Utro meiden - DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sophy, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Jemig we zitten gewoon ineens in de zomer! 22 graden in de tuin! Gister inderdaad anderhalf uur in de tuin kunnen zittem, top! Uk deed trouwens raar, ineens had ik zo n keiharde punt boven op mijn buik, leek wel of ie rechtop ging staan! Mijn moeder schrok zich ook dood. Haha, circusartiestje is het...
    Feestje was rond 8 uur wel klaar, en ik was ook meer dan klaar. Ben meteen onder de douche gesprongen en daarna met dekentje en een kruik op mijn buik op de bank, had echt wel buikpijn en was gewoon kapot. Ach ja...

Vandaag ook een fijne start, brandalarm ging af op de drie verdiepingen... Ik was broodjes aan het bakken, dacht ik.... Behalve dat ie op de magnetronstand stond... Oeps. Het ruikt hier nog naar rook! Inmiddels ben ik dus 'gevaarlijk' haha. Smiddags maar even met julian naar de suoer gegaan om broodjes te halen. Moest van hem al wel afgebakken broodjes want anders zou ik weer brand maken. Zucht... De ijsjeswinkel bleek open, dus we hebben we even lekker van een eerste ijsje genoten!

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Oh ja, jullie zitten natuurlijk heel anders met een bov schema. Dat heb ik nooit gehad. Julian kreeg vanaf ongeveer 5 mnd fruithapje en pap en steeds meer met de pot meeeten. Soms een potje , soms wat wij aten. Ik was er altijd vrij makkelijk in. Nu zijn er weer veel dingen 'strenger' geloof ik, zo goed als geen smeerworst en de potjes zouden ook niet heel goed zijn (te zout?). Ach.... Ik heb een heerlijk ventje, die goed groeit, van die dunnen sprietbenen heeft en barstensvol energie.... Wij hebben ook wel periodes aangemodderd hoor en dan ging het ineens weer een tijdje heel soepel allemaal. Geen pijl op te trekken. En ook bij deze vinden we onze weg wel weer. Ik heb wel wat nieuwe dingen geleerd die ik wil toepassen. Zoals meer zelf laten eten, proeven en proberen. En een loopfiets als ie twee is! Absolute must volgens mij.... Tenmiste, julian weigert met zijn 5,5 jaar nog altijd om uberhaupt op een fiets te zitten, grrrrrr....

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Met nog een stukje overgebleven taart in de tuin in zon.
    Life is great! Voel me zo n mazzelaar nu!

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy, bedankt voor de supertip voor de website dragenenzo.... Oeps, voor 125 euro besteld. Maar die pakjes zijn echt ubercute!! En het waren uitverkoopjes.... En vooruit 1 kraamkadootje ;)

Zo nu snel de zon weer in, voordat ik de rekening nog verder plunder:$

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww wat heerlijk is het weer :) vandaag alweer zo'n 20 graden.
    gosteren super genoten. Lekker gewandeld en een heerlijk ijsje gehad. Tess heeft ook een x gelikt ze vond het heerlijk!

Vandaag aan de poets, maar tussendoor buiten uitrusten. Straks nog naar de winkel wandelen met een omweg denk ik :D

Geen extra pijn van gisteren terwinl we toch veel gelopen hebben denl 5km ongeveer berg op en af. Wat ben il blij met de osteo en cesartherapie.

Betties zo erg is dat verlof noet he, met zo'n heerlijk weer :D en met taart!!!

Sophy weer aan het werk? Balen!! Gister wel een heerlijk dagje gehad?

Twinny tijd om te genieten of niet?

Tori hoi hoi als je meeleest en wat een leuke speeltafel zeg voor Yvi! (Bron:fb)

Zag op fb een beficht bij iemand voorbij komen van het ad.nl dat het volgende week gaat vriezen en sneeuwen..laten we hopen dat dat een vergissing is.

sorry voor de evt. spelfouten zit in de zon met de foon en zie eigelijk niks haja

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Gelijk even gespiekt op weeronline naar 14 dgn voorspelling. Huh? Volgende week gewoon 11/12 graden met wel donkere wolken en regen, maar geen vriezen hoor! Tot em met vrijdag zowieso dit heerlijke zomnige weer! Dus deze week ga ik lekker buiten genieten met een boekje, dan komt die schoonmaak eventueel volgende week wel weer

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Geloofde ook al niet veel van het berichtje en heb net es goed gekeken (binnen zie je stukken meer op de foon ;)) en het nieuwsbericht is van 6 maart 2013 hahaha.
    heeft iemand grappig willen zijn dus.

Doe je goed Betties lekker genieten!! Dat ga ik ook zeker het overgrote deel doen hoor :D net al ff de broekspijpen omhoog dat het zonnetje ook ff mijn beentjes kust, want zelfs met zonnebril op word ik verblind door m'n melkflessies ;)

Ow en nog ff over het eten/drinken optimel is idd 0% vet dus mss opzoek naar een alternatief of wat roosvisee door gewone melk.

potjes zijn gewoon gezond Betties zoutloos en geen toevoegingen (al moet er toch iets toegevoegd worden want je kan ze een eeuwigheid bewaren zelfs buiten de koeling)
    maar de smaken van potjes zijn veel meer afgezwakt en de structuur is heel erg fijn.
    kindjes die alleen potjes eten lusten vaak een heel stuk minder dan kindjes die vers zelfgemaakt krijgen en ze hebben meer moeite met stukjes/verschillende structuren.
    Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar de kans is groter.

Hier ook geen bv schema, maar fv. Tess eet vanaf 4mnd groente en fruit en vanaf 6mnd kwam er steeds meer bij. Nu eet ze zo ongeveer met de pot mee.

Betties weet jij toevallig nog waar je de laatste fles voor vervangen hebt bij Julian? Tess krijgt voor het slapen nog 180/6 maar die valt rond een jaar ook af. Alle andere flessen zijn als vanzelf afgevallen of vervangen door brood, tussendoortje, of een melkproduct. Maar die laatste vind ik moeilijk. Wil toch stoppen als het pak voeding straks op is. Ook met de fles omdat dat voor tandjes en motoriek vd mond niet zo goed is.

8. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi hip. Julian kreeg een hele tijd nog iets dat pyamapapje heet, sliep ie als een trein op!
    Ja die witte benen, brrrr.... Ben wel druk aan het smeren op mijn gezicht want wil niet o het laatste moment nog even van die zwangeschapsvlekken... Had ik bij julian wel.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ja daar moet ik ook echt op letten dat ik goed smeer. Bij Tess geen last van gehad heb toen geen zon gezien haha.

Ja er zijn veel pyjamapapjes maar allemaal zo'n suikerbommen of nog met opvolgmelk gemaakt. En geef je dat dan met lepel of uit de fles? Want ik wil vd fles af eigelijk...

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Zwangere dames heerlijk in de zon! Ik ben aan het werk, of nou ja, ik ben aanwezig op kantoor waar t elke dag minder leuk is :( gelukkig nog kolven en in de tussentijd ff lachen om jullie melkflessies en Betties die van haar boodschappengeld boxpakjes koopt :p en taart jammie en potjes mogen ook best voor een keertje. Smeerworst dan weer niet, dat is vet, zout en vit a en brrrrr :D
    Hip mss toch warme melk proberen? Omdat ze die temp gewend is bedoel ik.

Wij hebben vlg week vakantie. Shit wat dom, dat had achteraf deeeeeeze week moeten zijn :) anyway, Hip, we zitten op cp meerdal en dat is vlakbij jou! 17-21 maart. Daten?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sophy wat shit dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Als het straks allemaal een beetje soepel loopt met je moppie en je wat energie over hebt. Mss toch naar iets nieuws opzoek?

Wat leuk naar het meerdal! Dat is hier idd in de buurt. Half uurtje ofzo. Dus we kunnen wel daten...leuk! Woensdagmiddag komt me het best uit. Misschien ff pben over tijd en plaats?

Smeerleverworst krijgt Tess af en toe op de boterham trouwens. Kan wel als je het niet vaak geeft.

Tess is niet zo van warm drinken, de fv is ook maar minimaal warm en water drinkt ze koud, optimel zelfs uit de koelkast. Ga in de ochtend wel lauwe thee met melk proberen, thee lust ze in ieder geval.
    Ach en al gaat ze geen melk drinken zo'n ramp is dat niet. Ik lust het ook niet en op kaas na word ik misselijk van melkproducten dus eet/drink ze minimaal.

Weer een heerlijk dagje gehad, Tess heeft opeens gezien hoe ik doe poetsen dus ze heeft geholpen met een billendoekje...overal over vegen hihi zelfs de onderkant van de salontafel, scheelt weer dat doe ik nooit haha.
    Ze begint zich ook al aardig op te trekken denk nog een weekje of mss 2 en dat lukt prima en soms al een stapje langs de tafel.

Ik heb de 20 weken echo gepland over precies 4 weekjes :) poeh dat gaat hard! Dan zit de eerste helft er dus op en ik heb nog amper het besef dat ik zwanger ben ;)

Moet eigelijk m'n zwangerschapsdagboek bijwerken loop alweer bijna 3 weken achter en het boekje van Tess moet ook bujgewerkt worden, maar ik ben te moe. Heb ook veel gedaan vandaag, krijg je energie van als de zon schijnt....en het gaat zo goed met mijn bekken :D:D:D

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hip, heb jij nou deze week dan de geslachtsbepaling? Ben heel benieuwd! Maar jij vast nog veel meer!

Wat zal ik vandaag eens gaan doen, hihi. De dagen vliegen voorbij en ik doe echt helemaal niets. Vandaag maar weer eens verder met een fotoboek denk ik. Gister twee fotos van mijzelf toen ik een jaar of 3 was en van julian naast elkaar gezet, duidelijk een kind van mij, zo leuk. Ik zal hem in mijn album zetten.
    Verder boodschappen doen, want we hebben echt niks meer in huis.
    Eind van de middag een liggingsecho bij de vk en het bevalplan bespreken. Hebben we gisteravond nog smakelijk om gelachen, alsof het te plannen valt hoe je het graag wil hebben...

Nou dat is wel weer genoeg voor vandaag vind ik.

13. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Sophy, super vervelend van je werk zeg...
    Ik werd gister gebeld door een werkloze vriendin, dat er een vacature was opengesteld voor externen voor mijn oude functie! Weliswaar voor 18 uur en 5 mnd, maar ik weet wel dat ze dat doen omdat er geen vaste plek kan zijn. Hoewel er inmiddels wel is toegegeven dat ze nu veel te weinig capaciteit hebben. Ook een andere interne collegas werkt er nu als klus voor een jaar.
    Weet je, het is dat ik nu een hele leuke andere baan heb en zeker andere prioriteiten heb, anders zou je ze toch aan de hoogste boom knopen! Ongelooflijk!

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Betties heerlijk dagje met het fotoboek leuk hoor. En nog ff bij de vk spieken naar je mannetje, al zie je niet meer veel met de liggingsecho. Is die al helemaal ingedaald denk je?

Ik heb maandag de geslachtsbepaling, ben erg benieuwd :)

Oww en ik heb me dus weer wat in mijn hoofd gehaald....ik vind de babykamer dus te off white achtig.....dus nu krijtverf gehaald gaan we em verven. Vriendje was niet zo heel blij.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hey meiden, hier ben ik ff vanaf m'n werk :).

Hip, jaa wat een leuke speeltafel he? Yvi is er ook errug blij mee. Ze wil alle knopjes tegelijk indrukken en ook vooral die telbak (ja als je er blokjes in gooit gaat hij ze tellen) is heel leuk. Die moet leeg en weer vol, haha. Jij maandag de geslachtsbepalende echo, spannend!!! Voelt het nu anders in je buik als bij Tess en zou het een jongetje kunnen zijn?
    Haha, en jullie weer aan het verven ; het is wat! Kan me voorstellen dat je vriend er niet superblij mee is.
    Maar verven kunnen jullie goed, te zien aan de mooie kleuren op je gezicht tijdens de carnaval! ;)

Betties, lekker aan het niksen. Heerlijk! En je hebt er inderdaad heerlijk weer bij, net als ik vorig jaar ; dat was ook zo genieten.
    De bevalling nadert meid, sterkte nog ff met de laatste weekjes.

Sophy, ooh lekker zeg, volgende week op vakantie!

Twinny, knuffel voor jou en je meiden :)

En hoe gaat het met ons? Nou, best wel goed! Yvi eet ook vaak met de pot mee nu en ze is echt een ALLES eter, lekker hoor.
    En ze staat al steeds vaker los en dan met iets in haar handen, duurt niet lang meer denk ik dat ze haar evenwicht kan bewaren.
    Klappen had ze nog niet in de gaten, maar dat kan ze sinds dit weekend ook. Nu klapt ze om alles, haha.
    Yvi is ook zo'n vrolijk meisje.

En een tweede... ja dat wil ik nog steeds. Tzt ga ik het er gewoon weer over hebben met m'n vriend, of ie nou wil of niet! haha
    Laatste cyclus was trouwens ook weer als normaal, gewoon weer 26 dagen ongeveer. Wel jammer, want een langer cyclus had ik ook best wel prettig gevonden.

Nou, ik ga maar eens weer verder werken ; genoeg te doen (nog wel). Ik zal proberen weer wat vaker te spieken hoor, maar soms komt het er niet van want het kost toch wel tijd merk ik.

16. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    He tori! Leuk om even wat van je te horen!

Hier shopperdepop! Oooooh wat een leuke dingen weer... Zit ook een kraamkado bij maar weet niet of ik het wel weg kan geven, haha.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,6 KB
      Weergaven:
      3
  17. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    En een draagdoek van by kay, maar is vooral een enorme lap stof... Ehm?? Er zullen vast wel instructiefilmpjes op you tube te vinden zijn...:(

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Kijk bij babybij naar het instructiefilmpje voor rekbare draagdoek :)

En wat een leuke aankoopjes! Wauw :)

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Betties leuk, laatste keer spieken in je buik en dan komt hij al! Je gaat gewoon al bijna bevallen :) en je mannetje knuffelen :) leuke pakjes heb je gekocht!

Hip wahh lekker de,meubeltjes oververven hihi. Hormonen? :p De 20w echo gepland, jeetje, het gaat echt hard. Je bent al bijna op de helft.. Onwerkelijk zeg! Maar eerst nog horen of het blauw of roze is :D

Tori leuk van de tafel en het klappen! Lief kind is Yvi toch :)

Twinny zwaai :)

Hier.. Weer huilend thuis uit werk. Belachelijk :( werk zelf is niet eens zoveel maar de drol.. Het is echt niet te geloven, die man heeft zo"n communicatieprobleem. Oja en een bord voor zn kop. Collegas en leveranciers bellen mij nu dat ze zo schofterig zijn behandeld.. Manlief zei al, zeg, neem jij maar gewoon ontslag dan,zien we wel want je gaat weer helemaal kapot. Maar ja... Zucht...
    Gelukkig hebben,we moppie al want ivf zou mu gewoon,mislukken door hoe ik me voel..

In ieder geval thuis, moppielief in mn armen en dan begint ze zoooo blij te lachen als ze me ziet :) dan,smelt mama weer ff :)

20. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    He sophy wat supernaar... Kun je niet opschalen met de klachten over de drol? Maar ja, dat kost ook alleen maar energie en spanningen. Mijn man riep op een gegeven moment ook dan stop je toch gewoon, maar dat is nogal een drempel he?

Gister naar het ventje gekeken, voor zover er iets te zien was, haha. De apparatuur van de vk is zeker niet zo scherp als die van het zkh dus een beetje vage contouren. En hij is natuurlijk enorm groot, dus past niet meer op beeld. Ze schat hem iets groter dan gemiddeld en hij zat keurig al een stuk ingedaald. Dus, ja hoor, laat dit mannetje maar lekker ietsje eerder komen!;) zo bizar, de volgende keer zien we hem in het echt!
    Vervolgens weer een waanzinnige rotnacht, pfff, echt helemaal niet geslapen voor mijn gevoel. Gelukkig schijnt de zon en ga ik zo met een heerlijke latte en een boek in de tuin zitten!

Deel Deze Pagina