. Echt wat een kosten. Ik kan me goed voorstellen dat sommige vrouwen stoppen met werken omdat ze netaan meer verdienen als een kdv kost.

Over ongelukje.. ik bemoei me er ook nog even mee haha, zou het niet anders zijn in onze situatie? Ik bedoel, als je zo hard hebt gevochten voor een kindje, zou dan een tweede als ongelukje niet makkelijker te accepteren zijn en juist heel welkom omdat het zo mooi is dat het spontaan komt?

Lekker naar acupunctuur geweest vanmorgen en nu zen :) moppie slaapt heerlijk tegen me aan :)

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Oja dat speelgoed.. ik jeb bij bol wel meer dingen gezien voor 2x zoveel als in andere winkels.. blijkbaar niet de juiste toko voor speelgoed...

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja het zou wel anders zijn denk ik inderdaad.... Maar, misschien ook juist 'heftiger' omdat de man in kwestie in de veronderstelling is dat het spontaan toch niet kan lukken, dus 'waarom zou je anti conceptie gebruiken', zo n houding... Dat zou ik dus echt wel ff checken bij manlief. Want mannen zijn over het algemeen nogal dommig in dat soort zaken. Haha. En tjsa, de verassing is 1 ding, je leven lang een tweede kind is een ander ding.
    Theoretische discussie he, want ik ken de relatie/man van tori helemaal niet, hihi. Dus niets lelijks mee bedoeld.;)

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Betties, bedankt voor je reactie! En je hebt ook helemaal gelijk... Ik moet het tzt gewoon weer ff ter sprake brengen.
    Hij heeft trouwens wel es gezegd dat hij zich niet wil laten 'helpen' want dat was dan ook zo definitief.
    Heftig hoor, dat die vriendin van je dan ook nog es een zorgenkindje is... Tja en als je er dan eigenlijk niet meer wilde dan komt dat helemaal rauw op je dak.

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Tori zullen we woe in de stad afspreken?

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden,

Net een groeiecho gehad en alles goed. De meiden zijn super gegroeid! Ze wegen nu allebei ruim 1900 gram.
    Verder mag ik ook weer terug naar mijn eigen ziekenhuis (dus niet bij 34 w zoals eerder werd gezegd) omdat alles nu niet gevaarlijk genoeg meer is voor een academisch ziekenhuis.
    Helemaal blij nu :D

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Wat goed McKenzie! En wat hebben ze al een goed gewicht, dat is vast een gerustsyelling :) super!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames hier ben ik ook weer es:) was behoorlijk vermoeiend het weekend met zo'n ziek meisje. Was denk ik ook niet van de tandjes, maar echt grieperig. Bijna 40ºc koorts wat met een zetpilletje net onder de 39ºc kwam dus het bleef koorts en snotverkouden, met van die rode waterige oogjes, snot wat uit de neus loopt wn echt verstopt je hoorde het gewoon rochelen. Ze was zo zielig! We hebben weinig geslapen 's nachts en als ze al sliep dan was het op een van ons en als je haar dan in haar slaap naast je neer wou leggen dan klampte ze zich echt vast en was het krijsen!
    Gistermiddag was de koorts opeens weg en meteen een ander kindje:D vandaag ook echt super vrolijk, al begint ze zich nu wel weer naar haar oortjes te grijpen.
    Het slapen gaat nog niet helemaal super, ze wil nog niet altijd zelf in slaap vallen en als ze op de arm in slaap valt dan is het toch huilen als je haar in bedje legt. Overdag gaat het redelijk, vanmorgen is ze wel zelf in slaap gevallen. Vannacht was ze toch 2x wakker, maar vanmorgen wel tot half 10 doorgeslapen. Hopelijk slaapt ze vannacht weer door.
    Het niet zelf inslaap vallen en 's nachts wakker worden kan ook door het sprongetje komen, want dat is ook nog es begonnen dit weekend en slaapproblemen, wakker worden en nachtmerries horen bij de 8 mnd sprong.
    Hopelijk krijgt ze er niet te veel last van. Duurt een maand deze sprong!!

@bol.com een vriendin van me zei dat vanmiddag ook al de toet toet auto's zijn op bol.com gewoon 2x zo duur dan hier in de speelgoedwinkels, dat is toch absurd eigelijk!
    Ik ga deze week sint shoppen voor Tess.

Betties beterschap meid hopelijk voel je je snel wat beter, echt shit he ziek zijn tijdens de zwangerschap.

Mckenzie hopelijk heb je ff wat afleiding met de tijdschriften :) wat fijn dat je weer bij je eigen zkh op controle mag en wat doen je meisjes het goed! Hou je maar lekker rustig, hoe moeilijk dat ook is.

Tori ik hoop dat je vriend de optie voor een spontane zwangerschap in ieder geval open wil houden. Had je nog gewonnen met tennissen trouwens? Hoe is het met Yvi?

Sophy hoe gaaf heg met jouw meisje? Is de sprong al over of gaag die toch nog komen? Merk je veel verschil met wat ze nu kan? Bij Tess was het echt een verschil ze kon zoveel meer na de sprong toen, echt niet normaal.

Tess begint nu echt al klanken na te doen denk dat het niet meer lang duurt voordat ze mama of papa zegt (ben bang dat het papa gaat worden wat ze als eerste gaat zeggen want die klanken maakt ze al geregeld...dada bubu boh boh)
    Ze zwaait ook al volop en ook echt terug als je naar haar zwaait haaaaa zegt ze dan en maar wapperen met haar handje. Klappen doet ze ook als je het vraagt of als je klappen in de handjes zingt. Ze vind het ook leuk om met onze handen te klappen, dan pakt ze je duimen vast en klapt zo je handen.
    Ze eet nu zelf haar boterham, maar ik leg het wel stukje voor stukje voor haar neer anders vliegt het bordje met de stukjes overal naartoe haha.
    Een dezer dagen als ik weer es op de laptop ben zal ik wat foto's plaatsen.

Sophy het word echt tijd dat jij wat foto's gaat plaatsen dat is echt super super lang geleden ;)

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ach wat zielig van Tess zo ziek! en mama maar met har rondsjouwen. gaat het ook al beter met haar oortjes? En de 8mnd sprpng is onderweg, die schijnt heel heftig te zijn.

j de 12w sprong is klaar. Ik zie vooral dat ze fysiek nu meer gaat doen.. Slaan trappelen rollen.. Veel beweeglijker :)
    Foto"s lukt opeens niet meer met mn tel. Alsof t formaat niet goed is. Moet ff op de pc proberen nog..

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie wat heerlijk dat de meisjes zo goed gaan! En je zit alweer bijna op de 32 weken. Hou vol! Heb je verder alles op orde?
    Wat zielig dat tesse cht flink ziek was.... Gek he dat het ook ineens weer beter kan gaan. Hopenlijk slaapt ze snel weer volgens het normale ritme.

Ik voel me ook wel beter. Ben dus wel lekker wat aan het scharrelen thuis. Maar net met even snel boodschappen doen dan staat het zweet wel meteen op mijn rug. Morgen ben ik vrij en dan kan ik donderdag wel weer naar het werk. Net nog even bij de hema geweest. Leuke aanbieding gescoord voor 2 longsleeve shirtjes en een wiegedeken. Oh, dat babyspul werkt echt als een magneet nu...
    Nu weer lekker op de bank, pot thee en een enorme bak kibbeling, hihi. Heerlijk!
    Werd net gebeld of een van ons mee wil vanavond naar queens of the stone age. Oeh, gaaf! Maar gezien gammel/verkouden en gegarandeerd bekkenpijn de volgende dag na zo n avond staan en springen ga ik niet. Kijken of manlief ervoor in is...

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    De eerste keer in 5 jaar dat ik weer zin heb in december!

Net kerstkaarten geschreven :D

Deel Deze Pagina