Haha ja idd betties bij me time stel ik me toch heel wat anders voor. Het lijkt altijd alsof de batterij van de klok bijna leeg is, als je op zo'n plastic stoeltje in de wachtkamer zit. De tijd gaat dan zo langzaam! Nou succes in ieder geval, mss kan een vriendin mee kunnen jullie bijkletsen. Hmmm hier eigelijk al best wat last van mijn bekken ik hoop dat het gewoon scheef staat en daardoor nu zoveel pijn doet en het geen beginnende bi is. Maandag heb ik sowieso een afspraak bij de fysio. Net een klein blokje gewandeld met Tess en ik verging van de pijn, heel stom! Nu ff onder een dekentje op de bank met een witte kitkat chunkie...hhhmmmmm!
Bij metime denk ik vooral aan badderen Hip wat rot,van je bekken en nu al! Komt mss ook omdat je,Tess nu ook regelmatig tilt draagt etc? vlg week echo en dan in maart geslachtsbepaling wahoe het gaat al snel! Voor die sollicitatie zou ik trouwens niks zeggen. Eerst maar eens voor een tweede gesprek uitgenodigd worden en dan misschien... En voel je er niet schuldig ocer hoor Was net bij de acupunctuur, massage erbij gehad wauw wat voel ik me zen
Mmmm, kleine man is rustig in de buik vandaag... misschien is ie moe van gister. Zo irritant dat er echt zo'n draak in je hoofd zit (dus nog steeds), die gaat fluisteren: gaat alles wel goed, is dit niet raar... Ik voel hem wel hoor, af en toe een porretje, maar niet het geweld van gister. Heb een hele rare droom ook gehad vannacht. Dat dwars door mijn buik echt een handje zichtbaar was en dat ie mijn vinger pakte en de hele baby zich vervolgens aan mijn vinger optrok, zo mijn buik uit... ehm?? Nou ja, ik heb verder een rustig werkdagje. Vanmorgen had ik een hoorzitting in de stad, nu in het centrum op een flexplek een beetje aanklooien en dan is er vanaf 3 uur een borrel op het nieuwe stadskantoor. Zo even lekker lunchen in de stad dus, ach en een klein rondje shoppen? Wil even een fotoalbum kopen, want ik heb nu zoveel echo foto's dat ik die maar eens in ga plakken.
Zomerr heb je al echo gehad? En je meisje is bijna jarig he! Ben je er klaar voor? Wat krijgt ze? Sophy lekker zeg helemaal zen! Das toch ook metime acu met een massage Betties heb je vandaag die diabetes test gedaan? Nou we hebben een autostoeltje gekocht voor Tess die kan tot 18kg achterwaarts, maar kan ook voorwaarts geplaatst worden. Kan die door naar nummer 2 als die klaar is in de mc en dan kan tess een maatje groter stoel gewoon vooruit. Wil nu in ieder geval zo lang mogelijk achteruit vervoeren, sowieso tot 15mnd, dat zal toch niet voor niks verplicht zijn. We hebben zo'n spiegeltje aan de hoofdsteun van de achterbank dus wij kunnen haar zien en Tess kan ons zien. Ze kan door de zijramen door het achterraam en door het panoramisch dak naar buiten kijken dus ze heeft genoeg te zien. Was wel duur maar ja.
Heb toch het 9mnd dagboek van pauline oud gehaald vind het wel leuk om te vergelijken en heb geen ander leuk boek gevonden waar ook leuke opvolgboeken van zijn. Nu is dat van pauline oud vernieuwd erg leuk een andere kaft en binnenin ook sommige andere vragen en nu ook plaats voor echofoto's in te plakken erg leuk!
Ik heb vanmiddag de echo gehad.... Er was een baarmoederlijke zwangerschap te zien met een vruchtzak en daarin een dooierzak en iets wat op een embryo lijkt. Het "embryo" was te klein om te meten. Er zijn nu 2 opties: Optie 1: minder lang zwanger (langere cyclus) Optie 2: een zwangerschap die niet intact is. Volgende week donderdag krijg ik opnieuw een echo. Lana zondag jarig Van ons krijgt ze een driewieler met duwstang, uitbreiding van de little people collectie, duplo en een speelgoed telefoon
Jeetje zomerrrr, is dus toch weer even spannend of het goed zit? Hopenlijk volgende week een duidelijke en goede echo! En wow, zijn we alweer een jaar verder?? Gefeliciteerd met je meisje! Wordt lekker verwend zo te lezen, hihi. Wat een dag.... Veel te veel moeten lopen door de stad van locatie naar locatie. Ik ben na de lunch naar huis gegaan om even op de bamk te liggen en toen om 3 uur weer de trein terug voor de nieuwjaarsbijeenkomst. Had gelukkig ook mijn bekkenbamd omgedaan. Maar de locatie bleek enorm ver lopen, 4 etages (!!) traplopen en binnen was het echt zoooo druk. Locatie was volledig ongeschikt, alsof je op de zaalvloer van een uitverkocht concert stond. Ik kon moeilijk ergens langs met die buik en mensen stoten ook de heke tijd. Werd helemaal gek. De bar was onbereikbaar en druk dus ik heb niets genomen. Bovendien waren er geen toiletten, behalve buiten (in dit weer!) een paar dixies? Ja daaaag! Na een half uur afgehaakt en weer dat eind lopen. Nu heb ik zoveel pijn....ik baal echt enorm! Kan wel janken... Vanavond zou ik gaan zwemmen met mijn s.zus. Ik ga wel, misschienis hetbzelfs wel even goed. En... Zij heeft vandaag de geslachtsecho gedaan, dus ik ben zoooooo benieuwd! Hopenlijk voor haar een jongen, want vorige week hebben we samen een aanbieding Lief kleertjes gekocht, zij op de gok
Zomerr succes volgende week bij de echo. Hopelijk zit het goed. Lana word verwend zondag, leuk! Veel plezier! Betties hoe is het vandaag? Beetje bijgekomen? Wat een rotdag gisteren zeg voor je bekken. Nog maar 5 nachtjes slapen en dan heb ik echo, heb er zin in Verder alles goed hier. Tess is druk met oefenen om te tijgeren of iets om vooruit te komen haha, tot nu toe gaat ze achteruit wat voor heel veel frustratie zorgt hihi. Vandaag is ze op het kdv. Ik ben aan de poets, al de hele dag wat misselijk op de achtergrond dus vanmiddag nog ff liggen voordat ik Tess ga halen. En morgen solli. Beetje nerveus ben ik wel ja!
Mckenzie zwaai! Hoop dathet goed gaat.. als je eraan toe bent (eerst schteef ik Uitgerust, maar dat ben je de komende 3 jaar niet haha net als wij) hoor ik graag je verhalen wat een rijkdom he twee van die minimensjes! Betties ehh belachelijk van die borrel. Zelfs zonder zwsc is het nog een gekke locatie. Ben je een beetje bijgekomen vandaag? En ga je eigenlijk nog naar een fysio voor je bekken? Hip alvast succes met je sollicitatie! Tijgeren leeeeeuk! Er zijn toch ook kindjes die meteen gaan kruipen? Wie weet pikt ze het vandaag op het kdv op! Hebje nog nieuwe fotos? Tori hoe is het? Hier jeetje ikben zo blij en verrast met het zelf slapen. Vanmorgen naar het zkh voor heupjesecho (alles goed) daarna thuis moe, op bed gelegd, speen gegeven en ze was gewoon meteen weg geeft me zoveel lucht, even wat tijd voor mezelf en ik merk hoe fijn ze het ook zelf vindt ze heeft nu het activity centre in de box ontdekt.. beuk ram muziekje hihi en druk op werk getsie... net als voor mn verlof zit ik weer voor 300% vol, absurd, mn vervanger ging ook al 3x over de kop dus nu hadden ze bedacht dat er toch maar iemand bij moet. Neem wel lekker de tijd om te kolven, mn kindmoet eten Nou en nu is het weekend!! Hoera!
Hi! Nee het gaat vandaag niet heel erg beter... merk dat je gewoon lang doet over herstel. Ik ga dus lekker vroeg naar huis. Helaas is mijn leidinggevende net weggaan, ik had het met hem willen bespreken. Ik heb wel met personeelszaken gesproken en inderdaad dan zou ik met 34 weken moeten stoppen als ik nu afbouw vanwege zwangerschapsklachten. Voorstel is om naar de bedrijfsarts te gaan. Lijkt mij een goed plan, dus dat wil ik volgende week gaan doen. Ook heb ik net toch maar weer een afspraak met de fysio gemaakt voor maandag. Heb niet het idee dat dat nou helpt, maar ik moet hier natuurlijk ook aantonen dat ik van alles doe om fit te blijven. Gister wel gaan zwemmen en deze keer, met schoonzus, was het veel leuker. Heb nauwelijks spierpijn wat me dan weer meevalt. Ook de uitslag van haar geslachtsecho.... een meisje! Super-superleuk! Mijn moeder ook helemaal in de wolken want er komt dus (nog) een kleinzoon en ook een kleindochter.
Betties shit he herstel duurt steeds langer. Bij mij hielp de bekkentherapie ook helemaal niks. Mijn gyn vond het ook onzin die therapie hij zei tegen bekken klachten kunnen ze niks doen alleen jezelf kan er iets aan doen en dat is rusten, maar ook dat helpt maar beperkt. Ik wil deze zwangerschap de osteopaat gaan proberen wie weet helpt dat wat beter. En anders ben ik er ook zo klaar mee. Wat leuk een meisje voor je broer en s.zus...en wat nu met de lief! kleertjes? Ze had jongenskleertjes gehaald toch? Sophy jeej weekend! Hopelijk krijg je er snel een collega bij op je werk. Kan jouw vervanger niet blijven, die hoeft tenslotte niet meer ingewerkt te worden. Dankjewel voor het succes wensen Vanmiddag niet meer gaan liggen en nu ben ik behoorlijk moe. Dat word erg optijd naar bed vanavond. Ik ga 1 dezer dagen foto's plaatsen dat is al zolang geleden. Mckenzie vandaag waarschijnlijk naar huis gekomen of anders morgen denk ik. Hopelijk heb je een lieve kraamhulp. Geniet ervan meid! Tori voor jouw ook weekend nu lekker spelen en knuffelen met je meisje.
Eindelijk weekend! Pfff, zo'n drukke week op het werk en vandaag ook bijna een uur langer gezeten omdat ik allemaal verkeerde overzichten kreeg en ik telkens moest wachten voordat ik bepaalde dingen kon dient grr. Bij jou ook dus druk Sophy... Niet fijn zeg om zo terug te komen op je werk. Maar goed dat je wel tijd neemt om te kolven, want idd je meiske moet lekker eten hebben als je niet bij haar bent. En je meisje heeft ook de heupjes goed zitten, toppie! Leuk he, als ze dan zo bezig gaat met het activity center. Ben benieuwd hoe snel ze gaat zijn met kruipen. Net als Yvi snel net als Tess eerder met zelfstandig zitten. Hip, ja leuk foto's! Ik had pas ook n paar gedaan. Maar goed moet de site van Yvi nog wel bijwerken vanaf kerst... Hopelijk lukt dat dit weekend ergens. En dus behoorlijk moe, ach voor je het weet ben je het eerste trimester door en gaat t weer beter . En eh Tess nu toch aan het tijgeren, het begint met achteruit, maar ze zal het al snel door hebben hoor en dan gaat ze als een speer! Zomerrr, tjee wat een tegenvallende echo... Nu zit je dus weer in onzekerheid, niet fijn. Ik duim voor je dat de innesteling gewoon later was en het daarom nog niet zo ver was! Betties, lekker wezen zwemmen, heerlijk! En je schoonzus een meisje, super! Heb je straks een nichtje, hoe leuk is dat?! Fijn dat t weer beter gaat met je nu, maar wel echt vragen om een briefje van de vk als het niet meer gaat en dan toch deels in de ziektewet! Nou, nog even een update van mijn kant . Yvi zei vandaag mama, niet een keer maar vaak!! Tandje nr 6 zie ik nu ook dus hopelijk zijn we daar nu eerst weer n maandje van af. Al heeft ze van de laatste niet veel last gehad. Wel had ze vanavond iets verhoging 38,1 ... Hopelijk slaap ze goed en os ze er snel weer vanaf. Ze ging in elk geval zonder huilen slapen vanavond, ze was blij dat ze op bed mocht had ik het idee . Ze heeft vandaag anderhalf uur achter elkaar gespeeld zei m'n vriend, goed he? Op het KDV zeiden ze het ook al gisteren dat ze zo goed alleen speelde. trots op ons meisje, ze doet t zo goed. Slapen gaat ook nog steeds best goed, al is ze soms wel vroeg wakker (5 uur). Vanochtend ging ze na de borst wel weer slapen gelukkig! Nog n weekje en dan op vakantie, dus van t weekend voorbereiden . Fijn weekend allemaal!
He wat goed tori dat Yvi mama zegt! Tess zegt echt vanalles, maar nog geen mama En wat fijn dat het nu zo goed gaat! Het zelf spelen is echt weer een stuk langer geworden na de sprong he. Alles gaat nu weer zo makkelijk echt extra genieten. Dat gaat vast een heerlijke vakantie worden voor jullie heb je een slee voor Yvi? Ik had voor sinterklaas bij toysxl een plastic slee gehaald met een zitje en riempjes. Het 6de tandje al dat gaat echt vlug zeg! 4 onder 2 boven? Gelukkig heeft ze er niet veel last van gehad. Tess zegt nu nijne, nijte of nije tegen nijntje in het boekje en die uit het nijntje speelhuisje. Uit dat speelhuisje kan ze beer en nijntje ook al pakken als ik het vraag de andere figuurtjes niet. Papa word al een stuk bewuster. Gister toen we terug kwamen van het kdv was het papapapapapapapapa toen we thuis uit de auto stapte maar papa was werken ze keek echt verbaasd door het huis...papapapapa. echt schattig! Bij het kdv sprak de leidster me ook aan dat Tess al zo bewust bezig was met proberen iets te zeggen. Ze merkte echt het verschil tussen gewoon brabbelen en de klanken waar ze echt iets mee bedoelt. Word echr tijd voor mama hahaha. Sinds vandaag is er een boventand door. Ook al is het haar derde tand het blijft me verbazen hoe die diarree dan echt van het een op andere moment over is. Gelukkig heeft ze er verder geen last van gehad. Denk dat de andere boventand ook bijna komt daar is ook al een bultje. Het lijkt wel of tess over gaat naar 1 slaapje per dag, 's ochtends slaapt ze niet meer zoveel. Vanmorgen maar een kwartier. Ook niet lastig ofzo. Ze gaat meteen slapen als je haar in bed legt en word ook weer vrolijk wakker. Ik vind het zo vroeg voor 1 slaapje. Nog maar ff aankijken hoe het gaat. Sollicitatiegesprek ging goed sas een erg prettig gesprek. Zelf heb ik wel het idee dat ik precies aansluit bij wat ze zoeken. Maar ze hebben erg veel sollicitanten 75 hadden er geschreven en daar hadden ze dan een selectie uit gemaakt natuurlijk. Binnen 2 weken hoor ik iets. Dan is het wel best shit, ze openen waarschijnlijk het 3de weekend van feb. Dan ben ik dus al 12/13 weken zwanger en zal het dus behoorlijk vlug moeten vertellen. Hopelijk maakt dat niks uit.
Hier een echte knutseldag. Julian heeft een auto gemaakt van wcrollen en papier en heeeeel veeeel lijm en ik ben begonnen aan het inplakken van alle echofotos in een leuk album. Verder boodschapjes en lekker lummelen. Manlief en julian zijn nu aan het koken en in lig lekker onderuit. Vraagje: hebben jullie ervaring met een fijne draagdoek, sophy? Ik heb nooit eerder zo n ding gebruikt en vraag me af welke fijn werkt. Ik heb wel zo n lodger, maar vond die nooit zo fijn, omdat julian daar echt los hing, als een soort schoudertas zo schuin over je buik. Dus bij bukken zwiept ie mee zeg maar. Ik zoek nu meer iets als een echte draagdoek. Lijkt me wel,handig voor straks. O ja en in de boekenwinkel mile stone cards gekocht. Kennen/gebruiken jullie die? Had het wel een gezien in een tijdschrift en zag ze nu liggen, leek me wel leuk! Beeb is vandaag weer lekker aanwezig, heerlijk!
Betties klinkt als een lekker gezellig dagje zeg. Wat zijn die cards wat je typt? Heb er nog nooit van gehoord. Ik had de mini monkey van een vriendin gekeken, maar dat is ook zo'n schoudertas, nooit gebruikt veel te bang dat ze eruit viel en ook zwaar zo over 1 schouder. Dus sophy kom maar op met draagdoek tips hihi lijkt me straks ook super handig met een baby en een dreumes. Is dat niet zo'n heel gedoe om die om te knopen? En hoe gaat dat in de winter als je naar buiten gaat? Over je jas en de kleine met een jasje aan erin of onder je eigen jas? Maar dan moet ik een grotere winterjas? Ga sowieso ook een duowagen via mp scoren denk ik. Of zal het echt te doen zijn de baby altijd als we weggaan in de doek en tess in de buggy?
Ik krijg geen link geplaatst grrrrr. Maar google maar eens op milestone baby cards. Het is een set leuke kaarten met 'mijlpalen'. Maak je een foto mee met je beeb. Bv 'ik ben 1 week oud' of 'vandaag zei ik voor het eerst mama'. Gewoon grappig.. Mmmm, hip ik denk dat een duowagen wel handig is. Tess is immers nog maar 16/17 maanden als de baby erbij komt. Die kan nog niet zelf een eind lopen en heb je veel in de buggy. En de baby zal niet altijd handig zijn in alleen een draagdoek, zeker niet als die groter en zwaarder wordt. Lang leve mp dan toch? Je hebt nog tijd genoeg voor de ultieme mooie deal.
Ohhh Yvi zegt mama! Dar word je toch helemaal emo van of niet? Lijkt me een heel mooi moment En Tess begrijpt allemaal andere woordjes, dan laat mama vast niet lang op zicj wachten. Leuk hoe ze die linkjes gaat leggen Ook mooi dat ik dat nog allemaal tegoed heb hihi Hip fijn dat het zo een goed gesprek was. Je bent iig,geweest, een uotnodiging os al heel wat toch en als je het wordt nog net ff je buikje verhullen Betties een nichtje leuk, gefeliciteerd! Draagdoek.. Neem een ergonimische geen minimonkey lodger babybjorn of dat soort ellende. Voor een minibeeb kan je eerst een bykay (tricot) proberen, lekker zcht en rekbaar en via mp al voor een euro of 20.. Leuke prijs om te proberen. Ik gebruik nu eem geweven van didymos (die was wel een beetje duur). Heb je ook van girasol, heartiness, hoppediz heeft gestreepte voor iets van 60 euro. Kijk eens op babybij.nl of ooiebeest.nl en op youtube staan filmpjes hoe je moet knopen. Ik moest ff 3x met ml oefenen, daarna ging het eigenlijk vanzelf en moppielief vindt het dus ook heel fijn erin Zo tegen me aan is warm. Ik doe buiten haar een vestje, dan met mn jas open. Het is natuurlijk nog niet steenkoud geweest deze winter. Tot nu toe heeft ze het eerder te warm als te koud Oja wat ook kan is een voorgevormde.. Mei tai heet dat. Dan heb je een soort rugzkje en hoef je alleen rond je heupen een knoop en om je schouders een knoop te doen. Maar dan dus wel van een goed merk, dus ook didymos of wompat ofzo.eentje die de natuurlijke bolling van het ruggetje accepteert Hmm genoeg info?
Ha lieve meiden, Wij zijn lekker thuis! Het herstel gaat vlot en ik ben volledig in love met mijn meiden. Het leven bestaat momenteel uit voeden, voeden en voeden en dan keer twee dus nog helemaal geen tijd gehad om te reageren, schaam!! Mijn kh is geweldig!!! Ik zal vanmiddag in rustuurtje iets meer proberen te reageren maar wilde ff snel laten weten dat alles goed gaat en ik lekker in mijn nestje met mijn babietjes zit.