Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Twinny wat leuk naar buiten met de kinderwagen. Trots voel je je dan hè.. ik kijk meestal nog even in de ruiten zo van kijk hier loop ik met m'n kinderwagen en mijn kindje erin :) Mamahonger heeeeel bekend.. geniet je er wel van? Heerlijk toch zo'n klein hummeltje bij je :) Heb je ze dan tegelijk vast of is dat te zwaar? Ze zijn alweer een maand :)

Betties je hebt echt zware nachten he, zo'n moeite met slapen. Heb met je te doen! Doe je nu overdag wel lekker rustig aan? Bijzonder dat je thuis wilt gaan bevallen (we nemen gewoon aan dat alles goed gaat).. lijkt me prachtig en dan meteen in je eigen bed kunnen blijven met je nieuwe beeb :)

Hip jij bent echt op en top zwanger! Met echo's babydozen kraamhulp wat leuk! Minder leuk van je bekken. Je liep toch bij de osteopaat.. heb je regelmatig een afspraak? En Tess bij opa en oma wat gezellig :) Ik probeer ook wat vaker langs m'n ouders en dan die donderdag oppassen zodat ze elkaar goed leren kennen.. beetje "nu kan het nog".. eng idee eigenlijk.. logeren lijkt me helemaal bijzonder maar durf ik nog niet aan haha.

Tori wat een hoop tandjes al! Echt een mooi rijtje, de foto's zien er vast heel anders uit nu! Hmm dat herinnert me eraan dat ik weer eens op Yvi's site moet kijken :) Schattig dat ze zo geniet van de supermarkt. Moppie vindt het ook heerlijk maar kan nog niet in het wagentje zitten.. alleen al vanuit de mc kijken is al fijn blijkbaar :)

Hier eindelijk een redelijke nacht: 1930-21-02-05-0730 :) Dat is nog eens wat anders dan de vorige 5 ofzo met 1930-21-2215-0030-02-03-05-07 want ik werd toch wel een beetje knetter ervan ;) Elke keer huilen huilen.. arm kind.. wat zal ze zich beroerd hebben gevoeld. Geen idee of het goed aanhoudt maar ik ben blij met elke leuke nacht nu. Waar is de tijd van uitslapen en luieren gebleven :D

Vanmorgen effies naar de supermarkt, nu ligt ze (wahoe makkelijk en snel!!) heerlijk te slapen :) M'n lieve guppie :) Kijken of ze straks nog even naar dorp gaan samen. Vind het wel leuk kom met haar op pad te gaan, ze ligt zo gezellig rond te kijken en naar mensen te lachen.

Gister evaluatie met de go, die had alleen maar positiefs te melden! Dat ze zo makkelijk eet en slaapt en lief speelt en veel lacht :) Wel erg aanhankelijk maar dat wisten we al. Wij blij :)

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy is het bij jullie geen rot weer? Hier harde wind, nog hardere windstoten en alleen maar regen bleehhhh!
    Tess is naar het kdv en ik heb nog niks gedaan vandaag, ben zo brak en doordat ik alleen maar een beetje rondhang (nu al 2 uur in bad :)) ben ik ook nog mega lui.het huis moet zo nodig flink gepoetst worden, maar ik krijg me er niet toe gezet. Ja beetje stof vegen en de vaatwasser in en uitruimen. Maar bleeehhhhh
    hoe minder ik doe hoe minder energie ik heb, en dan dat rot bekken nog. Sorry heb een baal dagje.
    Heb komende week weer een afspraak bij de osteopaat. Benieuwd of ik daarna verschil merk want tot nu toe merk ik niks.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hoi meiden! Ik heb even pauze (help m'n vriend met de boel opbouwen op de beurs waar ik vorig jaar nog met zwangere buik zat en niet veel deed haha). Meisje is bij het KDV, haal haar straks weer op.

Sophy, wat fijn dat het nu weer ietsje beter is met slapen van jullie guppie. Haha, ja je moet wel weer es op de site kijken :) al moet ik van de laatste twee weken nog wel wat foto's erop zetten. Zal proberen es een profielfoto te maken waarbij je haar tandjes allemaal goed kunt zien.
    En jij ook goede berichten van de Go dus. Ik van de week op het KDV ook weer, Yvi is heel makkelijk, speelt zelf en eet en slaapt goed.

Yvi doet trouwens nog maar 1 slaapje op de dag van 1,5 uur... Apart he, hoe dat opeens weer zo veranderd.

Waarom ik ff online ben, wilde jullie vragen over ongesteld worden na de zwangerschap. Was het meteen weer een normaal cyclus? Ik moet nu voor de tweede keer ongesteld worden, had altijd een cyclus van 24-26 dagen en ik zit nu al op cd30!!! Dus eigenlijk over tijd.
    Heb op dag 23 ofzo al wel last gehad van ongesteldheidsgevoel, pijn in m'n onderrug en bm, maar er komt niets... Ook geen teken dat het er nu aan zit te komen. Denk erover om een testje te gaan doen om een zwangerschap uit te sluiten... Of te weten dat het daardoor komt :).
    Ik hoor graag jullie ervaring, als jullie het nog weten.

Nou, ik ga de laatste dingen nog even doen en dan m'n meisje ophalen! Ik mis haar!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, vervelend dat je je zo voelt, maar komen betere tijden (trimester 2) aan! Hier ook rotwerk, wind en regen... Niks aan.
    Ik heb al zin in de lente!

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Tori wahhhh het zal toch niet :D Jeetje wat zou ik dat heerlijk voor je vinden :) en hoe komisch dat dat dan samen met Hip weer een hoepfloep zwangerschap zou zijn. Anyway.. Bzzt even terug.. Ik heb geen idee.. Ik was een soort mini ongesteld maar das ook 5w geleden en nu niks (en nee ik kan niet zwanger zijn) maar kan me voorstellen dat je cyclus echt even op gang moet komen. Testje morgen? :)

Hip balen meid.. Doe lekker rustig aan dat heb je wel verdiend en dat is het morgen hopelijk een beter dag! Of je gaat dan gewoon weer uren badderen :)

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Vandaag zo"n heerlijke dag gehad met mn meisje :) goed gegeten, mn productie is weer op peil, gezellig naar dorp, naar de speelgoedwinkel en wauww die blije oovjes, heerlijk helemaal zelf 3 uur geslapen vanmiddag! Trots en helemaal gelykkug vandaag, ze was zo lief en makkelijk en vrolijk :) :)

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Owww Tori je maakt het wel spannend zeg...stel je voor? Hoe te gek zou het zijn als je gewoon zwanger bent.
    Mijn cyclus was voor Tess al schommelend tussen 21 en 27 en na de zwangerschap eigelijk ook weer nouja niet zo'n grote verschillen, maar waren ookmaar een paar cyclussen en voor Tess was het een paar jaar dus dan schommelt het wat meer. Dus niet anders dan voor de zwangerschap. Mss doordat je bv hebt gegeven dat het nog wat in de war is?
    Morgen voor de zekerheid maar Testen dan he :D ik duim voor de zekerheid gewoon voor je... en ik heb nog utro mocht je willen ;)

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Tori? :D

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh nog geen nieuws :(.......Tori??

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik herinner me niet dat mijn cyclus compleet van slag was na de bevalling van j. Ik deed geen borstvoeding en kwam al vrij snel weer in mijn normale strakke ritme geloof ik. Maar volgens mij kan het best zijn dat door borstvoeding je lijf weer even moet resetten, net als met ontpillen?
    Ben wel benieuwd hoor!

Sophy ging de nacht ook goed?
    En hip, ja rustig aan... Ik doe ook niet veel. De 'goede tijd'. Duurde bij mij maar heel kort, een week of 6 ofzo, haha. Hoop dat de pijn een beetje wegtrekt.
    Ik schrok me vanmorgen wild van de weegschaal! Ach het zegt ook niets en het gaat er wel weer af, maar ai ai wat een afschuwelijke getallen verschijnen er op dat ding... Merk nu wel dat mijn bovenarmen wat dikker worden, maar verder zit het toch vooral in mijn buik geloof ik... Ben bang dat ik nog wel 3 cijfers zou kunnen gaan zien, aaaaarrggggh!

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik heb geen test in huis en ook nog geen tijd gehad om die te halen... Dus nog even geduld ;)

Vanmorgen tennisles gehad en ondertussen heeft de man van m'n tennismaatje opgepast. Ze is ook zo makkelijk die kleine donder, en mocht haar nog maar net weer mee naar huis nemen ;)
    Net broodje eten, maar opeens ging het niet meer, te moe. Dus nu in bed gelegd en dan na het nog maar weer verder eten.

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Met de pil had ik het trouwens ook niet .. Was het ook meteen weer regelmatig zeg maar. Na elke miskraam werd m'n cyclus wel korter...

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Hihi Tori ik denk dat we het je gewoon heel erg gunnen :)
    En dat we stiekem ook heeeel nieuwsgierig zijn :p

Wie vroeg naar m'n nacht? Bagger hahaha bijna elk uur wakker met als hoogtepunt om 02 uur eten, wakker TOT 04 en dan om 0445 hoi mam ik wil weer eten :p Ach jaaaa :) Net gezellig naar babymassage, ze was hartstikke rustig en lief, dan ben ik toch weer blij :)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh Tori wat ben je zelf niet kei nieuwsgierig? Natuurlijk ga je er niet vanuit, maar toch.....
    Fijn zeg dat je meisje zo makkelijk is. Tess ook, maakt me extra bang dat het met de 2de straks allemaal lastig gaat zijn.
    Ga je morgen een test kopen? En doen? Of wacht je tot maandag? Wat zegt je vriend, als het perongeluk dus raak is, is hij wel kei blij toch?

Sophy boohhh wat een nacht!! Ga je vanmiddag nog ff liggen? Anders is het niet vol te houden toch? Zijn het nu ook weer regeldagen dan dat ze zovaak wil drinken of zal ze echt toe zijn aan bijvoeding in de vorm van groente en fruit? Mss dat es proberen, hoor je vaker toch dat ze als ze er echt aan toe zijn 's nachts opeens weer veel honger hebben.
    Is je moppie niet kapot moe na zo'n nacht? Als Tess slecht geslapen heeft dan is ze erg moe overdag, ik moet dan echt opletten dat ik haar dan niet teveel laat slapen anders gaat ze het dag en nacht ritme nog omdraaien. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit zo'n nachten heb gehad die jij hebt. Die nacht wat je gister had en een goede noemde dat zou hier een heel slechte zijn. Hoop voor je dat je moppie binnenkort ook helemaal door kan slapen, zal jullie zeker goed doen.

oww wat je zei ik wil haar nog niet laten logeren....Tess was afgelopen week dus ook voor het eerst gaan logeren hoor moest er eerder ook niet aan denken hihi.

Hier vandaag best een goeie dag, al vanalles gedaan en best fit. Tess had ook lekker doorgeslapen vannacht en ik denk dat punt de afgelopen dagen ff flink is gegroeid dat ik daarom weer zo futloos was.
    nu wel best pijn aan m'n bekken, maar wel een best schoon huisje nu ;)

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Ah ja Hip dit is ook de tijd dat je bm even een spurt maakt en de progesteron torenhoog wordt.. En punt zal ook lekker groeien :) het blijft wonderlijk dat je "zomaar" zwanger bent :)
    Wel beetje rustig aan met je bekken he! Niet teveel belasten en vooral veel badderen hihi. Je bent nu vast extra blij met de verbouwing vorig jaar.

Denk wel dat alle kindjes weer anders zijn. Hopelijk geluk met nog een.makkelijke slaper voor jou! Hier denk ik vooral de sprong.. Het lijkt een enorme behoefte aan contact, mamahonger, niet alleen willen zijn. Ik hou echt mn hart vast voor de verlatingsangst straks :( voor nu ach je doet het ermee he.. Ze is verder wel tevreden, komt liggen, drinken, slaapt meestal snel weer.. En af en toe een doorwaakt uurtje. En klagen helpt niks dus hop nieuwe nacht nieuwe kans!

Bijvoeding vindt ze reize interessant! Ik laat haar nu beetje likken en sabbelen.. Peer vindt ze heerlijk, courgette is ook leuk :) wortel was vreselijk haha. Denk dat ik van de week echt wat hapjes ga geven, ze zit ook al bijna aan de 6mnd :)

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tuurlijk hebt gelijk soof klagen heb je niks aan en je hebt het graag voor je kindje over..en zo'n schattig gezichtje met een lief lachje maken alles goed. :) maar kan me voorstellen dat het erg zwaar is voor jullie hoor.
    Grappig dat ze wortel niks vond, lusten alle kindjes wel meestal omdat het zo zoet is en word vaak mee begonnen. Ach na een paar x zal ze het wel lusten. Benieuwdbenieuwd hoe het gaat straks met hapjes.

wij hadden vanmiddag de groeifoto met de beer gemaakt, paar daagjes te laat. :) en bedacht me toen nu nig maar 2x en dan is er een jaar voorbij.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
  18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    [URL="http:// Ook lichaam doet aan embryoselectie http://nu.nl/wetenschap/3696726/lichaam-doet-embryoselectie.html via @NUnl"[/URL]

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nou ik doe duidelijk iets fout haha, maar check nu.nl...vond het best een intressant stukje.

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sophy, ja ik snap jullie nieuwsgierigheid hoor :) en ook dat jullie het erg leuk voor me zouden vinden. Zou ook wat zijn spontaan zwanger en dat het ook nog es goed gaat dan.
    Hopelijk heb jij nu wel een redelijke nacht. Helaas is Yvi om kwart over 4 wakker geworden en heeft nog geen zin om weer te slapen. We kijken nu Zappelin tv beneden. Hoop dat ik haar met 10 min weer in bed kan leggen.

Hip, ja ben ook best nieuwsgierig :). Nee, morgen kan ik ook geen test kopen. Misschien lukt het maandag in de pauze, ff naar de Etos op het station.
    Heb het er nog niet met m'n vriend over gehad ... Heb geen idee wat hij er van zou vinden mocht t zo zijn.

Oh het lijkt erop dat ze weer moet slapen, ik ga haar weer in bedje leggen denk ik.

Deel Deze Pagina