Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hihi, ja stoere meid he? Ze giert het soms ook uit van plezier en soms doet ze het prrfft geluid van een auto terwijl ze loopt.
    Mamoman, wat gaat ze hard in haar ontwikkeling!
    Ze ging vandaag zelfs ook op zoek naar Nijntje (datt spelletje waarbij Nijntje roept 'hier ben ik') en zo blij toen ze haar vond.

Sophy, jij had een oke nachtje gelukkig en vandaag lekker aan het wandelen geweest toch?
    Ohja, Yvi ging trouwens vanaf het begin goed met het lepeltje... Dus ik heb helaas geen tips voor je.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoi allemaal!
    Fijn weekend gehad? En jullie weer allemaal hard aan het werk vandaag?

Sophy hopelijk heb je vannacht weer zo'n fijne nacht gehad. Hebben jullie lekker gewandeld gisteren? Heerlijk weer is het he!
    Hoe gaat het nu met het lepeltje? Anders mss eens een ander lepeltje proberen? Ik hoor het wel vaak hoor dat ze moeten wennen aan het lepeltje, hier verder geen ervaring mee Tess hapte meteen, maar wat eten betreft gaat het allemaal meteen goed en alles lekker..ons vretertje haha.
    Je doet rapley en geprakt eten combineren toch? Deed ik ook en met een super resultaat, purree of stukjes lepeltje of zelf eten met de handjes het is allemaal geen probleem.

Tori leuk filmpje op fb, vooral hoe ze gewoon onder de tafel doorloopt haha. Wat gaat ze hard he...is dat leuk dat waar is nijntje? Ik was aan het denken om dat op het lijstje te zetten voor de verjaardag van Tess. Poehh ik heb al zoveel in mijn hoofd voor haar verjaardag. Ook voor straks lekker buiten te spelen.

Betties gelukkig helpt dat vieze drankje tegen het maagzuur. Weet niet meer of ik die had of een ander merk, maar vies...blehhhh maar het hielp wel.
    Je hebt van die wekkers voor kinderen die geeft dag (een zonnetje) en nacht (een maantje) aan en je kunt zelf instellen hoelaat de zon opkomt. Mss is dat iets voor Julian? Geloof dat er evengoed ook wijzers enzo opstaan dus dat die ook kan leren klok kijken.

twinny hoi hoi :)

Hier gaat het wel goed, van het weekend is punt en bm weer flink gegroeid denk ik, zaterdag zo misselijk dat ik moest overgeven, en hele weekend best moe. Gisteren ook soort spierpijn onderin mijn buik. Morgen weer lekker spieken :)
    Tess wil opeens alleen nog maar staan. Ze probeert zich op te trekken, maar dat lukt nog niet, wel als ze op schoot zit met het gezicht naar je toe dan trekt ze zich op aan mijn trui of schouders. Ze zit dan op mijn been en de voetjes op de bank. Verder met een klein steuntje onder de bips gaat het goed en staat ze trots op de salontafel te slaan hihi. Of in de box, proberen te bijten in de bovenkant. In het gaat snel in een paar dagen van wiebelig naar toch al behoorlijk stevig staan.
    Mama moet er wel aan wennen dat ze zo beweeglijk word nu, ze doet zich nu geregeld pijn, moet ook zo leert ze van vallen en opstaan, maar mama moet dat ook nog leren hihi. Het liefste heb ik continu kussens om haar heen.

Mijn bekken gaat echt zo goed!! Niet normaal ik heb nog amper last. Ben wel nog voorzichtig met wat ik doe, bang dat ik te veel doe en dan weer zoveel pijn heb. Het is echt heerlijk! En als ik wat last heb en ik ga ff wiebelen op de bal dan gaat het ook weer beter. Love de osteo en de gymbal! Hopelijk kan ik het zo onder controle houden tot het einde van de zwangerschap? Lijkt me geweldig, gewoon een dagje naar de dierentuin van de zomer, wel rustigaan, maar dat ik in iedergeval wat kan :)

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Aftellen! Npg 7 keer 4 uurtjes werken! Voelt wel heel gek ineens, maar oh zo fijn!
    Ja zo n kinderwekker, top dingen maar miet heus. Julian heeft een aapjeswekker, die heeft zijn ogen dicht en als het tijd is gaan de oogjes open en klinkt er een muziekje. Binnen 2 weken was het ding gesloopt. Vandaar dat ik nu gewoon een digitaal klokje wil. Hij kan al wel een beetje klokkkijken en weet in elk geval als er nog een 7 staat dat hij er niet uit mag, pas bij de 8. Missie voor deze week denk ik...

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hallo:)

Vandaag bij de vk geweest, alles was goed. Uitslag van het bloedonderzoek ook, mijn hb is zelfs 8,4 heb ik toch mooi bij gegeten, aangezien ik mijn ijzertabletjes altijd vergat. Voor de bloedtransfusie 4,8 daarna 6,4.
    Weer ff lekker naar punt gekeken, een helemaal af babietje van bijna 7cm. Niet veel zin om om de foto te gaan dus geen heel duidelijke profielfoto. Ik zal morgen ofzo ff wat fotootjes in mijn album zetten.
    De placenta zat nog behoorlijk rond, maar het lijkt erop dat die aan de achterzijde komt...bij Tess zat die voor ben benieuwd hoe het verschil is. Nog maar een weekje of 3 en dan voel ik mss al wat, vind het wel spannend.
    Is op de echo's in ieder geval een veel rustiger kindje dan Tess, maargoed dat is ook een moment opname.

nu lekker met een kopje thee op de bank na de 10km kijken. Tess ligt lekker te slapen.

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh hip, ik ben echt aan het meegenieten met je hoor. En het gekke is, het voelt eigenlijk heel normaal. Zo van: ja natuurlijk is het allemaal goed! Heb jij dat ook? En dat terwijl we allemaal ook genoeg ellende hebben gehad. Ik hoop dat je met 15 weken indrdaad al wat kan voelen! Had ik deze ronde ook al!

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hahaha betties wat grappig dat je dat zegt dat het goed en normaal voelt, dat hebben mijn vriend en ik ook, al vanaf de test. Geen moment onzeker geweest. Zijn er amper mee bezig, want het zit gewoon goed. Heel vanzelfsprekend.
    Hoop wel dat het wat bijzonderder word als ik de kleine dadelijk voel, geniet er te weinig van vind ik.

Jij nu nog maar 6x werken :)

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja nog maar 6x werken! Of misschien nog maar 5x.. Denk erover om de laatste vrijdag vrij te nemen. Er is die dag niemand van mijn directe collegas, voelt ook zo sneu, haha. Bovendien is het die ochtend carnaval op school en lijkt het mij leuk om te helpen op school.:D
    Hebben jullie nog een soort afscheid gedaan op het werk? Heb geen zin in een heel tractatiecircus eigenlijk, maar zo stilletejs vertrekken is ook een beetje vreemd.

Mannetje in mijn buik behint behoorlijk scherpe/harde voetjes/hieltjes of knietjes te krijgen zeg... Poeh voelt af en toe een beetje pijnlijk, hihi. Zo n keihard knobbeltje wat je zo voorbij voelt glijden van binnen..

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hè meiden,

Ik neem even afstand van het forum... Gisteren gesprek met m'n vriend gehad over dat ik nog zo graag een kindje wil en hij niet. Hij was nogal geschrokken toen ik vertelde dat ik een test had gedaan (ondanks dat ik ook meteen vertelde dat hij negatief was en ik ogs was geworden).
    Hij wil het echt niet om veel redenen... En ik moet me proberen daarbij neer te leggen. Dat is echt heel moeilijk voor mij, ben er erg verdrietig van. Maar het moet, dus even afstand nemen van praten over baby's en zwanger zijn is denk ik stap 1.
    Verder ga ik toch maar weer aan de pil (hoe fel ik er eigenlijk op tegen ben, maar ja... Ik heb geen keus).

Hip, fijn dat alles goed is met jullie Puntje
    Betties, nog ff volhouden, hij is al bijna groot genoeg om te komen!

Voor wie me op FB hebben :) daar kunnen we elkaar nog een beetje in de gaten houden!

Liefs

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    He tori ( als je dit nog leest)
    Heftig bericht zeg ( en erg ongezellig). Ik begrijp het wel dat je hier in elk geval voorlopig niet meer langs komt. Wat een ontzettend dubbel gevoel. Aan de andere kant, misschien is er gewoontijd nodig. De kleine is nog niet eens een jaar... Wie weet komt het er later nog eens van, of misschien toch niet meer. Heftig hoor als je zo uit elkaar zit op dit punt. Ik wens je heel veel sterkte en liefde en geniet van je prachtige meisje!

Veel liefs en een dikke knuffel!

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Tori meid ik schrik wel een beetje maar begrijp je keuze voor ff,afstand. Wat moeilijk dat jij zo graag wil en hij niet.. knuffel :) geniet van je kleine meid :) en hopelijk kom je op een gegeven moment weer terug :) X

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Hip wat heerlijk hoe vanzelfsprekend deze zwsc is,.dat het "natuurlijk" goed gaat en je straks een brusje voor Tess krijgt! Heel anders als je geen spanning en,angst voelt denk ik.

Betties bijna klaar met werken! Lekker gevoel he! ik heb geen afscheidsfing gedaan. Werkte steeds minder, op een dag was het op, volledig ziekgemeld en alleen mailtje gestuurd met "tot januari" ;) dat was in juni ;) mss traktatie voor je naaste collega"s? Iets simpels? Leuk als je nog met carnaval op school kint helpen. Hip gaat me wrs uitlachen :p maar wanneer is t carnaval?

Twinny alles goed met de meiden?

Hier grrr ogs en weer productiedip, daar word ik echt gek van zeg :( moppie is klaar met de 6mnd,sprong jaaaaaaa hoera en slaapt meteen veel beter! in de gloria haha.
    Nog niet veel nieuwe vaardigheden ontdekt maar zal wel snel komen :)

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Nog even kort :), ik kom wel weer terug hoor... maar nu moet ik even zorgen dat het zwanger worden uit m'n systeem gaat. En dan kan ik, denk ik, het beste er helemaal even niet over kletsen.

Sophy, en ik wil nog wel live met je afspreken, moeten nog maar ff een dag plannen. Zullen we dat per mail doen?

Tot gauw!!!!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori wat zit je in een rotte situatie zeg! Hopelijk staat het verder niet erg tussen jullie in. Ik begrijp je keuze, al vind ik het wel jammer.
    Geniet dubbel zo goed van je meisje en hopelijk zien we je hier nog es terug.
    Dikke knuffel voor de komende tijd.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh je had alweer gereageerd had ik niet gezien ;) gelukkig dat je uiteindelijk weer heer mee komt kletsen ( is ook niet te doen ons voor altijd missen ;)) maar neem je tijd.

sophy ja dit is een heel andere zwangerschap ja, heel onbevangen en mede ook door Tess ben ik er veel minder mee bezig.
    Wat ik erg jammer vind is dat het voor de omgeving een stuk minder speciaal is de 2de (Betties herken je dat?) Ik heb nog geen kaartje gehad van vriendinnen of familie en bij Tess had ik al een slinger in de kamer hangen met alle kaartjes eraan. Word amper aan me gevraagd hoe het gaat, bij Tess belde s.mam elke dagbijna (om gek van te worden hihi) en vriendinnen apten de hele tijd. Snap ook wel dat het toen veel spannender was omdat we al zolang bezig waren en het al een paar x mis was gegaan. Nu is het ook voor ons een stuk vanzelfsprekender, dus voor de omgeving schijnbaar ook.
    Maar iets meer enthousiasme had van mij wel gemogen. Dat ik me ook weer zo speciaal voel net als bij Tess.
    Alleen mam vraagt geregeld hoe het gaat en 1 van mijn vriendinnen, haar zoontje (paar maandjes ouder dan Tess) had ook een tekening gemaakt voor Tess, Hoera Tess word grote zus.
    We gaan het vandaag op fb zetten, benieuwd hoeveel reacties we krijgen en of het dan wat echter gaat worden.

Sophy jeej klaar met de sprong, de vaardigheden zijn wat minder opvallend. Ze heeft veel over afstanden geleerd, hoe ze zelf nu de wereld beleefd is heel anders,maar minder opvallend voor ons.

Betties ik zou idd vrij pakken en lekker naar de school carnaval gaan :)

Het is over 1,5 week carnaval officieel 1,2 en 3 maart, maar het begint op de vrijdag vaak al. Sowieso op scholen want dan begint de vakantie ook.
    Het pakje voor Tess hangt al klaar :D

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Hip welkom in het tweedetrimester :) heb hier al vaker gelezen dat mensen bij een tweede zwsc niet meer zo enthousiast zijn en je minder kaartjes krijgt maar ook bv minder kraamvisite. Blijkbaar vindt men alleen een eerste kindje, voor de eerste keer papa en mama geworden speciaal.. je zou hopen dat dat gewoon voor elkkindje zo is he :) mss klapt je brievenbus straks uit elkaar als het op fb staat ;)

Afstanden komt hierna pas, dit was relaties. Als het goed is, gaat ze nu kruipen en blokken stapelen hihi. We zullen zien, we hebben de tijd :)

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip voor mij is deze zwangerschap misschien nog wel specialere, ook voor de omgeving. Omdat we nu deze zo n lange ellendige weg hebben gehad. Daar waren we best open in dus iedereen is blij nu het gelukt is en goed gaat. En er zit voor mijn 5 jaar tussen dan is een baby ook weer extra speciaal misschien.
    Merk wel dat ten op zichte van 5 jaar geleden de trend is veranderd naar faceboofk en whats app enzo. Echte kaartjes wat minder. Hopenlijk straks wel echte felicitatiekaartjes. Ik heb gister trouwens een proefdruk van ons geboortekaartje besteld, ben benieuwd.

Verder is het hier nu al krokusvakantie, julian is dus de hele dag thuis. Samen een kadootje gekocht voor papa die bijna jarig is. Zelf had hij 4 euro in zijn spaarpot en daarvan mocht hij zelf iets kopen. Nu dus druk met twee nieuwe autootjes. Daarna hebben we samen een pannenkoek gegeten in een restaurant. Lekker dagje dus!

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Leuke dag zo Betties! Ook voor Julian dat hij nog wat quality time met mama heeft, straks met baby is het vast anders.

wij ook een heerlijk dagje :) ze heeft vanmorgen anderhalf uur in mn armen geslapen, boodschapjes gedaan, lekker naar de acuounctuur, vanmiddag moeiteloos 2uur in haar eigen bedje,samen peer gegeten uit het handje en dat was hartstikke lekker.. mama is blijjjj :):)

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Tori,, zal je mailen over een date, gezellig!

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Haha kijk nou eens.. Heb de wifi van ons kantoor in de kolfruimte geactiveerd :p

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wow sophy wat ben jij al vroeg op je werk! Wel fijn wifi onder het kolven.

Deel Deze Pagina