Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jakkes Hip! Snel weer beter worden!

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Beterschap Hip! En nu lekker laten vertroetelen! Wat onwijs lief hoe je vriend reageerde gister zeg :)
    Heb,gisteravond echt nog even gestuiterd voor je ;)

Hmmm en we hadden hier qua voeding 18, 0030, 0530, 0900 :D ik heb eens ouderwets uitgeslapen ohh wat lekker :) nu ff moppie voeden, kan ze nog een uurtje bij me liggen en dan de keuken in want ik moet nog een hele berg koken voor morgen!

3. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Beterschap Hip!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh sophy morgen is de grote dag! Spannend hoor, en wat krijgt je meisje aan? De familie doopjurk of toch een nieuwe? Nu dus volop koken...heerlijk!

bah ik voel me belabberd :( vanavond hebben we een feestje, maar ik kan dus niet mee. Tess gaat voor het eerst logeren bij schoonmam, dat laat ik maar doorgaan kan ik tenminste slapen. mijn vriend gaat om 11u werken dus dan moet ik mezelf verzorgen...echt stom dat ik ziek ben :(

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oeh, dat is dan even afzien Hip, hopelijk voel je je over een uurtje iets beter dan... Nog lekker even stomen nu je vriend thuis is?!

Hier een kort nachtje... Ik lag net 20 min te slapen en toen werd Yvi wakker. Eerst ging ze wel weer slapen, maar na kleine 10 minuten was ze om kwart over 12 weer wakker! En pas om 10 over twee vond ze dat het tijd was om weer te gaan slapen. En zo ging het de nacht hiervoor ook al, nouja toen sliep ze pas om kwart voor 3 dus het was nu iets beter.
    Nu hoofdpijn en brak...
    Heb haar net weer in bed gelegd, maar ze ging niet meteen slapen. Nu is het stil en gaat ze eindelijk weer even slapen.
    Ik snap niet dat het snachts nu zo'n drama weer is... Overdag slaapt ze wel goed, als ik zie dat ze moe is leg ik haar weg en gaat ze meteen slapen.

Hip, denk dat je gelijk had... Dat de sprong toch nog niet over is!
    Volgens de app nog twee weken max dusss...

Sophy, jij dus druk aan de kook vandaag. Hopelijk lukt alles goed en heb je ook nog wat tijd om niks te doen vandaag.

Ik ga ff douchen, hopelijk gaat de hoofdpijn dan weg. En anders zo maar een paracetamol. Kan ook zijn dat herkomst omdat er weer een verkoudheid aan komt (Yvi snottert alweer meer vandaag) en dat ik voor t eerst weer ongesteld ga worden...

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Die uren gewoon klaar wakker 's nachts horen volgends mij echt bij deze sprong. Tess is ook echt bijna elke nacht 2 uurtjes gewoon wakker, dan komt ze maar bij ons in bed nick junior kijken, want in slaap proberen te wiegen is geen doen Tess word er niet vrolijk van en voor ons ook zwaar. Als ze na het tekenfilms kijken moe is dan slaapt ze binnen 10 min. Overdag merk ik ook niks van de sprong dus denk ik wel normaal sprong gedrag dit.
    Hier duurt de sprong tot zondag, ben benieuwd of ze dan weer doorslaapt, ben zo bang dat ze er nu aan gewend is om 's nachts ff 2 uurtjes met papa en mama te knuffelen en tv te kijken.
    En dan die stomme verkoudheden idd! Het lijkt wel of ze van het ene in het andere virus vallen he. Snotteren is nu minder bij Tess, maar ze hoest nog steeds behoorlijk.waardoor ze soms ook wakker word. Hoop maar dat ik nu aangestoken ben door Tess, want anders ga ik haar natuurlijk aansteken :(

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Hip een nieuwe banner wat gaaf!
    En bleh je bent echt ziek he, vervelend joh, vooral met ook een ziekige Tess en de gebroken nachten. Zwaar lijkt me dat, elke nacht twee uur wakker en uberhally tekenfilms kijken en dan weer proberen te slapen. Knuffel :) heel veel denken aan je vrolijke prachtige buikbeeb :) em gelukkig ben.je (nog) niet misselijk! toch? :)

Tori oei jij ook al zo lang wakker snachts. Heb je nog kerstvakantie? En met kerst naar je fam? Eerst nog even uitrusten morgen :)

McKenzie denk aan je!

Betties hoe was het kerstfeest op school? en nog plannen voor de,vakantie?

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Nou ik he dus de hele dag gekookt zo leuk :) zal jullie ff lekker maken met wat er klaar staat:
    Groenteschotel met tofu
    Sate naar het recept van manliefs moeder
    Broccolischotel
    Pittige boontjes
    Pittige stoof
    Milde zoete stoof
    Gegrilde kipjes
    En rijst natuurlijk

En voor het toetje mijn heerlijke witte choco+frambozen taart, kruidcake en chocolaatjes (ja die komen uot de winkel ;))

Hoop dat iedereen het lekker vindt en dat het met moppie goed gaat in de kerk en.met al die visite. Heb er wel zin in :)

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tess was vanmiddag na haar slaapje naar mijn schoonmoeder tot kwart voor 7. Ze zou daar eigelijk slapen vannacht omdat wij een feestje hadden, maar ze had het toch liever niet omdat Tess zolang wakker is 's nachts had ze liever wat nachtrust en nu ga ik toch niet naar het feestje dus is Tess weer thuis en ligt ze lekker te slapen. En ik heb vanmiddag lekker in bed gelegen. Nu ff op voor wat bouillonn met een beschuit.
    Ben af en toe een vlaagje misselijk, maar als is iets lichts eet is het over, weet niet of het van de zwangerschap of van het ziek zijn is.
    Heb echt flinke pijn aan mijn kaak en oor doordat het zo verstopt zit.
    Hopelijk snel beter...

Ben ff in mijn zwangerschapsdagboek aan het lezen, en als ik het zo terug lees lijkt het nog maar zo kort geleden, maar die angst en dat verdriet ook weer zo ver weg!
    Wel gerustellend dat ik toen dus pas na dik een week steekjes kreeg in mijn borsten en pas bij 6 weken zwangerschap echt die gespannen borsten kreeg. Einde week 5 begon pas de misselijkheid.
    Ik mijn gedachte was het vanaf het begin al veel meer zwangerig zeg maar, dus maakte me wat zorgen dat ik nu niks merk, ook de teekjes enzo niet echt, wel zo'n soort trekkerig bandenpijn gevoel in mijn lies met niezen en hoesten.
    Mijn onzekerheid nu is niet te vergelijken met toen trouwens, eigelijk niet eens onzekerheid te noemen. Het voelt eigelijk wel goed...benieuwd of de tijd wat opschiet, want die eerste 12 weken blijven belachelijk lang duren vind ik.

Sophy klaar voor morgen? Geniet van de mooie dag! En ren je niet kapot op het feestje he, ook zelf genieten en lekker eten. Veel plezier in ieder geval!

Mckenzie denk aan je! Alweer bijna een dag om, een dag dichterbij het moment dat je je meisjes in de armen hebt.

Tori hopelijk een goeie nacht vannacht!

Betties hoe is het bij jouw?

Zo ik a weer naar bed, ff een uurtje liggen en dan tess de fles en dan lekker slapen hoop ik!

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik zit gewoon midden in de nacht te stomen....mijn linkerkant van mijn gezicht doet echt zoveel pijn zelf paracetamol helpt helemaal niks. Ik heb nog helemaal niks geslapen, ik kan niet liggen dan ontplof ik. Zelf half rechtop zitten helpt niet. Denk dat ikmorgen naar de hap ga, heb denk ik kaakholte ontsteking, want de pijn is niet normaal.
    Tess is ook aan het jammeren, maar mijn vriend zorgt voor haar. Benieuwd of ik nog iets ga slapen vannacht, hoop het want ben moe en misselijk vd slaap.
    Sorry alleen maar gezeur en geklaag!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Dikke knuffel voor jou Hip! Vlug naar de hap straks, zoveel pijn en niet slapen is niet goed.. Beterschap!

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, verschrikkelijk zeg die verkoudheid. Beterschap en hopelijk is het geen ontsteking. Je bent nu ook vatbaarder denk ik, omdat je zwanger bent.

Pf hier ook geen goede nacht, meisje werd om 12 uur wakker en sliep pas weer om kwart voor 4!!!
    Had haar om 12 uur naar beneden gebracht, m'n vriend was nog beneden. Ben ik weer gaan slapen. Om half 3 heeft hij Yvi in bed geëgd en toen was ik wakker en kon nietvmeer slapen omdat ze maar bleef jammeren. Om half 4 was ik er klaar mee en heb ik met haar op de arm gelopen en toen viel ze na een kwartiertje goed n slaap en kon ik haar wegleggen.
    Om 8 uur was ze alweer wakker en ben ik met haar naar beneden gegaan. Ze is nu moe en heb haar om 9 uur n bed gelegd... Maar ze is nog druk met haar speentjes hoor ik. Nouja als ze maar niet huilt valt ze zo misschien wel in slaap.
    Zo erg als nu met slapen is het nog niet geweest zeg... Vermoeiend!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, over kleine drie uur is het al zo ver! Veel plezier en eet smakelijk alvast :). Klinkt goed al dat eten wat je hebt gemaakt!

14. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Sophy veel succes en plezier vandaag!!!

Hip, sterkte bij de hap, hoop dat ze iets voor je kunnen doen, omdat je zwanger bent mag je natuurlijk ook niet alle medicijnen. Balen hoor!!

Tori, arme jij! Wat een nachtbrakertje was Yvi zeg. Gelukkig is het weekend, lijkt me helemaal erg wanneer je dan ook nog een hele dag moet werken.

15. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Oh en hip, als je erg misselijk wordt hebbik nog wat Emasefane liggen hoor. Het wordt ook hheel makkelijk voorgeschreven maar medicijnen gaan altijd van je eigen risico af dus dat scheelt dan toch weer :)

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Kunnen niks voor me doen antibiotica geven ze liever niet en verder moet ik dus stomen, zoutoplossing neusspray, rusten en paracetamol. Ben tegen half 5 denk ik in slaap gevallen tot kwart voor 9 toen werd tess wakker.

Mckenzie wat lief van je, eigen risico van dit jaar heb ik al op..bevalling he en volgend jaar gaat die ook op ;)
    Hoe gaat het met jouw? Wanneer heb je weer controle?

Sophy super veel plezier vandaag!

Tori jeetje zeg wat een nacht! Mss vanmiddag zelf ook ff gaan liggen als Yvi weee naar bed is.

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Yvi is nu aan het bijslapen, slaapt al ruim 2 uur!

18. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Jemig hip, balen zoveel pijn en ziek! Ja, je mag helemaal niets qua medicijnen, lekker dan... Hoop dat het snel wegtrekt en dat je in elk geval weer kan slapen. Stom dat het zo uit het niets kwam.

Gister freubelmiddagje gehad. Ik heb zelf de lamp die op de babykamer van julian hing bekleed met de gordijnstof. Is echt heel goed gelukt! Ben helemaal trots op mezelf.

Verder is het weer helemaal zo slecht nog niet, dus ik denk dat we zo even lekker naar het park gaan, kan julian ook ff rennen en een beetje buitenlucht is goed voor ons allemaal.
    Morgen en dinsdag moet ik werken, pffff zo geen zin in. Er is volgens mij echt helemaal niemand, ach ja, radio aan en vroeg naar huis!

Sophy, fijne dag, geniet ervan! Tori, jij ook een rustige zondag, bah wat een pittig nachtje zeg...

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Hahaha iets met geheime receptjes enzo :D

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    tori wat een zware nacht meid! Heb je vandaag een beetje bij kunnen slapen? Ik hoop het voor je, Yvi was wel heel erg aan t spoken. Vroeg naar bed straks :)

Hip bij jou ook beroerd en blijkbaar ook geen meds. Is er niet iets homeopatisch? Van vsm of vogel? Ik had toen wel een goede neusspray, dat gaf wat verlichting. Beterschap! Ga je morgen de vk bellen?

Betties wat leuk zelf je lamp bekleed :) en wat schiet je al op!

Mckenzie.. Denk dat de dagen voor jou echt voorbij kruuuiipen.. Knuffel!

Deel Deze Pagina