Hahahaha betties volgensmij hebben we een beetje de zelfde smaak, die sticker dag sterren, dag maan ik moet nu slapen gaan... hebben wij ook op tess haar kamertje en dat behang wat je uitgezocht hebt had ik ook in gedachte voor als tess een jongentje was geweest. 2 banen voor achter het bedje zoals ik dat nu met ander behang heb gedaan bij tess. Leuke foto's, leuk kamertje en toch al een aardig buikje hoor!
W Wat een leuke foto"s Betties! Het behang is erg mooi, helemaal hip ook. Hier moppielief hele dag in de doek gehad. Het ging niet. Op een gegeven moment maar gelaten, ze had blijkbaar haar dag niet. Wel zelf weer enorm lopen huilen, wat voel ik me een mislukkeling dat het me niet lukt om mn kindje te laten slapen, dat mn lijf zo"n vreselijk veel pijn doet van het dragen en dat ik dus niet de vrolijke leuke mama ben die ze verdient. En dan schaam ik me ook nog dood dat mn huis een zootje is maar ik gewoon nergens aan toe kom. En dat ik veel dankbaarder en gelukkiger zou moeten zijn met mn lieve moppie. Zucht. Hopelijk morgen een betere dag. En soms vermoed ik dat er een gruwelijke pnd op de loer ligt Sorry voor mn gezeur.. Blehh ik ben echt een zeikerd.. Morgen weer vrolijk hoop ik Edit Erg eigenlijk ja. Heb ik een mindere dag, komen meteen al die negatieve gevoelens weer boven. Die sluimeren al die tijd al, maar er is nu zo weinig voor nodig om erin weg te zakken. Helpen die gebroken nachten ook niet mee. Ik weet ook niet goed wat eraan te doen. Ja.. Dat ze slaapt en ik nét een uurtje voor mezelf heb elke dag em me dan wat meer "gelukt" voel als moeder. Misschien binnenkort dan maar. Wat wel leuk is, ze heeft de rrrrrrrrrr ontdekt. En dan gaat gepaard met liters spuug en ze zegt steeds "koekje" niet hewust natuurlijk maar wel grappig, wat,betekent het als je eerste woordje niet papa of mama maar koekje is
Sophy je zeurt helemaal niet! Je kan altijd hier van je afschrijven als je je rot voelt, baalt dat het niet lukt en er doorheen zit. Wat betreft je meisje, morgen weer een dag, wie weet wil ze dan wel in bed en anders overmorgen. Verder vraag hulp! Laat je mam/een vriendin/wie dan ook je helpen 1 of 2x in de week ff meehelpen met het huishouden. Af en toe ff een uurtje met je meisje wandelen zodat jij uitgebreid in bad kan of douchen. Of gewoon ff liggen niksen. Je hebt het echt nodig dus regel iets! Mss kan je moppie wel al vanaf nu terecht bij de gastouder, wen halve dag per week ofzo zodat je heel ff rust hebt. Bespreek het slaapprobleem met haar en vraag hoe zij daar mee om zal gaan, zodat je je geen zoren zit te maken de hele tijd als ze daar is en vraag of je tussendoor ook nog ff kan bellen. En dan het belangrijkste zoek professionele hulp voor jezelf!! Je hebt dat echt nodig, niks om je voor te schamen, je faalt niet. Je bent een goeie lieve mama je moppie kan zich geen betere wensen en dat wil ze ook niet, maar om die leuke mama te worden wat je wil zijn heb je hulp nodig. Maak morgen een afspraak bij de HA. Zorg dat je weer gelukkig word en meer kan genieten!
Mckenzie weer thuis! Joepie! En morgen maar mooi 34 onder je onderschrift staan! Rustig aan! Hip, ja dan hebben we zeker dezelfde smaak, haha. Ik doe dan de jongens versie! Heb staan twijfelen over de dikkertje dap muursticker of die met slaap kindje slaap, maar die vond ik uiteindelijk wat te druk. Vanuit mijn kerstbon van het werk vandaag een superleuke kinderlamp gekocht. Is een soort orgimapakket van plastic wat je zelf in een pandabeer vouwt. Allen is die van mij al 7 keer door de kamer gevlogen van frustratie. Ben er al drie uur mee bezig! Wat een ...ding! Is alleen geschikt van kleine japanse vingertjes. En bovendien zit er helemaal geen fitting en lamp bij! Dus voor de zoveelste keer comtact gezocht met de klantenservice... Wordt vervolgd. Nu ga ik weer in bad liggen om even te zennen....anders vallen er hier dooien ben ik bang... Lieve sophy, ik sluit me helemaal aam bij hip. Lieverd schakel hulp in! Ik herken je ups en downs heel erg van mijn slechte periode van het eerste half jaar van dit jaar. Zodra het een beetje goed gaat weer helemaal happy, maar altijd dat sluimerende depressieve gevoel dat keihard toeslaat als het weer tegenzit. Is niet goed hoor meis... Zeker niet voor jou maar werkt ook wel door op je moppie ( als je ook maar een beetje derek ogilvie moet geloven). En lichamelijk kom je ook niet aan herstel toe zo. En dat maakt je zeker geen slechte moeder, maar juist eentje die zich helemaal vastbijt en er alles aan doet! Dikke knuf voor jou! Hopenlijk even een goede nacht straks... Tori hoe is het in de ziekenboeg? Ben je nog thuis of alweer aan de slag?
Bedankt lieve meiden.. Moet eens goed nadenken over hoe ik dingen kan aanpakken. Ik zit ook met die ME.. Mn moeder hier een dag is een ware uitputtingsslag, dan kan ik nog beter alleen zijn stom genoeg. Meiske de hele dag meegeven zit ik ook met slapen, ik wil juist dat ze t op de goede manier leert. Bij de go zijn ze aan t verbouwen dus die kan nog geen echte opvang doen, had ik al geprobeerd en wat ik zei, het is ook schaamte.. Heb ik eindelijk mn wonderbaby.. en dat idee dat iedereen zn kind gewoon op bed legt om te slapen maar dat dsrat hier eigenlijk vanaf t begin niet lukt.. het is ook vaak, het is mijn kindje en ze heeft me nodig, hop schouders eronder en we gaan weer. En de goede momenten zijn ook echt goed ben ook echt heel blij met haar Moet erover nadenken.. Ergens een concessie doen want zo gaat t niet goed met me.
Sophy dan geen oma over de vloer, je meisje niet een hele dag mee geven maar oma of een vriendin ff lekker een uurtje of 2 met haar laten wandelen, want je moet echt aan jezelf denken! Tuurlijk je moppie heeft jouw nodig, maar wat ze nog meer nodig heeft is een stabiele gelukkige mama. Je hoeft je niet te schamen is echt niet nodig dit komt heel veel meer voor dan je denkt. En denken hoe je het aan gaat pakken...meid stap 1 is echt een afspraak maken bij de huisarts, echt waar je hebt hulp nodig. Je hoeft niet eerst compleet ongelukkig te zijn en geen goeie momenten meer te hebben om hulp te zoeken. Doe het nu. Hoe eerder je aan jezelf gaat werken des te eerder gaat het beter met je! Niemand twijfelt eraan of je wel blij bent met je meisje, waardeert dat je na al die strijd een kindje hebt en of je genoeg van haar houd! Want dat die je dubbel en dik. Echt sophy ga naar de ha, waarom wil je je nog langer zo voelen en nog ongelukkiger worden als je gewoon hulp kan krijgen. Het is niks geks hoor er zijn heel veel moeders die wat extra hulp nodig hebben. Doe het toch gewoon.
Mckenzie fijn dat je weer thuis bent! En vandaag 34 weken joehoe!! Doe rustigaan he, gewoon lekker op bed liggen niksen, tv kijken, tijdschriften door bladeren, je man zeggen hoe die de baby was moet doen en tussendoor lekker dutjes doen!
tis meer dat ik het idee heb dat als ze beter in haar bedje slaapt en ik dus gewoon de was en strijk en stofzuig en een tukje en ff boekje lezen kan doen, het probleem al verholpen is. Hangt het dan op dat stomme slapen? Nee het gaat om het reaultaat daarvan, dat ik niet 24/7 alleeeeen maar aan het zorgen ben. En dan ben ik dus ook blijer als ik wél met haar bezig,ben. Dat merk ik nu al op de dagen dat het me wel lukt. Of is dit nou een kopinhetzand redenatie?
Meiden, bedankt voor alle lieve reacties Ik mocht kiezen of ik naar huis wilde of in het ziekenhuis blijven. Maar ik ging zelf liever naar huis. Na de 2 dagen opname met de blijvende harde buiken was er geen verandering. Ik had niet meer ontsluiting dan op de dag van opname, dus de huidige harde buiken zorgen niet voor ontsluiting. Ze zijn lastig en zullen ook blijven, maar op dit moment niet heel zorgwekkend. Gelukkig woon ik niet al te ver van het ziekenhuis dus als er iets is, dan zit ik er zo weer. De verpleging was wel echt ontzettend lief! Ze waren ook met me meegegaan naar de rondleiding op de couveuse afdeling. Het viel gelukkig mee, ik had het enger verwacht, met overal slangen en alarmen (een beetje zoals in kleine baby's, grote zorgen) omdat dit natuurlijk het vooruitzicht was bij 28w. Maar hier moeten baby's tot 35w verplicht aan de monitors, maar dat kan ook gewoon in een warmtebedje als ze zichzelf al goed warm kunnen houden. Toen ik daar was lagen de baby's die daar lagen gewoon een beetje te 'kletsen' en was alles heel rustig, geen enge alarmen enzo. En als ze geen problemen hebben tot die 35w aan de monitor dan mogen ze soms al mee naar huis. En ze proberen tweelingen altijd bij elkaar te houden (dus niet naar verschillende ziekenhuizen). Al met al dus gelukkig niet zo eng en verdrietig als ik in mijn hoofd had. Ik blijf verder wel elke week op controle komen. Ik ga nu voor de 36 weken dus hopelijk houden ze het nog eventjes vol! Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto geplaatst, mijn flinke 34w buik! Iedereen was trouwens verbaasd over het gewicht van de baby's. Voor een eenling zouden ze al voor lopen, dus voor een tweeling is dit echt geweldig. Trots!! En dat terwijl ik toch niet super veel ruimte voor ze heb, maar ze pakken gewoon wat ze nodig hebben haha Verder wordt ml inderdaad ingezet voor alle wasjes. De wasmachine is gelukkig gemaakt, dus dat wordt heel het weekend wassen. Ga alle 50 kleertjes ook maar wassen, als ze zo doorgroeien zijn ze misschien wel te groot voor 44. Ml kan alleen echt geen was ophangen (slaat niets uit dus heel gekreukt en hangt alles scheef op zodat het er super raar uitziet als het van de lijn komt , dus dat doe ik dan zelf vanuit mijn bed, haalt hij het wasrek naar beneden. Babykamer was gelukkig al omgegooid, dus ik kan vanuit mijn nieuwe stoel een lade per dag inruimen haha. Zo, genoeg over mij nu, jullie maken ook een hoop mee! Betties, wat een leuk kamertje al. Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Vind je het ook nog spannend elke keer of eigenlijk niet meer? Die pandalamp klinkt leuk, maar wat raar dat er dan geen fitting bij zit. Ik hoop dat je eruit komt met de klantenservice, maar anders hebben ze bij de Ikea ook wel goedkope losse fittingen. Goed trouwens dat je toch die standaard hebt kunnen scoren haha Sophy, meis, voel je nou niet schuldig. Je hebt al zo'n rotziekte en dan is een baby gewoon echt heel zwaar, zeker als ze veel huilt en niet wil slapen. Ik sluit me aan bij Hip, ga ermee naar je huisarts (mits je het daar goed mee kunt vinden). Het kan zo opluchten om het er met iemand over te hebben en misschien heeft hij/zij nog wel goede tips voor je. En wordt het een pnd, dan is daar ook veel aan te doen. En dat komt je meisje alleen maar ten goede, dus echt meis, voel je niet schuldig en probeer het niet allemaal alleen te willen oplossen. Soms heb je gewoon net even wat extra hulp nodig, daar is niets mis mee. Dikke knuffel!! Hip, wat een verhaal over Tess haar poepdag zeg. Niet leuk, maar stiekem toch wel een beetje vermakelijk. Lijkt wel een filmscene! Is ze alweer wat opgeknapt nu en eet ze beter? Het is binnenkort ook weer eisprong tijd voor je toch, met je korte cyclussen? Ben je echt gericht bezig nu of niet? Tori, lief dat tandje van Yvi. Dat eerste tandje vind ik altijd zo lekker eigenwijs staan. Ben je alleen niet bang dat ze dan gaat bijten tijdens de bv? Of is dat een gekke vraag, ben nog niet zo thuis in de bv Wat vinden jullie kids van de kerstboom (wie er eentje heeft staan). Zeker wel heel interessant met al die lichtjes en kleurtjes? Oh Betties, over de krampen, ik doe de volgende dingen: - Tenen naar je toe buigen op het moment van de kramp zelf en dan je spieren aanspannen. - Magnesium tabletten. - 's Avonds benen afdouchen met koud water zodat de vaten krimpen. - Raam open 's nachts. Ik heb veel minder last van mijn benen in een koude kamer dan in een warme. - Benen klein beetje omhoog, ik slaap met een kussen tussen mijn benen zodat er altijd 1 been hoger ligt (en dan regelmatig van kant draaien). Misschien zit er een tip voor je bij! Kan ik ook eindelijk eens een tip geven over iets hihi. Gezellige dag allemaal meiden.
McKenzie wat goed dat je weer thuis bent! En opluchting dat de harde buiken geen ontsluiting veroorzaken. zitten ze nog maar mooi binnen en je zorgt zo goed voor ze ik duim mee voor minstens 36 weken!
Zo voor de derde keer gelukt in,haar bedje vandaag, maar tis wel elke keer huilen.. Ze wil gewoon niet... Maar goed, doorgezet en nu ligt ze dus met hulp. Ihkv actie ga ik zo mn schildklier laten checken, want dat kan ook nog het probleem zijb en ml,gevraagd om morgen weer vrij te nemen Ik blijf een beetje van me af schrijven hier, dat helpt. Lees er gerust over heen als je er geen zin in,hebt ben ik het even kwijt zeg maar
Mckenzie wat doen je meisjes het toch goed! Nog ff en ze zitten al aan het geboortegewicht van Tess. Een tip voor de kleertjes, leg ze op elkaar en vergelijk de maten, want er zit echt zoveel verschil in. Ik had 2 setjes in 50 die eerder te klein waren dan de 44 kleertjes en 1 44 truitje was groter dan de meeste 50 truitjes. Een vestje van noppies maat 50 heeft ze nooit aan gehad veel te klein vanaf het begin. Leuk he die babywas en je kunt je er helemaal niks bij voorstellen dat daar straks jouw meisjes inzitten. Oww mijn ei is allang geweest haha dit weekend verwacht ik weer mijn ongi ongeveer en met Tess in een sprong, verkouden, koorts en heeeel veeel poep worden er weinig babies gemaakt dus geen spanning deze x hihi. Mss maar es een dubbele banner gaan maken Betties had je een tijdje terug mijn pb niet gehad eigelijk over de kerstkaart? Sophy tuurlijk lekker van je af schrijven, gewoon blijven doen hoor. Wat fijn dat je moppie toch is gaan slapen in haar bedje. Ik geloof je ook meteen dat alles dan makkelijker word, maar het slapen gaat nog niet goed, mss over een paar dagen wel, maar mss duurt het nog weken. Over een week of 3/4 moet je weer gaan werken en je meisje naar de go, ga je dat trekken? Je kan voor nu toch hulp zoeken en mocht het idd toch zo zijn dat als het slapen super loopt en het dan met jouw ook goed gaat dan is dat toch gewoon erg mooi en stop je toch bij de maatschappelijk werkster, therapeut of wat dan ook. Je hoeft je nu toch niet rot te blijven voelen en totaal afgebrand te zijn....en wie weet gaat het slapen van je meisje ook wel beter als het met jou ook beter gaat. Kopinhetzand is mss wat overdreven, maar ik zou als ik jouw was op z'n minst ff naar de ha gaan. Kan toch geen kwaad? Waar ben je bang voor? Hier nog steeds overal poep haha, vanmorgen weer alles onder en Tess in bad gedaan, zelfs haar navek zat vol..... vanmiddag nog een x ik weet niet waar ze het vandaan haalt hoor. Verder voelt ze zich wel goed, nog wat verkouden, maar niet super erg meer. Geen koorts en eten gaat redelijk. Vannacht is ze wel lang wakker geweest, meer dan een uur liggen kletsen in haar bed en toen ging ze huilen. Toen is mijn vriend nog 3kwartier bezig geweest met haar in slaap wiegen. Zo ik ga kerstkaarten schrijven morgen een begin maken aan de kerstversiering en zondag de boom opzetten met z'n 3tjes
Hip gelukkig "alleen nog maar" de poep en voelt ze zich verder goed lekker in t weekend je kerstboom optuigen, hier is ie een groot succes! We hebben ook bewegende lichtjes (waar mama een hekel aan heeft haha). Heb je nog een speciale kerstbal voor haar? in het zkh stond een megaboom met lichtjes en grote ballen. Moppie keek haar oogjes uit, zo lief Bang.. Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in dokters. Stom maar als je onze weg kijkt om moppie te mogen krijgen en daarvoor al met de me dan snap je t wrs wel. Ben meer van t zelf uitvinden... Ml is morgen vrij, hoera! Ze heeft vandaag toch 3x45min in bed geslapen. Ook hoera en er is iets met mama en melk en boobs waar ze gewoon graag bij is, dat maakt t voor ml ook makkelijker om haar in bed te krijgen. McKenzie... Heel ongegeneerd vraag ik me af hoeveel je bent aangekomen? Zo met 2 grote beebs en 2 placenta"s is het vast al een stuk meer.. Gewoon nieuwsgierig
McKenzie, wat klink je toch elke keer positief, geen enkele klacht. Ik heb echt respect voor je hoor, want het lijkt me een hele opgave! Je buikfoto doet me denken aan de foto van Kate plus 8, ken je die? Die had alleen een zesling... Wat supergoed dat de babies per stuk al op normale lijn zitten. Geen wonder dus dat je zo'n buik hebt. Lijkt me heel pittig. Maar je vooruitzichten zijn supergoed zeg, wow! Als ze zo groot zijn zullen ze ook wel heel sterk zijn en snel mee naar huis kunnen. En stiekem, zit ik met dezelfde vraag als sophy, hihi. En ben ik wel heel benieuwd hoe je het echt allemaal beleefd. Sophy, hoe ging het vannacht? Beetje rust in de tent? Wanneer heb je een uitslag van je schildklier, dat is altijd snel toch? Goed dat je dat laat checken. En ik vind je helemaal niet klagen, van je afschrijven is juist goed en ik lees alles hoor. En het is echt niet waar dat iedereen alleen maar roze wolk momenten heeft. Het eerste jaar is gewoon zwaar hoor. En iedereen heeft momenten dat het ff allemaal niet lukt en j e nietmeer weet wat je moet. Gelukkig maken de goede periodes dat weer goed. Het is een beetje als een bevalling, je vergeet wel aardig hoe zwaar het was, tot je er weer midden in zit. Alleen bij jou zit het allemaal gewoon niet mee. Maar dat gaat allemaal goed komen, je doet er alles aan! Hier weer een rotnacht. Nu voor 2 uur al wakker en echt rot geslapen daarna en met rugpijn opgestaan, bah. Merk dat de hele dag op mijn kont achter mijn bureau zitten me aan het eind van de week ook wel opbreekt. Dus ik moet wel meer gaan bewegen, loopjes etc.. Gister de standaard voor de hangwieg opgehaald, helemaal blij en hij is minder groot dan ik dacht. Manlief ook blij verrast want die dacht dat ik de ophanghaak voor aan de muur bedoelde, was ie niet zo enthousiast over. Maar hij zij wel dat ie het inmiddels maar geaccepteerd had. Nu ik toch de standaard heb en er dus geen gaten hoeve te worden geboord is ie helemaal blij. Hij kwam zelfs met allerlei ideeen dat de wieg dan ook makkelijk verplaatsbaar was en zelfs in de tuin zou kunnen staan van de zomer. Topidee! En ook mijn zelf bestelde kerstkado voor onder de boom was al binnen. Een superleuke luiertas van lief! Ik weet nog wel dat hier op het forum ooit riep dat het zo'n onzin was om dure luiertassen etc te kopen, ik had een donkergrijze van de hema van 15 euro. Die voldoet ook prima. Maar stiekem is deze natuurlijk veeeee leuker haha. Met Julian moesten we natuurlijk echt alles nog aanschaffen en dat terwijl we net een paar maanden daarvoor een godsvermogen hadden uitgegeven aan onze bruiloft. Dus kocht ik een hematas. Maar nu.... haha, ga ik doen wat ik echt leuk vind! Heb immers opslag gekregen Vandaag van plan om vroeg naar huis te gaan en vanavond eten met mijn vriendinnen waarvan er ook 2 zwanger zijn. Wordt weer een leuke avond dus!
McKenzie ook hier respect je buik is echt huuuuge en ik vind het prachtig maar oei watzal hij zwaar zijn. En dan nog 6 weken te gaan.. ik neem tenminste maar aan dat je niet langer als 40w door gaat lopen. Je doet het hartstikke goed hoor en ik ben zo benieuwd naar je meisjes Betties wat een leuk idee de wieg in de tuin. Dat vindt je jochie vast heerlijk zo in de frisse lucht slapen! En fijn dat het voor je man ook meeviel zonder gaten in de muur of plafond. Ik denk dat wij hier dezeldde discussie zouden hebben over de gaten haha. Ga je eigenlijk nog een pretecho doen over een paar weken? Hier was het weer een korte nacht. Clusteren tussen 18-20, voeding om 21 (zo snel alweer), 0030, 0200, 0445 en 07 was ze alweer wakker. Waar gaat al dat eten heen zou je denken Manlief is ook een beetje moe ondertussen hij helpt me snachts gelukkig altijd. En vandaag is hij dus vrij. Ik net boodschapjes gedaan (zingend ) en straks even verder met koken. Volgende week de doop en dan maken we aziatisch buffet voor 25man, waar ben ik aan begonnen Nu maar even kijken of moppielief slaapt..
Weekend! Hebben jullie nog plannen? Wij gaan straks naar een tuincentrum.. Kerstbomen en lichtjes kijken.. Denk dat moppie dat fantastisch vindt en dan.... Gister weer enorme huilbui dat ik niet de vrolijke blije mama ben die ik graag voor haar wil zijn... En 10min later.. Maar om dat wél te zijn moet ik juist af en toe even weg.. En vertrouwen,dat anderen goed voor haar zorgen.. En dan ff half uurtje voor mezelf en,nieuwe energie.. En dan dus wél vrolijk en blij naar moppie toe dus Zijn jullie niet trots op me maar zonder dollen, ik ga t proberen. Ff kijken of ze van de week een middagje naar mn ouders kan
Sophy ik ben kei trots op je! Ppfff loslaten het begint veel te vroeg he..haha, maar is voor mama en dochter beter. Benieuwd hoe het gaat, ga in die tijd in iedergeval iets leuks doen echt voor jezelf. Leuk he de kerstafdeling van het tuincentrum, i love it! Hihi Gistermorgen toch ff bij de dokter geweest met Tess want ze hoest al bijna 3 weken het was ff minder en nu weer erger en die diarree niet normaal gewoon. Bij elk hoestje spoot het er weer uit. Hoopte dat ze iets van een remmer hadden, maar die hebben ze niet voor zo'n kleintje. Bij de dokter in de wachtkamer 40 min moeten wachten) al een flinke poep luier en bij de dokter zelf nog es en die ging naast en over de luier dus de behandeltafel ook vol. En wat doet de dokter...ze loopt weg!! We komen daar voor de diarree ook dat ze haar eten niet verteerd ze poept letterlijk de stukjes groente wat ze eet weer uit, de zelfde dag nog! En dan kan ze de poep zien wat we bedoelen..nee hoor hups foetsie is ze! (Was een vervangster) ze kwam pas terug toen we alles opgeruimd hadden. Maar ze kon dus niks voor ons doen, als het aan zou houden dan volgende week terug komen en een verwijzing voor de kinderarts. Bij het kdv ging het eerst moeizaam en nog last van haar buikje, wou ook niet eten, maar naar haar slaapje ging alles prima eten van tussen de middag op en de fles leeg! Dat was alweer een week geleden dat ze de flessen leeg dronk en haar eten op at. Thuis ging de boterham erin, die hoefde ze al de hele week helemaal niet. En ze poepte niet meer. En toen met de kwark dacht ik toch echt iets te zien..een puntje..ik voelen en ja hoor! Haar eerste tandje!! Vanmorgen in het daglicht konden we het goed zien en idd 2 puntjes onderin en je voelt het al heel goed. Ook meteen vaste poep en ze eet weer goed helaas is het hoesten niet weg haha. Ze is al de hele dag vrolijk en vanmorgen en net gewoon wakker in bed kunnen leggen en viel ze zelf in slaap Als ze straks wakker is ff naar mam een lijmpistool halen want ben 2kerststukjes aan het maken, maar moet alles vastplakken voor de katten. Fijn weekend allemaal!!
Oww ja en mckenzie jeej wat een buik! Nu zie je echt veel verschil met een 1ling en 2ling zwangerschap he! Heb je nog helemaal geen striae? Lijkt in ieder geval zo op de foto...bijzonder hoor.