Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Mckenzie, weer een weekje te pakken! Wat is dat van je bmh ( neem aan baarmoederhals?) is dat een teken dat je lichaam zich voorbereid op de bevalling?

Hier een rotnacht weer... Manlief zwaar verkouden en daardoor werd ik wakker en viel ik nauwelijks meer in slaap. 3.33 uur gezien, 4.44, 5,55... Zo naar de fysio en lekker tot half 4 voor mezelf, julian gaat uit school bij een vriendje spelen.

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hi,

Ja, dat is inderdaad de baarmoederhals. Dat betekent dat er dus nog maar 1.6 cm zit tussen de baby en de 'uitgang' en dat er dus niet veel meer nodig is om de bevalling in gang te zetten. Maar de dienstdoende arts (dit was een co) die ze om raad vroeg, vond het nog niet schokkend genoeg om me weer op te nemen.

Wat vervelend van je rotnacht zeg. Erg he, als je dan steeds ergens wakker van wordt en dan niet meer kunt slapen. Zeker als het niet eens door je eigen toedoen is.
    Hoef je niet te werken vandaag? Heerlijk hoor, lekker tot half vier voor jezelf. Hoe schiet het op met het kamertje?

Sophy, och meis, je bent echt een goede moeder, niet aan twijfelen. Je meisje heeft het gewoon zo gezellig met jullie dat ze alleen maar bij je wil zijn. Dat verandert vanzelf als ze straks 16 is :p (ok sorry, flauw grapje). Maar ik kan me voorstellen dat je er echt op van bent, je bent heel de dag alleen maar met je meisje in de weer. Fijn dat je man vrij neemt om samen te gaan trainen, dan hoef je het niet allemaal alleen te doen en kun je je verdriet tenminste delen. Hoop echt dat ze snel het ritme te pakken heeft!

Hip, het zijn inderdaad allemaal van die goedbedoelde adviezen. Het enige fijne aan niet werken is dat je niet hoeft te haasten in de ochtend en dan op je werk ook nog allerlei gezeur te krijgen als je er niet helemaal bij bent door een gebroken nacht, maar ik kan me voorstellen dat de muren ook een keer op je afkomen hoor, hoe leuk het ook is met Tess. Andere mensen hebben altijd van die adviezen waar je meestal helemaal niet op zit te wachten..

Tori, leuk dat je het gezellig had. Wat is Yvi toch een waterrat. Hoe is het met de plannen voor een tweede kindje? Staat je vriend er al een beetje anders in of is er niet zo veel veranderd?

Nou nog even de co, ze vroeg of we elkaar al eens hadden gezien dus ik vertelde dat dit inderdaad zo was, en ik noemde expres de Utro, maar toen moest ze lachen en zei ze 'oh ja' en daarna ging ze er eigenlijk niet meer op in. Maar, toegegeven, ze was ontzettend aardig en heeft ruim de tijd voor me genomen. Dat waardeer ik dan wel weer, ze heeft ook alvast het een en ander verteld over het bevallen.

Ze gaan in principe niet inleiden voor de 40 weken tenzij ik het zelf echt niet meer trek. Verder kan ik zoals het er nu uitziet natuurlijk bevallen, alleen zitten daar wel risico's aan. Baby 1 is netjes ingedaald en is er helemaal klaar voor, maar het kan zijn dat als baby 1 is geboren baby 2 weer in een stuit draait omdat ze dan ineens zoveel ruimte heeft. Ik mag dan proberen te bevallen met de baby in stuit, maar als het niet gaat dan moet ik meteen onder narcose en gaan ze de baby halen in de OK (of met keizersnede of door hup, de baarmoeder in te gaan en de baby eruit te trekken).

Hier mag mijn man in beide gevallen niet bij zijn en moet ik volledig onder. Dat vind ik niet leuk, dan wordt mijn baby helemaal alleen geboren en wat dan? Wat doen ze er dan mee, wordt ze naar een baby afdeling gebracht en hoe weet ik dan wat mijn baby is :( Als ik haar niet eens geboren zie worden.. En als mijn man dan wordt gehaald, wat doen ze dan met baby 1? En dan moet ik ook nog een uur op de uitslaapkamer voor ik ze mag zien, arghhhh.... BOEH ik moest het even van me afschrijven hoor!!!

Hopen dus maar dat dame 2 zich niet snel draait en gewoon snel achter haar zusje aan komt :)

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hoe is het met alle nachtmamas?
    Opeens allemaal slapeloze nachten door zwangerschap en babietjes met sprongen.

Hip slaaot Tess al wat makkelijker? Het is ook zo schattig gezellig snachts bij papa en mama in bed spelen en knuffelen. Hier draait de nachtvoeding ook meestal uit op een knuffelsessie hihi. Die 8mnd sprong is gewoon heftig en lang. Met af en toe een goede nacht hopelijk vol te houden! Heb je nog soooicitaties uitstaan? En nog iets gehoord van dat tuincentrum?

McKenzie wat is je bmh al kort zeg. En toch, al bijna 33w, dat heb je toch maar mooi voor elkaar en je meisjes groeien nog zo goed! Wel een engig verhaal over de bevalling. Hup baby eruit is dat ze met hun handen in je... hoe moet dat nou passen.. en hoe wenselijk is dat brrr. Anyway.. is het dan een overweging om een ks te kiezen zodat je met ruggenprik en je man erbij de beebs geboren ziet worden? Of wil je toch erg graag natuurlijk bevallen? Wat een verhaal.. knuffel meid :)

Betties wauww geen wonder dat Julian overenthousiast wordt van zoveel sinterklaasfeestjes. En natuurlijk ook in de winkels pepernoten en pieten enzo. En wat wordt hij verwend, wst leuk :)
    Lekker die chocoladeletter hahaha.. zwanger zeker ;)

Tori gaat t goed met Yvi tijdens de sprong?

Hier best ok :) gister en vandaag moppielief weer lekker in de draagdoek en ze ziet er zo gelukkig uit :) en als ze wakker is, aan het pakken en meppen en babbelen :)
    Merk wel dat mn lijf nog echt beroerd eraan toe is en blij dat mn man vrijdag vrij is. Hopelijk lukt het dan met leren slapen. En gelukkig, ondanks de vermoeidheid en pijn, loopt mn bv nog prima!

Manlief heeft gister de kerstboom opgezet en versierd :):) moppie is helemaal enthousiast over de lichtjes en glimmende ballen hihi.

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sow mckenzie wat een verhaal! Hoe groot is de kans dat baby 2 in stuit draait en je dan zo niet kan bevallen? Kunnen ze ook nog een versie proberen zodat ze toch nog goed komt te liggen?
    Ze moeten je natuurlijk op de risico's wijzen en uitleggen wat er dan gebeurt, maar als je het relativeerd kun je dan beter voor een geplande keizersnede kiezen met ruggeprik of heb je ook best wel een grote kans op het normale bevalling?
    Met elke bevalling kan het natuurlijk mis gaan waardoor je uiteindelijk op de ok terecht komt, maar alleen als de kans vantevoren al erg groot lijkt kies je voor een keizersnede ipv een natuurlijke bevalling. Dit moet je voor jezelf afwegen. Misschien hier op het forum ofzo eens de ervaringen van andere tweelingmoeders vragen. Succes met het afwegen!
    Het lijkt met toch dat baby 2 gewoon naar papa en baby 1 word gebracht Ls ze geboren en nagekeken is toch?
    En jeetje wat is je bmh al kort! Doe maar echt rustigaan zeg!

Betties de bmh gaat verweken als de bevalling begint en word dan steeds korter (hij is eerst een 4/5 cm) als die helemaal verweekt is begint de ontsluiting.

Sophy helaas past dat ja de arm van de gyn naar binnen tot in de bm. Op die manier heeft die bij mij de placenta verwijderd. Omdat ik zo'n heftige bloeding kreeg moest die er snel uit, normaal ga je dan naar de ok, maar dan verlies je dus nog meer bloed en mijn ruggeprik werkte nog dus deed die dat op de verloskamer zo kon Tess bij me blijven en was die er sneller uit. Erg heftig voor mijn vriend. Maar ja het kan dus......

Fijn dat je meisje en jij nu ff wat rust hebben nu ze gewoon bij je in de doek ligt. Wel nog ff afzien voor je lichaam, hopelijk komt daar snel verandering in.
    Fijn zeg dat de bv ondanks alles super blijft gaan.

Betties wat shit weer zo'n rotte nacht...wel grappig dat je steeds de gelijke cijfers ziet hihi, vroeger deed ik altijd een wens als ik net naar de klok keek en op dat moment de zelfde cijfers erop stonden....had je dat nu van te voren geweten dat dat kan dat had je je 3 goede nachten kunnen wensen ;)

Tori heeft Yvi al last van de sprong? Op de app van oei ik groei las ik dat veel moeder tijdens deze sprong stoppen met de bv, omdat hun kindje zo lastig en drammerig is.

Tess heeft tot 6u vanmorgen doorgeslapen dus opzich best goed beter dan midden in de nacht een tijd opzitten. Ze werd ook wakker van het hoesten. Ze heeft opeens zo'n vastzittende hoest echt zielig. Vind het wel echt zielig nu is ze al voor de 2de x ziek tijdens de sprong. Heeft ze een goede nacht vd sprong, word ze wakker van het hoesten.
    Mijn vriend was met haar opgestaan, want mijn wekker ging om 7.15 ik moest naar het uwv vandaag omdat mijn ww nu in is gegaan.
    Na een beker thee en ff rechtop gezeten te hebben en tekenffilms kijken was ze weer moe en heeft mijn vriend haar weer in bed helegd. Heeft ze nog tot half 9 geslapen. Ochtendslaapje heeft ze maar 20 min geslapen en nu ligt ze er bijna een uur in hopelijk slaapt ze 2,5/3 uurtjes dan is ze weer wat bij.
    Tess slaapt 's nachts altijd beter als ze overdag ook goed heeft geslapen en andersom ook. Als ze te moe is slaapt ze juist slechter.

Vandaag is ons meisje alweer 8mnd!! Pffff het gaat echt snel, maar ik geniet elk moment en vind het heerlijk om haar te zien opgroeien :D

Tuincentrum heb ik niks meer van gehoord verder alleen open solli's lopen of poetsbaantjes.

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
  6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hip.. Ik weet nog dat ze bij jou de placenta er zo uit hebben gehaald (brrrrr :() maar ik dacht vooral aan hoe dat dan zou moeten als die arm er Met Baby weer uit moet.. Als,ik denk hoe hard ik moest persen, hoe nauw de uitgang.. Dat lijkt me enorm heftig :( dat een ks van de tweede baby dan een nettere methode is.
    Ahum
    Zonder McKenzie bang te willen maken, sorry!! je weet dat dat niet de bedoeling is he!

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Oehh doe mij nog een vaccinatie hahaha half 8 tot 6 :)

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Getverdemme zeg, hoe verzin je het?! Doe mij maar een houten lijstje hoor...pff en ik had net al ineens een misselijkheidsaanval, wordt er niet beter op, haha.
    En dan die bevallingsverhalen van jullie, brrrrrr.

Hehe, de grote dag is daar: pakjesavond. Julian was niet eens vroeg wakker, valt me mee. Nu wel lekker aan het stuiteren in zijn pietenpak. Van de zenuwen krijgt ie zijn boterham niet eens weg, hihi.
    Ik mag vandaag lekker om 15.30 naar huis. Julian moet voor 16.30 uit de bso worden gehaald en rodn 6 uur komen dan mijn ouders en broer en s.zus.
    Leuke dag dus! Hopenlijk valt de storm mee.... Wel altijd leuk om uit het raam te spieken en sinterklazen te spotten (zeeeer kinderrijke buurt hier)

Fijne dag!
    Oh en sophy hopenlijk heb jij dan ook een nachtje lekker bij kunnen tanken!

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ohh leuk Betties! Wat heerlijk hoe zenuwachtig Jukian is en hoe hij er vanavond van zal genjeten. Veel plezier :)

Ik ben echt tussendoor wel 5x wakker geweest haha. Wil ze nou Nog niet eten? Waterballet in mnbedje :D maar toch heerlijk geslapen! Wat scheelt dat toch een hoop. En nu slaapt ze nog steeds :)
    ik ben trouwens nog niet ongesteld geworden wahoeee.. dat mis ik ook echt niet ;)

En de placenta., ik heb hem wel uitgebreid bekeken, vond het wel een mooi ding :) ook dat moppielief daar 9mnd van heeft geleefd, dat is toch fantastisch! Maar daarna mocht ie weg haha.

Pakjesavond... sinterklaas waait vanhet dak.. veel plezier dames!

10. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0

Haha, dat is precies de reden waarom het onder narcose moet en ml er niet bij mag zijn.
    Maar goed, het risico is klein maar ze moeten het vertellen. Ze kiezen daar dan voor in plaats van een ks omdat er vaak niet genoeg tijd is voor een nette ks, en dit is heel snel gebeurd en daarom beter voor de baby. Er mag maar een bepaalde tijd tussen de geboorte van beide baby's zitten, vandaar dat ze in geval van nood kiezen voor de meest snelle oplossing.

11. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    En ja, natuurlijk bevallen heeft wel mijn voorkeur, omdat je dan direct contact hebt met de baby's en omdat de herstelperiode korter is.

Ze gaan inderdaad eerst een versie proberen als de baby terugdraait maar omdat de tijd beperkt is zijn de opties dat ook. Maar goed, ik hoop op het beste en dat baby 2 gewoon snel haar zusje achterna komt.

Vandaag niet zo'n goede dag trouwens, veel last van mijn buik :( Extra rustig aan dus vandaag!

Sophy, wat heerlijk dat je meisje zo lang heeft geslapen, wauw!! Ja, je zou er bijna nog een prik voor gaan halen he hihih. En die fotolijstjes, getsie!! Niet mijn ding hoor!

Betties, wat is Sinterklaas toch altijd spannend he voor die kleintjes. Balen van de storm, er zullen flink wat Sinterklazen in de file staan vanmiddag! En dan vieren jullie vanavond ook nog pakjesavond met zijn allen?

Hip, 8 maanden alweer! Wauw... Ik dacht er ook ineens aan dat het vorige maand alweer een jaar terug was van onze high tea. En wat er een hoop is gebeurd is dat jaar. Alle Utro meiden zwanger of mama, wie had dat durven hopen!!

Wat zielig van het hoesten van Tess zeg. Geef je haar er iets voor of is ze daar nog te klein voor?
    Balen ook dat je nog geen leuk baantje hebt kunnen vinden. De tijd is echt heel rot, dus dat heb je ook nog tegen. De ww is wel een uitkomst, alleen je wordt meteen zo'n bezit van het UWV, dat is wel vervelend. Dat je moet bewijzen dat je aan het solliciteren bent enzo (tenminste, de man van een vriendin moet dat steeds), ik hoop dat het jou een beetje bespaard blijft.

Allemaal een gezellige dag!!

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mckenzie wil je dan toch natuurlijk proberen te bevallen? Of ben je er nog niet uit? Jammer dat je niet voor een natuurlijke keizersnede kunt kiezen, al zou ik persoonlijk denk ik voor een normale bevalling kiezen, maar dat komt denk ik omdat ik al weet hoe mooi ebn wonderlijk een bevalling is.
    Kun je eigelijk wel kiezen trouwens?

Sophy wat heeft je moppie goed geslapen! Had ze gister haar spuitjes gehad of wat stuurde je?
    Wat zijn jullie vroeg met de kerstboom :) dan loopt sinterklaas je huisje voorbij als je de boom al hebt staan ;)
    Ik ga em volgende week opzetten...zin in!!

Jullie krijgen weer storn vandaag he...brrr...wel gezellig als je binnen zit.

Tess heeft een goeie nacht gehad van half 8 tot half 8 :D
    We zijn hard aan het oefenen met kruipen echt leuk dat gezucht en gekreun om haar knietjes eronder te krijgen, het gaat nog of de knietjes eronder of opgedrukt op de armpjes tegelijk lukt niet haha en ze schuift nog wat achteruit of rond.
    Maar papa en mama doen heel goed helpen en we kruipen zelf ook rond haha dus wie weet kruipt ze met kerst wel het huis door :) :) lijkt me echt leuk!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww mckenzie je had nog meer getypt maar dat berichtje had ik niet gezien...natuurlijk bevallen dus en dan hopen dat meisje 2 gewoon de goede kant op draait en naar buiten "zwemt" (ahum) achter haar zusje aan. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar je meisjes en de namen. Ga je een newborn shoot doen? Er zijn altijd zo'n verschrikkelijk schattige foto's van tweelingen. Ik zwijmel al bij het idee hihi!

Wat shit een slechte dag vandaag, heb je eigelijk geen volledige bedrust? Dat je zegt extra rustigaan vandaag. Hopen dat je buikje snel weer rustig word! En dan snel op naar de 34 weken dat is toch weer een kleine mijlpaal of niet? Al is elke dag er eigelijk weer 1tje.
    Wie weet worden het wel kerstkindjes :)

De veranntwoording naaf het uwv toe valt wel mee trouwens, je houd online een werkmap bij, daarin zet je de sollicitaties wat je gedaan hebt, je hoeft er maar 4 per maand en inschrijven bij een uitzendbureau of een vacaturesite telt ook al of bellen naar een bedrijf dus dat stelt niks voor vind ik..nu sollisiteer ik omdat ik graag werk wil vinden dus afgelopen maand gad ik al zo'n 15 sollicitaties gedaan wel veel open solli's.
    Gisteren was de intake bij het uwv met uitleg van de werkmap, ziek melden, vakantiedagen en rechten en plichten. Na 2 maanden is er een persoonijk gesprek en verder gaat alles online en is er geen persoonlijk of telefonisch contact nogelijk.

Betties spannend spannend spannend! Vandaag is de dag :) veel plezier met je stuiterende mannetje en de gezelligheid vanavond.

14. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hoor de wind waait door de bomen....
    Gaat al lekker tekeer hier in Utrecht! NOg een uurtje en dan hebben we dienstsluiting en mag ik al lekker naar huis! Ik heb er zo'n zin in! Niet vergeten de zak kadootjes in de auto te leggen zodat manlief die vanavond voor de deur kan zetten als ik met 'zwarte piet aan de telefoon zit', als afleidingsmanouvre. Werkte vorig jaar ook prima. Mijn moeder heeft 4 liter erwtensoep gemaakt voor 6 personen, dus het wordt een avondje gezelligheid en (vr)eten, haha.

Ik zat echt hetzelfde te mijmeren... hoe bijzonder dat van ons groepje iedereen zo'n heftig maar vooral ook zo bijzonder jaar hebben! Eindelijk zwanger of zelf eindelijk een kleine die alweer een paar maanden oud zijn! Ben zo blij voor ons allemaal, dat er niemand ook is 'blijven zitten'... Good times!!
    Daar drink ik (warme chocolademelk) op!
    cheers mommies!

Oh ja mckenzie, ik ken alleen maar goede verhalen van natuurlijke tweelingbevallingen uit mijn omgeving. Ik neem aan dat baby 2 wel heel vaak nog helemaal niet goed ligt en nog moet draaien op het moment dat ie eruit moet, toch? Vind het zo prachtig dat je gewoon al op 33 weken zit! Rustig aan jij! Ik kan natuurlijk niet gaan klagen over mijn buik, maar poeh rond mijn navel is het best pijnlijk nu, begint echt te rekken... Ik heb geen plopnavel, maar wordt helemaal plat, had ik bij julian ook..

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ooohhhhh erwtensoep!!! Hhhhhhmmmmmmmm dat past echt bij dit weer!

Echt bijzonder he dat het ondanks alle shit (ik vind tegenslagen te zacht uitgedrukt) toch bij iedereen gelukt is. Lekker genieten met z'n allen! En gezellig hier nog jaren doorkletsen hihi

Heel veel plezier vanavond betties! Geweldig he die spanning van die kids....

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Zo Sint is uitgezwaaid, pffff. Arme kind was gister wel een beetje aan het eind van zijn latijn hoor. Eerst sinterklaas op school en in de klas, toen feest op de bso en savonds huis vol visite en een zak kado's. Ik ben stiekem wel blij dat ie weer het land uit is, tot volgend jaar!
    Julian was wel blij met alles. Als je hem vraagt wat ie het mooiste kado vond dan zegt ie: alles! Nou dan hebben we het goed gedaan volgend mij. Vandaag is hij lekker vrij en kan ie de hele dag met papa lego in elkaar zetten, haha. Die vermaken zich wel. Moest wellachen gister. We hadden voor iedereen chocoladeletters ingepakt en julian mocht proberen de namen op de kado's te lezen. Hij kan de letters op zich al wel lezen, maar legt nog geen verband dat o-p-a bijvoorbeeld opa spelt. Dus dan las hij weer: o-m-a en als ik dan vroeg wat staat er dan was het steeds: mama! Ach ik weet wel raad met al die chocoladeletters, haha.

Verder weer een rottige nacht. Manleif ging er tegenhalf 4 uit, werd ik wakker van. Uurtje later werd ik weer wakker en bleek hij nog steeds weg. Zat ie beneden achter de computer, die is gek! Maar daardoor was ikook wel echt wakker en heb ik alleen maar wat liggen soezen tot de wekker, bah, lekker brak! En die rottige verkoudheid slijt ook voor geen meter, ben het nu wel zat. Van het weekend hebben we geloof ik nog geen plannen, dus hopenlijk hebben we zin om de muur van de babykamer te behangen. Dan is dat ook maar klaar.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    De rust weer weder gekeerd in huize betties, nu de nachtrust nog ;) hopelijk zijn je man en jij snel beter.

Mckenzie hoe is het met je buik? Weer wat rustiger vandaag?

Hier ook weer een rotnacht, om kwart over 3 moest Tess een paar x niezen en werd daar wakker van, het lukte niet om zelf in slaap te vallen dus in slaap gewiegd, dat ging gelukkig snel, maar ik kreeg haar niet weg gelegd hoelang ik ook wachtte. Een paar x gewisseld met mijn vriend, maar ze wou niet in bed. Uiteindelijk om 5u maar mee bij ons, heeft ze op mijn vriend geslapen en tussen ons in, maar 7u weer wakker. Zelf maar wat gedoezeld van 5 tot 7 :(
    Toch best fit vandaag en we lagen er pas om half 1 in ofzo.
    Heb al het hele huis gepoetst echt alles. Mijn vriend heeft gestreken en getofzuigd eb gedweild dus alles schoon :D
    Ga zo gehaktballetjes in tomatensaus maken voor morgenmiddag tijdens de cadeautjes en dan kan ik Tess alweer halen.

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    jeetje hip ook een brakke nacht dus. Gelukkig wel heel fit vandaag, wonderlijk. Zoveel doe ik niet eens in huis als ik me wel goed voel, haha.

Sophy hoe ging je 'trainingsdagje' met manlief samen? Ging het een beetje ok vandaag?

Ik ben lekker om 13.30 naar huis gegaan vandaag, had echt geen puf meer. Even een rondje voorgeshopt voor morgen, haha. Er zit hier een grote woonwinkel waar ze van die muurstickers hebben en ik wil er graag een op de babykamer. Morgen met manlief een keuze maken.

Allemaal vroeg naar bed vanavond? In huize betties in elk geval wel. Julian is ook alleen maar snot en hoest en heeft inmiddels kleine oogjes en best een warm voorhoofd. Zo na het eten gezellig samen in bad en dan is ie zo onder zeil. (en ik vast ook..)
    Fijn weekend!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Stond ik net Tess in slaap te wiegen en toen dacht ik.....sophy!! Helemaal vergeten meid om je sterkte en succes te wensen vandaag. Hopelijk pikt je meisje het snel op en zie je stapje voor stapje dat het beter gaat. In ieder geval nog heel veel succes en sterkte voor de komende dagen.

Ik ga ook optijd naar bed denk ik, wil morgenvroeg nog gaan sporten en om 11.30 komt het bezoek.

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hallo schatten :) Allemaal een leuke sinterklaas gehad en flink verwend (zelf of kindekens)?

McKenzie hoe is het in je buik? Nog goed rustig? Ik vind het echt bijzonder dat je toch gaat voor een natuurlijke bevalling :) En hoop dat baby 2 gewoon netjes met haar hoofdje naar beneden draait en dat je het helemaal zelf kunt doen. Het is ook mooi, een natuurlijke bevalling.. ik vond het zo prachtig, zo onwerkelijk dat je dan opeens je babytje hebt.. floep :)

Betties hoe is het met jouw buik? Je hebt al best veel last lijkt het? Jij ook rustig aan doen hoor! Heb je een muursticker gekozen? Benieuwd hoe je kamertje wordt!

Hip wauw haha schoonmaken, kindje wiegen, uwv.. je hebt het maar druk! Gaat het nog een beetje met wiegen? Ofwel, slaapt Tess alweer wat makkelijker?

Tori hoe is het bij jou? :)

En ja, ik ben ook zo blij dat we allemaal als "winnaar" uit de strijd komen dit jaar. Ik zag al helemaal voor me hoe ik weer over zou blijven zonder beeb.. of later, eenmaal zwanger, dat één van jullie maar geen succes zou hebben.. maar we hebben het allemaal gehaald :) Bijzonder en geweldig :) Gewoon heel blij voor ons allemaal :)

Slaaptraining.. ik heb vnl manlief aan het werk gezet :) Moppie geniet bij mij te erg van sabbelen aan m'n borst en de gedachte dat ze in de doek mag. Het leek dus verstandiger om manlief het eerste stukje te laten doen, dat geeft mij ook net wat meer rust :) Ze pakt het heel goed op :) Soms valt ze met 5 minuutjes in slaap.. andere keren zijn we nog een uur met haar bezig haha. Echt cruciaal om goed op de slaapsignalen te letten. Wel nog een punt is dat ze niet goed doorslaapt, dus na 30-40min (1 cyclus) wordt ze weer wakker.. dat maakt het ook nog lastig. Ennnn zonder mama wil ze opeens toch een speen :$;) Dus we zijn er nog niet.. maar ze ligt nu 2-3 uurtjes (in meerdere blokken) in haar bedje, zelf in slaap vallend, en dat is al heel wat!! En ook nog twee keer een flesje gedronken.. mijn superkind :)

Gister ff naar dorp geweest. Was m'n portemonnee vergeten (in de voedingstas :D), weer janken omdat ik weer terug naar huis kon.. bedacht dat ik dus echt wel wat rust nodig heb want dit is niet normaal meer. Anyway.. terug in dorp een hele stapel prinsessenspulletjes voor moppielief gescoord :D Bij de Action.. lekker goedkoop en allemaal roooooze :D
    En vanmorgen met vriendinnetjes een kerststukje gemaakt :) Meteen wat relaxter, gewoon even gezellig weg.. en dan vliegensvlug terug om moppie te knuffelen :):)

Deel Deze Pagina