Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh meiden wat een heerlijk weer was het gister! Lekker in de tuin gezeten! Julian buiten banjeren, heerlijk! Beetje opgeruimd in de tuin en de houten tafel al zittend afgeschrobt, haha. Meteen bedacht dat ik die nog wil gaan beitsen. Ondertussen heeft manlief het hele huis van boven naar beneden gestofzuigd, gedweild en echt alles opgeruimd. Top!
    Vandaag mijn eerste dag echt helemaal voor mezelf! Ik begin de dag met een bord pap en dr phil op op mijn skippybal voor de oefenining, haha.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames! Hier een beetje druk met carnaval vieren :D Tess vind het helemaal geweldig :D

Sophy mijn buikje valt nog reuze mee. Dus pas gewoon in de verkleedkleren. En ja tuurlijk ga ik verkleed hihi, iedereen gaat verkleed incl. Schmink en hoed of pruik, dat hoor erbij :D

Valt tegen he die nieuwe poep hihi, vanaf nu word het soms echt vies...
    Leuk je moppie met HAAR lepel haha pittig dametje :D
    zelluf eten is ook veel leuker...

Betties hoe is het bij jou?

Twinny hoi hoi!

Tori knuffel!

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Zo Betties hoe bevalt dat nou, verlof :D Lekker zo rustig met je ontbijtje voor de tv en je hebt geluk met mooi weer maar niet al te warm en een man die lekker voor je schoonmaakt :)

Hip lekker aan het carnavallen :) Wat leuk dat Tess het zo geweldig vindt. Als wat was ze ook alweer verkleed? En een minibuikje showt ook al leuk hihi.

Tori knuffel, gaat het goed?

Twinny zwaai zwaai :)

Hier beetje balen dat de hapjes weer voor nieuwe buikpijn zorgen bij moppie. Gisteravond heeft ze 3 uur liggen jammeren zo zielig en we hadden niet eens iets nieuws/raars gegeven. We wachten dus nog ff met brood enzo. Maar verder doet ze het hartstikke goed.. wat een rust zo tussen de sprongen in, ze slaapt lekker, is vrolijk, speelt erop los.. mama is blij hoor :) Net ook weer ff wat nieuwe foto's in m'n album gezet. En dan zo eten en hop naar bed!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Hmm Hip ik moet wel lachen om hoe jij dan "pittig dametje" zegt over mn meiske. Want dat is ze ook :p Met van die ik wil niet eten dus ik klem m'n kaken op elkaar momenten.. en reken maar dat ze dus echt alleen maar eet als zíj het wil. En ik wil niet slapen dus ik blijf spartelen. En ik wil nu echt m'n lepel hebben! :D Maar soms ben ik een beetje angstig voor nou noem eens wat.. de (peuter)puberteit... hoe maak ik er dan "ja" van :) Komt tijd komt raad hopelijk :D Heb ook het idee dat Tess helemaal niet zo is ja? Die lijkt zo heel meegaand en zachtaardig :) Ons meiske is gewoon een felle :D

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Haha sophy en haar pittige tante... hoe was de nacht deze keer?
    En ja, elke fase heeft zo zijn uitdagingen. Ik dacht ook vaak genoeg 'zo dat hebben we eindelijk gehad' want dan gaat iets gewoon ineens zomaar weer lekker. Tot er zich weer wat nieuws aandoet. Terugkijken vond ik de leeftijd tussen 3 en 4 het pittigst denk ik. Julian was wel klaar met zijn middagslaapje, maar de dag was altijd net te lang. Eten was een drama en hij was echt toe aan nieuwe dingen zoals naar school... Aan de andere kant een heerlijke knuffelbeer, je kon echt wat met hem gaan ondernemen en met hem kletsen. Dus ach...

Vannacht was hier weer een night from hell. Elk uur wakker en veel last van een mannetje dat aan het uitrekken was ofzo. Liggen ging dan niet. Honderd keer plassen en tegen de vroege ochtend ook nog een twee flinke oefenweeen, poeh!
    Maar vanmorgen opende ik mijn mail en daar stond het resultaat van de fotosessie! En oh wat zitten er mooie tussen (niet verwacht). Ja, sommige bevestigen ook echt wel dat ik een dikke olifant ben, maar andere zijn gewoon te lief met julian. Ook is wel duidelijk dat 'naar de kapper' ook wat hoger op mijn to do lijstje kan, haha. Vandaag nog een beetje fotoshoppen en lekker met mijn album verder. Ik zal er een paar in mijn album hier zetten.

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy haha leuk dat eigen willetje van je meiske, soms ook lastig en frustrerend denk ik.
    Tess is idd heel anders. Ze heeft wel een eigen willetje, maar dat is meer met zelf doen en anders mmaak ik er een heel groot drama van.
    Bijv. Met tandenpoetsen dan doe ik ff en dan wil ze zelf en gaat heel hard huilen en maaien met de armen als ze niet ff zelf mag. Met eten als de ergste honger over is wil ze zelf de lepel uit de mond pakken en in het kommetje doen. Ik kan die dan niet van haar pakken want dan is het dramaaaaaa.
    Maar ik denk dan maar ze moet het toch leren om zelf te eten dus ik laat haar zelf de lepel in het kommetje leggen. Het duurt wel wat langer, maar geen drama en ze leert hoe een lepel werkt.
    Echt dwars doen heeft ze niet eigelijk. En kan haar ook snel afleiden.
    als ze niet verschoond wil worden en gaat draaien huilen en trappelen, dan geef ik iets om mee te spelen bijv. De doekjes ofzo en dan ligt ze rustig en is ze zo verschoond.

Betties bah wat een rotnacht weer en je kunt er niks aan doen. Hopelijk kun je overdag nog een dutje doen.
    En lekker genieten van je verlof...met alleen maar mooi weer de komende dagen...(tenminste hier in limburg)

Gister weer een heerlijke dag gehad, echt leuk hoe Tess plezier heeft met de carnaval. Een echt artiestje is ze...hoe meer ze in het middelpunt staat hoe beter. Lachen, klappen, zingen, wiebelen haha echt heerlijk!

Vanmiddag en vanavond wilden mijn vriend en ik nog gaan, maar ik ben helemaalgaar en kapot. Dus vandaag beetje hangen en dadelijk mss ff wandelen, het is zo'n lekker weer!

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Wahhhhh van 19 tot 04!! En ze slaapt nu nog! Hoeraaaaaaaa :D

Betties hoe was jouw nacht? Je foto"s zijn echt leuk, ook leuk om je gezicht te zien :) Julian is echt een trotse grote broer zeg en jij met je mooie ronde buik :) en helemaal gelijk, elke fase heeft zn uitdagingen.. En ook zn charmes! Want dat moeten we ook niet vergeten.. Dat ondanks de lastige momenten er ook zoveel mooie zijn :)

Hip oh een kleine artiest slash dramaqueen haha. Graooig hoe graag ze in,het middelpunt staat en toegejuicht wordt en zelluf doet :)
    Hier trouwens geen draaaama, behalve met de lepel dan. Ze heeft een eigen willetje maar boos of huilen doet ze vrijwel nooit!

Stond ik vannacht om 03 in haar kamertje omdat ik niet kon slapen hehe.. Helemaal onder de dekens vandaan, opgerold als een balletje, zachtjes snurkend, zo rustig en lief.. Smelt :) ons moppie..

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Pfff die nachten... Sophy, blij om te lezen dat die van jou goed gaan! Bij mij was het weer bal! Elke nacht hetzelfde liedje: 2.30 wakker (daarvoor al 2 of 3x wakker om te plassen maar slaap ik meteen door). Vamaf dit tijdstip tot een uur voor de wekker alleen maar draaien en half slapen. Dus ik word megagaar wakker, gatver! En vannavht had ik echt van die onrustige benen, grrrrrr.
    Vandaag was wel leuk wakker worden. Julian kwam zingend naar boven, want papa is vandaag jarig! Kadootjes op bed gedaan en samen gezongen. Misschien dat we vanavond naar het pannenkoekenhuis gaan, we zien wel. Manlief is niet zo van het uit eten gaan, maar het lijkt mij heel leuk om het even te vieren, laatste keer met zijn drietjes ook.

Vanochtend de intake van de kraamzorg, telefonisch. Nog tips? Ik heb niet zoveel eigenlijk, niet-roker en kattenliefhebber en geen bv-pusher....

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    He jakkes Betties, die nachten blijven rot bij jou he. Je zal blij zijn als je jochie er uit is :) gefeliciteerd met je man! Gezellig dagje van maken en jammie pannenkoeken!

Ben er eindelijk uit qua voeding :) mn productie is blijven hangen (toen zij niet sliep, ik daardoor niet kon kolven, 4mnd dip, griep, ogs, hoeveel pech achter elkaar). Nu geef ik iets meer bv uit mn voorraadje mee en in de avond krijgt ze bv + naar wens fv (meestal maar 50ml) en een fruithapje en groentehapje overdag.. Slapen gaat weer goed en ze groeit weer harder, 2 ons per week ipv 1 :) niet dat ze hiervoor honger had, ik denk dat ze 90% vol zat, maar dit is nét beter, ben blij :) ze is 8kg nu :D

10. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Net bericht dat mijn vriendin vanmorgen is bevallen van nr 5:$. Oeh, dat betekent dat ik de volgende ben!!!

Intake kraamzorg sloeg weer nergens op. Vond de vrouw een beetje sjagerijnige tante. Was niet blij met mijn slaapkamer op de zolder, waar ook geen stromend water is.. Ja, kan er ook niet meer van maken, vorige keer ging het prima. En NEE er kan geen bed op de verdieping, ik heb niet eens een eenpersoonbed. Pfffffff. Ik krijg 49uur, mijn hemel wat moet ik met zo n miep zo lang in huis... Hoop dat het een leuke wordt die ook echt lekker van aanpakken houdt...

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Haha, van mijn berichtje straalt weer af dat ik een rottige nacht heb gehad. Sorry!
    En nu de hele middag spelende vriendjes over de vloer... Ach dat is altijd wel gezellig en dan kan ik het straks allemaal terugvragen ;)

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Hahaha hey Betties ze vond jou ook een chagrijnige tante :p je kint de kraamhulp altijd vroeger weer naar huis sturen he. Deden wij ook. Wegwezen om 2u hihi. En anders kan ze mss nog wat koken? :D en wie weet, straks is ze er en vind je het heerlijk om vertroeteld te worden ;)

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Geklets op de achterbank met vriendje:'kijk daar loopt een dunne mevrouw', 'ja, mijn mama is dik, maar die heeft een dikke baby in de buik...'
    Haha.

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Wat een schatjes :)

Hier weer een lekkere dag, al was het maar omdat de zon schijnt, we vanmorgen zonder jas in de voortuin broodjes hebben gegeten, vanmiddag alweer zonder jas naar de kinderboerderij en moppie heeft tussendoor heerlijk liggen pitten terwijl ik pasta met zelfgemaakte pesto in elkaar draai :) He wat voel ik me deze dagen gelukkig :) Echt even opladen voor de verlatingsangst hahaha. Maar serieus.. gelukkig.. :)

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames wat een verschillende berichtjes hahaha. Je kunt goed lezen wie er goed slaapt en wie niet ;)

Betties echt heel rot dat je zo slecht slaapt en je kunt er ook niks aan doen dat is nog het meest frustrerend denk ik. Gewoon uitzitten, hopen dat je mannetje zich optijd (maar niet te vroeg) meld en hij je dan niet te veel uit de slaap houdt.

met Julian kun je altijd lachrn geloof ik he haha..heerlijk mannetje geloof ik.

Kraamzorg vond ik heerlijk! Die wat wij hadden wist echt van aanpakken ze deed elke dag het hele huis incl. de was en strijk. Daarnaast verzorgde ze mij en Tess en leerde mijn vriend hoe alles moest met Tess. Op het laatst ook aan mij. Ze was heel lief en niet over in huis echt op de achtrrgrond. De laatste 2 dagen hadden we een andere en die was niet leuk echt een kletstante op het vervelende af. Deed weinig en wat ze deed was maar half gedaan. Dus die stuurde we eerder naar huis.

Hier was de intake bij ons thuis trouwens, ga deze x met de intake vragen of we de zelfde als de vorige x mogen de eerste dan en sowieso niet die andere..dan maak ik de deur niet open.

Heerlijk weer he! He word lente :D

Sophy fijn dat het zo goed gaat. Lekker genieten :) maarre gekke vraag...eten in de voortuin? Je bedoelt echt voor het huis aan de straat?
    Hier in Limburg zitten ze alleen in de volksbuurtjes voor in de tuin en ik vind jullie niet zo'n tokkie types zeg maar ;)

vandaag lekker geshopt voor Tess het meeste in maat 80. Nog iets ruim maar het kan wel al. Heerlijk met het zonnetje.
    Heb wel erg veel last van mijn bekken :( beetje onverwacht. Met de carnaval nergens last van en nu kei veel. Is winkelen dan schijnbaar toch belastender.
    Nu rustig op de bank.

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Vannacht ging redelijk, dus dat is wel lekkerder opstaan. Tsja, en als die kleine er is dan zullen de nachten er wel niet beter op worden ;). Maar dan heb je tenminste een reden om wakker te zijn!

Wat zal ik eens doen vandaag... Ik moet echt nog naar de kapper. Haren bijverven maar dat duuuuurt altijd zolang. En ik heb niet zo n zin om 3 uur bij de kapper te zitten ( heb ik nooit, ben helemaal geen fan van de kapper, is pure noodzaak wat mij betreft...) en zeker niet met dit mooie weer!
    Denk dat ik nadat ik julian naar school heb gebracht even langsrij. Als het niet druk is dan moet het maar.... ( werken zondr afspraak)
    Dat wordt dan mijn plan voor vandaag, haha.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Fijn betties een redelijke nacht...en er is hoop hoor voor als je mannetje er is. Hier was het in het begin 0.00u 3.00u 6.00u en mijn vriend deed sowieso die van 6.00u en ik die van 3.00u die andere wiselde we af..dus dat was heel goed te doen en na een week of 3 kwam er steeds meer tijd tussen en bij 7 weken was het 23.30 en dan pas weer 6.30u
    Dus geef die tijden ff door aan je mannetje ;) en dan heb je best wel goeie nachten in het vooruitzicht. :)

Sophy jij ook weer een fijne nacht gehad?

Hier al een paar weken weer klokje rond nachten. Heerlijk! Zelfs al voordat de sprong over was. Was sowieso geen zware sprong gelukkig en toch heeft ze veel geleerd.
    morgenvroeg naar het cb, benieuwd hoe groot ze nu is en hoe zwaar. Volgendsmij krijgt ze ook een prik, maar weet het niet zeker.

Gisteren echt te veel geshopt ik ben gebroken :( echt dom van mezelf want het ging zo goed. Vandaag maar rustigaan.

Twinny hoe is het bij jullie?

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ah Hip shopping queen, je kunt ook online winkelen he! Gaat het met je bekken?
    ja wij zijn tokkies :D het is een vinexwijk, parkje voor de deur en sochtends zon in de voortuin dus dan zitten veel mensen voor. Gewoon op een eogen bankje zonder muziek en niet in mn bikini ofzo he ;) gewoon normaal :)

Betties nog naar de kapper?

Twinny en Tori hoe is t?

Hier beetje brak nachtje, geeft niet, de zon schijnt, bijna weekend :)

19. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Kapper, check! Kan ook van de lijst...
    Zonnetje wil hier nog niet helemaal, dus ik ga binnen nog maar even lekker rommelen. Boerenkool maken, had ik toch nog even zin. Morgen pannenkoekenhuis en zaterdag manliefs verjaardag dus dat wordt ook soep met brood.
    Oeh hele zware ploffen op de deurmat, dat zullen mijn enveloppen zijn! Weer een klusje te doen.

Jullie nog tips voor leuke babywebshops?

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    #1440 betties, 6 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
    Yes, de bestellingen stromen binnen! Tractatie zojuist ontvangen: bedrukte likkoekjes met 'hoera een broertje'. Wel jammer dat bijna alles roze/oranje is. Je hebt eigenlijk geen blauw/groen snoep. Je kon ook spekken of spekblokken bedrukken maar dat is ook allemaal roze. Ach maakt die kids niet uit. Ik heb van die lollyzakjes, daar doe ik twee koekjes in en een lintje met een label met de naam erop. Om uit te delen op school voor julian. Ach, je kan het maar vast in huis hebben toch?
    Net bij de super een zak paaspastilles gekocht, die waren groen en geel. Ik heb stempels en eetbare kleurstof. Kijken of het zelf lukt om daar iets op te stempelen.
    En inderdaad de enveloppen en een megapakket van de kraamzorg, leesvoer dus!
    Kortom, ik heb weer genoeg te tutten hier thuis!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,6 KB
      Weergaven:
      9

Deel Deze Pagina