En ik heb er zelf ook 24u over gedaan vanaf de grote *plons*.. Tis meer dat ik hoop dat zij en de beebs in orde zijn
Erg spannend, grote kans dat de beebs er nu zijn! Ben benieuwd wanneer ze hier weer online komt, met twee kleintjes heb je het meteen dubbel zo druk!
We wachten in,spanning De meelezers ook trouwens haha En als moppie vannacht weer 31x eten wil, zie ik haar berichtje reuzesnel
Sophy laten we hopen dat je gewoon lekker slaapt vannacht en anders sms me als er baby nieuws is Heel veel succes op je werk!
Toch nog een lange bevalling... Ik moet zo w...erken naar werk niet erg maar ohhhh ik kan wel huilen om mn meisje de hele dag nietvte zien. ... Anyway.. Hip wil je me een smsje doen als er nieuws is
Goedemorgen, ff spieken . W....ergste vandaag Sophy... De eerste dagen gAt het echt tegen vallen dat je je meisje moet missen, maar het wordt beter (ook al kan je je dat niet voorstellen, had ik tenminste). Het is dan des te meer genieten als je bij haar bent. Ik heb ook totaal geen zin, maar wel een goede nacht gehad dus ben lekker fit! Ze sliep om kwart voor acht en om kwart over 5 even wakker, hup aan de borst en slapen maar weer. Nou, ik kom later vandaag weer kijken hier
stilletjes.... mijn duimen draaien overuren! Sophy, heel veel strekte vandaag! Zal wel tegenvallen, maar het gaat echt wel weer wennen hoor. Hoop in elk geval dat je een goede nacht hebt gehad.
Ik had bezoek vanmorgen was al bang dat ik iets gemist had, maar nog geen nieuws. Hoop maar dat ze lekker ligt te genieten van haar gezinnetje en dat alles goed is gegaan. Sophy je zal dit natuurlijk niet meer lezen, maar heel veel succes vandaag, zal wel lastig zijn om je meisje achter te laten. Bel je een x tussendoor om te vragen hoe het gaat? Volgensmij ging mijn buurvrouw vanmorgen richting het zkh om te bevallen. Ben benieuwd wat het word. Wel jammer we hebben helemaal niks met de buren niet echt onze types. Terwijl de kindjes dus heel dicht bijelkaar liggen. Hun zoontje is van okt. Een jaar en de tweede word nu dus ergens geboren. Nou ik ga het hier in de gaten houden weer vandaag. En soof ik sms je dan kun jij tori smsen haha. Betties ik heb je nummer niet dus dan moet je zelf ook maar regelmatig hier checken. Trots op m'n meisje trouwens. Haar ritme is wat veranderd na het sprongetje, ze kan langer wakker blijven, het was ff zoeken hoe het nu zit. Vandaar ook de moeite met in bedje leggen omdat we ons nog aan de oude tijden hielden, maar nu gaat het super. Heb haar eten er nu sinds gisteren ook op aangepast, want het werkte niet meer. Ze kreeg eerst na het middagslaapje een fles, maar omdat het slaapje zoveel later is was dat pas om 17.00u en dan eigelijk om 18.00 weer eten, maar ja dan ghad ze nog geen honger dus werd dat ook weer later. Ze is nu 's avonds pas om 20.00 moe en voorheen 18.30/19.00 en dan maakte ik haar dus om 21.00 wakker voor de droomfles, maar dan sliep ze net. Dus gisteren het schema aangepast. Nu is het: 8.30/9.00 fles180/6 met rijstebloem 10.30 fruit 10.45/12.15 slapen 12.30 warm eten 15.15 fles 120/4 15.30/17.00 slapen Tussendoortje (soepstengel of melbatoastje ofzo) 18.00 boterham en toetje 20.00 fles180/6 met rijstebloem en naar bed Dus geen droomflesje meer, wel makkelijk want als ze in bed ligt is de avond voor onszelf, hoeven we niet meer terug voor de fles. Al was die wel gezellig zo met een half slapend kindje in het schemerlicht op haar kamer. Gisteren voor het eerst zo gedaan en het maakte haar niks uit. Ze heeft gewoon doorgeslapen tot vanmorgen 8.20 Wil eigelijk in de ochtend een boterham gaan geven met een klein flesje van 120/4 ofzo, maar ze drinkt de ochtendfles altijd bij ons in bed, lekker knus samen knuffelen voordat de dag begint. En met een boterham moeten we dus meteen opstaan. Beetje gemakzucht dus
Duurt wel lang he? Hoop maar omdat ze te druk is met voeden, knuffelen en genieten en dat alles goed is gegaan. Ik kan zo slecht tegen wachten! Ben veel te nieuwsgierig
Precies dit.. Ik thuis meteen kijken maar nog,niks.. Het zal toch wel.goed gaan he? Begin een klein beetje zorgen te maken.. Maar ik hoop dat ze gewoon heel hard aan t genieten is
Ik word gek hier, haha! Ik neem aan dat ze druk is, nog in het ziekenhuis is. We moeten gewoon geduld hebben Sophy hoe was jouw dag? Ik neem aan dat de volgorde bij thuiskomst was: baby knuffelen en dan pas zp checken
Het was meteen zooooo druk grrr. Heel stel drama"s om meteen op te lossen. On the bright side, geen tijd im moppie te missen. Wel ff tussendoor gebeld, het ging goed, gegeten, geslapen, gespeeld. Ik weer doorwerken. 120, 150, 120 gekolfd naar huis. Moppie platgeknuffeld beebnieuws gecheckt en nu ligt ze al een goede 2u aan de borst ik denk dat ze me heeft gemist mn allerliefste meiske zo heerlijk om haar weer bij me te hebben
Je betties ik ook haha! Maak me wel wat zorgen hoor, al zal ze gewoon nog geen tijd en puf hebben voor ons. Sophy fijn dat het goed is gegaan met je moppie, was ze bij de go of thuis met papa? Shit dat het meteen zo druk was op je werk, maar wat je zegt zo vliegt de tijd en minder tijd over om je moppie te missen. Moet je morgen weer? Ik heb zaterdag een sollicitatiegesprek geen administratie das wel jammer, maar een erg leuke horeca dagzaak. Met streekproducten, puur, biologisch en word medio febr. geopend. 15 tot 25 uur. Prima dus. Alleen nu ben ik dus zwanger, ga ik dat vertellen? als ik dat meteen bij de solli vertel kan ik het natuurlijk vergeten, maar als ik niks zeg, tegen de tijd dat ze open gaan ben ik zo goed als 12 weken. Dus dan moet ik wel wat zeggen. Denk dat ik nu sowieso niks zeg en dan kan ik hopelijk nog een paar weekjed werken voor ik iets moet zeggen en dan heb ik me wel bewezen. Hoop dat ik aangenomen word.
Check... Nog een laatste keer voordat ik mijn bedje in ga... Dan wordt het korgen? Hoop niet dat het zo'n 48 uurs bevalling is zeg... Hip. Leuk een sollicitatie! O ja en zwanger... Fijn dilemma. Ik zou gewoon een leuk gesprek houden en op een eerste gesprek zeker niets zeggen. Voor jezelf kiezen, als ze je aannemen dan zie je wel hoe het uiteindelijk loopt. Heb ik ook geleerd afgelopen periode...
Lieve meiden, Vannacht om 04.00 uur ben ik mama geworden van mijn twee prachtige wondertjes! Het was een zware bevalling, om 16.00 zijn de vliezen gebroken, weeenstorm, een heerlijke ruggenprik, ontzettend goede weeen maar de ontsluiting bleef hangen op 6cm. Daarom na 12 uur proberen voor keizersnede naar ok gebracht. Het viel gelukkig mee, binnen een half uur terug bij de meiden. De namen zijn vrij uniek dus die noem ik niet op forum, maar ik zal een foto met de namen in mijn album zetten. Ik schrijf snel meer, nu vooral ontzettend moe. Bedankt voor jullie meeleven!!!
Whoohoo Mckenzie, jullie zijn papa en mama van twee gezonde meisjes! Gefeliciteerd!! Zodra je weer op krachten bent horen we graag het hele verhaal. Ben benieuwd naar je wondertjes en hou je album in de gaten! Ben zo blij dat alles goed is gegaan, jeeej!! Voor nu sterkte en genieten mama Mckenzie!
Jaaaaa! Daar zijn ze dan, jullie lieve meisjes! Gefeliciteerd Oh meid nu ben je mama Ben benieuwd naar de foto"s en namen! Lekker uitrusten, wat heb je het nog onwijs lang zelf geprobeerd en genieten en bewonderen en knuffelen
Mckenzie een "normale" ks dus? Je hebt ze geboren zien worden toch? En lengte/gewicht ben ik heel nieuwsgierig naar! Ze zien er groot en gezond uit! Ben zo blij voor je