Ik had van het zkh utro gekregen tot 12 weken, wel op eigen verzoek, maar ze stonden er helemaal achter. Ben vanaf 10 weken gaan afbouwen en met 13 weken gestopt. Mckenzie echt een leuke site he! En niet duur vind ik. Vind het ook fijn dat er geen bezorgkosten zijn. Maak je een foto van je berg kleertjes hihi ben wel benieuwd. Wat ga je eigelijk doen, koop je vanalles 2 of doe je ze verschillende kleertjes aan en gewoon lekker veel verschillende dingen kopen? Ik zelf hou er niet van om een tweeling hetzelfde aan te doen, mss wel hetzelfde shirtje in een andere kleur ofzo. Maar dat is natuurlijk ieder persoonlijk Betties jeej weer een week voorbij goed bezig! Jammer dat je je niet zo fijn voelde met uiteten, nog een paar weekjes en dan kun je weer wat meer genieten. Heb je deze week echo ja toch? Sophy je kaartje gaat vandaag op de post Tori je laatste werkdag voor de vakantie of niet? Heerlijk hoor! Lekker genieten, zit je in rhodosstad? Hier gaat het weer prima gelukkig. Gisteren was ik echt kapot lag om 20.15 al in bed heb ik nog 2 afl. Lost gekeken en toen gaan slapen tot vanmorgen 7.55 haha heerlijk! Tess is ook weer vrolijk en tevreden, was echt gewoon weer nodig om meer voeding te geven. Mijn klein vreetzakje hihi Volgende week is ze al 5 mnd de tijd vliegt echt voorbij. Vanmorgen weer geklust bij die vriendin en vanavond ga ik sporten. Ben alweer benieuwd hoeveel ik afgevallen ben maandag, vind het best leuk dat lijnen, jammer dat ik er eerder geen zin in had anders was ik al wat slanker geweest deze zomer. Ach ja komt goed. Hopelijk blijf ik het zo volhouden, maar dat denk ik wel.
Joepie het overgeven is begonnen! Gatverdegatver. Denk toch dat de pillen dan niet veel helpen bij mij...(of: hoe erg zou het zijn zonder de pillen?!). Vandaag staat een uitje naar een theatervoorstelling van bob de bouwer op het programma. Gelukkig gaat het smiddags wel vaak goed dus dat hoop ik dan maar. We zien wel.. Ik heb woensdag 4 september de echo en 17 september de intake bij de vk en ook daar een termijnecho. Dus wat mij betreft mag het september worden.
He bah betties overgeven, hopelijk ben je daar snel vanaf. Misschien help het om iets te eten en drinken voordat je opstaat. veel plezier bij bob de bouwer! En nog minder dan een week en dan heb je weer een echo jeej! Hoe is het met de rest?
Nee voor het opstaan eten helpt niet. S morgens valt het ook wel mee, het is veel erger einde van de middag en de avond. Overgeven was ook gistavond. Heel fijn, een kwartiertje voordat de mevrouw van moeders voor moeders kwam... Ik had het met julian ook echt savonds. Stom he?
Tori fijne vakantie! Lekker genieten met zn drietjes, hoe bijzonder is dat McKenzie bedanjt voor je kaart. Ultraroze past hier goed haha. Hip leuk om schema van Tess te zien. Gaat het nu goed qua sprong/huilerigheid? Betties.. Komt de misselijkheid niet van eten? Ik moest spugen als ik na het avondwten nog yoghurt at.. Echt raar maar mss heb jij ook een sooet trigger? Hier gaat t goed. Alleen fysiek nog zwak, moeite met lopen en alles. Ik ben gewoon blij, ons meisje groeit als kool, komt bijna een ons per dag aan op mama"s melk hihi.. En ze is zo lief en rustig.. Echt genieten
en weer 140gr erbij trotse mama hier wel een raar gevoel dat ze alweer een week oud is.. Wat gaat het onwijs snel.. Ik zou het zo nog een keer willen
Ja he sophy dat had/heb ik ook, die bevalling en eerste week zijn zo bijzonder dat wil ik nog es hihi. Ga je nog een xtje je uitgebreidde bevallingsverhaal typen? Ben erg benieuwd..als je zin en tijd hebt natuurlijk. Krijg je nog 2 dagen extra kraamhulp? Doe maar veel liggen en wisselen van houding zodat je bekken goed kan herstellen. Betties shit zeg dat het 's avonds is dat je zo misselijk ben. Hoe was het bij bob? Tori fijne vakantie meid! Sophy Tess heeft geen sprong, ze moest moest met de voeding omhoog. Heb ik 2 dagen geleden aangepast en nu is weer alles goed ze slaapt weer door en is tevreden gelukkig. Echt een grote eter m'n meisje hihi. Oww daar is ze wakker. Fijn weekend allemaal!!
Hip ook jouw kaartje ontvangen bedankt! Bevallingsverhaal komt nog.. Ik lig alleen op bed, ga pas typen als ik achter een pc kan zitten. Extra kraamhulp wilde ik niet. Ik heb ook maar 5u per dag gedaan omdat dat al heel druk en energievretend voor me was. Herstel gaat veel sneller met rust en alleen manlief en moppie bij me Tess dus ook een grote eter. ga je nog proberen met de aardappels?
Dankjewel meiden, ik heb er al enorm veel zin in. Alles is in huis voor de vakantie en nu zit ik gewoon te 'wachten' tot het zondag is haha. Yvi heeft een heerlijk dagje, ze doet veel slaapjes (nu ook, terwijl ik dacht dat ze al wel weer een voeding wilde, 1300 was de laatste bv vandaag) en heeft heel leuk gespeeld op het speelkleed. Sophy, wat fijn dat jullie meisje ook rustig is ; kan ook niet anders met jullie als ouders toch? Yvi is denk ik meer zoals mij... best wel actief en dat wordt straks nog wat als ze kan kruipen. Ze probeert nu al te kruipen, dan doet ze een rondje op het kleed of in de box. En wat groeit ze goed!! Je hebt supermelk!!! Betties, bah zeg die misselijkheid ... ik heb dat nooit gehad dus weet niet hoe het is maar het lijkt me erg lastig en alles behalve fijn. Dan wordt het vast een jongetje . Ga je trouwens ook geslachtsbepaling doen met 16 of 20 weken? En ga je het ons ook vertellen? Oh Yvi is weer wakker (hoor gerammel vanuit de reiswieg), tijd voor de voeding en kan ik daarna beginnen met koken.
Tori nog 1 nachtje slapen en jullie gaan op vakantie! Lekker hoor. Morgen is het hier niet zo'n fijn weer vind ik altijd fijn als ik op vakantie ga de grijze lucht van hier inwisselen voor een mooie blauwe Sophy vond je het zo druk met de kraamzorg in huis? Ik heb de eerste 6 dagen ook alleen maar op bed gelegen, daarna langzaamaan ietsje opbouwen met lopen, zitten en staan. Toen ook pas voor het eerst na beneden geweest. Maar ik heb geen last gehad van de kraamvrouw, die gaf me 's ochtends ontbijt mijn vriend kreeg dan ook ontbijt op bed dan ging ze alles voor Tess klaarmaken de fles enzo en liet ons verder met rust. Tess verzorgen deed ze samen met mijn vriend bij mij op de kamer en als Tess schoon en gevoed weer lekker lag te slapen ging ze mij verzorgen en ff checken of alles goed met me was. Dan ging ze samen met mijn vriend naar beneden en kon ik slapen ze poetste alles deed de was noem maar op. Als ik wakker was deed ze de slaapkamer en het bed en na de lunch ging ik weer slapen ze stuurde mijn vriend dan ook ff naar bed konden we alleetwee lekker uitrusten en ging ze onder strijken of iets, dus geen last van. Na het dutje bracht ze me fruit vroeg hoe het met me was en ging weer vwrder met alles zodat ik rust had. Voordat ze naar huis ging nam ze de dag met ons door en vulde het boekje in voor de nacht. Tussendoor natuurlijk om de 3 uur de fles voor Tess de maakte ze dan of liet dat mijn vriend doen en ik gaf die dan. Als ik sliep kwam ze Tess halen en gaf mijn vriend de fles op het kamertje van Tess of beneden zodat ik kon slapen. Ik vond het echt heerlijk de kraamzorg in huis geen last van gehad..werd lekker verwend Ze mag van mij elke dag wel een uurtje of 2 komen voor alle rotklusjes hihi. Over het welzijn en de verzorging van Tess enzo heb ik me verder nooit zorgen gemaakt dat ging vanaf de eerste minuut vanzelf, was dan ook niet onzeker toen de kraam weg ging wat je wel es hoort dat nieuwe mama's het eng vinden in het begin. Vanmorgen weer heerlijk gesport het gaat echt goed! Dadelijk naar mam als Tess wakker is die slaapt nog steeds meestal maar tot 16.00u ongeveer. Slaapkopje.
Hip, ik hou er ook niet van een tweeling hetzelfde aan te kleden. Ze hebben allebei een eigen identiteit, dus dan moet je niet doen of ze hetzelfde zijn vind ik. Als ze er later zelf wel voor kiezen, dan is dat hun eigen keuze, maar ik kies er ook niet voor. Ik heb dingen wel hetzelfde, maar ik trek ze dat dan niet op dezelfde dag aan. Sophy, wat heerlijk he met je meisje!! Het is zo echt de meisjes mama club nu. En de baby van Betties wordt gewoon een meisje hoor, dat kan niet anders! Ik zit nu aan de zemelkoeken, blehhh wat droog. Ik heb ook roosvice laxo gekocht, heeft iemand dat al gebruikt? Is het een beetje te doen qua smaak? Tori is gewoon heerlijk op vakantie nu, lekker hoor!! Hip, wat ga jij goed met sporten zeg. Netjes hoor. Betties, jij hebt de komende week een echo denk ik. Klopt dat? Zo ja, wanneer? Ik was vrijdag weer bij de gyn, alles in orde. De meiden lagen lekker helemaal tegen elkaar aan, zo lief. Hoofdjes vlak naast elkaar alsof ze lekker lagen te smoezen haha. Baarmoederhals is nog net zo lang als vorige keer en baarmoedermond nog netjes gesloten. Zag er dus allemaal weer goed uit. Vrijdag heb ik de 20 weken echo, spannend!!!
Hier een redelijk goede dag, ben nu alleen wel weer erg moe, dus laat wordt het niet. Ja, woensdag om 16 uur hebben we de echo. Ben erg benieuwd! Net vrienden van ons op bezoek gehad. Zij hebben een tweeling van nu 15 mand dus bijna aan het lopen. Poeh, wat druk. Ze vliegen alle kanten op haha. Wel twee scheten hoor! Maar pittig... Manlief is bijna klaar met koken. Hopenlijk op tijd, want ik kreeg alweer kokhals neigingen. Na het eten even lekker in bad en dan hou ik het voor gezien voor vandaag! Groetjes!
Tori is vast al op bestemming. Lekker nog zo een weekje weg Betties fijn dat woe de volgende echo alweer is! Helpen de meds tegen de misselijkheid? Alweer bijna 9 weken, ben je al bijna door het eerste trim heen McKenzie ja twee individuutjes eerlijkheidshalve.. Ik vind het wel schattig als ze hetzelfde aanhebben zo af en toe. Of hetzelfde tshirt 1 in roze 1 in paars ofzo. Leuk hoe ze in je buuk liggen *smelt* twee kleine liefies hoe wil je eigenlijk bevallen? Zonder complicaties mag je kiezen voor natuurlijk of ks toch? Hip wat ga je goed met sporten! Zo vaak en enthousiast De kraamhulp.. Ze was aardig en deed veel in huis en aanleren hoe we dingen met ons meisje moeten doen. Prima. Ik heb alleen zelf moeite met de prikkels.. Steeds iemand om je heen, praten etc. daarom graag weer met zn drietjes
Oja roosvicee enzo geen ervaring mee.. Maar ik nam tutti frutti of vijgen. Iets> van 3 of 4 stukjes tegelijk per dag.. Gaat als een trein. Hier.. Vandaag was mn UD, wat een apart gevoel. Nu is ons meisje alweer 10 dagen Ik kan net beetje lopen, rondje naar de babykamer, even meekijken met het badje.. Gaat dus al beter wahoe! Meisje doet het fantastisch.. drinkt poept en slaapt hihi en ze is zoo mooi ben echt zo enorm gelukkig ook heerlijk om haar te knuffelen morgen newborn fotoshoot!
Ooh wat leuk soof morgen al de shoot dan krijg je echt mooie plaatjes. Ik was er erg laat mee..evengoed leuke foto's, maar het pasgeboren is er dan al af. Lijkt me idd raar zo de uitgerekende datum een datum waar je zolang al naar toe geleefd hebt. Al lijkt het me nog gekker als je dan nog gewoon zwanger bent. Ik was vol aan het bevallen en had uiteindelijk mijn meisje in de armen op de uitgerekende datum dus die dag zal altijd heel speciaal zijn hihi. Betties ff boven gaan liggen of gaan wandelen als je man kookt dat je dat allemaal niet ruikt mss helpt dat een beetje. Mckenzie ohh wat snoezig de meisjes keuvelend in je buik hihi. Nu al echte roddeltantes. Roksvisee laxo is echt lekker!! Deed erg weinig voor me verder. Nu eet ik elke dag yoghurt met 1 eetlepel gebroken lijnzaad, heeft eigelijj geen smaak is heel goed te doen zelfs mijn vriend eet het en dat is echt een pietlut met pitjes. En mijn stoelgang is eindelijk weer zoals het hoort Ik was gister bij mam die heeft een te hoge bloeddruk ook meds voor en ze heeft dus een bloeddruk meter voor thuis. Als ik daaf ben meet ik altijd ff mijn bloeddruk. Tijdens de zwangerschap was het altijd vrijwel hetzelfde als in het zkhof bij de vk dus dat ding klopt behoorlijk goed. Nu had ik dus 130/97 die onderdruk dus echt behoorlijk hoog! Na een uurtje nog es gedaan en weer zo hoog! Zelf tijdens de zwangerschap altijd een mooie lage bd gehad onderdruk altijd tussen de 60 en 75... Zal ik morgen de ha bellen??
Hip ik heb ook altijd hoge bd en pas tijdens zwsc lekker laag. Ik weet niet precies wat buiten zwsc de max waardes zijn maar als je t niet vertrouwt, bel je toch de ha voor overleg gewoon vragen moet kunnen!
Ik had voor de zwangerschap ook altijd een lage bd gehad zelfs vaker te laag vandaar dat ik er iok van schrok.
Hip, nog contact met de ha gehad? Wat zei hij van je bd? Hier een rotdag. Vanmorgen hartstikke ziek, mega diarree aanval, pfffff. Gelukkig trok het daarna weg en kon ik gewoonnnaar mijn werk. Was alleen lekker laat, maar collega dacht dat ik julian naar school had gebracht. ( terwijl ik vanaf de wc manlief opdracht had gegeven dat hij maar moest gaan). Weer wat bruinverlies, stelt niet zoveel voor en is nu alweer weg. Toch begint het wel te knagen in mijn koppie en vind ik de echo woensdag toch echt wel heel spannend. Het wil er gewoon niet in dat het goed gaat, anders zou ik zeg maar instinctief dat toch wel voelen? En ik voel me alleen maar bang en superonzeker... Ben blij als het woensdagavond is zeg! Nu na het avondeten enorm opgeblazen buik, doet gewoon zeer. Zo lekker douchen dan ga ik lekker weer plat!
De ha niet meer gebeld ga eerst nog een x naar mam meten en als het weer zo hoog is es bellen. Shit zeg (haha sorry vind het een grappige woordspeling) dat je zo'n diarree had. En dat vertrouwen nee dat voel je niet automatisch. Na 12 weken word het ietsje beter en richting die 20 weken echo word de onzekerheid weer een stuk erger. Daarna weer beter en dan richti g de bevalling weer minder, want tja dan zal het dan wel verkeerd gaan want je voorstellen dat het deze x echt goed gaat en je straks een kindje hebtcdat lukt niet. Hier op jacht naar een winterjas voor tess...oww en vandaag een kinderstoel gekocht voor tess en ze heeff er vanavond al in gezeten met eten. wat wofd ze groot!
Betties succes vanmiddag! Logisch dat je nog bang en onzeker bent en ik weet ook dat geen opmerkking dat verhelpt.. Je moer gewoon Zien dat alles goed is met je beeb. Ik duim voor je. Dit is een toppertje toch