Betties ik heb nog zo'n lege bal op de zolder liggen. Zal em es zoeken en oppompen wie weet helpt het wat. Moet idd al die meldingen nog uitzetten ja. Zal wellicht meer rust geven. Ja wat het bekken betreft is het wel een stuk zwaarder dat Tess nog zo klein en hulpbehoevend is en ik vind het jammer dat ze er nog helemaal niks van begrijpt, ze weet straks niet beter dan dat ze een broertje of zusje heeft. Maar verder zijn er ook heel veel voordelen zo snel achter elkaar en het grootste natuurlijk dat ik spontaan en super snel zwanger ben geworden. sophy je hebt gelijk er gaan echt veel mensen op de vacature reageren en ik heb wel een secretaresse diploma, maar alleen horecaervaring, dus 100 mensen met veel meer ervaring. Er stond ook nog bij dat schoolverlaters mogen reageren dus die hebben het zelfde diploma dan ik.. en zijn bijna 10 jaar jonger en stukken goedkoper. Dus weinig kans dat ik het geworden was. Kan me er verder ook wel bij neerleggen en geniet volop van Tess, ik krijg gewoon alles mee van mijn mooie meisje. Het is ook niet dat we nu ik ww heb we op een houtje moeten bijten. Ik zou het alleen fijn vinden om af en toe iets voor mezelf te hebben. Dan zit je aan de eettafel en dat ik dan ook kan vertellen, god wat ik vandaag toch mee heb gemaakt......of gewoon ff lekker zeiken over je werkdag. Maar helemaal geen werkstress en geen ochtendspits is natuurlijk vooral luxe en heerlijk. Tess zit echt behoorlijk onder nu...ziet zo zielig uit. Ook in haar gezicht nu verschillende blaasjes. Ze krabt gelukkig helemaal niet. Hoor toch veel dat als ze het voor een jaar hebben dat ze het dan nog es kunnen krijgen als ze groter zijn. Hooop het niet voor haar. Maandag hebben we alweer een echo de termijnbepaling en intake bij de vk. Heb er zin in.
Ah ja Hip dat is ook waar.. soms is het een soort eenzijdig als je alleen maar thuis bent. Ik heb (vrijwillig) een jaar thuisgezeten en op een gegeven moment wíl je gewoon weer werken, met andere mensen contact en die hersens laten werken Maar stiekem zou ik nu best nog een jaartje bij moppie thuis willen zijn Maandag al termijnbepaling wauw! Je gaat echt erg snel al Grappig ook dat hoe jij nu loopt, ik vorig jaar liep met vrijwel dezelfde termijn Vriendinnetje gister trouwens niet zwanger nog... Vandaag babymassage poging 2, privéles want 3 anderen waren ziek hihi dat vonden wij niet erg Manlief bleef er ook bij, dat kon nu gewoon.. leuk.. moppie blij en nu ligt ze - let op - al 3 uur zelf in haar bedje te slapen! Ze moet eruit haha
Sophy heerlijk dat het zo goed ging bij de babymassage..en 3 uur geslapen wauw wat goed van je moppie ze zal wel flinke honger hebben gehad toen ze wakker werd. Ja dat geloof ik meteen dat je nog liever wat langer bij je moppie thuis was gebleven, kun je nog wat ouderschapsverlof opnemen mss? Is inderdaad dat eenzijdige ja, verder vind ik het wel heerlijk dat ik thuis ben. Genieten van Tess en ook echtcde tijd hebben voor haar. Als ik dat bij vriendinnen zie hoe geirriteerd ze zijn naar hun kids, gewoon omdat ze natuurlijk altijd druk zijn Als Tess met eten zelf delepel uit haar mond wil halen en die in haar bordje probeerd te leggen en opnieuw als die verkeerd om in het bordje ligt. Dan vind ik dat leuk en geniet ervan hoe ze zelf vanalles probeerd te leren. Doen we toch een kwartier langer over het eten mij maakt het niks. Met koken begin ik vaak een half uurtje eerder, dan heb ik tussendoor tijd om met Tess te koken, heeft ze een houten lepel, kom met wat water en wat duplo erin en dan is ze trots dat ze mee kookt. Als ze dan die kom op de kop zet en alles is nat, achja dan ruim ik dat ff op, toch tijd zat. Dat vind ik echt heerlijk dat ik dat kan. Vanmiddag is Tess 2 uurtjes bij oma en opa geweest. En ik lekker ff in bad, helemaal relax, heerlijk! Ze heeft vandaag geen koorts gehad alleen wat verhoging, ze was ook een stuk vrolijker al. Hopelijk slaapt ze lekker door vannacht, want ik staer alleen voor mijn vriend heeft een concert en zal niet voor een uur of 2 thuis zijn en dan is die zo moe, want hij ging vanmiddag al om half 1 de deur uit om te werken. Dus dan laat ik em lekker slapen.hoop dat Tess mij ook lekker laat slapen Nu all you need is love en dan naar bed.
Precies dat Hip, gewoon heerlijk keuvelen met je kindje en de tijd nemen om met haar de wereld te ontdekken Dat lijkt me echt fantastisch aan de tijd thuis! Wat leuk hoe Tess ook al aan het koken is.. dat ze je echt een beetje nadoet en van je leert. Ga je straks als de baby er is ook een pop voor haar kopen? Dat is wrs ook prachtig Ik kan op zich wel meer ouderschapsverlof nemen, maar onze afdeling wordt uitgebreid en er worden nieuwe mensen aangenomen en er zijn grote projecten dit jaar dus als ik er niet ben, doet dat niet veel goeds in het kader van baanbehoud. En ik heb het wel nodig om ook uit huis te zijn zodat ik die andere 4 dagen optimaal van moppie geniet En ik zie om me heen ook dat jachtige. Kindjes die "even vlug" van alles moeten doen en mama die eigenlijk geen tijd heeft. Begrijpelijk en toch probeer ik het anders te doen Ons huis is dus niet perfect schoon maar we gaan wel straks naar de kinderboerderij Langer slapen, korter slapen, vooral sámen willen spelen, tijd met z'n drietjes en pech voor m'n strijk of als ze een keer vieze kleertjes heeft. Tis misschien ook om niet zoveel te "moeten" van mezelf. Heb ook al regelmatig gehoord dat ik harder moet worden en minder aandacht moet geven en meer in een schema dwingen enzo maar eerlijk gezegd zie ik er het nut niet van in. We volgen hoe ze het natuurlijk doet en daardoor is ze tevreden en blij, wat kan ik dan nog meer willen Of vinden jullie me nu een mafkees? En dit is misschien ook een beetje hoe jij erin staat Hip? Nou vannacht.. van 19 tot 02 en 0230 tot ehm.. nu nog steeds aan het slapen Dikke hoera voor ons! Met dat ene kleine flesje kv (120/4) om 17 uur gaan de nachten zooooveel beter nu, geen 5x voeden maar 1x. Blij met m'n beslissing! En ik voel me nu gewoon uitgeslapen hahaha
Hoi meiden! We zijn weer thuis en hebben het heerlijk gehad! De reis naar en van Oostenrijk is helemaal goed gegaan, de kleine heeft zich goed gehouden al die uren in de auto. De heenreis een tussenstop na 6 uurtjes rijden. Heerlijk gezwommen in het hotel daar en we hadden een extra grote kamer (voor hetzelfde geld als n normale) omdat we met baby waren. Yvi heeft bijna elke nacht doorgeslapen, wat heerlijk was dat zeg! Ook in het hotel in Oostenrijk hadden we een extra grote kamer en kon het babybedje in de hal staan zodat ze toch haar eigen plekje had. Savonds deden we haar vaak in het babybedje bij m'n ouders op de kamer, zodat we in onze kamer gezellig konden zitten met z'n allen. Opa heeft veel opgepast, terwijl eigenlijk m'n sm dat zou doen, maar goed... Die had daar blijkbaar toch niet zo'n zin in. ,aar gelukkig vond mijn vader het heel leuk om te doen. Hij heeft genoten van haar, ze is ook zo makkelijk . We hadden eerst groene bergen, maar wel genoeg sneeuw op de pistes omdat ze genoeg konden maken tijdens de avond/nacht. Halverwege de week gong het sneeuwen en op de laatste dag zoveel sneeuw (hele dag) dat we ook nog een slee hebben gehuurd en met Yvi lekker hebben gewandeld in de sneeuw. Ze vond het prachtig! Afgelopen nacht heeft ze ook goed doorgeslapen (op 5 min wakker geweest te zijn, maar ben niet gaan kijken), laten we die er maar in houden hihi. Nu weer thuis dus en tijd voor de was. Hopelijk gaat alles goed bij jullie en vanaf nu lees en schrijf ik weer gezellig mee
Tori je bent er weer! Wat goed dat Yvi zo makkelijk was met slapen op vakamtie! Waiw dat heeft ze echt goed gedaan en maakt het voor jou ook leuker natuurlijk. Heeft ze echt met haar handjes in,de sneeuw gezeten? Koud en,nat en toch cool? ben benieuwd naar fotos, straks ff op Yvis site kijken of er al iets staat
Heb een paar fotootjes in mn album gezet Was leuk bij de kinderboerderij! Ze keek haar oogjes uit, al die beessies en al die andere kindjes.. nog even in het bos gewandeld en toen hartstikke moe naar huis.. nu slaapt ze als een roosje Ik ga koken en lekkere boterkoek bakken om morgen voor de leuk mee naar kantoor te nemen. Iets met moeten aankomen.. of andere mensen van hun goede voornemens af helpen Hè wat een heerlijke dag
Hier ook zo n kruimeldagje, ben ook hartstikke moe ( vannacht was weer zo n nacht...). Babys eerste plakboek is af, letterlijk een heel fotoalbum met echofoto's. Beetje strijken, beetje knutselen met julian. Manlief is ff weg maar zodra hij thuis is lig ik lekker in bad. Vanavond kaasfondue eten ( soof doet het volgens mij ook wel goed voor de kilos!?) Tori klinkt super jullie vakantie en wat is het voorbij gevlogen. Tijd gaat zowieso heel snel. Zat even te spieken voor voorlichtingsdagen hier in de ziekenhuizen en ik moet al snel zijn, nog 1 datum en de volgende datum zit al akelig dicht op april... Hip ook al weer op voor intake en termijnecho! Mooie berichten hier zeg! En dat op voor mijn zware werkweek van 16 uurtjes.....
Goedemorgen, Nou het advies van de bedrijfsarts is wel goed ontvangen hoor. Ja het is ook gewoon niet anders. Dus fijne korte werkweken nog maar, sterker nog ik heb er nu alweer de helft van mijn halve dag opzitten. Gisteravond had ik toch ineens een rare ervaring. Zat er zo over na te denken: nog maar 5 weken werken en zo weinig uur. En ineens kwam het toch ff binnen, dat het zo snel gaat en dat het echt allemaal echt is. Ik kan het gevoel niet helemaal beschrijven maar ik vond het ineens een soort van doodeng! Al die jaren de hoop op nog zon klein hummeltje en dat het nu echt echt echt gaat gebeuren. Stom hoor, al die tijd al echos gehad en bezig met de voorbereidingen maar nu ineens pas het echte besef ofzo. En dat er een bevalling aankomt en dat er straks echt een ventje in die wieg ligt. Het lijkt wel of het echt allemaal nog even moet landen Hebben jullie dit gevoel ook gehad? Voel me een beetje vreemd eronder... Nou het zal wel de stand van de hormonen zijn ofzo, haha. Vanmiddag weer een rondje fysio en naar de verloskundige, dus nog niet echt een rustige middag.
He hallo allemaal! Tori welkom terug fijn zeg dat jullie het zo leuk hebben gehad. En Yvi lekker gesleed, leuk! Waren jullie met je ouders en schoonouders? Gezellig zeg. Ook erg fijn dat ze zo makkelijk is gewesst en goed heeft geslapen. Ben je weer aan het werk deze week? Betties gelukkig is er goed op gereageerd op je werk, nu lekker tijd voor jezelf in gaan plannen. Al een beetje over de "schrik" heen dat het wiegje toch echt binnenkort gevult zal zijn? Sophy leuke foto's van je knappe meid. Gezellig dagje hebben jullie gehad gisteren zeg. Leuk he de kinderbodrderij. hoe was de boterkoek? Twinny druk druk druk met je meisjes denk ik, lukt het met de bv? Is je man alweer aan het werk of doen jullie het nu nog samen allemaal. hier vermoeiende dagen en nachten met Tess. Ze zit flink onder de waterpokken ebln heeft jeuk, wat ze niet snapt natuurlijk, krabben doet pijn, ze heeft in haar neusgaatjes ook waterpokken waardoor er snot achter blijft hangen en haar hele neusje dicht zit. Neusspray wil zexabsoluut niet, zal wel pijn doen die zoutoplossing en haar billetjes zitten ook helemaal onder, dus ik blijf maar verschonen, steeds als ze plast huilt ze ff. De koorts is ook nog niet weg. De afgelopen 2 nachten hebben we amper geslapen, echt zo zielig om haar zo te zien. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter. Vanmiddag bij de vk geweest, alles was goed punt is al een heel mensje met armpjes en beentjes en was al lekker aan het spartelen. Lag precies op schema. Mijn bloeddruk was ook goed. Over 3 weken nog es echo , anders duurde het zolang tot de 20weken echo voordat we weer kunnen spieken hihi, dus mogen we dan ook ff kijken. Toch handig een vk praktijk met eigen echo aperatuur en een voorgeschiedenis met heeeel veel echo's. Als ik tijd heb zal ik een foto plaatsen, maar heb mijn handen ff vol aan mijn zieke meisje.
Hip, oh die arme tess. Wat naar dat ze zo n last heeft. Zal voor jou ook wel pittig zijn nu. En dan 'tussendoor' even naar de vk. Wat fijn dat jullie echos mogen! En wat heerlijk dat alles top gaat! Zo bijzonder! Ik was vandaag ook naar de vk. Alles was perfect, suikertest van laatst was echt top qua waardes, ijzer was prima, bloeddruk top. En ja die buik is inderdaad wat groot, kind voelde ook groot. Maar niet zo gek gezien wij beide lang zijn en julian ook een groot kind was. Nog gehad over keuze zkh of thuis. Vk had een sterke voorkeur voor thuis in mij geval. Gezien dat zij denkt dat de tijdfactor een probleem kan worden. Zij denkt echt dat ik biji 5cm ofzo het zkh al niet meer ga halen. En, hoera, zij denkt ook echt dat de fase van persen binnen 2 of 3 weeeen klaar is. Nou daar teken ik dank wel voor hoor. Dus tjsa... Nou ja we gaan in elk geval bij een zkh kijken binnenkort. Nu weer lekker onderuit op de bank!
Fijn dat alles goed was bij de vk betties. En een groot mannetje dus, hoe groot/zwaar was Julian? Dus het word waarschijnlijk een thuis bevalling, gewoon ff tussen de lunch en avond eten in heb je oppas voor Julian in de buurt? Och en 2/3x persen prima toch hihi. Al had ik dat bij Tess ook al ongeveer haha ben maar 38 min bezig geweest toen. Weet niet meer hoevaak geperst, zal niet meer dat 5x zijn denk ik. Heb tussendoor ook nog overgegeven en alles zat onder dus ook nog uitgelleed en ff opgefrist met een washandje. Ben vandaag bij de osteopaat geweest voor mijn bekken, verrek nu vd pijn( ook een beetje zelf schuld want ben erna naar de winkel gewandeld met Tess, zo'n heerlijk zonnetje) maar heb links dus al behoorlijk verweking, maar mijn spieren daar zijn juist stijf. Over 2 weken nog es terug en dan verwacht die dat de pijn wel weg zal zijn. Natuurlijk wel heel goed opletten met wat ik doe en niet doe en dan 1x in de maand ofzo terug voor bij te houden. Lijkt me bijna een wonder als het echt zo goed gaat wetken als die zegt. Zou toch geweldig zijn als ik tot het laatst nog vanalles zou kunnen. Al is het rustigaan natuurlijk. Benieuwd of het echt gaat werken, nu heb ik vooral nog veel meer pijn. Tess gaat al een stuk beter. Bijna alle blaasjes zijn korstjes en eindelijk geen koorts meer. Vannacht is m'n vriend er 1x uit geweest en verder heb ik een paar x door de babyfoon iets gezegd en heeft ze tot vanmorgen doorgeslapen.
Julian was 3460 en 50 cm. Volgens de vk een perfect gewicht voor 40 weken, alleen was hij dus 38 weken. Ook wel iets aan de grote kant dus. Ach we zien wel...met 36 wkn nog een liggingsecho en dan ook een soort van advies gesprek. En natuurlijk kunnen er altijd factoren komen waardoor je toch naar het zkh moet. Wist je dat ik bij julian er nog niet eens aan gedacht had om een zkh tas in te pakken? Bozar als ik daar nu aan terugdenk. Ik was echt compleet naief en omdat ie vroeg was nog helemaal nergens op voorbereid. Ach ja, dat is ook allemaal goed gegaan. Vandaag even mijn bed ingekropen na weer een rotnacht. Ik dacht ik pak even een uurtje en ga dan nog wat thuiswerken. Haha, ik schrok om 4 uur wakker! Aankleden en toen was het al tijd om julian te halen. Ik voel me ook niet heel erg fit, beetje vage buikpijn ook, bleh. Nu julian weer op bed gooien en dan even lekker in bad.
Hip hoe is het met de waterpokkenbusiness? Echt zielig zo"n klein meisje helemaal vol met pokjes en die jeuk.. Wat heerlijk dat Punt het goed doet, geen puntje mas rf een heel mensje en het lijkt zo natuurlijk dat het goed gast, haast zorgeloos Betties hoera voor de suikertest. En voor wrs een makkelijke bevalling dat zou mooi meegenomen zijn. Ben benieuwd wanneer dit ukje zich aamdient! Heb je een gevoel voor een datum? Hier.. Mn nieuwe leidinggevende is een drol man man wat een idioot Maaaarrrr vandaag ben ik lekker thuis met moppielief en straks gaan we naar de speelotheek lekker genieten van mn kleine gup
Betties hoera voor de suikertest. En voor wrs een makkelijke bevalling dat zou mooi meegenomen zijn. Ben benieuwd wanneer dit ukje zich aamdient! Heb je een gevoel voor een datum? Pffffff, ik ben echt heel slecht in zwanger zijn... Dus wat mij betreft morgen! Het is dat hij echt te klein is, maar ik hoop echt wel op diezelfde 38 weken als met julian. Lijkt me heerlijk! Vannacht weer zo'n ellendige nacht. Mannetje was ook zo druk dat ik er gewoon buikpijn van had. Maar goed, vandaag vrij. Rustig aan iets aan dit vieze huis doen en vanavond maar weer op tijd plan.
Sophy wat je zegt..."het lijkt bijna zorgeloos" zo is het ook echt. Ik ben gewoon zwanger, het voelt goed, geen zorgen, geen angst of onzekerheid alleen mijn verstand die me af en toe een pas op de plaats laat maken, anders word ik echt zo'n naiefe zorgeloze zwangere muts haha. De klusman is geweest om een offerte te maken om de zolder te verbouwen. Dus dat is ff afwachten. Hopen dat die niet de jackpot vraagt en dat die snel kan beginnen. Zodra dat gebeurt is kan het kantoor naar de zolder en een nieuwe vloer gelegd worden op de babykamer rn onze kamer. Ondertussen weten we dan wel wat het word en kunnen we aan het kamertje beginnen ben mp al een beetje in de gaten aan het houden voor een duowagen. Dus in mijn hoofd zijn de belangrijke dingen al bijna klaar en hoef ik alleen nog maar kleertjes te shoppen. Oww en nog ff mooi nieuws, ik werd zo goed als pijn vrij wakker benieuwd hoe het aan het einde vd dag is. Dus betties mss nog ff een afspraak bij de osteopaat maken het helpt echt! Ook heerlijk geslapen vannacht, Tess sliep door tot half 5, mijn vriend kreeg haar niet in slaap ze was vrolijk en kreeg van het lachen de hik. Dus ff een half uurtje bij ons en toen ging ze gapen en kon ze terug naar bed. een gezellig half uurtje was het, want voor het eerst deed Tess helemaal uit zichzelf knuffelen. Ze deed haar armpjes om me heen en drukte haar gezichtje tegen mijn gezicht.....heerlijk!! En steeds weer en dan zei ze haaaaa. En aai en aaide me door mijn haar en gezicht...zwijmel. daarna heeft ze tot kwart voor 9 geslapen. Denk dat op een enkel blaasje na alle blaasjes uitgedroogd zijn. Ze is weer vrolijk je merkt echt dat ze zich goed voelt weer. sophy wat rot dat je zo'n stomme leidinggevende hebt. Hopelijk gaat die niet al te vervelend doen.
Oww sophy dat was ik nog vergeten om op te antwoorden, maar jazeker krijgt Tess een pop straks als punt er is. Met een badje, luiertjes en een flesje.Bij mam staat nog het poppenwiegje van mij van vroeger. Heeft mijn vader toen voor me gemaakt en het dekentje en hemeltje heeft oma gemaakt, dus erg speciaal dat Tess daar straks mee kan spelen. (Typ ik met tranen in m'n ogen emo muts haha) Betties ik ga voor je duimen dat de kleine man lekker optijd komt, mss voor de zekerheid acupunctuur proberen rond 37 weken? "Mijn" acupuncturiste waar ik tijdens de iui's naartoe ging gaat 2 weken stage lopen in china op de universiteit voor gynaecologie en in het ivf centrum. Hoe gaaf is dat!!
Hip goed bezig jij! Voor de 12 weken al klaar, haha. Heerlijk joh! Fijn ook dat de waterpokkenellende weer over gaat en dat tess een lekker knuffelkont is, hihi. Ja sorry ik sta onwijs in de zeurstand. Gelukkig gaat het vandaag overdag wel goed. Maar die nachten... Ik voel me gewoon ergens richting 36 weken ofzo, dus ik moet nog zo lang. Mijn ervaringen met de acu waren op zich fijn maar hebben geloof ik niet echt veel uitgehaald. En 'forceren' vind ik ook niets, mannetje en lijf bepalen zelf wanneer het tijd is. Gewoon geduld hebben. Zo bijzonder morgen bevalt een vriendin via een geplande keizersnee van dochter nr 3. Ben gewoon zenuwachtig voor haar, hihi. Dat is weer de eerste van drie vriendinnen, ik ben de derde. Dus ook dit is voor mij een soort aftelmomentje!
Zo, even op de pc ; dat typt wel net zo makkelijk en snel! Hip, gelukkig dat de blaasjes nu bijna allemaal korstjes zijn en Tess weer blij is en lekkerder slaapt. En jullie Puntje groeit ook goed door, heerlijk! vandaag alweer 10 weken. Met hoeveel weken gaan jullie voor de geslachtsbepaling? Of dat tezamen met de 20 weken echo? Oh, ik ben nog steeds best wel jaloers ... lijkt me zo fijn om ook weer zwanger te zijn. Raar he? En wat leuk om dan voor Tess een pop te kopen, kan zij mooi ook een baby verzorgen . Sophy, Tjee ... een drol van een manager. Dat is ook niet best. Maar wat je zegt, vandaag lekker thuis bij je meisje! En SpeelOtheek, wat is dat precies? Is dat leuk, misschien kunnen we een keer samen zoiets gaan doen? Betties, aaah ja lekker zeuren hoor ... dat hoort er toch ook bij?! Zwanger zijn is niet alleen maar leuk, maar ook zwaar en met slapeloze nachten valt het al helemaal niet mee. Wat leuk dat twee vriendinnen van je ook zwanger zijn tegelijk met je. Deden jullie ook wel eens samen iets zoals zwemmen ofzo, nu jullie zwanger zijn? Twinny, hoe gaat het bij jou? Lukt het met bv geven aan twee kleintjes? Kolf je het nog steeds of zijn ze inmiddels sterk genoeg? Ik hoop het voor je, want gaat toch sneller als ze meteen bij de bron drinken. Ik ben vanmorgen met Yvi naar het cb gegaan, wilde even vragen over het drinken ... dat doet ze niet zoveel. Ze hebben me gerust gesteld dat het wel goed is zo, aangezien er in fruit en yoghurt enzo ook vocht zit dus totaal is dat blijkbaar genoeg. Ze geeft zelf wel aan als ze iets wil (ik bied haar ook vaak genoeg drinken aan en vaak wil ze dan maar een paar slokjes). Meteen ook maar ff gewogen en gemeten. Ze is nu 9,8 kilo en 71 cm. De laatste 5/6 weken is ze dus maar 1 cm gegroeid, terwijl ik juist dacht dat ze zo de lucht in ging, haha. En het kan nu niet lang meer duren voordat ze gaat lopen, ze krijgt steeds meer evenwicht, gisteravond stond ze zelfs 6 tellen los. Doorslapen gaat sinds de vakantie goed ... op gisternacht na, want papa had haar maandag veel laten slapen (wat hij juist zo goed vond) nou maandag op dinsdag hebben we dus een kort nachtje gehad!! Ze was wakker van 20 voor 1 tot 3, pfff. Vannacht ging het weer prima, ze huilde wel af en toe ff maar dat was in haar slaap. Ben 1x gaan kijken maar omdat ze nog lag heb ik haar mooi gelaten, even later viel ze weer lekker in slaap. Oh zo fijn dat dat nu goed gaat zeg. Morgen nog even werken en dan een weekend vol tennis. Vrijdagmiddag een uurtje en dan zaterdagochtend anderhalf uur les en dan zondag een competitie wedstrijd.
Wauw Tori dat Yvi al kan staan zeg! Wat goed! Ze ontwikkelt zich razendsnel zeker nog geen groen licht van je vriendje om voor een tweede kindje te gaan? Moeilijk lijkt me dat als je zelf.nog zo graag wilt. Speelotheek is een bieb voor speelgoed. Kost me welgeteld 17,50 per jaar en het is net een speelgoedwinkel ze hebben zoooveel. Zag al leuke dingen voor de zomer buiten, verkleedspullen, spelletjes, bakken duplo en playmobil ennnnn een roze prinsessenkasteel kan ik leuk dingen uitproberen plus ik heb thuis geen bakkkken vol speelgoed nodig. moppie keek ook haar oogjes uit hihi Minder geschikt dus voor een date, masr we kunnen ook nog een keer vlaai gaan eten ofzo? Eind feb? Betties lekker zeuren hoor! We weten toch dat je blij bent met de beeb masr dat het gewoon zwaar wordt met een dikke buik. Hoop voor je dat hij fijn vroeg bedenkt dat hij zn mama wil ontmoeten bijzonder ook jullie zwangere vriendinnengroepje Hip goed bezig in huis en met voorbereidingen benieuwd hoe je het kamertje gaat maken en ohh of je een jongetje of meisje krijgt! Wat is Tess lief zeg! Zo knuffelig, echt schattig, daar smelt je toch van! Twinny hoe is het met de meiden? Je hebt het vast superdruk!