Eljero? Is dat een naam? Jeetje wat zielig. Leuk een nieuw kamertje voor deze beeb. Heb je al iets op het oog? Heerlijk weer winkelen en al die kleine prullie kleertjes Ja gewoon wakker en moeilijk doen. Tis al 2w elk slaapje een gevecht. Niet als ze bij de go is, wel bij mama. Zucht. En klopt, de signalen zijn dan steeds moeilijker. Ach ja. Ze slaapt nu aan de borst. Beter als niks. Heeft er iemand nog een paar kilootjes voor me? mn weegschasl staat,alarmerend laag... Soof moet eeeeeten
Je mag van mij best 5 kg hebben hoor dat haal ik zo wel weer in ik gok dat betties ook wel wat aan je wil geven en wie weet heeft twinny nog iets over? Eljero is een naam ja haha spreek je uit als elsjero of elsjeró dat is de naam van de voetballer eljero eliah. Een neger waar de naam wel bij past. Mijn buurjongetje een gezonde donker blonde jongen is een iets gekkere combi met de naam hihi. Achja smaken verschillen zullen we maar zeggen Hhmm dus duidelijk door de sprong dat slechte slapen, Tess heeft daar bij het kdv ook nooit last van gek he hoe ze toch al dat verschil weten. Ik denk omdat ze graag bij papa of mama willen zijn en bij de go of de leidster van het kdv hebben ze geen behoefte aan lichamelijk contact dus gaan ze maar gewoon slapen. Tess had ff een halfuurtje geslapen en de koorts is weg, wel nog getrakteerd op 2 diarree luiers haha. Holelijk morgen het tandje door. morgenvroeg gaat Tess voor de eerste x naar de kapper het haar groeit erg ongelijk. Aan de zijkant al tot aan haar schouders en achter nog helemaal kort..net een ortodoxe jood en de pony zijn sommige plukje al in haar ogen en de andere net op de wenkbrauw. Dus ff wat gelijk laten knippen zodat het mooi lang kan groeien vind het best spannend en bijzonder de eerste x naar de kapper.
Oohh de kapper! Voor nu heb ik nog zo"n zoooooonde gevoel haha trots op.moppies haar, maar als het wat ongelijk is, kan ik me voorstellen dat je t netjes wilt maken. En dan groeien en staartjes? vind ik zo schattig ben benieuwd hoe ze het vindt! Soms denk ik.. Het is dat ze weet dat,er bij de go "niets te halen" valt waar ze bij mama kan proberen om Bij Mama te slapen want mama is daar gevoelig voor haha en mama kan niet zo goed nee zeggen zouden ze al zo gehaaid zijn? Ik heb nl het idee dat ze dit prima doorheeft haha
Ja ik heb er ook lang over getwijfeld hoor om naar de kapper te gaan, maar het begint er nu echt gek uit te zien zeker als je van achter kijkt. Maar ik zit er met de neus op dat er niet te veel afgaat haha. Ik denk dat ze gewoon geen behoefte heeft om bij de go in slaap te vallen en slapen moet toch, als ze kan kiezen tussen go en bed dan maar in bed. En bij jou kiest ze veel liever om bij jou te liggen dan in bed. Als het straks na de sprong og zo lastig gaat dan heeft ze door hoe ze mama om haar vingertje winden, bij Tess had ik dat na de 8 mnd sprong voor het eerst. Vanavond had Tess weer 38.8 dus toch nog maar een zetpilletje voor het slapen, hopelijk slaapt ze wel lekker door.
Goedemorgen, Nou ik ben weer aan het werk. Heb vannacht zowaar goed geslapen, wel wakker bij omdraaien en natuurlijk 2x naar de wc, maar deze keer niet wakker van gelegen zoals de afgelopen nachten. Voel me nu redelijk ok, maar ik ga er geen lange dag van maken. Gewoon tot een uur of 3. Morgen om 2 uur bij de bedrijfsarts, maar ik heb nu al aangegeven aan mijn lg dat ik niet door ga tot 36 weken, maar per 1 maart met verlof ga. Het is niet reeel om te denken dat ik zonder ziekmelden/kortere dagen door kan gaan tot 4 weken van te voren. Hij gaat het nu regelen. Wat een opluchting toch eigenlijk wel! Gister er een leuke dag van gemaakt met julian. Ik baalde van mezelf dat ik de laatste dagen best kortaf was, gewoon door de pijn in mijn lijf. Arme manneke was best wel eens slachtoffer. Dus gister uit school naar Amsterdam Arena gereden, daar frietjes gegeten en samen naar de Planes film. Hij zat te stralen! Kon ik daarna mooi nog even naar de esprit outlet en de blije doos ophalen bij de Prenatal. Iedereen blij. S Avonds moest ik wel weer plat op de bank maar het was het waard. Balen van de sollicitatie Hip, maar wat je zegt misschien ook niet het goed moment. Het was nooit goedgekomen met de verstandhouding als je je al snel ziek had moeten melden. Klinkt als veel te zwaar werk voor nu, helaas! Ik zou ook niet verder solliciteren om dezelfde reden en me ziekmelden bij UWV en dan kijken wat daar van komt. En dan het verloop van de zwangerschap maar eens aankijken en besluiten of je gaat werken en hoeveel dan. Zeg, sophy, niet van die jaloersmakende berichten posten aub! Haha, dan bedoel ik niet het niet willen slapen van moppie, maar dat je kilos te kort komt!? Oei, een luxe probleem dat ik helaas nooit gekend heb. Hoewel het me nu toch nog redelijk meevalt. En ik na de bevalling van J vrij snel en makkelijk op mijn oude gewicht zat, maar het lukt me dan altijd niet om nog verder te zakken naar de o zo gewenste 75 of liever nog iets minder. Blijf altijd hangen op 77,5 grrrr. Maar de voornemens zitten al wel weer in mijn hoofd. Zeker nu ik zo log ben verlang ik zowaar naar om weer actief te kunnen zijn en iets van sport te gaan doen. Twinny, hoe gaat ie? Nog steeds alles goed en een goed ritme te pakken? Tori, hopelijk heerlijk in een mooie berg sneeuw. Ben benieuwd hoe de kleine de sneeuw beleefd. En ik vraag me inmiddels wel af of de andere kleintjes in NL nog sneeuw gaan zien dit jaar ? Zo en nu nog even wat werk verzetten, want dit schiet natuurlijk weer niet erg op.
Tess heeft de waterpokken, echt sneu! Hopelijk zijn ze snel over. Tandje 4 is door, maar de koorts dus niet weg door de waterpokken.
He get hip... Hopenlijk gaat het snel beter. Julian heeft nog nooit waterpokken gehad, is ook best balen. Maar ik dacht dat als je voor het eerste jaar krijgt dat je ze dan zelfs nog een keer kan krijgen? Das ook niks... Leuk naar de kapper! Je zal zien dat ze dan ineens veel mooier en voller haar krijgen. Nu is het vaak nog een beetje vlassig en door knippen krijgen ze ineens echt een koppie met haar hoor. Dus niet mee zitten! Hopenlijk laten ze het toe. Ik heb wel eens met het zweet op mij rug en met een gillend en wibelend kind gezeten... Haha. Mijn knuffelkonijn is binnen! En oh wat is ie lief en oh wat voelt de naam toch goed! Kreeg er wel even tranen van in mijn ogen. Is toch wel ineens echt! Knuffel is inderdaad groot. Juist leuk. Die vam julian is net zo groot en toen hij net liep sleepte hij dat beest echt zo achter zich aan aan zijn oren. En nu zit ie onder zijn arm gepropt. Zie het al helemaal voor mij bij uk 2. Smelt...
Jakkes Hip de waterpokken! Ik begreep trouwens dat zo lang de blaasjes nat zijn, ze besmettelijk zijn. Zielig hoor voor zo"n ukkie! Met de koorts erbij.. Hoe is het met je misselijkheid? En de bi? Ennnnn nog naar de kapper geweest of uitgesteld nu ze ziek is? Betties goed dat je nu hebt aangegeven op tijd te stoppen! Tis zwaar genoeg toch en kan je rustig aan thuis zitten. Leuk zo een verwendagje met Julian ik ga,nog ff t konijn spieken straks.. Schattig als ze hun knuffel zo meezeulen. We hebben er niet veel voor moppie dus mss ga ik je naapen Hmm.. Het is bv + gebroken,nachten + werkstress en een lijf dat sowieso moeite heeft op gewicht te blijven.. En nu dus weer onder de 50, daar hoef je niet jaloers op te zijn ik moet gewoon aankomen... En het is weekend hoeraaaaa morgen hele dag knuffelen met moppie en mss wil ze ook wel ff slapen haha
Betties goed van je dat je nu definitief besloten hebt om eerder te stoppen, benieuwd wat er morgen uitkomt bij de bedrijfsarts. Zie het helemaal voor me zo'n kleine uk met die knuffel achter zich aan slepend bijna uit een kerstfilm of zoete familiefilm haha. klinkt als een gezellig dagje met Julian. sophy hopelijk lukt het je om wat bij de komen, mss wat meer stampot met worst vd hema ipv gezonde magere wok gerechten een lekker goed gevuld kopje erwtensoep bij de lunch erbij en 's avonds nog wat volle vla na het eten en wat chips en chocola op de bank voor de tv....ik ben geloof ik al een kg zwaarder alleen van dit typen Vanmorgen wel bij de kapper geweest, ze had 1 blaasje op haar voorhoofd verder niks, voelde zich goed tandje 4 was door dus we wisten nog niet dat ze de waterpokken had. Ze vond het hardstikke leuk bij de kapper, ze zat supertrots in de raceautostoel en brabbelde er oplos, natuurlijk zat ze niet stil want Tess wil altijd alles zien haha. Dus als er achter haar wat dames de laatste roddels door gingen nemen zat ze alweer omgedraaid op haar stoel, wel grappig want de aandacht van de hele salon ging naar Tess en de kletsende dames gingen afstemmen wanneer ze konden kletsen of zwaaien en lachen een wanneer ze juist stil moesten zijn zodat Tess de goeie kant op keek. Er is gelukkig niet veel af, maar net die dunne flassige plukjes onderaan en het is wat meer op 1 lengte. Zo lijkt het haar al meteen wat voller idd. Toch mag het van mij weer flink gaan groeien, want ik vind het er toch te geknipt uitzien hihi. Gelukkig groeit haar haar erg snel. Ja er gaan veel verhalen rond over waterpokken en wat wel en wat niet klopt geen idee. In de gebruiksaanwijzing van de verkoelene mousse wat we van de apotheek hebben staat dat het 2 dagen voordat de blaasjes zichtbaar zijn besmettelijk is en daarna niet meer. Incubatietijd van 18 tot 21 dagen. Mijn vriend heeft ze nog nooit gehad dus die knijpt em behoorlijk nu hihi. ik had met de ha gebeld omdat waterpokken gevaarlijk zijn voor een ongeboren kindje, maar ik heb de watwrpokken al gehad dus dan was het niet meer gevaarlijk. Ik heb ook wel es gehoord dat je het nog es kunt krijgen als je het voor je eerste jaar hebt gehad, geen idee of het klopt. Zei de dokter niks over en bij de apotbeek ook niet, daar zeiden ze ohh zielig zo'n kleine al de waterpokken, maar dan is er tenminste wel vanaf en ze is snel vergeten hoe shit het is.... dus denk dat het dan niet klopt. Alleen begin ik te twijfelen of het wel waterpokken zijn, ze heeft 1 echt duidelijk blaasje op haar voorhoofd en 1 of 2 iets minder duidelijke op haar buik en verder wat rode vlekjes en puntjes op haar buik en een paar puntjes op de rug en 2 vlekjes op de benen. Als de vlekjes morgen niet duidelijker blaasjes zijn ga ik toch ff langs de ha, dadelijk is het iets anders, wat mss ook niet goed is voor mij nu ik zwanger ben. ze krabt ook nog niet, huilt wel veel en de hele dag al koorts.
Oww en alleen al van het idee dat Tess waterpokken heeft krijg ik jeuk haha zit al de hele dag de krabben hihi, mijn vriend okk voor die ging werken en steeds maar checken of die nog geen blaasjes heeft...hij is zo zenuwachtig of hij het gaat krijgen of niet en ze zeggen dat je er als volwassenen goed 2 weken behoorlijk ziek van kan zijn....komt hem als zzper helemaal niet uit natuurlijk dus hij zit vol in spanning haha.
Oh wat leuk van de kapper je zat,er vast trots te pronken met je kleine meid fotootje? Kan je je al voorstellen dat je vlg jaar met 2 zit?! Lastig dat je vriend nog geen waterpokken heeft gehad. Is het, gezien de besmettelijkheid, waarschijnlijk dat hij ze ook krijgt? Hier weten we niet wat ml wel en niet heeft gehad, ook spannend haha Twinny hoe gaat het? Wennen / genieten? Zou Tori dit weekend al terugkomen? Ik krijg zo mn lieve vriendinnetje op bezoek en ik hoop dat ze komt vertellen dat,ze zwanger is
Kilo's nodig Soph? Heb er hier nog 9 voor je Het is hier druk, druk, druk! Ben aan het oefenen met aan de borst drinken maar dat betekent zo ongeveer elk uur een baby er aan en tussendoor de kolf! 's Nachts krijgen ze Nutrilon zodat mama ook nog even kan slapen Flink druk dus daarom even wat stiller, maar lees wel mee en ben blij dat alles goed gaat met iedereen. Wat zitten we weer in een goede tijd meiden! Hip, balen van je sol, maar uiteindelijk beter ook met je bi. Gewoon ziekmelden bij uwv, lekker aan punt denken! Betties, vandaag arbo toch? Succes en laat je niet gek maken, je hebt gewoon het recht je (deels) ziek te melden, je betaalt genoeg premie hoor, doei! Soph, niet leuk he werken en bij moppie weg. Ik heb nog vrij tot juni maar zie er ook al tegenop weer te moeten werken hihi. Gekke mama's met zijn allen Gezellige dag allemaal!!
Hi! Nou deze keer wel een heel fijne ervaring bij de bedrijfsarts. Vorige keer dat ik er zat was het nog een en al ellende vanwege reorganisatie en mmm. Even een raar gevoel wel. Maar goed, nu stond ik met 5 min buiten met als advies: max halve dagen. Euh...dat is wel superfijn! En dan ineens ook nog maar 5 werkweken te gaan, schiet ineens enorm op! Leidinggevende zal niet heel blij zijn maar dat is dan jammer. Ach, vandaag stond ie aan mijn bureau dat ie van zijn verzuimadviseur mee had gekregen dat hij begripvol, geintersseerd en open moest zijn. Hebben we om gelachen, het is ook best een leuke vent. Kijken of hij doe houding maandag ook nog heeft, hihi. En voor nu: weekend!
Twinny meid wat doe je het goed en positief drinken ze al goed aan de borst? Ze zijn nu 3 weken, of 40w zeg maar, ze hebben vast meer kracht al Betties super zo een goede ervaring bij de arbo! Nu kan je met een gerust hart minder werken. Vandaag alweer 29w En Hip al ruim 9w Moppie is nu 5mnd onwerkeliiiijk! Echt.. Dat ik dan ook al 5mnd mama ben.. Waar is de tijd gebleven, zo snel... Was net ff boodschapjes gaan doen met haar, vond ze leuk mc is zwaaaaar nu haha, ze weegt 7,2kg
Twinny wauw wat heb jij lang vrij na je verlof, had je nog zoveel vakantie staan? Ik heb eindelijk je kaartje op de bus gedaan beter laat dan nooit hihi. heb je eigelijk veel dubbele kaartjes gekregen? Ik kon maar weinig kaartjes vinden voor een tweeling. Sophy heeft je moppie wat geslapen vandaag? Gelukkig kun je van het weekend weer afwisselen met je man. zwaar he die mc, daar ben ik al snel mee gestopt om die met haar erin te tillen. Ik liet die meestal in de auto staan. Met boodschappen ging ik dan meestal te voet zat ze lekker in de wagen en vanaf dat ze stevig rechtop kon zitten voor in het winkelwagentje dat vind ze zo leuk. Ik zie die moeders bij het kdv ook allemaal slepen met die mc, ik snap dat niet. Laat die gewoon in de auto en draag je kindje is toch veel makkelijker en stukken fijner voor je armen en rug. Betties dat is goed gegaan bij de arbo zeg, maar met zwangerschap zijn ze altijd makkelijk. Gelukkig! Benieuwd hoe je werkgever reageerd maandag. Dus nog 5weekjes halve dagen, dat is een stuk beter en dan kom je ook aan je rust toe. Tess heeft toch echt de waterpokken gister twijfelde omdat het bijna geen blaasjes waren, maar vandaag zijn de vlekjes ook blaasjes geworden en een hoop vlekjes erbij. Gelukkig amper in haar gezichtje. Vanmorgen was de koorts weg, maar vanmiddag weer volop terug. Ze is opzich wel vrolijk en dan opeens weer hard huilen, maar ze zit ook nog in de sprong dus wat nu van de sprong is en wat nu van de waterpokkenen koorts is dat weet ik niet. Wel zielig hoor zo'n klein propje onder de blaasjes en vlekjes en van die rode droge koorts wangetjes...niet goed voor het mama hart♥ ....hoop dat ze snel beter is.
Oww en mijn bekkn is k*t! Ik word wakker bij elke draai omdat ik zoveel pijn heb eb moet al heel goed opletten dat ik afwissel met lopen, zitten, staan,liggen en rustigaan met huishouden enzo. Maargoed dat rustigaan lukt natuurlijk amper omdat ik Tess veel moet tillen, bukken met uit en in bed of box of grond. Moet veel te vaak traplopen dus dat gaat alweer voet voor voet ipv elke voet op een andere tree. Zeker als ik Tess vast heb lukt dat al niet meer. Dinsdag osteopaat, ik hoop echt dat dat verschil uitmaakt, want dit en dan steeds erger nog tot aug. Is niet te doen. gelukkig heeft mijn vriend de laatste weken van mijn zwangerschap vakantie kan ik die tenminste helemaal uitrusten en niksen. Hij helpt me wel erg goed hoor 's nachts gaat hij er uit voor Tess 's morgens ook en brengt die Tess bij mij in bed en haalt dan de fles voor Tess en een boterham voor mij. met het huishouden helpt die ook waar kan, maar hij werkt natuurlijk ook veel. Als hij er is al Tess naar bed moet dan doet hij dat hoef ik niet te bukken, maar ja dat is haast nooit. Alleen bij het ochtendslaapje. dus dames duim mee dat de osteo wonderen kan verrichten Heb me vandaag ook ziek gemeld bij het uwv, werken met mijn bekken is niet te doen zeker niet als ik bij een nieuwe baan zou beginnen. Vrouw aan de telefoon was heel begripvol en ben vanaf vandaag uit de ww en in de ziektewet. Ziek ivm zwangerschap. En dan krijg ik een super leuke vacature in mijn mailbox administratie en receptie bij een autoschade herstel bedrijf voor 20 uur....
Oh nee hip.... Ja jij hebt het nu 10x zwaarder dan ik doordat je de hele dag een klein kind te verzorgen hebt. Ik ben zooooo blij dat julian groot is, wat dat betreft een zege. Ik heb nu zo n finess bal te leen, waar ik veel op zit en op wiebel. Isw el heel fijn, misschien is dat wat? En als je kan lekker warmte erop, bv met een kruik zitten. En om de onrust weg te nemen: schakel al je vacaturebank meldingen gewoon uit meid. Het heeft geen zin, je moet je richten op rust en tess en dat is voor nu meer dan genoeg. Van dit soort leuke vacatures wordt je alleen maar ontustig of gefrustreerd... Lieve mackenzie, ik ga echt morgen ofzo een wandelingetje maken naar de brievenbus, je kaart ligt al dagen hier klaar. Oeps...
Ach Hip.. Waterpokken, dat rotte bekken en dan ook een vacature waar je nu niets mee kan. Knuffel meid! De realiteit is dat op die vacature wrs wel 3000 sollicitanten afkomen en jij gewoon rust nodig hebt. Kan je wel genieten van het idee dat je Tess op ziet groeien zo elke dag? Geen gedoe met opvang en werkstress natuurlijk wil je straks ook een baan daar niet van!