Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    #721 Sophy, 28 nov 2013
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
    Ze slaapt wel maar 1 cyclus.. dus net voor de derde keer op bed gelegd. Ze heeft het weer iets moeilijker maar het komt vast goed. Blijft zielig maar ja.
    Edit.. na 10min slaapt ze :) hoe vreselijk ik het ook vind, ik beginte geloven dat dit de oplossing is. En dat ze het dus makkelijker gaat begrijpen. Zucht. Niet de manier die ik i gedachten had.
    Zo ff genoeg ego haha.

Tori wat isYvi toch al groot! en heerlijk zeg die twee tandjes! Zei jenou dat ze schraapt langs je tepel met de voeding? Begrijpt ze dat dat niet de bedoeling is? Lekker meisje :)

Ja Hip hoegaat het bij jou? Slaapt Tess al een beetje?
    Het boek is inderdaad van stephanie lampe, staan veel goede tips in!

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Dit is zooooo waar Hip!
    Die eerste weken warenjuist makkelijk. Blij, ontspannen,je slaapt overdag nog wat :) pas daarna wordt het moeilijk haha..

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heej dames!

Allereerst sophy respect hoor!! Knap dat je het doorgezet hebt 22 min is echt lang voor je eigen gevoel, wat heb je in die tijd gedaan? Misschien heeft ze dit inderdaad nodig gehad, maar dat wil niet zeggen dat je het voorheen nirt goed deed hoor.
    Ze leert wel snel zeg! Fijn hoor. Tess sliep met die leeftijd ook nog 3 x overdag denk dat dat vrij normaal is.
    Hopelijk gaat het nu elke dag beter!

Tori fijn dat Yvi nu weer beter slaapt, hopelijk van het weekend ook bij je ouders. Doen jullie daar sinterklaas?

Sophy had je nu dat boek gehaald van stephanie lampe of kon je dat al?

Tess heeft het eerste deel van de sprong gehad geloof ik. Gistermiddag is ze wel nog bij me in slaap gevallen, maar kon haar meteen in bed leggen en ze heeft toen goed geslapen. Gisteravond heeft heb ik haar wakker in bed gelegd, maar ik was er wel bij blijvem zitten tot ze sliep en binnen 10 min, na de fles sliep ze ook gewoon door :) om 1uur was ze ff wakker, maar ff troosten en binnen een kwartier sliep ze tot vanmorgen 8.15 :)
    Vanmorgen weer wakker in bed kunnen leggen. Vanmiddag heeft ze ff in de auto geslapen omdat we ff wilde rondrijden met de nieuwe auto. Thuis wou ze niet meer naar bed ze was super fit.
    Benieuwd hoe het dadelijk gaat als ze naar bed moet, denk wel goed. Ze is ook super vrolijk.

Wat zullen we straks uitgerust zijn dames als alle kindjes zo goed gaan slapen hihi.

Wij doen volgende week sinterklaas met de opa en oma's, omi, en tante van Tess.Jammer dat ze geen neefjes en nichtjes heeft, dat maakt het extra leuk met sinterklaas zo'n huis vol kids.

Wij halen een slee voor Tess, heb er eentje gevonden met een zitje en riempjes. Hebben nog 3 boekjes van sesamstraat gehaald mss als we nog wat kleins leuks zien dat we dat ervij halen, maar denk het niet.
    Mam heeft een tol gehaald en een lanceer en leer ballenbaan. S.mam heeft houten blokken in zo'n trekkarretje weet niet of ze nog iets heeft gehaald.
    Omi en tante moeten nog irts halen, ik had nog clemmy's gezien dat zijn grote zachte lego achtige blokken, en een stoffen nijntje speelhuisje en leesboekjes vind ik altijd wel leuk.
    Ik heb er wel zin in!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Dat is toch nog snel gegaan met de sprong! Of in ieder geval een goede dag tussendoor :) wat wordt ze verwend met sinterklaas! Leuk zoveel cadeautjes. Gaat ze ze zelf uitpakken, lukt dat al?

Het boek had ik al.

En in die 22min.. heb zitten appen met manlief en een goede vriend. Over hoe het ging. Naast haar kamerdeur met de klok en een doos tissues :) 1 cyclus is dus maar een klein uurtje ipv een goed slaapje van 2a3 uur, maar dat komt nog wel.
    Vond het echt zo erg. Maar ja. Als ik nu bedenk, ze is 14w overmorgen, ze sliep nooit alleen, het lukte alleen in mn armen of in de doek, en dan was ik dus van 07 tot 20u (ook nog clusteren van 17 tot 20) met haar in touw zonder een minuutje voor mezelf. Sommige dagen was het al huilen als ik naar de wc moest. Dat hou je gewoon niet vol. Ik heb jaren terug een burnout gehad (daar komt de ME vandaan) en gister ook weer 5 huilbuien.. ik denk dat je eerst zelf tot het gaatje moet gaan voordat je je kindje kunt laten huilen, dat is gewoon pure wanhoop.
    Net nog ff clusteren en knuffelen en nu slaapt ze :) en mama gaat ook zo ;)

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heftig hoor soof, ik dacht voorheen dat ze niet alleen in slaap kon vallen en als ze vast sliep je haar in bed kon leggen, maar de hele dag alleen maar bij jouw slapen is niet te doen zeg. Dat heeft Tess soms een dag of een paar dagen tijdens een spring, maar ik vind dat dan al heel vermoeiend.
    Kan me wel voorstellen dat je die doos tissues nodig hebt gehad ja, maar echt fijn dat ze het zo snel leert en steeds minder lang huilt.

De sprong is nog niet voorbij, Tess heeft bij elke sprong dat ze als het begint een beetje last ervan heeft (alleen was het nu bijna een week en niet een beetje) en tussendoor soms nog en op het einde 1 of 2 dagen...ben dus benieuwd wat ons nog te wachten staat aangezien het begin erg heftig was, maar komt goed :) ben vooral ook erg benieuwd wat ze allemaal gaat leren. Ze heeft nu weer allemaal nieuwe klanken erbij geleerd, benieuwd wat verder nog komt.
    Ben nu veel met haar bezig met dierenboekjes lezen...dit is een koe en die doet boe..de muis zegt piep piep get eendje kwak kwak, benieuwd of ze daar straks zelf al iets van gaat zeggen.

Zelf uitpakken gaat Tess zeker doen ja, met hulp van papa en mama natuurlijk. Met vaderdag had ze papa al geholpen met uitpakken dus dat gaat zeker goed komen.

Ik ga nog ff een lijstje maken op lijstje.nl zodat mijn schoonzus en omi iets uit kunnen zoeken voor Tess.
    En dan naar bed....moooeeeeee

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Oh oh, Yvi heeft last van dromen... Als dat maar goed gaat vannacht.

Hip, leuk is dat he.. Boekje kezen. Yvi is er ook helemaal verzot op! Ben al een aantal keer babyboeken gaan lenen bij de bieb.

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Nog nachtmama"s hier? :D
    My boobs are loaded haha ik lig te hopen dat moppie zo wakker wordt ;)

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hier geen nachtmama :D Tess heeft weer heerlijk geslapen van 19.15 tot 8.15 met een droomflesje om 21.00 heerlijk!

Tori is het goed gegaan met Yvi? Veel plezier bij je ouders!

Mckenzie en betties alles goed?

Tess gaat dadelijk naar het kdv

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Oeh lekker Hip! Gewoon een nachtje goed doorslapen!

Hier ook maar 1x voeding hoor (dat was om 04 uur en we hadden een heel lekfestijn hahaha) en daarna heeft ze tot 08.15 uur geslapen :) Nu effies op haar kleed en dan straks maar weer proberen in het bedje.

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,

Sophy, wat goed dat je doorzet en dat het resultaat lijkt te hebben. Hopenlijk nu wat meer rust en houden jullie dit beiden goed vol.
    Tori, lekker op weg naar een sinterklaasweekend, superleuk! Wij hebben zondag het grote familiefeest met sint en piet op bezoek. In totaal 6 ukkies tussen de 3 mnd en 6,5 jaar, dus dat wordt hysterisch! Kado's zijn allemaal binnen, alleen nog inpakken. Zondag krijgt hij een transformer, een politieauto met boot van paymobil en een drakenkasteel van lego. Donderdagavond doen we met mijn ouders nog een zak kadootjes. Dan heb ik zelf maar 2 kleine dingetjes: DVD verschrikkelijke ikke 2 (die vind ie leuk! ik kan deel 1 inmiddels dromen) en een vriendenboekje. Dan kunnen opa en oma en oom nog wat groots doen en dan is het alweer meer dan genoeg...

Gister nog even wezen shoppen bij de hema (koopavond 15% en ik krijg altijd al 15% korting, dus 30%!). Wiegendekentje, hydrofieldoeken, rompers, 2 truitjes, boxpakje met slofjes. Voor julian voor onder de kerstboom pantoffels en boxershortjes en nog een hele berg rommeltjes voor de leuk, haha. Van die dingen die manlief helemaal niet hoeft te weten, haha.
    Ik werk vandaag op een flexplek in de binnenstad van utrecht, dus ik vrees dat ik niet helemaal ongeschonden door de winkelstraten straks terug ga naar de trein, hihi.

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Meiden wat leuk al die sintcadeautjes. Weten jullie dat ik niet eens doorhad dat het volgende donderdag al de grote dag is :D En dat ik zelf nog helemaal niks heb gekocht hahaha.

Leuk om te lezen Hip en Betties zo met familie en al die ukkies :) En Tori ook naar naar fam, ook gezellig :) McKenzie wat doe jij? Lekker thuis op de bank met een reusachtige bak pepernoten? Wij hebben eigenlijk geen plannen...

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    voilà.. 2 minuutjes jammeren (lees vooral: niet krijsen :D) en ze slaapt :)

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy wow wat goed van je meisje! Wie had dat gedacht dat het zo snel zo goed zou gaan. Wat een super mama ben je dat je toch door hebt kunnen zetten tijdens die 22min durende huilbui.
    Je had laatst toch sintcadeautjes gekocht of niet? Jullie gaan het wel vieren toch?

Betties jij shopt helemaal lekker door haha ik denk dat wij wel aan elkaar gewaagd zijn ;)
    Leuk zo'n groot sint feest met allemaal kindjes.
    Tess heeft maar 1 nichtje, maar dat is het dochtertje van mijn zus en daar hebben we geen contact mee. Ze is ook al 11 dus ze gelooft niet meer.

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ja hartstikke trots op mn moppie! Poging 2 vanmiddag minder succesvol helaas, nu ligt ze weer te huilen en mama dus ook weer even verdrietig. We moeten nog leren :)
    De cadeautjes waren van opa en oma ;) ik heb zelf nog niks. Weet ook niet.. We zouden normaal gesproken naar mn ouders gaan, maar ik heb geen zin om iets met mn zusje te doen, dus weet niet goed wat en hoe.

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Schoen zetten was weer een groot succes. Snap wel dat het mannetje al om 6.30 naast mijn bed stond, spanning is natuurlijk wel erg groot. Dus we zijn er vroeg bij vandaag, haha.
    Gister mooi bericht van mijn broer, zij hadden de intake bij de vk en alles gaat prima. Nu 10 weken 4 dagen, dus we schelen 10 weken.
    Gister mog goed geslaags voor kerst, alvast haha. Bij DE een bordje en mok van pluk van de petteflat voor julian, het missende knuffelkonijn uit dezelfde serie als het eerste pakje voor de baby en voor mezelf een nachthemd, nu hoor ik ook bij de set van mijn mannen, hihi. En prompt had ik in mijn mail een waardebon van die leuke winkel. Blijkbaar zit ik over het limiet dat je dan een waardebon krijgt.... (Oeps) en die bon moet voor eind december worden gebruikt, dus tsja....ik moet nog een keer terug ;)

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    One matching family :D @ betties home haha leuk hoor! En nog een waardebon van de leuke kledingzaak, wat een straf dat je voor dec. nog es moet gaan shoppen ;)
    Fijn dat bij je broer en s.zus alles goed gaat!

Sophy dat snap ik dat je geen zin in je zusje hebt. Ga je dan toch niet naar je ouders. Je kan ook geqoon als gezinnetje sinterklaas vieren toch of je ouders uitnodigen dat ze naar jullie komen.
    Hopelijk gaat vandaag weer alles goed met slapen.

Tess had best wat moeite gehad op het kdv gisteren. Als ze niet de volle onverdeelde aandacht kreeg was het krijsen. Ze had ook nog flink gespuugd alles onder. Ze hadden haar zelfs in bad moeten doen.
    Ze had gelukkig wel goed geslapen en ze heeft haar eerste knutselwerkje gemaakt :)
    Thuis heeft het 2 uur geduurd voordat ze sliep ze bleef maar brabbelen en soms een beetje jammeren. Ben een paar x bij haar gaan zitten, maar ze viel niet in slaap.
    Vannacht om half 4 werd ze wakker en heeft ze bijna 2,5 uur liggen brabbelen en soms een beetje jammeren. Af en toe was het een tijdje stil en dan begon ze weer.
    Ik ben 2x gaan kijken en heb haar ff geknuffeld, maar ze was niet verdrietig of zo, ze begon dan te lachen en mijn neus te pakken. Denk dat ze veel te vertellen had.
    Om 7uur werd ik zel huilend wakker, ik had gedroomd dan mijn vriend en ik uitelkaar gingen en we Tess dan moesten delen. Ik was echt zo verdrietig de tranen rolden over mijn wangen. Heb mijn vriend wakker gemaakt zodat die ff kon zeggen hoeveel die van me houdt hihihi.

Dadelijk komt mijn s.zus op bezoek ff knuffelen met Tess.

Fijn weekend allemaal!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tess toch weer wat last vd sprong :( de 2 slaapjes overdag gingen wel makkelijk, maar ze heeft alletwee maar een uurtje geslapen.
    Vanavond ging het in slaap vallen al wat lastiger, maar ik ben bij haar blijven zitten en zo is ze toch zelf gaan slapen. Na ren uur weer wakker en toen dus brullen en alleen op de arm willen :( uiteindelijk maar de fles gegeven en na de fles duyrde het lang voor ik haar in bed kon leggen. Op de arm sliep ze, maar steeds huilen als ik haar in bed wou leggen. Hopelijk slaapt ze vannacht gewoon door, want mijn vriend heeft een optreden met z'n bandje dus die is niet voor 4u thuis.

Betties veel plezier morgen met het grote sinterklaas feest!!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Winkelprinsessen.. Jullie zijn aan elkaar gewaagd Hip en Betties ;)

Leuk Betties met zn allen dezelfde pyjama :) voor ontspannen zondagen op de bank, schattig. Zei je man niets van de waardebon haha je wordt vaste klant bij die leuke winkel.

Hip heeft Tess goed geslapen vannacht? Blijft moeilijk die sprongetjes, vooral als het huilen geblazen is.

Wij hebben gister een mini fotoshoot met moppie en opa en oma gedaan. Leuk :) nog even wachten op t resultaat. Daarna uit lunchen en me tegoed gedaan aan een reusachtig broodje makreelsalade en een nog reusachtiger stuk worteltaart :D ammie. Moppie heeft heerlijk in,de doek geslapen.. Had geen zin in gedoe met de kinderwagen.. Zij blij wij blij :)

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    pfff ik heb echt een rotdag door slaapgebrek.. maar moppie ligt maar oooeehh ahhh poe koeeee.. en ze pakt Sophie zelf!! :D:D:D en stopt haar in haar mond hahaha. Trotse mama maar weer :D

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hier ook een pittige nacht, veel wakker gelegen door verkoudheid, manlief ook en julian is verandert in snotpiet voor vandaag. Kortom, we gaan zo bepakt met neusspray en zakdoeken naar het sintfeest. Pfffff.

Jemig, het is vandaag alweer december. How bizar! Voelt half maart verlof ineens ook weere en stuk dichtbij!

Deel Deze Pagina