Goedemorgen Sophy!! Ja daar word ik ook blij van, van die banners en beebs! Het is ons allemaal gelukt, zo fijn! En wat gaat jullie moppie goed zeg, al een goudgele poepluier! Net als bij ons leert de KV dus eerst alles aan je man, als je dan weer beter te been bent mag jij! Heb je ook extra dagen gekregen? Wat een heerlijk gevoel he, je meisje in je armen en aan je borst. Ik geniet daar nog steeds elke dag intens van! Na m'n vakantie maken we een afspraak, wil je meisje bewonderen en ff weer live met je kletsen! Mckenzie, smeer je ook iets op je buik? Omdat het bij jou zo snel gaat lijkt me dat wel prettig, om het wat rekbaarder te maken. Ik gebruikte die van Clarins, erg duur maar ik heb geen striae gekregen! Ja, vliegen is zeker spannend en ook straks met z'n drieën in een kamer ... Als ze dat straks thuis dan niet ook wil snachts. Hip, de heenreis vliegen we halverwege de middag en terug savonds laat. Ze heeft overdag niet echt vaste slaapjes, maar denk dat t wel goed komt. Ze heeft genoeg indrukken in het vliegtuig waar ze eerst tevreden mee is en daarna kan ze vast goed slapen. Ik hoop het in elk geval. Yvi is ook erg beweeglijk en stil zitten met haar is niet echt n succes, maar ben t nu wel steeds aan het oefenen. En ze houdt ook van filmpjes kijken dus dat kan opde iPad ook . Niet fijn dat Tess nu een ff een ander ritme heeft met kortere slaapjes. Yvi heeft er al drie weken last van... Maar vannacht ging het weer beter, wel even wakker tussen half 4 en vier maar een paar keer de speen erin en ze ging weer slapen tot 20 over 7. En toen lekker voeden en daarna spelen. En dan is het nu tijd om haar te wassen en aan te kleden, dus gotta go!
Sophy wat een lief meisje heb je! Dat coconnen deed ik de eerste tijd ook heel veel sowieso de eerste week, niks anders nodig dan lekker knuffelen en kijken naar je meisje owww en wat ruiken ze lekker he! Ik had zelfs de tv niet aan gehad in het begin Tori Tess kijkt ook graag filmpjes vooral dansles van nijntje en nijn is jarig. Yvu zit nog net in haar sprongetje toch? Dus dan is die onregelmatigheid wel te verklaren. Zal wel goed komen toch met Yvi op jullie kamer, hopelijk kan je vriend wel slapen dan. Mckenzie goed smeren en je buik laten ontspannen in bad ofzo of naar het zwembad afentoe dan hoef je dat gewicht niet te dragen is echt heerlijk. Hopelijk krijg je geen striae, maar die kan is wel groot met een tweeling natuurlijk. Betties echt fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt. Hier een helse nacht gehad van half 3 tot 6 niet geslapen en om 7.15 was Tess weer wakker. Gelukkig heeft ze nu van half 9 tot nu geslapen en ik ook nog ff. Ga ik morgenavond sporten ipv vanmorgen. Dadelijk ook nog klussen. Tess zit niet in een sprong ook niet in de buurt van een sprong dus dat is het niet. Ze krijgt sinds gisteren wat meer melk omdat ze steeds eeeder kwam voor een fles hopelijk gaat het nu beter. Vannacht had ze buikpijn ben zelfs nog met haar in de douche gaan staan word ze rustig van en dan komen de scheetjes hihi. Vanmorgen een bomvolle luier. Ik hoop dat het vanaf vandaag weer beter gaat.
Dit is het schema van Lana ongeveer 07:00 fles 180 + 6 schepjes + 2 pap 09:30 fruit (bijv. 2 kleine appels) 12:00 boterham met boter en/of kipfilet 15:00 fles 180 + 6 schepjes 18:00 Groente, rijst of pasta en vlees 19:15 fles 180 + 6 schepjes Soms krijgt ze 's middags aan het eind van de middag wel eens een liga als ze eerder haar flesje heeft gehad.
Schema van Tess is: 8.30 180+6+1pap 11.30 fruit ongeveer 45 gr. 13.00 180+6 16.30 210+7 (Was 180+6 ) 18.00 groente ongeveer 60 gr. 21.00 210+7 en nu dan ook 1schepje pap erbij. Slaapjes van 9.15 tot 11.30, van 13.30 tot 16.15 en om 19.00 de nacht in om 21.00 maak iik haar ff wakker voor de fles.
Toen Lana even oud was als Tess had ze ook meer honger. Ik gaf haar bij de fles van 10:00 dan ook een schepje rijstebloem. Als ik haar 210+7 gaf dan kreeg ze ontzettend veel krampjes.
De fles van 21.00 heeft ze als een tijdje 210+7 en doe er nu een schepje rijstebloem bij. En doe sinds gister dan die van 16.30 ook 210 omdat ze na die fles al een week lang echt brult als die op is heb al geprobeert extra water erbij te doen, maar dat hielp niet. En sinds zaterdag word ze 's avonds ook wakker al voor 31.00 normaal slaapt ze gewoon en maak ik haar half wakker voor de fles. Maar sinds zaterdag word ze zelf wakker en steeds iets vroeger maandag al om 20.10 u en ook huilen na de fles, maar door het schepje rijstebloem niet meer gelukkig. Vandaag is ze nog wat zeurderig, maar ze heeft ook veel slaap gemist gister overdag en vannacht. Nu slaapt ze gelukkig, hopelijk komt ze een beetje bij met de slaap en hebben we morgen weer de vrolijke Tess wat we gewend zijn. Lijkt echt alsof ze in een heftig spriongetje zit, maar er is geen sprong in de buurt.
Heb je haar toevallig groente of fruit gegeven wat ze nog niet eerder op heeft? Eet ze daarvan van alles van op?
Heb al ff niks nieuws gegeven ze krijgt van groente wortel, broccoli, bloemkool, courgette en erwtjes..aubergine heeft ze ook gehad maar daar was ze allergies voor. Met deze groentes wissel ik af tot nu toe. Van fruit krijgt ze meloen, nectarine, perzik, appel, mango en heel soms banaan hier wissel ik ook tussen. Heb al een dik een week niks nieuws gegeven....ze eet altijd alles op ze smult er echt van. Bemnieuwd hoe het vannacht en morgen gaat.
Hoi allemaal, iemand gaf me de tip mijn vraag hier te plaatsen omdat jullie ervaringsdeskundige zouden zijn ik heb gelezen ( 2010-2012, al gesloten) dat er mensen waren die na positieve test doorgaan met inbrengen van Utrogestan. Dit deden ze omdat rond 5e week sommige vrouwen moeite kregen met aanmaken progesteron...ook waren er sommige die rond die periode bloedingen kregen en dus VM. Utrogestan zou deze bloedingen tegenhouden. Zijn hier mensen die bekend zijn met doorgaan utrogestan? Is dit dan op eigen houtje of staat zh erachter? (Toen nl in Ned. Nog niet echt terwijl het wel baat had bij aantal, misschien inmiddels verandert) Als op eigen houtje is hoeveel breng je dan per dag in en heeft dit geen risico's? Sorry voor al mijn vragen Heb vorig jaar een VM gehad en nu in afwachting van test 5 sept (3e IVF poging, maakt het extra griezelig) . Wil het ook aan zh gaan vragen als het hopelijk zover is, maar hoor graag ervaringen van anderen zodat ik wat sterker sta in mijn evt vraag naar hen toe...
Ik ben tot week 16 doorgegaan met Utro. Het ziekenhuis stond hier niet achter, het was ook niet door hen voorgeschreven. Ik weet niet of ze makkelijker zijn met IVF, maar ik heb het in België gekregen voor mijn herhaalde miskramen. De gebruikelijke dosis is 3x 200 mg, dus elke 8 uur 200 mg. Het is absoluut niet schadelijk, wel kun je er erg moe van worden of wat last van je stoelgang door krijgen. Utro is gewoon progesteron, wat je lichaam zelf ook aanmaakt. Ik hoop dat je een ziekenhuis hebt dat bereid is om Utro voor te schrijven. Zo niet, dan is het via internet te krijgen maar dan is het wel erg duur. Succes ermee!
Hip, die site van jou voor kleertjes was een goede tip zeg! Ik heb er echt leuke dingen gekocht! C&A heeft trouwens nu ook leuke kortingen, daar ook een flinke bestelling gedaan! Ik ga nu helemaal los met shoppen haha!
Hi, mckenzie, mag ik jou vragen waarom je het tot je 16e week hebt gebruikt en niet tot de 12 e week, wat je veel meer hoort? En nig n vraagje, zijn er ook meiden die het al gebruiken na de eisprong om de innestelling te bevorderen tot aan 12 wkn zwangerschap? Ipv starten op de dag van de positieve test? Ben ik benieuw naar, alvast dank voor jullie reacties!
Hoi sweettheart ik moest er van zh mee starten na de punctie en vorige keer tot positieve test. Hoop nu door te mogen gaan, mits positieve test, en anders op eigen houtje, als dat geen kwaad kan.... Hoop dat de utro meiden me hier ook meer over kunnen en willen vertellen
Ik ben nu zwanger, na een verse tp uit een icsi poging. Vanauit het ziekenhuis kreeg ik utro voor 18 dagen. Starten de avond na de punctie tot aan het koment dat je een zwangerschapstest mag doen. Ik bleek zwanger en ben gewoon doorgegaan. Ik geloof dat het bij mij allemaal niet zo lekker gaat zonder, twee keer eerder ging het inderdaad mis met bloeding in de zesde week. Het ziekenhuis staat er niet achter, begonnen een hele discussie en ik krijg geen recept om tot 12 weken ofzo door te kunnen gaan. Ze kunnen de boom in. Ik heb volgende week een termijn echo. Ik denk dat ik daarna wel iets ga minderen. Met 12 weken wil ik gaan afbouwen.
Omdat ik niet durfde te stoppen. Met week 16 heeft de placenta alles overgenomen en is de progesteron eigenlijk niet meer nodig. Ik begon er drie dagen na de eisprong mee, dus niet pas bij een positieve test. Je moet wel zeker weten dat je je ei hebt gehad, anders kun je hem juist tegenhouden met progesteron.
Joepie, weer een werkweek overleefd! Ondanks de meds toch nog behoorlijk misselijk. Ook vreselijk moe, ga zo weer even lekker plat. Gisteravond uit eten geweest en had zo'n opgezette buik dat ik er echt pijn aan had. Niet te doen. Nou ja, nog even volhouden. Vanavond moeders voor moeders op bezoek.