Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Ja begin altijd om 8 dan mag ik vroeg naar huis :) moppie was al om half 6 klaarwakker vandaag hehehe.
    Heb je nog leuke reacties op fb gehad?

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh dat is optijd, wel fijn dat je dan vroeg klaar bent. Maar zou niks voor mij zijn ik ben geen ochtendmens.

Heb op fb wel veel reacties en likes gehad, maar geen een apje ofzo van iemand. Van goh wat zie ik ben je weer zwanger, wat leuk!
    Had het er vandaag ook met een vriendin over die heeft 2 kids en die zei het zelfde, een 2de kind is schijnbaar niet meer bijzonder...nou voor ons wel hoor! Net zo bijzonder als Tess.

Betties ja bij jou zal het idd anders zijn door de weg wat jullie hebben moeten gaan voor de 2de.
    Wat een gezellige tijd heb je met Julian, leuk hoor!
    Jullie dus deze week al krokusvakantie, hier dus 2 weekjes later en dan heet het carnavalsvakantie ;)

Vanmiddag bij de arboarts geweest, wat een verschil zeg tussen zo'n arts van het uwv en een arts van arbobedrijf waar de baas bij aangesloten is.
    Toen zo'n gedoe met de mk en met de zwangerschap van Tess. Die arts vond het allemaal maar onzin en je kan ook werken als je er niet goed aanbent. Ga je maar liggen thuis na het werk.

En nu....doe wel rustigaan he. Dat je de hele zwangerschap mobiel blijft voor je dochtertje. Was echt 5 min ofzo en daarna ging het gesprek over mijn huis en straat, hij had vroeger 2 deuren verder gewoond toen de huizen er net stonden.

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Wat fijn, hoef je je niet te verdedigen dat je zwanger bent en niet helemaal fit zeg maar. De arbo bij ons bedrijf is trouwens ook zo hoor :)

Jammer van zo weinig juichreacties. Wij nog maar ff dan? :D want ik blijf het heel bijzonder vinden, kindje 2 en spontaan,en goed en HOERAAAA :)

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hahahahaha sophy danku danku!!

Tess gaat opeens hard met praten, papa en mama zegt ze nu gericht eerst gewoon in het wilde weg. Maar nu roept ze echt papa of mamamama als ze 1 van ons nodig heeft of als ik aan kom lopen zegt ze mamamamama en als mijn vriend komt papaaaaaa.
    Ze roept het trouwens altijd ze zegt het nooit haha.
    Ze zegt nu ook bewust hoi of hoije (limburgs voor doei) en vandaag zei ik kom gaan we zwaaien op papa (toen die ging werken) en zei ze me na zwaaieee en zwaaide ze heel enthousiast.

En ze wil nu opeens echt alleen nog maar staan en ze staat al super stevig. Vorige week nog zo'n wiebelend pamperkontje naar achter, maar nu staat ze recht en al 1 handje los om iets te pakken.
    Mijn meisje word zo groot hihi.

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Wauw wat een vaardigheden opeens, net als Yvi ja.. Ze gaat zo hard nu.. Dat echte babyachtige verdwijnt, ze gaat richting dreumes :) maar nummer 2 komt eraan haha. Zo grappig ook dat als ik naar je banner kijk, dat is hoe ik vorig haar liep.. Zwijmel :)

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ja we lopen zo goed als gelijk he soof, nou ja jaartje verschil dan ;) ik kijk juist steeds naar jouw banner en denk dan volgend jaar is hij/zij al.....rond deze tijd hihi.

Ja Tess gaat hard nu, ze ging al hard met zelf eten en drinken of fijne dingen zoals de ringen of de stapelbekers enzo. En met woordjes zeggen ook wel, maar niet echt bewust alleen aai zegt ze al een tijd bewust. Verder echte woordjes tussen het brabbelen door en nu begint ze te begrijpen hoe ze ze moet gebruiken. Maakt tocb een groot verschil.
    en nu ze staat lijkt ze sowieso een stuk groter. Zittend is het nog zo'n propje hihi.
    Ach ik vind het vooral erg leuk hoe ze zich ontwikkeld en baby 2 komt er alweer aan hihi.

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Weekend :)
    Betties nog maar 1 weekje toch?! Goed vooruitzicht :)
    Twinny hoe is t bij jou?

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy fijn weekend :) met lekker veel slaap en veel knuffelen en leuke dingen doen met je moppie.

betties ondertussen ook weekend denk ik :) lekker rustigaan. Nog iets leuks gepland? Weet je al of je nog gaat werken volgende week vrijdag?
    Geen tips trouwens wat betreft trakteren op je werk. Mss gewoon een vlaai halen ofzo?

Hier in jubelstemming :) Ik heb namelijk een super leuke babykamer gezien op mp. Er was pas 50,- op geboden belachelijk bedrag natuurlijk. Ik heb meteen een mail gestuurd wat ze ervoor willen hebben. Vind de kamer ook wel 350,- waard ofzo. Blijft natuurlijk wel 2de hands dus denk dat dat onze max. Prijs is. (Weet het niet wil em wel erg graag :)) dus als ze reageren en hij is nog niet weg dan issie voor ons.
    Wou eigelijk weer een nieuwe van ikea net als bij Tess, maar alleen de kamer wat Tess heeft is van echt hout daar de rest is mdf met finneer. Die kamer hebben ze in 3 kleuren, maar vind eigelijk alleen die van Tess echt mooi. Dus was tot nu toe niet echt in de stemming om over de kamer te fantaseren omdat ik niet DE kamer in mijn hoofd had.
    Nu wel hihi dus hoop dat die nog niet weg is en die voor ons word. Sparen wr ons ook nog wat geld uit met een mp kamer ipv een nieuwe.
    Oww ik heb er kriebels van in mijn buik, ik hoop zo dat die voor ons word!

DAMES DUIMEN AUB :D :D :D

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Oeh Hip ik ga voor je duimen! Was 'ie nog van een speciaal merk ofzo? Ik heb eigenlijk geen idee voor welk bedrag kinderkamers op mp weggaan. Blijkbaar doe je weer een complete dus met een commode? Met een beetje geluk dus voor een prikkie deze leuke kamer :)

Ik baal weer ff. Slapen, waarover kan het anders gaan :p Ze blijft maar vechten. Ik zou haar allang uit moeten bakeren maar doei dan slaapt ze helemaal niet meer. Wel bij de go en wel bij m'n ouders, oh en wel in m'n armen, maar ho maar in haar bedje bij mij. Nou ja, 50/50 ongeveer.. de helft gaat goed, de andere helft is nog steeds drama. Maak niet uit hoe moe.. zwaai zwaai zwaai en hop kijk mam ik ben nog wakker.. zij :D mama :x Hoe kan het toch... zou ik iets fout doen? Het gebeurt vnl bij weglopen.. als ik blijf tot ze wegzakt, gaat het goed, als ik wegloop als ze rustig is en de slaapgolf komt eraan, dan gaat ze maaien...
    Anyway.. ze slaapt nu mooi wel.. de aanhouder, mama dus, wint :D

Morgen babymassage, zondag feestje bij een vriendin en ik hoop straks mooi weer genoeg om nog ff samen te wandelen :)

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy wat shit dat het met slapen niet lukt. Geen idee of je wat fout doet, ik zou zeggen als ze snel gaat slapen als je er bijblijft dan blijf ff zitten tot ze slaapt. Scheelt een hoop gedoe en ergernis. En ze slaapt. Maargoed zo gaat het dan niet zoals het "hoort"
    Anders bijv. met het boek van Stephanie Lampe een manier vinden om het patroon te doorbreken? Het is alleen bij jou, dus ze weet schijnbaar dat hrt kan bij jou en bij andere niet.... heel veel succes!
    Leuk weekend heb je gepland :)

Jaaa bericht van het kamertje voor 230,- mogen we hem hebben. Geen geld!! (Ze moesten es weten wat we er voor wilde geven hihi) heb gestuurd of we morgen mogen gaan kijken..is hier in de stad dus lekker makkelijk.
    Dat scheelt ons een hoop geld, we hadden op een nieuwe (ikea dan wel) geteld. Dat waren we zo'n 650,- kwijt geweest. Oww hip is alweer extra aan het shoppen in mijn hoofd hihi.

Ik wil idd een complete kamer, weet ik ook niet hoe andere dat doen met alleen een bedje of bed en kast.
    Ik las er hier een topic over, iemand vroeg wat je allemaal nodig hebt als er maar zo kort (1,5 jaar ofzo) tussen zit. Veel die reageerde dat ze geen commode haaldemaar die gingen delen, hoe dan?
    De baby moet ook nog geregeld 's avonds en 's nachts verschoont worden en de dreumes slaapt dan. En de commode bij de baby op de kamer zetten is helemaal raar want die slaapt nog heel erg veel dus dan kun je toch niet daar de dreumes verzorgen als de baby slaapt? Daarbij heb ik de opbergruimte van de commode bij Tess echt wel nodig en zal die bij de baby ook nodig hebbem lijkt me. Heb daar bijv. De rompers in liggen en de nieuwe pakken billendoekjes en luiers. Handig om dat lekker bij de hand te hebben.
    Een kledingkast delen vind ik al helemaal gek, zou hier niet lukken hoor hihi en ook zo onoverzichtelijk 2 totaal verschillende maten doorelkaar.
    Las ook bij verschillende die hetzelfde geslacht krijgen dat ze maar 4/5 setjes kleding halen en verder niks.....ok ik hou van shoppen, maar je wil toch geen totale kopie van je eerste kindje? En met zo'n kort leeftijdsverschil zit je sowieso toch in een ander seizoen?
    Goed zo denk ik erover in ieder geval en wij gaan dus voor beeb 2 weer lekker shoppen. :D en als het een meisje word dan gaan we zeker een hoop kleertjes nog es gebruiken, maar ook een hoop nieuw :)

Moet me gaan jagen en niet zo zuinig heb om 17u cesartherapie, voor die tijd nog douchen en Tess halen en die dan naar oma brengen....uhhhh ik heb te lang zitten zwijmelen bij babykamerspulletjes geloof ik ;)

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi!
    Hip wat leuk dat die kamer gaat lukken! Koopje inderdaad en dus zeker budget voor andere leuke dingen!

Sophy, neee... Balen dat het weer niet lekker loopt en hoe frustrerend dat ze het alleen bij jou doet!? Misschien manlief de avonden voorlopig even laten doen? Geen idee verder...

Hier..... Zucht, steun, maar weer een weekje erbij! Vannacht een groot drama en best scary, want ik werd wakker van een heel pijnlijke harde buik. Heb een dikke twee uur wakker gelegen, wachten of het terug zou komen. Ik denk echt voorweeen, brrrrr. Ook nooit gehad met julian. Kortom, wel weer lekker gesloopt na dit nachtje. Moest vanmorgen ook mijn collega inwerken, dus was alleen maar superdruk.

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Hip geweldig van het kamertje! Voor een leuk prijsje zeg en waarschijnlijk ziet het er nog als nieuw uit! Moet wel zeggen dat ik 650 euro voor een Ikea kamertje best veel geld vind.. dan zou ik eerder voor hetzelfde bedrag eentje van twf ofzo nemen. Ook maar net wat je mooi vindt natuurlijk. Ben benieuwd naar deze. Ga je hem meteen meenemen als je hem mooi vindt? En dan fotootje! En dan shoppen hahaha. Eerst nog ff wachten of het blauw of roze wordt toch.. en dan LOS :D

Betties oh je dacht ff dat het al begonnen was? Dat is nog helemaal niet de bedoeling.. vroeg is lekker maar niet zó vroeg ;) Ik heb de hele zwsc geloof ik 3 harde buiken gehad en geen voorweeën dus heb geen idee.. komt vooral 's nachts toch als je voorweeën krijgt? Is alles eigenlijk gereed.. kamertje spulletjes?

Ach slapen.. ik weet niet.. ze heeft wel lekker 2 uur geslapen vanmiddag. Steeds hoor, als ze eenmaal slaapt, gaat het goed :) Ml doet de nachten al, dat trek ik niet qua vermoeidheid en superlief van hem :) Weet niet goed wat het overdag is.. mss bang.. mss toch de mogelijkheid om weer uit bed te mogen haha.. ik weet het niet. Soms baal ik weer ff dat het lastig is, maar het is echt zoooooveel beter als 2-3mnd geleden dat ik blij ben met hoe ze het doet en trots dat dit dan lukt.. alleen nét iets beter is natuurlijk weer nét iets leuker ;)
    Hop vlug de keuken in...

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik had tot nu toe bijna geen harde buiken en al helemaal geen pijnlijke. Maar ik weet nog dat ik vannacht half slaperig al last van mijn buik had, maar dus op een gegeven moment echt wakker werd van een pijnlijke harde buik. En dan lig je maar te wachten of het terugkomt. En spookt inderdaad wel even door je hoofd dat dit nog echt ff te vroeg is. Hopenlijk heb ik het vannacht niet. Lees dat het ook kan komen als de baby heel druk is in je buik. Nou, gister was het weer party in mijn buik, niet normaal. Dus dat is misschien de trigger geweest. Ik heb ook niet de vk gebeld, heb maandag een afspraak.
    Verder alles klaar hoor! Wasjes draaien, vanaf volgende week ga ik lekker de wieg voorbereiden, dat soort dingen. Ik zal dan ook weer eens wat fotos maken van spulletjes en van mezelf, olifantje met inmiddels 118 cm rondom en bijna 95 kilo aan de haak :$!
    Gister kreeg ik de proefdruk van het kaartje binnen, werd echt verzonden als kaartje, dus niet in een enveloppe van de website ofzo. Hoe bizar is dat om ineens ons kaartje in handen te hebben, met de naam enzo, vond het wel een gek momentje. Maar het voelde goed! Dus ook daar zijn we uit.
    Morgen rondleiding bij het kraamcentrum in nieuwegein, volgende week een rondleiding in het diak in utrecht. Allemaal voorbereiding, mocht het toch niet thuis worden dan weten we hoe het daar werkt.
    Ja, en dan nog drie ochtenden werken. Hartstikke druk, maar ik zie wel hoe ver ik kom. De vrijdag heb ik lekker al vrij! Ook afgesproken dat ik de periode na officieel bevallingsverlof en daadwerkelijke start in augustus opvang met ouderschapsverlof. Oh, wat klinkt dat heerlijk ver weg. En ook vastgelegd dat ik de herfstvakantie vrij wil, anders is dat allemaal al geclaimd door collegas als ik weer terug kom. En aangezien dat inze enige echte vakantie wordt dit jaar willen we kijken of we kunnen vliegen of dat we even een huisje pakken ofzo.

Zo nu, is manlief zelf pizzas aan het bakken met julian. En ik lekker met de beentjes omhoog. Fijne avond allemaal!

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties waren de pizza's lekker? Schrikken van je harde buik, vooral 's nachts lijkt alles ernstiger vind ik tenminste. Kan idd komen van een drukke baby. Het zegt verder niks over een bevalling die eraan komt.
    hopelijk heb je er de komende tijd niet te veel last van, het zal toch bijna zover zijn dat er niet meer zoveel plaats is voor je mannetje.
    Leuk en vreemd he zo'n proefdruk van het kaartje. Fijn dat het meteen de goeie is...ik ben erg benieuwd en ook naar de naam :)

Sophy de kamer van Tess wat we hebben is van een duurdere serie van ikea. Is van massief hout, als commode een groot dressoir ook helemaal massief hout dus niet ikea achtig. De kleur hadden we nog nergens gezien en die vonden we erg mooi. Een goedkoop kamertje van twf is van mdf met finneer dus kwalitatief veel minder. Voor een echt massief houten kamer bij baby dump ofzo betaal je al gauw 1100,- en die zijn dan vaak ook heel strak. De wat landelijke kamers zijn nog duurder en dat vond ik wat overdreven voor dat ff dat je zo'n kamertje gebruikt.
    Shop ik liever kleertjes en accesoires voor hihi. En nu dus een beetje een witte stoere landelijke kamer voor 230,-...ik ben blij!! Morgenmiddag gaan we kijken.

Cesartherapie was heftig deed echt veel pijn de oefeningen. Maar als het goed is moet het helpen op den duur.

Fijne avond allemaal!

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Betties wst leuk :) de laatste wasjes en voorbereidingen.. Echt de zwijmelstand om te fantaseren over je schattige kleine babietje straks :) zit hier ook beetje emo tdrug te denken aan die laatste weken zwsc.. Zwaar maar zo bijzonder :) benieuwd masr je foto"s! Veel plezier bij de rondleiding vanmiddag. Ik denk niet dat je het jaslt haha je gaat gewoon voor die vlotte thuisbevalling toch :) gaat julian dan naar een oppas? En lekker enthousiast haha maar zijn jullie compleet met 2 kindjes of stiekem nog een wens? :)

Hip ik wist niet dat de ikea ook een "kwaliteitsserie" had. Heb toen wel de standsardset zeg maar geziem, die vonden we niet mooi. En nu dus een bopita kamertje (ja duur). Ben benieuwd naar deze, hoop dat t lukt vanmiddag! 13 weken en ke bent al bijna klaar haha nu nog heerlijk kleertjes shoppen :)

Brr rotnacht met elke 2u hoi mam honger.. Gelukkig is het weekend, straks babymasage en vanmiddag bijslapen ;)

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja de vraag of we klaar zijn.... Ooit hadden we er drie in ons hoofd. Na julian nog steeds enthousiaist over dat plan. Toen kwam het drama voor een zwangerschap voor deze... En ik vind deze zwangerschap echt heel pittig, wordt dus echt niet heel blij van nog een keer zwanger. Zeker met het idee dat onze nummer twee dan een dreumes zal zijn in plaats van nu met het leeftijdsverschil met julian. (Ik ben ook al 35...)
    Maar ja, we hebben nog een ukkie in de vriezer. Toevallig begon manlief daar laatste over, dat die termijn van 2 wel snel is ( volgend jaar juni). En wat doe je dan ( je kan natuurlijk verlengen). Ik dacht echt dat hij wel klaar was met twee, maar blijkbaar staat hij er wel open voor en ben ik misschien terughoudender. We gaan eerst maar zien hoe de bevalling en de babytijd gaat met deze nieuwe aanwinst. We blijven bij ons motto van de afgelopen drie jaar: stap voor stap.
    De terugplaatsing van een cryo is volgens mij geen heftig traject. Dus wie weet dat een terugplaatsing wel proberen. Ik vind het ook zo n raar idee om dat diepvriesukkie gewoon maar weg te gooien... En aan de andere kant zou een natuurlijke conceptie ook nog wel kunnen. A la hip zeg maar! En ik denk dat we qua voorbehoedsmiddelen gewoon lekker niets doen. Ik heb geen zin in hormonen in mijn lijf. Was altijd van de nuvaring, maar ook daarover veel berichten over risicos.
    Ik zou alleen niet meer het hele circus starten denk ik. Dus als de diepvries uk niet lukt zou ik niet zonder meer nog een ronde icsi doen.

Dus het is nog niet besloten, maar ook niet uitgesloten. Aan de andere kant prijs ik me zeer gelukkig met straks twee heerlijke jongens en kan ik er mee leven dat dat ons gezin is. Heb ook geen enorme drang om nog te gaan voor een meisje ofzo, haha.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy wat jammer dat je meisje weer zoveel wakker was vannacht. Vanmiddag lekker ontspannen na de massage en met z'n alle heerlijk een dutje doen :) hopelijk laat de zon zich daarna nog zien en kunnen jullie nog lekker wandelen.

de standaard kamer van ikea (die hebben er 1 of 2 geloof ik) vond ik ook niet mooi en wat ielig (schrijf je dat zo? Of is bet een limburgs woord??)
    Voor Tess hebben we een bedje, maar dat was dus geen complete kamer en dan een dressoir in de zelfde stijl en kleur en een kastsysteem wat je zelf samensteld ook in de zelfde kleur en stijl. Dus opzich niet ikea achtig vind ik en degelijke kwaliteit. Heb toch wel foto's in mjn album staan of niet?
    En dadelijk dus kijken voor kamertje 2 hihi ik heb er kriebeltjes van in mijn buik :)

Betties ben benieuwd hoe de rondleidingen bevallen. Mij lijkt een kraamcentrum wel een heel mooi alternatief.
    Een al la hip bevruchting haha die houden we erin.
    Ja zomaar een embryo weggooien lijkt me ook niet fijn. Hier ook altijd de wens gehad voor 3 en 3x via iui maakte me ook niks uit zei ik toen ik zwanger van Tess. Heftige tijd, maar had het er graag voor over. Nu een al la hip bevruchting gehad ;) en hier dus noooooit meer de mmm in.
    Vind het nu wel echt zwaarder hoor om zwanger te zijn dus nummer 3 dat is niet meer helemaal zeker, maar ook niet uitgesloten. Benieuwd hoor wat het uiteindelijk bij jou word.

zo er word hier al flink gegaapt er moet er eentje naar bed. Fijn weekend allemaal!!

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Haha we doen een Hip.. of even een Twinny haha. Dat zou helemaal wat zijn ;)

Mooi verhaal Betties. Jullie dus ook de wens voor 3. Een cryo tp is heel simpel: ovutesten, bellen als positief en 3dagen later een tp. Kan ondersteund met pregnyl of utro, maar kan ook helemaal in een natuurlijke cyclus. Een eitje dus :p bijzonder dat je man het nog wel ziet zitten ondanks hoe deze 2e zwsc tot stand is gekomen.. danzitbij hem de wens ook diep :)
    en Hip zou ook best een derde willen.. goh meiden straks hebben we hier een hele kinderschare :) hier anders omdat het nooit meer spontaan kan. En eerlijk gezegd, de mmm ging hier makkelijk, geen last van de hormonen, maar ik vond de zwsc en deze eerste mnden echt zwaar. Wrs ook door de ME, ik ben gewoon heel moe, het is of moederen of werken of slapen, en kan dan niet altijd de mama zijn die ik graag zou willen zijn. Maar ja, we doen ons best he.
    Zou wel heel mooi zijn als er nog spontane kindjes hierna kwamen :) bestgoede kans ook voor jullie Betties, en voor Hip voor nog eentje ook :)

Geen babymassage voor ons vandaag. Heb vanmorgen zo zitten huilen van vermoeidheid en het ff niet meer weten :) en daarna anderhalf uur geslapen, manlief 2u, moppielief 3u en nu zijn we weer fit en kunnen we de wereld weer aan :) keuken in gedoken voor pasta vanavond en aziatische specialiteiten voor morgen (kan het een nachtje intrekken jammie) :) en vanavond weer vroeg naar bed en duimen voor een betere nacht...

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Hey Hip hebben jullie t kamertje???

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy niet leuk dat je er zo doorheen zat door de vermoeidheid. Hoop echt dat jullie snel betere nachten krijgen voor langere tijd. Echt ff bijtanken.
    Hebben jullie nog iets kunnen doen vandaag? Anders morgen weer een dag.
    Is het een idee om een half dagje in de week ouderschapsverlof op te nemen en die te gebruiken helemaal voor jezelf? Je moppie is toch in goede handen bij de go, kun jezelf lekker bijtanken.

we hebben het kamertje!! :D echt leuk vind ik zelf...heb geloof ik blaasontsteking echt niet leuk vind ik...

Deel Deze Pagina