He mckenzie gefeliciteerd meid! Je bent mama wat een pracjtige meisjes op de foto. Ik had vanmorgen al ff gekeken, maar nog niet gereageerd, foon bijna leeg en moest weg. Shit dat het toch een keizersnee is geworden, maar gelukkig is het wel allemaal goed gegaan en had je je meisjes snel bij je. Hopelijk gaat het met de bv ook allemaal goed. Rust maar goed uit en geniet! En dan lezen we binnenkort je verhaal als je er aantoe bent.
Wou ik terug sturen dat betties nog moet, maar die is natuurlijk al mama haha. Mckenzie als laatste mama en als eerste mama van 2
Hihi precies heerlijk voor ons allemaal en nog 2 beebs onderweg Mckenzie.. Hoop dat je zooo aan het genieten bent van je meisjes!
Ook eindelijk tijd om hier even mckenzie te feleiciteren! Wow meid je hebt het erop zitten en je meisjes in je armen! Lekker bijkomen nu en genieten van die dubbele drukte... Prachtige foto hoor! Ja, en als eerste mama van 2!
Vannacht besloot baby lekker pijnlijk te gaan duwen. Pff werd steeds wakker van pijnlijke harde bulten, echt dat ie zijn kont of hoofd zowat naar buiten duwt. Ging ie ook vrolijk mee door overdag. Of echt het gevoel dat er een elleboogje of hieltje ofzo door je buik duwt. Ineens linkt het wel of mijnheer minder ruimte krijgt en hard groeit. Ook mijn navel doet nu hartstikke zeer.. Sorry hier ff zeuren, haha. Morgenochtend weer naar de vk en dan denk ik vrijdag een keer die diabetest bloedtest doen, helemaal geen zin in, maar ik moet voor 28 weken.
Haha, manlief heeft de kriebels! Hij bleef maar boven, dus ik ging hem zoeken... Is ie de vliering van de zolder leeg aan het halen met de babyspullen. Staat ie daar tussen de maxicosi, kinderwagen, wipper etc.. 'T is toch wat! Wordt er zo blij van!
Hier had ik nog niet op gereageerd: Eten in het Limburgs, dat klinkt vast erg lief . Hier is het 'etteh', klinkt dat als Limburgs? Ze weet al heel goed wat het betekend, wamt ze zegt het als ik met eten aan kom, haha. Yvi kruipt nu al een paar weken, ze heeft door gekregen dat dat sneller gaat. Maar ze staat ook graag, je kan niet wegkijken of ze staat alweer aan de bank of de salontafel of iets anders van die hoogte. Mama zegt Yvi ook nog niet, maar soms wel al de mam klank, ik blijf met haar oefenen haha. Yvi wil niet uit de tuitbeker, maar alleen uit een gewone beker drinken en dat gaat sinds een dag of drie erg goed, bijna zonder te morsen. Ze drinkt nog niet superveel hoor, maar toch aardig wat slokjes water uit een beker tussen het brood eten door. Zo'n avent beker heb ik ook, in het roze jij ook? Maar goed, zelf doen kan ze nog niet dus ik geef die pas als ze door heeft hoe ze dat zelf kan doen. Dat is al best snel denk ik Yvi is nu echt het zonnetje in huis! Ze slaapt goed en is erg vrolijk! Ja, het lijkt erop dat die verschrikkelijke 8 maanden sprong nu eindelijk voorbij is! Komt goed uit want over anderhalve week gaan we al op vakantie. Bibbeltje bestaat echt, geen typfout. Zoek t maar es op op you tube. Bubbel guppies ken ik niet, zal dat es opzoeken. Kan Tess al klappen? Coooool! Dat kan Yvi nog niet, maar ze moet wel enorm lachen als ik zing en klap 'klap eens in je handjes blij blij blij'. Ik ben ook mega benieuwd of je een meisje of jongen krijgt, spannend! Hier vanmiddag om 4 uur het eerste bloed gespot, na 18 maanden dus boor t eerst weer ogs! Jeeej, dat is even wennen. Nouja het moet nog goed doorkomen, want het was maar een beetje en vanavond verder niks. Nou, ik ga slapen. Morgen vroeg op om een halve dag te werken.
Betties veel succes bij de vk en mss heb je het wel al verteld, maar waarom moet je een diabetestest doen? Moet je 3x laten prikken op 1 dag dan of hoe werkt dat? Ik heb dat niet gehad. Leuk zeg dat je man zo met de babyspulletjes bezig is het begint nu ook al op te schieten he! Heb je het op je werk al gehad over een andere stoel? Tori wat gaat Yvi snel zeg! Zichzelf al helemaal optrekken tot staan, ze zal wel 1 van de weinige zijn op het kdv die dat doet van haar leeftijd of niet? Leuk ook dat ze kruipt ziet super schattig uit altijd. Grappig hoe verschillend Yvi en Tess zich ontwikkelen. Tess beweegt zich nog niet vooruit, ze probeert wel wat, maar ze draait alleen om haar as of iets achteruit. Rollen van rug naar buik doet ze ook nog steeds niet wel soms van zit naar buik of van buik naar rug. Ze vind het het leukste om te zitten. Klappen en zwaaien doet ze al een sinds 7 mnd. Ook met onze handen dan pakt ze die en klapt ze tegen elkaar. Ze vind het ook leuk om met haar handje of een speeltje in haar mond te wiebelen en dan geluid maken. Nu sinds de sprong over is doet ze ook hoera, niet zeggen maar zo de armen omhoog als wij hoera zeggen. En zelf kiekeboe spelen. Uit de tuitbeker drinkt ze al voor ze een half jaar is, ze drinkt ook veel vaak 2 tuitbekers per dag. Meestal water en soms geef ik wat thee of diksap voor de smaak. Uitt een gewone beker kan ze wel slokjes drinken als ik die vast hou zelf dan schud ze alles over zich heen haha dat oefeneb we wel es in bad. We hebben ook die roze oefenbeker van avent ja. Ohh en in het limburgs is het eatuh zoiets haha weet niet hoe je het schrijft haha, maar hoe Tess het zegt is ook meer ettuh haha.
Oww en ik ga bibbeltje es opzoeken De bubble guppies komen op nick junior, daar word veel in gezongen en dat vind Tess het leukste in tekenfilms. Van nijntje bijv. Vind ze alleen de liedjes leuk, nijn is jarig, dans mee met nijntje en boris beer. Als ik een gewoon filmpje opzet dan word ze boos als het begin liedje afgelopen is haha.
Goedemorgen, Was een flitsbezoek bij de vk, want alles groeit goed. En ja, die klachten kunnen ze ook niets mee. Hij zit mooi op groei en mijn bloeddruk was heel keurig 95/60. Leek mij zelfs laag, maar blijkbaar is het helemaal top. Ze gaf wel aan dat ik mezelf in acht moet houden. Dus als ik last heb op het werk misschien toch maar eens een beetje afbouwen. Tsja... Ik geloof alleen dat het zo is dat als je nu uren minder gaat werken, je ziek gemeld wordt en je dus bij 6 weken van te voren moet stoppen. Ach, misschien is dat dan wel prima. Ik neem toch de extra verlof weken op als ouderschapsverlof omdat ik toch 50% betaald krijg. Twee weken extra maakt dan eigenlijk ook niet uit. Ik ga het eens aankijken allemaal. Tori wat een heerlijke verhalen over yvi en hip ook over tess. Ze gaan snel zeg! Hip hoe voel je je verder? En sophy hoe gaat de combi met werk? Hoeveel werk je eigenlijk? Zo nu ff rustig aan. Julian moet vanmiddag naar de tandarts dus heb nog een programma te gaan. Fijne dag!
Betties wat leuk dat je man zo de kriebels heeft! Dat hij ook uitkijkt naar jullie kindje en al helemaal bezig is met de spulletjes en actieve beeb zeg! Die hheft het prima naar zn zin en nog lekker ruimte in je buik. Doe je nog een buikfotootje? Hip je bent al 7w vandaag! Tess en Yvi gaan goed zeg! Kruipen en tandjes en zelf drinken wauw leik om te lezen zo verscjillend maar allebei al zo ver. Zo heel anders als de mini beebjes van toen Tori jij ongesteld, ik ook dikke bleh zeg ik hoopte dat het nog wel een jasr zou duren hehehe. Mckenzie zwaaaaai lekker genieten hoop dat ze t goed doen, jij niet teveel last van je buik, bv goed op gang
Weer aan t werk bah.. Meteen hartstikke druk.. Kolven gaat perfect gelukkig. Moppie bij de go.. Eet speelt slaapt.. Blij als ze me smiddags ziet, smelt En.. En en en.. onze training werpt zn vruchten af... ZE VALT ZELF IN SLAAP IN HAAR BEDJE Hoe een mijlpaal is dat?! Zo Trots!!
Betties oeh halfbetaald ouderschapsverlof! Heerlijk! Meteen van profiteren als je (deels) ziekgemeld stast, ga je idd met 34w met verlof, verplicht. Fijn dat het goed gaat in je buik
Sophy wauw wat goed van je moppie dat ze zelf in slaap valt dat geeft zoveel rust he! Hou er rekening mee dat het met een sprong weer ff anders kan zijn, maar daarna gaat het dan vaak vanzelf weer goed. Ohh en wat ben je alweer vroeg ongi zeg voor iemand die bv geeft of niet? Blehhhh. Heb je er last van of valt het mee? Tori jij ook alweer ongi bij jou wel lekker lang geduurd zeg! Valt dan tegen he? Hopelijk heb je er niet veel last van, je hebt ook zo'n korte cyclussen net als ik toch? Betties idd bij (gedeeltelijk) ziek ga je met 34w met verlof, maar als dit mannetje ook met 38 weken komt ofzo net als z'n broer dan is dat mss ook wel erg fijn. Sowieso als het niet meer gaat op je werk dan moet je uiteindelijk toch voor jezelf kiezen. Fijn dat alles goed was bij de vk! Hier komt tandje 3 eraan, we zitten weer in een diarree fase haha en ze drinkt haar flessen niet op en eet minder. Verder is ze wel vrolijk gelukkig en nog geen koorts, maar bij de andere 2 tandjes was de koorts een paar dagenvoordat heg tandje doorkwam. Ohh en ze heeft vanmorgen high 5 geleerd haha ze zat met haar handje omhoog dus ik steeds mijn hand ertegen en zei ik high 5. Ff later toen ze zat te spelen zei ik high 5 en hop doet ze haar hand tegen de mijne. En lachen dat ze deed. Toen ik niks meer zei pakte ze mijn duim en tilde zo mijn hand op en ging er tegen slaan haha. Ohh wat je zegt soof zo anders dan een paar maanden geleden! Het is al niet meer voor te slellen dat Tess zo'n mini babietje was. Ik kijk geregeld filmpjes en foto's terug erg bijzonder zo'n verschil in nog geen jaar!
Ohh ze begrijpt het al echt Hip! Wat goed! Ja bijna niet meer voor te stellen zo klein en blanco.. Je ziet nog elke dag de ontwikelong, ik vind het echt prachtig dat we dit toch mee mogen maken Ja ik weet het, dat zlef slapen zal af en aan zijn. Ik loop nu ook een paar keer naar haar toe voor de zekerheid. Maar ohh trots en blij dat ze het snapt opeens valt het kwartje Ongi.. Ja best vroeg voor bv maar wat doe je eraan.. Ik heb altijd heel licht, dag of 3 en geen pijn dus nou ja, het moet maar he
Sophy wat fijn dat ze zelf slaapt! Gelukkig maar, nu je weer moet werken. En nog supergoed kolven. Gaat helemaal goed dus! O ja de diabetestest. Dat moet omdat mijn moeder tegen diabetes aanzit en dus val ik automatisch in de risicocategorie, grrrr. Maar goed, checken kan nooit kwaad natuurlijk. Ik moet dan nuchter bloedprikken, dan krijg ik een heel zoet suikerdrankje en moet ik 2 uur op mijn gat zitten daar en niets eten of drinken. Na twee ur dan nog een keer prikken en dan is het klaar. Kost me dus fijn een halve ochtend... Getver.
Hip wanneer was jouw eerste echo ook alweer? Begin volgende week? Zomer is volgens mij morgen al aan de beurt.
Volgende week woensdag heb ik de eerste echo. Omdat het gewoon buj de vk is is het zo "laat" Maar omdat ik zelf zwanger ben geworden kon ik niet in het zkh terecht of de ha moest me doorverwijzen. Bij tess had ik bij 5w5d de eerste echo en daarna wekelijks tot 14 weken....hoezo verwend hihihi. Ik had al ff geteld en in de week van 17 maart zou ik wel de geslachtsbepaling kunnen. Hier doen ze dat tussen de 16 en 17 weken. Ben heel erg benieuwd! Betties wat shit zeg die test! En in die 2 uurtjes mag je niet ff naar huis of de stad in ofzo? Dan maar een leuk tijdschrift ofzo meenemen.
Nee, het is echt verplicht stil zitten. Er wordt dan getest hoe dat suikerdrankje wordt opgenomen. Inderdaad boek mee. Vk noemde het verplicht 'me-time'. Heel fijn op zo n plastic stoeltje in de wachtruimte?! Hip dat is dan toch best snel...volgende week al! En 17 mrt, bizar dan ben ik al met verlof...