Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Echt nog even nagenieten van gister hoor... Julian vertelde vanmorgen heel lief dat hij van de baby had gedroomd omdat hij het zo leuk vond bij de echo...

Oh sophy, de sauna! Daar verlang ik ook enorm naar... Duurt nog wel even.
    Mckenzie, wat een rare dag zal dit zijn voor jou! Nog even die enorme buik en het getrappel... En dan morgen de Grote Dag! Ik denk aan je hoor! Hopenlijk gaat alles vlot en goed en horen we snel hoe het met jullie is gegaan...

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Mckenzie, morgen is het zo ver! Succes met de bevalling en dat het maar voorspoedig mag gaan en je je meisjes in je armen kunt houden. Zo fijn dat je de 37 weken hebt gehaald en ze al zo groot gegroeid zijn. Denk aan je!

Betties, wat een leuke foto's van de echo! En leuk dat je Julian er ook zo in herkend, echte broertjes!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties wauw wat is je 3d echo goed gelukt zeg! Lekker ding hoor :) En Julian wat is het toch een schatje zeg, wat zullen jullie trots op hem zijn. Jullie mannetje kan zich geen betere grote broer wensen.

Sophy lekker naar de sauna geweest, genieten hoor!

Mckenzie ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor jouw. Morgen is de dag! Heel veel succes, ik zal een kaarsje voor je branden. Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen...maar evengoed zal het heftig zijn. Je kunt het en het moment dat je je meisjes in je armen hebt is wonderlijk en onvergetelijk! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht.

De misselijkheid is nog goed te doen gelukkig, met vaak kleine beetjes eten is het goed onder controle te houden en niet te warm douchen want daar word het me echt slecht van.
    De moeheid word wel wat meer, dat word nog wat. Heb nu al af en toe helemaal geen puf om iets te doen.

Met Tess gaat het echt zo goed, ze is super vrolijk en slaapt elke nacht gewoon weer door. Het zelf in slaap vallen gaat ook weer steeds makkelijker.
    Ze is nu echt van het gooien met speelgoed en het liefst ergens onderdoor of overheen. Ze vind het ook leuk om over te gooien. Dan gooit ze een speeltje richting mij en dan gooi ik het terug en schaterlachen haha. Kiekeboe speelt ze nu zelf met de deken of een knuffeldoekje ze probeert dan echt onze aandacht te trekken en zodra we dan kiekeboe zeggen giert ze het uit. Ook om het hoekje kijken vind ze super haha. Ze houd van aandacht echt het clowntje uithangen zodat we maar naar haar kijken en om haar lachen.
    De stapelringen probeert ze nu ook zelf te maken, het lukt haar al best vaak om de ringen er weer terug om te doen, maar de volgorde lukt nog niet. Ik zeg er ook streeds bij welke kleur de ring heeft die ze vastpakt, benieuwd of ze over een tijdje ook de blauwe pakt als ik dat zeg.
    Ik geniet zo van m'n meisje! Heerlijk hoor!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww en vandaag is ze alweer 9 mnd oud! Nog ff en ze is een jaar. Kunnen we al bijna gaan nadenken wat we met haar verjaardag gaan doen en wat we op haar verlanglijstje gaan zetten hihi (blijft toch leuk cadeautjes uitzoeken :))

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Geen berichten meer van mckenzie? Misschien stiekem zelf al begonnen of natuurlijk aan het genieten van deze laatste bijzondere dag met buik en alleen nog manlief.
    Hip, er zijn geloof ik ook banners waar je zwangerschap en kind beide op kannzien. Nu zien we niet meer hoe groot je meisje is! Flink aan de zwangerschapskwalen jij, goed bezig! Maar wel lastig natuurlijk... Heb je al een eerste afspraak of echo staan?

Manlief heeft klusneigingen. Ging vandaag steigerhout halen en is nu de keuken aan het verbouwen... Achterwand was tegels wordt nu steigerhout. Wel heel stoer, maar huis is een piinhoop, klus blijkt toch nog een flinke klus. Kan bv nu niet koken omdat stroom eraf is in de keuken. Zo maar een chineesje bestellen denk ik dan maar...

Oja de website waar ik dit pyjamatje en lakentjes had besteld is royalty kids. Shop ze hip!
    Heb nog een fotocollage gemaakt me de vergelijking baby en julian op de 3 d echo. Het is echt zoek de verschillen. Het enige is eigenlijk dat julian bijna 28 weken was en daardoor een voller/boller koppie had. Links is baby B en rechts julian, als je zin hebt in een spelltje staat in mijn album ;)

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, lekker naar de sauna geweest gisteren. Ff eruit met vriendin(nen) of was je alleen gegaan? Morgen nog lekker een dag vrij :), verder denken we nog ff niet.

Hip, ja joh 9 maand alweer, het gaat echt snel! Ik heb ook al zoiets van dat ik kadootjes moet bedenken voor de eerste verjaardag :), leuk! En dan ook iets bedenken wat te trakteren op het KDV he?
    Hm, dus steeds meer moe... Echt iets van het eerste trimester he? Ik voel me vandaag ook wat raar... Hmm, kweet niet ;)
    En oh wat fijn dat Tess weer doorslaapt! Hier gaat het ook iets beter ... Lijkt tenminste zo.

We gaan vanavond terug naar huis, nu nog eten bij m'n ouders en en daarna naar huis. Yvi ligt nu nog te slapen (2 uurtjes al)... Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt.
    We hebben het heerlijk gehad bij m'n ouders, ik kan daar erg van genieten :). Heb trouwens ook weer wat foto's vanaf de iPad hier geüpload.

Fijne zaterdagavond allemaal!

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Nog niet begonnen maar nog even lekker geruimd en gesopt en daarna wat quality time met ml.
    Bedankt voor jullie lieve berichten, het is echt heel spannend!! Ik laat het jullie weten!!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    De laatste nacht van mn verlof en wat denkt moppie.. Hmm nog 1 keer die 4mndding.. 19, 22, 2330, 0130, 0330, 0600, 0745 en ze begint nu weer wakker te worden :p Soof heeft dus heerlijk uitgeslapen hahaha not..

Mckenzie.. Denk aan je!!

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jekkes Sophy, nog weer zo'n nacht! Laat het eerst maar ff de laatste zijn.

Hier ging vannacht top :D.
    De weg naar huis heeft ze niet geslapen en 2 uur lang Bibbeltje, Nijntje en Bumba gekeken. Om 10 uur haar een fles gegeven en daarna viel ze als een blok in slaap in bed. Even wakker om 4 uur ofzo, maar toen lagen beide speentjes op de grond, die voor haar neer gelegd en ze pakte eentje en ging weer verder slapen. Om half 8 was ze wakker :).
    Zo trots op ons meisje!
    Ze heeft nu trouwens 5 tandjes en denk dat nr 6 (rechtsboven) ook zo komt. Broodje heeft ze gisteren helemaal opgepeuzeld en ook eten met stukjes gaat er nu goed in! Jaaaa, ze wordt groot!
    En kletsen dat ze doet, die die die is haar favoriet ;) en ook eten (wat ze graag doet, hihi) zegt ze graag.

Nu ff douchen en opruimen, om 11 uur komt visite!

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Bibbeltje? ;) wat doet ze het goed zeg! Duidelijk door de sprong heen en maar leren en groeien :) logisch dat je trots bent!

Bij Tess hetzelfde toch? Ook weer zonnetje :) maak je al buikfoto"s hip?

Veel te vroeg nog natuurlijk maar ik ben zo benieuwd hoe het met de twins gaat :) wanneer ze komen, hoe ze heten.. :)

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik zit ook steeds te kijken of er nieuws is, haha. Maar we morgen wachten, want een bevalling kan wel ff duren zoals we uit ervaring weten ;).

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties je was natuurlijk nog helemaal wazig van die mooie echo haha, check m'n banner maar es goed ;)
    En dan ook nog die zwangerschapsdementie hihi, mijn echo bij de vk is 15 jan ;) leuk pakje zeg ik zal es kijken op die site, maar het valt dus groot?

Tori ohh goed dat je het zegt, trakteren op het kdv, daar had ik dus nog helemaal niet aan gedacht. Komt ook omdat hier op het kdv horizontale groepen zijn dus geen jarige kindjes in de groep bij Tess.
    Yvi ook al zo'n etertje leuk he! Fijn dat het nu zo goed gaat. Eten zegt Tess ook, maar dan in het limburgs ;)
    Ohh wat veel tanden heeft ze al! Heeft ze daar geen last van gehad? Ik wou je gaan vragen of haar 4de tandje al door was haha, maar nmr 6 al onderweg dus. Heeft ze er onder nu 3 dan? Of boven?
    Hoe doe je dat eigelijk met tandenpoetsen, doe je al met babytandpasta? Laat je haar daarna wat water drinken of zo, want uitspoelen gaat niet natuurlijk.
    Wij zijn net begonnen met poetsen, had ff gewacht tot beide tandjes iets verder door waren. Maar ik heb tot nu toe alleen met water gedaan. Ze vind het wel leuk :) ze houd haar mondje fijn open. Ze wil ook steeds ff zelf en dan ook ff bij mij hihi. Dat vind ze nu sowiesi leuk nadoen wat wij bij haar doen. Eten geven en dan wil ze het lepeltje en doet ze mij "eten" geven haha gezichtje poetsen en dan doet ze mijn gezichtje poetsen echt schattig.
    Haar speen wil ze ook graag delen, maar vooral met papa en lachen dat ze dan doet als papa dir in de mond heeft.
    Ze worden echt groot he tori...maar het is wel allemaal zo ontzettend leuk die ontwikkelingen.
    Yvi gaat echt hard met staan en tijgeren enzo he. Kruipt ze al of tijgert ze nog? Tess doet daar nog niks van ze probeert wel wat te bewegen, maar draait vooral om haar as dan. Staan herft ze nog niet veel intresse in wel springen dan wil je haar neer zetten en zet ze zich af met de voetjes. Maar Yvi trekt zichzelf dus al op tot staan? Dat is echt een snelle zeg! Straks loopt ze al voor het jaar.
    Hier hoeven we het bedje ook niet omlaag te doen.
    Zegt Yvi al mama? Tess nog niet :( ze kletst zoveel en ook al redelijk bewust met sommige woordjes. Papa zegt ze echt veel haha, maar mama nog niet.
    Ze is nu aan het oefenen met zo'n oefenbeker van avent. Gewoon als een echte beker, maar dan zit er een rondje in dat die niet lekt. Het gaat al best goed, alleen houd ze ook vaker die beker op de kop en duwt dan op het rondje en dan is ze dus helemaal nat. Oefen dus alleen 's avonds voor het slapen als ze dan nat is gaan de kleren tocg uit en de pyjama aan :) de rest van de dag gewoon uit de tuitbeker.
    Wat heerlijk he dat Yvi nu ook weer goed gaat slapen. Is de ssprong hlemaal voorbij?
    En bibbeltje? Is dat een typfout? Nog nooit van gehoord. Tess vind diego, dora en de bubble guppies helemaal geweldig! Ze doet ook al mee als ze klap klap zeggen of zwaai.

Sophy wat shit zeg dat toch weer zo'n nacht. Vandaag maar rustigaan mss ff slapen als je moppie ook slaapt en verder genieten van je laatste verlof dag. Hoeveel ga je eigelijk werken?
    Heb nog geen buikfoto gemaakt, zal het een deze dagen es doen voordat je echt iets ziet.

Ik vind wel spannend hoor dat mckenzie nu bezig is. Hoop dat alles goed en vlot verloopt. Geen weeenstorm. Ben erg benieuwd naar de meisjes of ze echt bijna identiek zijn of toch veel verschillen. En de namen daar ben ik ook erv benieuwd naar! Hoop dat het goed gaat met mckenzie en dat ze er een goed gevoel aan over houd en er met niet al te veel hechtingen vanaf komt.

Grappig trouwens voordat ik zwanger was vooral de eerste maanden na de zwangerschap keek ik terug naar de bevalling en vond ik het zo mooi en wonderlijk en wou ik zo graag weer bevallen en nu ben ik zwanger en denk ik ohhh wat was het heftig en wat deed het veel pijn voor de ruggeprik en wat was ik uitgeput! En dan die dagen erna nog die naweeen, waar je dus echt niks aan hebt...ppfff haha. Niet weten wat een bevalling inhoud is misschien toch wel fijner. Hopelijk als straks het getrappel begint en de buik weer mooi rond is dat dan dat euforische gevoel over de bevalling weer terugkomt.

Ben erg benieuwd wat het word ga ik met betties mee in het blauw of blijf ik toch de roze trend volgen hier van dit topic. Nog een weekje of 10 en dan weten we het.

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Tijd voor meer blauw hier hoor, hip!
    Ja, ik zie nu je banner pas goed, oeps...

Zat ook even te spieken naar een update, haha. Stel dat het vlot gaat, alsof je dan binnen 2 minuten hier verteld hoe het gaat, haha.
    Nu douchen, verjaardag van een nichtje vandaag. In de categorie husterisch kinderfeest....

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    McKenzie heel veel succes!

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Kwam ook nog ff spieken ;)

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Slaat natuurlijk nergens op dat we nu allemaal al komen kijken hahaha, maar die nieuwsgierigheid he....ik hoop dat het allemaal goed gaat!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh en betties nog een mwisje lijkt me wel erg leuk stiekem, maar ik heb ook al een paar erg leuke jongens kleertjes gezien hihi en van alletwee 1tje is ook erg leuk. Voor de naam maakt het me niks, weet voor alletwee geen leuke naam denk dat het gewoon nummer 2 word ;)

Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat als je de afkorting k.d.v. typt er gewoon kdv komt te staan. Grappig he, is dat met meer afkortingen zo?

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Grappig Hip dat wist ik niet
    Ff testen ;) kinderdagverblijf

En nou ja.. Het kan toch dat het snel gaat met Mckenzie. Dat hoop ik wel voor haar :) en dat wij het dan snel mogen weten :D

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ok nu mag er langzaamaan wel nieuws komen...ben heeeeeel benieuwd!

Gaat mckenzie eigelijk iemand watsappen of smsen? Of moeten we wachten tot ze hier komt. Hoop maar dat alles goed gaat.

Als ik terug denk aan mijn eigen bevalling, dag 3 1 cm ontsluiting tegen 9u vliezen gebroken en weeenopwekkers en om 17.55 bevallen. Ik denk rond 20.30 sophy gesmst, maar die was toen al in dromeland en zelf rond 2u hier een berichtje geplaatst.

Dus wie weet is ze al een tijdje bevallen, ik hoop dat ze lekker ligt te genieten van haar meisjes.

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Ons topic bovenaan..AHA.. Blijkt t Hip te zijn :p

Deel Deze Pagina