Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hip wat goed van het slapen en hopelijk sprongetje voorbij en wat leuk dat haar motoriek al zo ver ontwikkeld is :) Ik weet dat dat gaat over pakken en friemelen, maar wat hoort nog meer bij het fijne? En hoe zit het met haar lengte/gewicht?

Betties sierend dat je ook aan de kant van de werkgever denkt. Dat doen niet veel mensen :) Ik denk wel, als je het echt wilt, en je man staat er ook achter :D dan kan je het toch vragen? Of ene week 3 andere week 4 dagen als tegemoetkoming. Er zijn veel opties!

En ik moet zeggen, 3 dagen werken is lekker! Bij mij is het meer omdat ik fysiek niet meer aankan en ik zou best 4 dagen willen werken en dan manlief ook 4 dagen, maar dat is voor ons dus geen optie. En nu het nu eenmaal zo is.. vind ik 4 dagen vrij per week echt een heerlijke luxe.. rommelen in huis, nu met meiskelief zitten, bijkomen en dan vrolijk en ontspannen met ml het weekend in :)

Nog steeds geen moppie :( Nu mis ik haar toch...
    Maar goed, ik heb twee wasjes gedaan, gestreken, ramen gelapt, woonkamer opgeruimd, gekookt, nog even naar de ah.. oh en ook nog geluncht haha. Zoef zoef vandaag. Ik zat al te denken, misschien doe ik mezelf een dagje vrij per kwartaal cadeau om het huis goed op te ruimen en dat dat niet tussendoor in het weekend moet ofzo.

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy, goed bezig jij! Toch grappig dat 'wij vrouwen' bij een vrije middag als een gek in huis tekeer gaan ipv lekker wat voor jezelf doen. Als ml een vrije ochtend heeft doet ie dus helemaal niets in huis ( en daar erger ik me dan weer dood aan....)

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Pizzas bakken voor het kerstdiner van julian klas! Haha, zo mijin mannetje ophalen bij de bso om hem weer naar school te brengen. Hij was vanmorgen al heel vroeg wakker en keihard... Sinterklaasliedjes aan het zingen.... De sinterklaasstress gaat hier naadloos over in kerststress haha. Om 18.15 worden de ouders nog getrakteerd op een 'ieniemienieconcert' en dan weer naar huis. Morgen een halve dag school en dan is het alweer kerstvakantie. Wat vliegt de tijd!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Mijn man doet uit zichzelf het huishouden whaaaa! Ik ben dan ook zuinig op hem :D

Moppie was hier om half 4! Ze heeft geslapen, flesje gedronken, gespeeld, niet gehuild, mama is trots! Wel ubermoe van alle indrukken haha

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sophy, wat zal je meisje lekker slapen vannacht :). Fijn dat het zo goed is gegaan!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, daar smelt je hart zeker van! En high five vindt ze ook zo leuk, het is ook een echte giebelkont ons meisje! Soms hoef ik maar met m'n vinger te wijzen naar haar buikje en dan ligt ze dubbel van het lachen.
    Ja, dat ik niet meer kolf zal betekenen dat ik minder melk ga aanmaken, maar wil nog wel bv blijven geven zolang Yvi wil, al zal ze al snel niet meer zoveel eruit halen denk ik. Sochtends, savonds en evt soms snachts blijf ik nog geven.
    Vandaag had ik geen zin om te kolven, moest ook nog zoveel doen op m'n werk... Toen voelde ik m'n borsten wel behoorlijk voordat Yvi ging drinken om half 8.
    Maar goed afbouwen moet, anders krijg je misschien theezakjes... Haha, of zou dat een bakerpraatje zijn?

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik was er op tijd en ik was bijna een kwartier later pas aan de beurt... Dus het werd een beetje een kort bezoekje, ze raffelde het voor m'n gevoel een beetje af. Maar goed, Yvi was goed gegroeid en is een snelle in de ontwikkeling zei ze. En nog wat eettips gekregen.
    Yvi is nu 9510 gram en 70,5 cm! Grote meid al he?

Met Tess dus ook alles goed :), fijn. En dat omtollen komt vast vanzelf, elke baby heeft z'n eigen dingen wat ze doen. Ieder kindje is zichzelf, helemaal goed toch? En dat kletsen is toch super!
    Yvi kan er soms ook wat van, dadawawabahbah... Haha

Haha, ik hoop t voor je, rustige (met een zonnetje in huis) feestdagen!
    En dan showen met die tandjes :)
    Yvi haar bovenste rechts is nu goed door, die linker zie ik ook al goed zitten maar is nog net niet aan de oppervlakte, maar zal een dezer dagen wel door zijn.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori dat zal toch wel een bakerpraatje zijn lijkt me? Gewoon doen wat goed voelt voor je.
    Al is mijn persoonlijke mening dat ik bv na een jaar beetje overdreven vind, vooral moeders die echt lang doorvoeden tot 2/3 jaar. Dat die kleine dan aan komt rennen en ff het shirt bij mama omhoog en aankoppelen...bbbrrrr niet mijn dinh en ook nergens voor nodig naar mijn idee. Maargoed ieder z'n eigen ding natuurlijk.

Heerlijk zo'n giebelkont, krijgt ze daar ook vaak de hik van? Tess bijna altijd als ze de slappe lach heeft.
    Leuk high 5 die doen we ook met tess en een kushandje zijn we nu aan het oefenen.

Hier ook een man die uit zichzelf het huishouden doet, hoef em echt nooit te vragen om iets te doen. Sowieso is de was helemaal zijn ding daar bemoei ik me amper mee. Zijn eigen kleren hoef ik nooit te strijken doet die zelf en soms strijkt die ook mijn kleren. Ik moet juist tegen hen zeggen op een vrije dag..ach laat toch je hebt vrij dat komt morgen wel weer....

Ik heb altijd fulltime gewerkt en vaak 50/60 uur inde week zonder moeite met veel plezier, maar nu met Tess moet ik er toch niet aan denken om 4 dagen te werken dan zie ik Tess veel te weinig. Ik zou 2 dagen ook wel prima vinden, maar dan moeten we financieel te veel inleveren.

Sophy wat fijn dat het zo goed is gegaan met je moppie! En jij als een wervelstorm door het huis gegaan haha. Doe ik ook iedere vrijdag als Tess naar het kdv is. Iedere x neem ik me voor om iets voor mezelf te doen een lang bad ofzo, maar iedere x kom ik juist tijd te kort. Morgen ga ik naar de kapper! Is ook echt nodig...verder toch ook weer een hoop huishoudelijke dingen en kerstboodschappen...jeeej!

Had ik niet erbij verteld hoeveel Tess weegt en hoe groot ze is? Vergeten dan...ze is 68,7cm en 8930 gram. Netjes haar eigen lijntje. Fijne motoriek... pakken met de vingers niet met de hele hand en iets kleins oppakken met duim en wijsvinger. De controle met pakken en bijv. naar de mond brengen. Tess eet al een maand zelf haar boterham. Die snij ik dan in stukjes en dan pakt ze zelf een stukje en stopt dat in de mond, zonder fijn te knijpen.
    Bij het cb deed de vpk allemaal "spelletjes" met blokjes en een boekje enzo wat ze moest pakken, overgeven in de andere hand enz.
    Was wel lief kreeg ze een blokje en toen nog eentje gaf ze eerst dan ene blokje netjes terug voordat ze het nieuwe pakte haha.
    Hoop dat ze zo netjes blijft. Thuis doet ze dat ook blij de speelgoedkist, dan pakt ze vanalles eruit wat haar in de weg ligt. Dan pakt ze dat wat ze eigelijk hebben wil en stopt de rest weer terug in de kist. Heb ik haar niet geleerd trouwens doet ze uit zichzelf.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat stom tori bij het cb dat ze het zo afraffelde! Wij waren iets te laat, nog geen 5 min, maargoed toen moest Tess ook nog gewogen en gemeten worden. Dus toen we aan de beurt waren zei ze ja jullie waren te laat, jullie mogen nog wel ff naar binnen, maar ik hou er niet van om uit te lopen dus ik kan niet de tijd voor jullie nemen. Wij zo ja prima, sorry dat we te laat waren, maar dat gebeurt helaas wel es met een kindje.
    Vervolgens begint ze over dwe ogen van mijn vriend, wat heb je rode ogen? Hij ja allergieen, gaat ze helemaal vragen wat dan? En komt dat doordat het weer zo zacht is enz..enz.. ik was al bang dat je emotioneel was door mijn reactie hahaha. En toen daarna ging het pas over Tess. En ze nam ruim haar tijd, echt tig x vragen of Tess altijd zo vrolijk is en zoveel lacht. Die vrouw heeft een bril en dan met zo'n donker montuur en Tess moet altijd erg lachen om mensen met een bril, soms krijgt ze gewoon de slappe lach als ze erna kijkt, vooral in het zwembad bij mensen met een duikbril en ook bij zo'n wat uitgesprokender model dus haha. En maar met haar handjes naar haar toe....ohhh ze vind me echt leuk he....eigelijk wou ze gewoon de bril pakken haha. We zijn er uiteindelijk een halfuur binnen geweest! Zaten al 2 andere te wachten die na ons waren.

Benieuwd zeg wanneer het volgende tandje door is bij Yvi, heeft ze nergens last van nog?
    Ik zie bij Tess iok al het 2de tandje zitten onderin en vandaag drinkt ze haar flessen weer niet op en het warme eten ging ook niet op. Nog geen diarree gelukkig! Dus denkt dat die snel doorkomt.

Wat is yvi al een grote meid zeg! Tess is echt zo'n propje haha. Maar wel mooi in proportie he gewicht en lengte of niet? Merk je nu dat ze zoveel tijgert enzo dat het gewicht ook minder snel gaat?

Yvi gaat idd erg snel he in de ontwikkeling, vooral in de grote dingen, tijgeren deed ze al heel vroeg he? En wat typte je laatst dat ze al staat? Tess soms op de bank tegen de rugleuning, als ik haar neerzet, maar meestal als ik dat probeer dan buigt ze haar beentjes en wil ze niet.

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hip test test test? Stiekem vind ik het reuzespannend :D

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Tori wat is Yvi al groooot! En een heerlijk meisje zeg, schattig dat ze zo giebelt! En echte trotse mama ben je, terecht :)
    Theezakjes door niet goed afbouwen? Nog nooit van gehoord. Merk wel dat door de groei tijdens zwsc en nu vol met melk, dat alles opeens hangt... Tja... Dan kan ik me ook voorstellen theezakjes over te hebben als ze straks helemaal leeg zijn. So ne it. Wel jammer maar ja. Merk jij verschil?

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Hip ohh ik smelt ook van je verhaal over hoe netjes Tess met haar speelgoed os, wat lief! Zou het komen door voordoen? Niet aangeleerd maar dat ze heeft gezien hoe jij t doet? En ook al zo groot :)

Wat gaat t snel meiden :)

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jaa tandje 2 is door! Vannacht wel van half 5 tot half 6 tekenfilms zitten kijken en daarna kon mijn vriend haar weer in slaap wiegen, vanmorgen hoppa tandje 2 haha ze schieten als paddestoelen uit de grond nu.

Nog niet ongi idd...ik vind het zo raar. Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben,dat zou echt een hele kleine kans zijn. Voel me ook niet zwanger, voel geen steekjes of weeig gevoel, ben niet moe (nouja met al die gebroken nachten ook niet fit natuurlijk) niks...je zou toch denken dat als ik zwanger zou zijn ik het wel zou merken? Ik wacht nog ff met testen, ik kan het me echt niet voorstellen echt echt echt niet.

14. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ha meiden,

Hier nog reeds lekker aan het broeden. Nog op controle geweest, alles prima. Wel ligt baby 1 niet helemaal goed, sterrenkijkertje. Hopelijk draait ze dus nog goed. De gyn maakte zich nog geen zorgen erover.
    Over mijn gewicht, ik weet niet hoe veel ik ben aangekomen, ik weeg me niet. Ik heb nogal een obsessie rondom mijn gewicht dus om te voorkomen dat ik me de extra kilo's alleen maar ga aantrekken of het wil beïnvloeden besloten niet te wegen en het gewoon allemaal maar te laten gebeuren.

Ik heb gelukkig niet veel straille, maar het begint wel te komen rond mijn navel. Mijn huid glimt daar ook helemaal, zo strak staat het. Komt door het indalen, nu liggen ze vooraan op een kluitje haha. Gyn kon ze niet eens meer voelen (of tenminste, geen onderscheid maken) omdat het echt één kluwen baby is haha.

Voor mijn gevoel blijven ze nog wel even zitten, sowieso niet met kerst. Mijn kleertjes zijn allemaal gewassen, maar ik vond ze niet zo fris ruiken, eerder nog gewoon nieuw, bleek ml vloeibaar wasmiddel in het spoelbakje te hebben gedaan dus dat spoelt meteen weg, zucht. Nu is het meer gespoeld dan gewassen, maar het was nieuw dus niet supervies. Ik denk dus dat ik het maar zo laat. Wat een bofferds zijn jullie met mannen die uit zichzelf meehelpen. Dat gebeurt hier zelden en als het al gebeurt dan met de Franse slag.

Kwaaltjes: tja zo ongeveer alle!! Soms vervelend en de bedrust is saai, maar als me dat twee baby's geeft na alle ellende dan is het maar een kleine opoffering. Het is wel jammer dat ik niet lekker met mijn buik kan pronken of snel even een winkel kan induiken als ik nog iets wil voor de babykamer, maar online shoppen is gelukkig een goed alternatief!

Soph, wat een goede oplossing zo met je ouders! Kan je meisje beetje wennen en het geeft jou wat rust. Top!!

Betties, vervelend dat je zo ziek was, ben je inmiddels weer opgeknapt?

Hip, ben ook wel benieuwd naar een testje hoor, het zou wat zijn.. Super dat Tess weer is opgeknapt, wat tandjes allemaal teweeg kunnen brengen zeg! Jeetje.

Tori, stom dat alles zo werd afgeraffeld bij CB. Prima als het uitloopt, maar dan moeten ze voor jou ook de tijd nemen vind ik. Wel weer goed nieuws gelukkig, wat doet Yvi het goed!!! Ik heb dat verhaal van de theezakjes ook gehoord, ik ga er ook maar vanuit dat er niets van overblijft na de borstvoeding, hmmm. Maar dan was het in elk geval voor een goed doel.

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nou je hoort toch ook wel eens verhalen van mensen die er juist niet zo mee bezig waren het ineens onverwachts raak was.
    Wie weet!!! Heb je misschien de hormonen en IUI niet eens nodig!

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Haha volgens mij durf je het gewoon niet te hopen :p Doe nou ff een test dan,weten WE het ;) een spontane kerstbeeb voor Hip :) ik zou t je zo gunnen!

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    McKenzie daar ben je! Gelukkig alles nog goed! Herkenbaar hoor, ik wilde ook graag pronken met mn hoogzwangere buik en daar lag ik dan op de bank, maar ja.. Voor ogen houden dat je meisjes het geweldig doen! Nog heel even maar :)
    Jammer dat nr 1 nu een sterrenkijker is. Tot hoe lang kan dat nog veranderen? En ligt,nr 2 dan nog overdwars of was dat al niet meer te bepalen?
    Hou vol meid :) knuffel voor alle kwaaltjes!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
  19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Dat geloof je toch niet!! Ik hen helemaal van mijn padje!! Ik weet niet meer wat voor of achter is...ik ben er helemaal vanaf! Serieus we hebben zelf echt helemaal zelf een baby gemaakt. Ik weet niet wanneer we hebben het maar 2x gedaan ofzo deze maand..tussen de poepluiers, koorts, zetpillen en tekenfilms midden in de nacht door....we kan dat geloven? Wij...9xiui wij..hebben zelf een baby gemaakt!! Whhhhhaaaaaaaaaaaaaaa.

Nu de vraag wel of geen utro? Lijkt me heerlijk een onbezorgde zwangerschap...zonder die prut de heletijd wat eruit loopt, maar vergeef ik mezelf als ik geen utro gebruik en het gaat mis?? Pppffffff...moet ook nog aan utro zien tekomen, aangezien ik niet in behandeling ben in het zkh...what to do??

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Verdori dames waar zijn jullie hahaha

Deel Deze Pagina