Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Oh wat leuk die terugblikken! Mooi om te lezen zeg en wat was het over het algemeen een prachtig jaar voor ons allemaal :) Ben zo blij :)

Hier begon het jaar spannend, net zwanger en wat ben ik bang geweest om ook deze zwangerschap te verliezen. Euforisch toen we het hartje zagen kloppen en alles goed bleef gaan. Trots op m'n steeds dikker wordende buik, wetend dat ons kleine meisje zo goed groeide. Gezellig samen nog één keer op vakantie en ook daar heerlijk lopen pronken met mn dikke buik in m'n bikini.. onwaarschijnlijk dat ik dat was :) Minder leuk was dat ik oververmoeid raakte, al vrij snel bijna niets meer kon en de laatste 10 weken in bed of op de bank heb doorgebracht. En toen was ze daar! Wat een prachtig wonder.. je eigen kleine babytje in je armen :) Herstellen duurde lang, ze sliep zo moeilijk.. maar oh wat kijk ik met een heerlijk gevoel terug op 2013.. zwanger, beebje.. uren samen knuffelen.. hoe warm ze tegen me aan hangt in de draagdoek.. die kleine handjes op m'n borst als ze drinkt.. minivoetjes die alle kanten op schoppen en die oogjes die álles willen zien ;) Daarbij vallen alle mindere dingen in het niet.
    En voor mezelf.. eindelijk weer leuk contact met vriendinnetjes, niet meer zo somber zijn, langzaam komt de oude ikke weer terug, om vrolijk en blij te zijn en te genieten. De voorgaande jaren met wachten en mks en ivf verdwijnen naar de achtergrond, het zwart wordt grijs en misschien zelfs bijna weer wit. En bij manlief zie ik hetzelfde.. hoe mooi om weer gelukkig te kunnen zijn :)

Voor mij was 2013 alleen maar prachtig :):) En 2014.. weinig te wensen.. gewoon dat ze gezond blijft en wij ook.. vrolijk door :)

En mocht er rommel onderweg zijn, op dit jaar kan ik nog wel even teren :D

Oh en ik heb een nichtje gekregen schijnt.

Oh en als afsluitende knaller ga ik vanavond de loterij winnen :D:p

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh soof das nog es een mooie afsluiter! Hier staat het winnende lot ook al te wachten op de trekking vanavond.

Tori hopelijk was je nog optijd klaar met werken. Dus Yvi zit al vooruit, maar tot 15 mnd is het verplicht om achteruit te vervoeren en word ook zeer aangeraden omdat het hoofdje in verhouding nog erg groot is en het nekje een klap dus niet zo goed opvangt. Daarom ben ik opzoek naar een achterwaartse stoel en het liefste 1tje die je dan uiteindelijk vooruit kan zetten, want tot 4jaar achteruit vind ik ook niet echt nodig, maar voor nu nog graag achteruit dus. Want ze word zo boos in de maxi cosi.

Heftig jaartje betties als je dat zo in vogelvlucht terug leest gelukkig met een mooi einde en wat staat je wat moois te wachten het komend jaar!

Wij hebben heerlijk gezwommen vanmiddag, wat is dat toch genieten zeg Tess is echt een waterrat!

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden :)

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jaaa gelukkig nieuwjaar!! Het begin van een heel mooi nieuw jaar voor ons allemaal.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Gelukkig nieuwjaar! Dit gaat weer een top jaar worden :)
    Hebben alle kindjes doorgeslapen? Tess wel ze gaf geen kik. Zelf lag ik al om half 11 op de bank te dutten :) wel om 12u ff wakker geweest en vuurwerk gekeken aan het raam. Om kwart voor 1 lag ik in bed haha. Ben ook zo moe.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Moppie werd wakker om 12, honger en toen nog even met grote blije oogjes vuurwerk gekeken :) ze snapt het natuurlijk niet maar oh wat vond ze t prachtig :) daarna rond 6 en rond 8 weer wakker, ik ben heel tevreden :)

En eh.. Tis stil bij mckenzie... Zouden er nieuwjaarstwins zijn?

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Geen nieuwjaartwins hier, wel doodmoe hihi. Gelukkig nieuwjaar lieve meiden, dat 2014 maar net zo'n mooi jaar mag worden als 2013!
    Wat hebben we het jaar allemaal mooi afgesloten he!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn onderweg naar m'n ouders :), voor het nieuwjaarsdiner.
    Yvi hebben we wakker gemaakt om kwart voor 12 en om 1uur ongeveer lag ze weer in bed. Helaas wel om kwart voor er uit om te voeden en daarnaast ze om 6 uur wakker en helemaal verdrietig. Maar goed, zien wel redelijk snel weer en tot half 9 :D.

Hm, ja Mckenzie... Wat een begin van 2014 als de baby's er zijn! Spannend!!

Yvi ligt nu lekker te slapen in de Tobi.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Aah Mckenzie toch nog geen baby's hihi.

Fijne 1e dag van het nieuwe jaar allemaal!!!

10. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Waaahhhh zondag word ik mama! Zo spannend!!
    (Tenzij ze nu alsnog uit zichzelf eerder komen hihi.)

Wat een begin van het nieuwe jaar zeg :)

Hoe is met jullie? Fijn dat de baby's niet al te veel last hadden van het vuurwerk.
    Hip, hoe is het met de kwaaltjes?

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Wauw mckenzie!!!! Wat heerlijk meid, zondag inleiden dus. Wat een mooi vooruitzocht meid :) en je hebt toch de 37w gehaald vandaag!

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Oja mckenzie.. beeb1 is toch een sterrenkijker? Of inmiddels gedraaid? Ik vind het nu al zo spannend voor je :) Geniet nog even van de laatste dagen met je dikke buik :)

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    wij net bij t cb geweest, 65cm en 6,7kg lekker moppie :)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wauw mckenzie nu kun je echt echt aftellen! En je hebt al ontsluiting dus het zal mss wel heel snel gaan. Spannend hoor!
    Grappig dat ze dat zondag doen, hier in het zkh doen ze geen geplande inleidingen of keizersnedes in het weekend.

Had je toevallig op nu.nl dat berichtje gezien? In canada is met oud op nieuw een tweeling geboren, 1 meisje nog net in 2013 en het andere meisje 8 min later net in 2014. Ik dacht meteen aan jouw, dat hadden zomaar jouw meisjes kunnen zijn hihi.

Sophy wat groeit je meisje goed, wat is ze lang zeg! Tess was met 8mnd 68,9 cm.
    Tori en betties hoe is het bij jullie?

Hier gaat het wel goed. Misselijkheid is af en aan. De ene dag erger dan de andere. Ik hou het onder controle met melba toastjes haha dusdie liggen nu op het nachtkastje, in de auto, in de luiertas, in m'n gewone tas en in de keuken haha. Merkt toch dat ik het ondanks dat het vervelend is wel nodig heb om me zwanger te voelen. Vind het nog erg onwerkelijk.
    Denk dat fat ook komt omdat een zwangerschap voor mij erg met het zkh verbonden is en nu dus niet. Bij Tess had ik ook de eerste echo al bij 5w5d.
    Ben er nu een stuk minder mee bezig, ik moet bijv. In mijn banner kijker hoe ver ik ben, want ik heb geen idee. Denk dat het na de echo wel echter zal worden.
    Nog maar 2 weekjes, ik heb er zin in!
    Ben ook erg moe al en dan is het wel fijn dat Tess ook nog slaapt overdag kan ik me ook ff op de bank liggen als het nodig is. En mijn geheugen niet normaal..ik kan niet fatsoenlijk nadenken en vergeet echt veel haha.

15. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hallo meiden,
    Allereerst, de allerbeste wensen voor 2014!

Mckenzie, wow, echt aftellen nu, wat heerlijk en dan dik 37 weken! Nog even de drukte in je buik en dan ga je ervoor! Wat een gek idee toch he! Oh, ik ga aan je denken hoor!

Hier oud en nieuw overleefd. En drooggehouden, haha. Julian genoot van het vuurwerk en sliep ook lekker uit de volgende dag. Gister echt zo'n kruimeldagje en nog even langs mijn ouders en broer.
    Vandaag een dagje met manlief op stap. Lekker naar de film, om 10 uur zaten we in de bios ( the hobbit 2) en daarna nog een rondje shoppen op de arena boulevard amsterdam. Daar zit een grote prenatal waar ik een aerosleep voor de wieg heb gekocht. En een grote esprit outlet waar we nog wat dingen voor julian hebben gekocht. Wat is dat toch, als je samen op stap bant dan nog alleen maar dingen voor de kids kopen, haha.
    Julian was vandaag met de bso ook naar de film, dus we waren allemaal een dagje op stap. Nu lekker eten en dan even lekker in een warm badje.

Morgen de 3d echo, ben zooooo benieuwd naar ons mannetje! Kijken of ie op zijn broer lijkt ;)

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Betties yay de echo! Ook bijzonder, samen met Julian naar zn broertje kijken! Heel veel plezier :) en je komt ff fotos showen toch?!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties heel veel plezier morgen bij de 3D echo! Spreek je mannetje maar alvast goed aan zodat die er op z'n paasbest bij ligt hihi. Zal wel heel bijzonder zijn voor Julian en natuurlijk ook voor jullie.

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Betties hoe was het? :)

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi!
    We hadden de echo pas om 17 uur. Ohhh en wat was het weer mooi! 100% julian ook, echt een broer. Volgens mij worden dat twee druppels water...
    Hij was heel druk, lekker met zijn handjes bezig en aan zijn gezicht aan het friemelen, sabbelen, gapen. Supermooi om te zien!
    En die voetjes, zo lief... 5 cm nu, hihi. Verder kwam zij met meten op iets meer dan 1 kilo wat gelijk staat aan 27 weken. Hmmm, dus alweer verder geschat! Wij gaan er dus echt vanuit dat deze ook wel eerder komt, net als julian. Ze ging ook speuren naar haartjes op zijn hoofd. Een heel klein plukje in zijn nek. Julian was ook kaal dus ook dat klopt helemaal!

Nou hier kunnen we wel weer even op teren! We kregen 39 fotos mee! :$ Haha, en de dvd natuurlijk.

Vandaag ook weer een zending babyspul binnengekregen, zie fotos. Pakje is echt te schattig. Ik had bedacht niet het allerkleinste maatje te doen, hier staat in 3-6mnd, maar hij is groter dan de maat 74 van een ander pakje dat ik heb. Duurt dus wel even... Ach dan ligt er weer wat leuks klaar...

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Betties wat wad de echo leuk :) bijzonder dat je beeb zo op Julian lijkt.. Vind dat zo leik als kindjes in uiterlijk zichtbaar broertjes/zusjes zijn. En voor Julian vast ook genieten om zn kleine broertje alvast te zien. Heerlijk. Nog het laatste trimester :) wasr heb je die leuke pakjes trouwens weg? Ergens online waar ik ook kan shoppen? :D

McKenzie meid je allerlaatste dag zwanger! is alles klaar? Nog even rustig met je handen op je buik en genieten van het getrappel :) en nog een buikfoto ;) jeetje.. Morgen ben je mama! :) heel veel succes en ik duim voor een droombevalling!

Hip 6+3 alweer :) is de misselijlheid nog te bedwingen?

Ik ben gister eindelijk weer een dagje naar de sauna geweest! Oh wat ontspannen!

Deel Deze Pagina