Betties wat fijn zeg dat de meds helpen tegen de misselijkheid. Heb je komende week echo of de week erna? ik weet het niet meer. Dan is er al zo'n verschil heel bijzonder is dat vind ik. Hoe bevalt je nieuwe baan? En de collega's? Wanneer ga je julian vertellen dat diegrote broer word? Het sporten gaat idd erg goed vind het ook heerlijk om weer wat te doen, hopelijk heeft het ook wat resultaat. Maandag weer wegen hoop stiekem toch wel op 1 of 1,5 kilootje minder. Het lijnen gaat me ook goed af gelukkig. Ik ga ervoor om met kerst weer helemaal back in shape te zijn..dan lekker shoppen voor de feestdagen. Om vervolgens langzaamaan een brusje te gaan maken Poeh ik lig ff lekker in bad heb het idee dat ik de afgelopen paar dagen een beetje avhter de feiten aan hobbel en dat geeft me zo'n onrustig gevoel. Dacht vandaag lekker veel te doen mam was een paar uurtjes hier om met Tess te knuffelen dus ik dacht kan ik zonder gestoord te worden vanalles doen. Was ik op de badkamer zie ik water op de vloer liggen dus ik veeg dat op met een hydro die over de verwarming hangt. Hoor ik een soort drup drup dus ik ohhhhh neeeeej we hebben een lek!! Ik opzoek naar dat lek kan ik niks vinden. Zie ik die hydro liggen waar ik dat water mee opgeveegd heb allemaal ontkleurde vlekken alsof er chloor op is gekomen...kijk ik op mijn zwarte sportbroek die ik aanheb en waarmee ik dus op de grond had gelegen om het lek te vinden, jahoor oranje vlekken en niet zo'n beetje. Nou toen had ik het "lek" gevonden gvd!!!@@#$@#$&^... Ik heb op de badkamer onder het wasmeubel een mand staan met poetsmiddelen daarin ook een fles hg schimmel reiniger (niet eens meer nodig was voor de oude badkamer) en die dop was gescheurd (????) En de fles omgevallen. Het had gewoon een gat gebrand in de stof wat in de mand zit! En de mand is ook aangetast. Ik dus dwijlen en schrobben en noem maar op om die zooi van de vloer af te krijgen. Gelukkig niks meer van de zien, wel is mijn broek dus vern**kt en de mand ook. (Al moest die sowieso vervangen worden door iets afsluitbaars) alles wat in die mand zat schoongemaakt en zelf de hele dag zo'n ongelooflijke k*t zin niet normaal. Nog niks gedaan als die zooi op geruimd en de standdaard dingen wasje draaien enzo. Dussss nu ff relaxen in bad! Sophy ik ben erg benieuwd naar je meisje en naar haar naam, maar neem je tijd die kraamweek is in een zucht voorbij dus geniet en rust vooral!
Betties, wat fijn dat de medicijnen helpen! Het is vreselijk om zo beroerd te zijn. Misschien nog een tip mochten ze niet meer helpen, het kan ook zijn dat je misselijkheid komt door maagzuur, zeker als je wat verder bent. Je kunt dan maagzuurremmers slikken, dit mag elke dag en mij hielp het beter dan Emesafene. Je kunt ze bij de apotheek halen, maar daar zijn ze belachelijk duur. Het Kruidvat heeft ze ook, met precies dezelfde werkzame stoffen maar dan een stuk goedkoper. Je krijgt nu bij 8 weken weer een nieuwe echo toch? Hip, wat balen van je badkamer zeg. Maar gelukkig heb je het ontdekt en alles op kunnen ruimen. Als het lang door had kunnen lekken krijg je ook van die vieze stinkdampen en dat zal voor Tess ook niet zo goed zijn. Jammer van je broek zeg, wat kan zo'n klein dingetje je dag verzieken he? Tori, wanneer ga je op vakantie? En hoe gaat het nu met kolven op je werk? Fijn dat dat ouderschapsverlof nu is geregeld, kun je lekker nog wat langer bij je meisje zijn. Oh, ik ben ook zo nieuwsgierig naar de baby van Sophy! Maar dat komt inderdaad wel, ze moet nu eerst gewoon lekker gaan genieten! Hier gaat alles gelukkig goed. Tuurlijk heb ik meteen geshopt na de geslachtsbepaling haha. Maar met grotere aankopen wacht ik toch even tot de bevestiging na de 20w echo. Je zult maar zien dat het toch ineens niet klopt! Over twee weekjes heb ik hem al, dus dat gaat heel snel. Mijn buik wordt echt groot, ik heb weer een nieuwe foto in mijn album gezet. Hij ligt ook flink in de weg 's nachts haha. Ik heb nu zo'n speciaal bodypillow besteld, dat ondersteunt je buik maar zorgt er ook voor dat je 's nachts niet op je rug kan draaien omdat dit niet zo'n goede houding is. Ik hoop dat het helpt! Als ik nu met de Angelsound luister, dan hoor ik de baby's ook echt enorm tekeer gaan. Je hoort allemaal bonkjes en klotsjes haha en dan komt er ineens een hartje langs en dan weer terug naar de bonkjes. Ze zijn in elk geval lekker actief dus! Af en toe voel ik ze nu ook, maar nog niet heel vaak. Blijft raar als je ziet en hoort hoe beweeglijk ze zijn, maar dat komt vast nog wel als ze wat groter en sterker zijn. Wat blijft het toch bijzonder allemaal he!
Hallo lieve meiden, kom heel ff buurten op de foon. Het was zwaar.. Weeën kwamen meteen en duurn 22uur. Gelukkig met ruggenprik. Daarna de volle 2uur persen waardoor teveel druk op mn bekken en nu kan ik nauwelijk liggen zitten staan helaas. Paar hechtingen. Maarrr ze is er! Bv gaat hartstikke goed! Ze drinkt veel en makkelijk. Wel meteen al veel krampjes dus huilen.. Jeetje mn hart breekt als ik zo machteloos mn lieve meisje hoor huilen. Ze is zoooo mooi en zo lief echt onvoorstelbaar hoe mooi toen ze er opeens uitkwam en hoe onwijs gelukkig ik me voel Kaartjes zitten op de post. Willen jullie ivm haar en mijn privacy haar naam hier niet noemen? Nu maar weer bijkomen.. Xxx
Oh sophy wat leuk een echt kaartje! Ben benieuwd! Wat balen dat je het zo zwaar hebt gehad en nu nog flink moet herstellen. Maar verder klinkt het goed. Ondertussen zit ik hier kotsmisselijk in de ikea met een kar vol spullen. Blijkt bij de kassa dat de portemonnee gewoon thuis ligt... manlief scheldend nu heen en weer. Ernstig gevalletje zwangerschapsdementie. .. Maar wel een waanzinnig leuk metalen karretje meegenomen, waar ik straks wel an die piepkleine luiers op zie liggen, smelt...
Sophy wat leuk een echt kaartje! Ben erg benieuwd hoor...22uur weeen heftig he, hopelijk had je optijd de ruggeprik. Wel lang persen zeg 2 uur, kan me voorstellen dat daardoor je bekken erg ontzet is. Doe maar heel goed rustigaan en vooral niet veel lopen, geen trappen en niet te lang staan. Hopelijk knap je snel op. Zielig dat je meisje zoveel last van krampjes heeft. Sap simplex helpt erg goed haalt de lucht uit de darmpjes. Kun je gewoon geven zijn druppels is geen medicijn. Hier kun je het bij de apotheek kopen, maar het is eigelijk duits dus weet niet of jullie apotheek het heeft. Wat fijn dat de borstvoeding zo goed gaat. Erg bijzonder he het moment dat ze eruit "floept" en bij je gelegd word. Geniet maar lekker meid! Oww en hechtingen eruit knippen door de vk natuurlijk (kan na een dag of 6/7 als ze gaan trekken en het echt niet fijn meer voelt) doet helemaal geen pijn en is niet eng, je voelt er niks van en erna is het een heerlijke verlichting! (Ik dacht dat het pijn deed dus heb nog 2 dagen met pijn en spanning rondgelopen omdat ik niet durfde haha)
Sophy, ja een bevalling is zwaar he? Maar je hebt t maar mooi wél gedaan!! 22 uur weeen is echt geen pretje, kan me voorstellen dat je voor n ruggeprik bent gegaan. En dan, net als ik, ook nog eens 2 uur persen. Pff, als ik er weer aan denk 'hoe vaak ik niet gevraagd heb, is ze er al bijna?'. Wat heerlijk dat bv goed gaat meteen! Hopelijk heeft ze niet lang last van de krampjes en kan ze lekker slapen, eten, knuffelen en weer slapen. Ben benieuwd naar het kaartje, vast niets met roze . Betties, jij bent lekker misselijk en vergeetachtig. Op en top zwanger! Leuk is dat he, al wat kleine dingetjes kopen voor jullie beeb. Mckenzie, nog een weekje werken en dan vakantie! Kolven kan ik nog steeds in dat keukentje dus dat gaat goed. Maar de productie blijft n beetje hetzelfde, met 3x kolven op een dag heb ik net een mooi flesje om haar te geven op de dagen dat ik niet bij haar ben. Vind het wel jammer dat het niet meer wordt... Aangezien ze nu meer nodig heeft. Maar goed, t is niet anders. Gelukkig vindt ze KV ook heel lekker! Het blijft zeker bijzonder, zeker bij jou met een tweeling! Ik ga je buik zo ff bekijken. Maar op je buik liggen met een beeb, laat staan twee, is al heel snel niet meer fijn vond ik. Handig dat je daar zo'n kussen voor hebt gekocht. Lekker genieten meid, met de Angelsound . Nu al drukke babies . Hip, wat een gedoe in de badkamer!! En lekker aan het afvallen. Je hebt nog even tot kerst dus da komt dan wel goed. Wij hadden gisteren een lekker dagje, smorgens kwam m'n beste vriendin langs (die waren toevallig in de buurt voor een trouwerij) en smiddags met vrienden de F1 gekeken. Lekker buiten een spelletje gespeeld en Yvi lag al om half 9 in coma! Ze kwam vannacht wel om half 2, en ze wilde niet goed aan de borst drinken dus toen een flesje gegeven en ging ze weer heerlijk slapen tot vanochtend. Ik heb m'n ontbijt op, nog even tanden poetsen en dan op naar m'n werk! De week voor je vakantie is altijd minder erg om te werken, hihi.
Sophy, wat een lief kaartje! En van datvgedichtje krijg ik wel een brok in mijn keel... Ben zo blij voor je! Prachtige naam ook, is het een vernoeming? Stuur je snel een echt kaartje terug. Hier weer een ochtendje werken overleefd. Gelukkig werken de meds vandaag wel mee. Ik had eerst gedacht om allen smorgens een pil te nemen en dus niet 2 keer per dag. Ik dacht : wat heeft die voor de nacht nou voor zin, slik liever zo min mogelijk. Maar gisteravond toch ingenomen en nu voel ik me toch beter. Het is zeker niet weg, maar het echte nare misselijke gevoel en constant kokhalzen is stukken minder. En gewoon echt elk uur wat eten helpt ook wel. Ik maak smorgens echt een soort survivalpakket: broodjes, fruit...om de dag door te komen. Mijn collega zal wel denken: wat een vreetzak, haha.
Haha betties dat geloof ik dat je erg blij word van de banner...mooi he! Fijn dat de meds helpen en je de werkdag doorkomt. Sophy dankje voor het kaartje wat een ontzettend lief kaartje zeg! Mooi gedichtje ook. En een mooie naam zeg! Zijn jullie gelovig? Dat wist ik niet. Geniet maar lekker van je meisje de tijd gaat zo snel! En een kaartje vanuit deze kant komt eraan Tess heeft een baaldag vandaag geloof ik, vanmorgen al vroeg wakker eerst half 6 toen haar weer inslaap gewiegt was ze half 7 wakker heeft mijn vriend haar uiteindelijk weer inslaap gekregen en heeft ze tussen ons in nog tot bijna 8 geslapen. Haar ochtend slaapje maar een half uur ipv 2 uur. En daarna was het Tessje lacht Tessje huilt..erg vermoeiend. Nu slaapt ze een half uurtje en hopelijk haalt ze ff wat slaap in en blijft ze liggen tot half 5 ofzo.
Zomer bedankt voorje berichtje! Hip wat ben je goed bezig met sporten en afvallen gaat snel zeg. Mckenzie wat een mooie bolle buik heb je al echt om trots op te zijn! En al bijna 20w echo, kan je je meisjes weer ff zien! Betties zeker een prachrige banner met jouw naam erop! Onwerkelijk gevoel toch. Lekker eten en je niks aantrekken van wat mensen denken.. Je bent heerlijk zwanger! Tori je,vertrekt vast dit weekend voor vakantie, fijn al zo snel weer ff eruit Ahum.. Ik lek haha en er wil iemand eten..
Meiden wat is het hier stilletjes! Sophy heerlijk aan tutten met de kleine meid natuurlijk. Tori, ben je al op vakantie of ander volop aan het inpakken zeker voor de vakantie. Er moet vast heeeeel veeeeel mee. Hopenlijk gaat het vliegen lekker relax! Mckenzie, jij al bijna op voor de 20 weken echo, wat gaat het hard! Hip, wat ben jij aan het doen? Hier ook niet zoveel te klagen, althans ik wil niet zoveel klagen. De meds lijken beter te helpen als ik het inderdaad 2x per dag inneem. Nog steeds vlagen van flinke misselijkheid maar wel te doen. Verder onderneem ik weinig moet ik zeggen. Kom niet echt tot iets, ach ja, dan maar niet. Mijn nieuwe baan is echt heel erg leuk trouwens! Allemaal nieuwe dingen en heel veel nieuwe mensen leren kennen. Wel lastig met mijn zwangerschapshersens, dus ik ben de hele dag boekjes aan het volschrijven haha. Ik hoop maar dat ik nu laat zien wat ik kan en dat ze straks gewoon gaan voor een contract. Maak me wel een beetje druk over hoe het nieuws zal vallen. Ik probeer de komende weken nog wel mijn mond te houden en te wachten tot die 12 weken.
Heej allemaal sophy wat leuk dat je ff komt kletsen, ben erg benoeuwd naar je meisje. Hoe is je kraamzorg? Betties idd nu goed je best doen (eigelijk gewoon logisch natuurlijk) en dan hopelijk strakd een fijne reactie op je zwangerschap. En je nergens toe kunnen zetten de eerste 12 weken is heel herkenbaar, gewoon aan toegeven. Tori bijna vakantie heerlijk! Benieuwd hoe het vliegen gaat, heb je een beetje fijne vluchttijden zo rond de slaapjes van yvi? Ik moet er errlijk gezegd niet aan denken om nu met tess te gaan vliegen er moet zoveel mee lijkt me veel gedoe en zolang stil zitten is voor tess sowieso niet weg gelegd haha. Ik ben een vriendin aan het helpen met haar nieuwe huid opknappen dus druk met texen schuren verven poetsen dat soort dingen haha. Verder is tess een beetje uit haar doen weet ook niet waarom ze slaapt weinig overdag en s morgens ook vroeg wakker...daar huilt ze al weer...doeiii!
Zo.. Meisjelief is gevoed en wel Kz is prima. We doen een uur of 5 per dag, zodat ik ook kan rusten. Ze leert nu alles aan manlief en ze zorgt voor een schoon huis en eten enzo, heerlijk. Herstel gaat langzaam. Nog extreme moeite met lopen en zitten. Ook nog vrijwel geen bexoek omdat dat ook teveel is. Dus.. Lekker in mn cocon met ons lieve meisje en manlief heerlijk tutten.. Ze ligt zo lekker in mn armen.. Kan niet lang genoeg naar haar kijken.. Oh wat hou ik al veel van haar *huil* Naam.. Ze is niet vernoemd.. We wilden iets klassieks en lieflijks en met mooie betekenis Kaartje.. De cirkel is rond.. Onze trouwkaart is hetzelfde maar matwit ipv roze en met gouden letters.. Het gedichtje aan de binnenkant van dezelfdevfranse schrijver en deze was toevallig ook voor een ivfkindje. Ook iets klassieks .. Past wel bij ons
Sophy, daar ben je weer Gelijk heb je om lekker in je coconnetje te blijven. Meis, wat heb je hier hard voor moeten knokken en nu is het dan eindelijk zo ver. Ik kan me voorstellen dat je geen genoeg van haar kunt krijgen. En super dat het voeden al zo goed gaat. Je bent gewoon een natuurtalent Fijn dat de kz zo goed helpt. Dan kan jij lekker rusten. Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt met lopen en zitten. Hopelijk knap je snel weer wat op. De kaart was prachtig! En een mooie naam ook. Heel iets anders dan ik me had voorgesteld Leuk ook dat de kaart zo aansluit bij jullie trouwkaart, zoals je zelf zegt: de cirkel is rond. Ik ben echt heel blij voor je, lekker genieten van je meisje!!
Tori, heerlijk lekker op vakantie. Spannend wel het vliegen met Yvi. Hopelijk heeft ze niet teveel last van haar oortjes door de druk. Betties, gewoon lekker rustig aan. De eerste weken zijn inderdaad het zwaarst. Fijn dat de pillen nog steeds helpen. Je moet zorgen dat je maag niet leeg raakt, dan wordt de misselijkheid inderdaad vaak wat erger. Dus heel de dag door kleine hapjes grazen. En wat je collega's dan denken, ach. Ik ga inmiddels met een kleine weekendtas vol eten en drinken naar mijn werk voor die paar uur per dag haha. Je moet gewoon goed zorgen voor je kleintje hoor. En lekker je man inzetten voor taakjes waar het kan! En je banner, je hebt hem zo verdiend!! Lekker elke keer naar gluren hoor, doe ik ook nog steeds. Hip, wat jammer dat Tess zo uit haar doen is. Weet je al hoe het komt? Misschien weer een groeispurt of is het daar te tijd nog niet voor? En wat ga je goed met afvallen zeg. Echt knap!!! Zomerr, hoe is het eigenlijk met jou? En met je meisje? Hier niet veel te vertellen eigenlijk. Mijn buik groeit zo hard dat het nu elke avond erg ongemakkelijk is. Mijn huid staat heel straks en dat is best ongemakkelijk. Je vindt dan niet echt een goede houding. Ik smeer goed, maar nog steeds blijft het. Mijn buik is dan ook echt keihard! Mijn nieuwe pregnancy pillow is binnen, wat een ding!!! Ik ben benieuwd of het goed steun geeft tijdens het slapen.
Hehhe Moppie heeft haar hele luier laten overstromen met de nieuwe goudgele bende manlief blij Maar eh.. Wat gaan we goed hier he ik word er echt blij van alle mooie zwanger en baby banners! Zo lang gewacht allemaal en kijk ons nu eens