Hip ik jad bij julian het babyboek van kleine beer en nu die van beatrix potter. Dat vind ik gewoon leuk voor wat feitjes en daarin bewaar ik echofotos. En daarnaast heb ik voor beide een simpel schrift met harde kaft van de hema. De kaft van julian heb ik zelf versiers met een viltenafbeelding. Hierin hou ik de weken bij. Daarover gesproken, dat ga ik maar weer eens bijwerken. De weken schieten voorbij!
Hip wat leuk van je schoonfam en je schoonmoeder zo enthousiast! Heerlijk weet je al wel wat je gaat knutselen voor je moeder? En ehm je vader? Als ik dat zo direct mag vragen Ik had ook het dagboek van pauline oud. Vond die het leukst. Het heeft mss ook wel wat dat ze identiek en dus te vergelijken zijn. Dacht dat,er ook eentje van nijntje is. Het verschrikkkelijke w-woord.. Vlg maandag 6jan is dat. Bleh nog ff kop in t zand ok En ja van slapen komt niet veel. Vannacht 1830, 0100 wakker tot 0330, 0615 en daarna is ml eruit gegaan om voor haar te zorgen, superlief maar moppie bleef schreeuwen en ik hoest en nies en snuf me een ongeluk dus ook niet meer geslapen. Ik hoop maar gewoon dat t snel voorbij is en tis nog vakantie en ze is zooooo leuk helemaal in de ban van monden en ogen en geluiden en maar schateren.. Echt zo liefff
Mckenzie denk aan je! Veel succes alvast, ik gok dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten.. En oh wat duim ik dat ze,allebei goed liggen knuffel
Het stel waar we in juni op de bruiloft zijn geweest, blijkt nu 20w zwanger.. Zelfs met moppie in mn armen denk ik nog hoe kan dat toch? Waarom mocht dit bij ons niet zo zijn? Stom he... Dat blijft een soort zwakte denk ik. Oh en Hip, dat geldt niet jegens jou met je heerlijke wonderbeeb
Ja sophy, blijft toch een beetje steken he? Maar ook superfijn voor hun dat zij onze ellende bespaard is gebleven hoor.. Hier letterlijk op de bank gestort. Vandaag met opa en oma en s.zus en zwager en kids de stad in. Kids en opa en oma naar de film en wij ff shoppen. Daarna naar de macdonalds. Maar man o man wat heb ik een pijn in mijn rug en bekken. Kan wel janken. Zo maar even in een heet bad... Wel nog wat leuke kleertjes gelocht: truitje, tuinbroekje en alvast een winterjumpsuit maat 74. Je kan het maar vast in huis hebben
Joehoe, feestje hier! Yvi heeft voor het eerst weer flink doorgeslapen. Eerst van 19:15 tot 3:45, even aan de borst en 10 min later sliep ze weer verder. En wel tot 8:45!! Vanavond lag ze er om 19:45 in, dus half uurtje later. Ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat. Geef haar nu overdag geen fles meer, alleen smorgens een bord pap met 200cc melk en dan wel 2x even aan de borst overdag. Savonds dan nog een fles, en daar dronk ze zo'n 150cc van op vanavond. Gisteravond 200cc... Dus hopelijk heeft ze ondanks de 50cc minder toch genoeg in haar buikje om lekker te kunnen doorslapen. Wat een lekker dagje vandaag zeg, het zonnetje scheen zo lekker dat we eruit zijn gegaan naar de kinderboerderij. Yvi vond het reuze interessant al die konijnen en geiten. Ook nog even in de schommelstoel en met mij op de wipwap. Betties, hopelijk doet het hete bad je goed en heb je straks minder last van je bekken. Verder maar lekker rusten op de bank bij de tv vanavond. Klinkt leuk een winter jumpsuit . Sophy, jakkes... Laten we dat w-woord maar ff niet meer gebruiken! Die komt al veel te snel. Pff, jij dus weer 2,5 uur wakker vannacht. Echt niet fijn! Vannacht een betere nacht, wens ik voor jou! Wel lekker genieten van je meisje, ze leren ook zoveel het eerste jaar. Dat gevoel blijf je houden denk ik, als je hoort van iemand die zwanger is, ik heb dat ook nog steeds. Al heb ik geen zwangeren nieuws gehad de laatste tijd , heel fijn, haha. Hip, ik hield het bij op een blog... Omdat de vorige 2 zwangerschappen wel met zo'n boekje was had ik daar een slecht gevoel bij. Wel heb ik uiteindelijk het gekregen boekje van kraamzorg de waarden ingevuld. Mckenzie, ik denk aan je en de beebs! Spannende maand, ben ook erg benieuwd of je nog net op de valreep van dit jaar gaat bevallen. Je bent een topper, dat je het zo lang nu al volhoudt met twee baby's in de buik. Je hebt ze zo goed verzorgt, het is nu wel bijna tijd om ze lekker te kunnen knuffelen. Toitoitoi voor als het zo ver is!
Sophy dat blijft idd steken ja, zelfs nu het bij ons zo verschrikkelijk snel en spontaan gelukt is gun ik het sommige anderen evengoed niet gelukkig dat je wel blij voor mij kan zijn Tuurlijk mag je vragen naar m'n pap, die is 2 jaar geleden overleden. Erg verdrietig vooral omdat die Tess nooit heeft mogen kennen en zelfs niet wist dat we bezig waren, maar wel goed zo. Hij was zo ziek en kon echt niks meer dus nu heeft hij rust en mam ook, wanr ze was alleen maar aan het zorgen en leefde continu in angst. Daarom zat ik voor de zwangerschap ook niet goed in m'n vel onze eigen weg in de mmm voor een kindje en de hoop dat pap het nog mee zou maken op z'n minst dat ik zwanger was, 2 jaar lang zkh in en uit met pap en steeds de angst dat we em gingen verliezen. Uiteindelijk heb ik voor de eerste x positief getest op 25 dec 2011 nog geen 2 weken na de dood van mijn vader. Uiteindelijk werd dat een mk en de volgende ook en dan het onbegrip van mijn baas. Dus vandaar dat ik me uiteindelijk ziek heb moeten melden omdat het gewoon echt te veel was. Ik zal me eens gaan kijken welk zwangerschapsdagboek ik ga kopen. Bij tess had ik ook nog de zwangerschapsagenda van why's daarin hield ik de kwaaltjes bij en hoe ik me voelde of als we iets leuks hadden gedaan. In die van pauline oud staan de standaard vragen en de buikfoto's. Echofoto's zijn er zoveel die heb ik op scrappapier geplakt. Van pauline oud vind ik het ook zo leuk dat er andere boekjes van zijn. En opzich ook leuk om te vergelijken als je de zelfde hebt bij ieder kindje, maar het voelt nog als de dag van gisteren dat ik dat zwangerschapsboek heb ingevult dus een andere lijkt me ook wel leuk. Mckenzie ik wens je ook alvast veel succes met de bevalling, hopelijk liggen je meisjes goed en kun je natuurlijk bevallen. Aarzel niet om pijnstilling te vragen, gewoon doen! Ik denk aan je! Je kunt het!........oehhh ik ben zo benieuwd naar de meisjes en de namen Tori hoe gaat het bij jullie? Wij zijn maar weer begonnen met Tess alleen in slaap laten vallen tot nu toe zonder succes. en overdag niet langer dan 2x 1,5 uur slapen. Hopelijk gaat het dan de goede kant op want vannacht was ze weer dik een uur wakker. Echt shit want de nacht ervoor had ze de hele nacht doorgeslapen. Betties lekker geshopt, alleen wat te enthousiast, dat is kut. Nu maar ff een paar daagjes extra rustigaan. Leuk een tuinbroekje! En bleeeeh mcdonalds haha die ga ik zolang mogelijk uitstellen.
Tori jeeeej voor de goede nacht die heb je toch mooi meegenomen en gefeliciteerd met Yvi 8 mnd alweer. Niks baby meer aan he. Leuk naar de kinderboerderij, lekker genieten
Nog geen baby's hoor! Nu het mag blijven ze lekker zitten Allemaal een gezellige kerst gehad zo te lezen, gelukkig maar Soph, ik begrijp dat gevoel hoor. Hier met kerst te horen gekregen dat szus zwanger is. Ze staan er zo zorgeloos in, dat steekt wel klein beetje, zelfs met twee prachtige baby's in mijn buik. Voor ons miskraam mama's zal dat denk ik altijd wel blijven. Oh meiden, nog bedankt voor de lieve kerstkaarten! Ik heb dit jaar overgeslagen met kaarten, maar ik hoop snel leukere kaarten te kunnen versturen
Jaaaaa! Weer een lekker nachtje door kunnen slapen Tess heeft van 19.30 tot 8.15 geslapen....jeej! Mckenzie doe je nu ook minder rustigaan zodat het mss begint?
Hip, Lucky you! Hier helaas niet... We konden de film net niet appf kijken want ze werd om 23:45 wakker, sliepen pas weer na 1 uur. En om 5 uur was ze weer wakker... Toen even wiegen en sliep ze wel weer na zo'n 15 min, maar toch weer wakker. Mckenzie, nog ffies
Hip wat een verdrietig verhaal over je vader. Ik begrijp nu wel beter - voor zover mogelijk - dat het op je werk allemaal teveel werd na de mks, dat was echt de laatste druppel. Heel jammer dat je vader je niet als moeder kan zien en Tess en dit brusje leert kennen. Knuffel! Tess moet het gewoon weer even leren toch. Logisch met een sprong die bijna een maand duurt dat ze even van slag is. Maar ook al lukt het zelf nog niet, dan is een nachtje doorslapen ook heerlijk zeg, wahoe! Dat doet ze goed! Oh.. ik vind het trouwens heel mooi dat je relaxter klinkt over deze zwangerschap Dat de engheid er wat vanaf is nu je Tess hebt Mss dat je nu weet dat het ook goed kan gaan Betties hoe is het met je bekken? Even goed bijgekomen van het gewinkel gister? Had je die spulletjes weer bij die leuke scandinavische winkel gekocht? Je schiet al echt op nu Hebben jullie eigenlijk al een naam gekozen? McKenzie en ze zitten er nog Stoere meid, zonder klagen toch maar mooi op weg naar week 37 Tori ook nog een beetje aan het rommelen met de nachten? Hopelijk gaat Yvi snel weer goed slapen! Leuk zeg de kinderboerderij.. was dat de eerste keer dat jullie er met haar naartoe gingen? Toch ook wat dat we allemaal gevoelig blijven voor zwangerschappen van anderen Hier best een goede nacht. 's Avonds even moeilijk tussen 18-21u met steeds wakker worden huilen en weer aan de borst willen. Daarna geslapen tot 02, voeding, terug in bed en na 15min weer huilen, nog even gezeten en toen sliep ze rond 03 weer tot 07.30u. Klinkt nog niet fantastisch maar het is voor ons al een enorm succes haha vergeleken met de afgelopen 4 weken 5 keer per nacht spoken. Overdag heeft moppie het ook moeilijk, wil niet slapen, steeds wakker en huilen.. ik merk echt dat ze in die 4mnd perikelen zit en het moeilijk heeft. Ach ja.. gaat ook wel weer voorbij Zo, zal ik nog ff een verhaaltje vertellen over onze nieuwe auto.. wij zoeken een nieuwe auto. Vrijdag proefrit gemaakt (met mn zieke koppie), onderhandeld, nog even nagedacht en zaterdag gebeld dat we hem wilden kopen. Ja er waren nu andere mensen een proefrit aan het maken. Prima kan gebeuren maar ik neem hem wel. Een uur later bellen ze, ja we hebben hem aan die andere mensen verkocht :x Ik zeg man dat kan niet, want ik heb al akkoord gegeven. Ja toen waren ze aan het proefrijden. Ja dus, proefrijden is geen ok, ze kunnen nooit eerst getekend hebben en daarna pas gereden.. en ehm, mijn mondelinge akkoord is gewoon het begin van de overeenkomst in de zin van het burgerlijk wetboek.. zegt zij fijntjes (soof heeft ook rechten gedaan) Tja.. die andere mensen hebben ook getekend en twee keer leveren kunnen ze natuurlijk niet dus ik heb ze gezegd dat ik echt reeeeuzebenieuwd ben hoe ze dit op gaan lossen Ik geloof overigens niet dat wij hem nemen maar goed. Dat geloof je toch niet :x
He soof, ook een juristje? Ja, je hebt een overeenkomst en eerder dan die anderen... Maar ja gelijk hebben en gelijk krijgen... Mogen ze je een nieuwe topdeal aanbieden hopenlijk? Hier is het hopeloss vandaag, echt veel pijn ineens... Gatverdamme. Beetje scharrelen en schelden dus hier. Nee, de aankopen waren deze keer van de Zara. Op zich niet eens veel gelopem gister, was maar anderhalf uur ofzo. Maar het is toch slenteren en de nacht ervoor heel erg slecht geslapen en daardoor al last van mijn rug. Zie nu al op tegen morgen weer een hele dag op mijn bureaustoel zitten, de stoelendans is niets geworden laatst. Ik denk dat ik even bij personeelszaken binnenloop en vraag naar de mogelijkheden voor aangepast meubulair ofzo. Ja, de voornaam (eerste naam) hebben we allang, in week 1 al ofzo, haha. Maar we willen graag een tweede naam. Julian is al vernoemd naar beide opas die die optie is al weg. Vandaag heb ik mijn voorkeur aan ml verteld en hem gezegd niet meteen te oordelen maar hem even te laten bezinken. Het is nl mijn tweede favoriete naam en ik vind de combi mooi. Dus hij mag er over een tijdje op terugkomen.
Dan heb je vandaag rustig op de,bank gelegen hopelijk! Om de boel te ontzien. Mss kan,je op je werkplek zo"n ergonomisch consult vragen. Dat ze meteen,even kijken naar de hoogte van je bureau enzo. En nog 10 weekjes maar Ben benieuwd naar de namen! Had je man al een eigen voorkeur? Vind het altijd bijzonder om te vernoemen of het verhaal achter een naam En nee geen juristje haha. Bedrijfskunde en nu IT maar heb tijdens,mn studie allerlei rechtenmodules gedaan en mn huidige werkgever zit in,de juridische hoek (pb als je de naam wilt weten) dus er komt makkelijk wat boven drijven vooral in,dit soort absurde situaties... Ik denk ook geen gelijk te krijgen maar soms nou ja, ik vond,dat ik er iets,van moest zeggen mn man,zei dat ze een,r8 hebben staan, die maar doen?
Haha, weet niet of daar nou zo makkelijk een kinderwagen in de achterklep kan Heb redelijk rustig aangedaan vandaag, gewoon thuis wat gerommeld. Eerste naam kwam ml mee aan en die was meteen bingo! Echt zo'n naam die bij ons beiden is blijven hangen, dus dat is een goed teken. Nu zou een tweede neem dus geen vernoeming meer zijn, en ml wil niet zijn eigen naam als vernoeming. Maar we willen wel een tweede naam omdat we meerdere voorletters gewoon erg mooi vinden. Ik hoop dat ml mijn voorkeur ook gaat waarderen... Nu ga ik een vervelende stuiterkleuter door een sopje halen en in bed knikkeren...
Hhhmmm leuk soof die r8 voor erbij hihi. Ik zou trouwens uit principe niks meer bij die garage kopen, genoeg andere familie auto's te koop toch? Gaan jullie ook voor een station? Wij hebben die nu wel echt zooooo fijn! Betties hopelijk vind je man de 2de naam ook mooi. Ben benieuwd hoor wat het gaat worden! Hopelijk heb je genoeg kunnen rusten vandaag. Ik zie het al helemaal voor me hoe je Julian door ewn sopje hebt gehaald haha, vast niet zo als dat ik me voorstel Hier lekker gefondued met vrienden, gezellig avondje gehad. Beetje veel gegeten hihi. Hopelijk slaapt Tess weer lekker door vannacht. Oww en wij hebben gelukkig nog heel lang, maar ik vind een naam maar moeilijk hoor! We weten niks leuks voor een meisje niet en voor een jongen niet. Tess hadden we al jaren al vanaf ik met de pil was gestopt. Nu dus niks en dan denk ik als ik nu geen naam echt leuk vind, waarom zou ik die over een paar maanden dan wel vinden? Dus ben benieuwd of nummer 2 een naam krijgt of gewoon nummer 2 gaat heten.......... Zo nu bijna naar bedje ben moeeee
Sophy, haha ja zo'n R8 is wel erg mooi... Zeker voor dezelfde prijs als de familie auto . Hopelijk vinden jullie een andere die nog mooier is dan de auto die je wilde kopen! We waren al een keer eerder naar de kinderboerderij geweest, toen ze 3 of 4 maand was. Nu vond ze het al interessanter en wilde zelfs de dieren aaien. Zo lief! Gisteren zijn we op de fiets naar m'n schoonmoeder geweest, Yvi in de fietskar. Ging super! Yvi werd om even voor 1 wakker... Weet niet hoe lang want ik heb m'n vriend eruit gestuurd, haha. Maar goed, daarna kwam ze vanmorgen om 6:40 weer (5 min voor m'n wekker dus helemaal prima), even borst en daarna weer verder slapen. Ik zit aan m'n ontbijt en zo nog boterhammen smeren en dan naar m'n werk. Bleh, géén zin! Nouja, moet maar ff... En morgen ook nog weer. Fijne dag allen!
Moet ook werken, zoooo geen zin! Had voor de zekerheid de wekker gezet, wel later dan normaal: 7.45. Maar we schrokken er echt van wakker! Waren helemaal gewend aan langer uitslapen, ook julian. Ik moest hem echt wakker maken. Vraagt ie waarom ik hem midden in de nacht wakker maak, haha. Nu op naar het kdv en een paar uurtjes werken. Bekken voelt wel redelijk ok, goede nachtrust gehad. Fijne dag allemaal!