Hahaha geen tokkie maar een allerhipste vol in de makeup op torenhoge hakken schoolpleinmama hier vooral gemakkelijk hoor, thuis is het gerust elk weekend pyjamadag of iets makkelijks om in te wandelen. Mn geitenwollen sokken bio speltbrood en draagdoek en jullie? Grapje hoor dames
Hier thuis ook zeker in de joggingbroek hoor, zeker met poetsen enzo. Maar buiten toch echt normale kleren aan. Ga zonder moeite zonder make up de deur uit, dat vind ik niet erg als ik alleen ff naar de winkel ga of Tess halen op het kdv ofzo. Ging voorheen ook altijd zonder make up werken, niet zo handig in de keuken als je 5 kg uien staat te snijden en je mascara dan tot op je navel uitloopt Hier verder geen geitenwollensokken haha.... Denk een doorsnee...beetje luie...mama haha
Ach ik ga ook gemakkelijk met een jogbroek de deur, geen make-up en half gekleed tegenwoordig (zie app ). Het is zo'n onderneming om met een tweeling de deur uit te gaan dat ik geen tijd heb om er zelf een beetje vlot uit te zien haha. Zielig dat slaaphuilen, mijn meiden hebben het ook. Echt zielig, die blinde paniek van die kleintjes. Inderdaad lekker oppakken en veeeel kusjes geven Het slapen gaat de laatste dagen best aardig, ze slapen van 21.30-02.00 en dan van 02.30-05.00 en dan van 05.30 tot 07.30. Nog niet doorslapen maar de langere avondslaapjes is een begin. Overdag slapen ze niet zo goed, veel te gezellig allemaal. Ze liggen overal naar te kijken, te lachen en te volgen, dus vind dan maar eens tijd om te slapen! Ik heb ze gisteren wel een uurtje in hun bedje in hun eigen kamertje gelegd, die kleine beebs in een groot ledikant, geen gezicht Maar ook daar werd weinig geslapen, alleen veel en hard gekreund. Kreunen (of kreunden) jullie kindjes ook in bed? Niet alsof ze geen adem krijgen ofzo, en ook niet heel geirriteerd. Ze doen het ook allebei. Of misschien is dat wel hun manier van communiceren met elkaar want ze reageren er wel allebei op. Iemand een idee? Gezellige dag allemaal!!
Hoera voor Hip Vannacht geen huilend moppie. Ze was 2x gewoon wakker en eten, dat is toch minder erg. Ik begin nu na 6mnd weer wat tijd te krijgen om er leuk uit te zien sowieso naar werk - juridisch en joggingbroek gaan niet goed samen - en thuis ook wat beter. Ach ja, belangrijker dat we gelukkig zijn mss ben ik ook te lui haha Twinny moppie kreunt nooit in bed, maar heb het hier regelmarig gelezen. Lijkt normaal voor een baby. Ook schattig hoe ze dan samen liggen te communiceren neem het een keer op, leuk voor later! Ze slapen al best een goede nacht zo! Zijn ze nou altijd tegelijk wakker snachts? Mooi weer vandaag! Ff naar de speelotheek en de kv straks en nog ff wandelen. Ze zit nu net in de buggy, oh prachtig, kan ze rondkijken, veel beter als de kinderwagenbak.
Eejj hoe kan dat?? Jullie mooi weer en hier in het zonnige zuiden is het koud, vies, grijs en regenachtig! Hier gisteravond weer ff een huilende Tess om 22.00 dus niet erg voor de nachtrust. Helemaal overstuur en meteen rustig en slapen als je haar oppakt. Twinny dat zijn best fijne nachten al zeg. Kreunen heeft Tess niet echt gedaan soms een beetje voor het inslapen of als ze slaapt. grappig dat je meisjes op elkaar reageren. Nu ze overdag meer zien en meekrijgen, kun je ze beter bocen in bed leggen om te slapen. Is alleen heel goed opletten op slaap tekenen, dat duurt maar zo kort dat moment, je hebt iets van 10 min of zo anders ben je alweer te laat en moet je weer een 3kwartier tot een uur wachten, maar dan zijn ze overmoe waardoor ze vaak drukker worden en juist moeilijker in slaap komen. Is best lastig de komende maandjes, je moet niet te vrieg zijn, maar ook niet te laat. Wij gaan straks ff lunchen ergens met z'n 3tjes voor mijn verjaardag. Verder geen plannen vandaag.
Hier woon ik zo n beetje in mijn joggingbroek! Ik pas ook nog maar 1 positie broek. De andere twee zitten echt niet lekker meer, oeps.. Vanavond uit eten (Grieks), zou ook het liefst in joggingbroek willen. .. Julian kreunde ook wel. Nu nog steeds zo tegen smorgens vroeg. In de tent worden we daar altijd gek van! Bij een vriendin met een tweeling hoor ik ook dat due 2 echt een eigen taal hebben. Die zijn bijna 2 en praten weinig echte woorden, hebben ze gewoon niet nodig. Mijn buik iz echt gezakt! Van boven af gezien vind ik mezelf ook niet meer zo dik. Maar als ik zit ligt er echt zo'n buik op schoot! Nou ik ga douchen, zo julian wegbrengen naar mijn ouders. Morgenochtend geen kind! Vreemd. .ach uitslapen kunnen we helaas niet meer. Totaal a fgeleerd...
Oeehh lekker uiteten vanavond betties...veel plezier en smakelijk. Bij Tess op het laatst zat ook nog maar 1 broek redelijk. Wat ik buiten de deur vaak aan deed was een legging met zo'n stoffe rokje..die elastiek kun je aan de voorkant helemaal onder je buik doen. Nu ook geregeld aan want de meeste normale broeken passen niet meer. Die wel passen zijn eigelijk te groot bij benen en billen dus zit ook niet zo fijn. En de zwangerschapsbroeken zijn nog wat te groot, dan moet ik een riem om en dat zit dan weer niet lekker. Ik heb al zin in een bol buikje...haha had jij dat nu ook betties dat die vabykleertjes maat 50 veel kleiner lijken dan bij Julian? Ik was vanmiddag ff aan het zwijmelen in de prenatal bij de mini maatjes jongens en meisjes en wat zijn ze klein!! En de 44 helemaal niet voor te stellen dat Tess dat aan had. Bij Tess had ik dat dus helemaal niet dat ik het zo klein vond lijken. Ik heb het idee dat Tess al begonnen is aan de volgende sprong. Al 2 dagen achter elkaar huilend wakker. Gelukkig maar ff en 's avonds niet 's nachts. Overdag is ze ook wat lastiger en af en toe echt driftig. Was ik net aan het lezen wat bij de volgende sprong hoort en dat komt ook wel overeen met haar gedrag. Wat vaker een knuffel pakken. Zichzelf proberen kleertjes aan te doen. spulletjes in de kast zetten waar het hoort. Uit het niets driftig worden. Een pop in bad doen....dat doet ze niet maar verder word alles gewassen en gepoetst. Washandje of snoetepoetser ook door mama haar gezicht (liefste ook de poezen maar die trappen er niet in) en een snoetepoetser of billendoekje is ook heel handig om de tafel en de beker noem maar op mee te poetsen. Papa en mama mogen niet uit het zicht, maar zelf gaat ze het hele huis door. En wat bij elke sprong hoort huilerig, hangerig en humeurig. Het is een beetje zo van Tess wil bepalen hoe de dingen gaan. In bed leggen en toestoppen..nee geen zin in dus ik doe mijn benen in de lucht en dan heeft mama dus pech. Morgen verjaardag van mijn schoonzusje en nu blijkt er komen meer mensen dan we wisten. Dacht alleen haar vriend (en mss zijn kids) schoonouders, oma en wij maar nu komen dus ook zijn ouders en nog een paar vriendinnen met hun gezin dus drukke boel. Hoop dat Tess goeie zin heeft dan haha.
Betties hij is ingedaald! Dat is ook mooi zeg.. Je gaat helemaal voor de 37w hoepfloep bevalling zo veel plezier met het etentje! Jammie naar de griek Hip leuk weer he die kleine kleertjes. Had vanmiddag wat rompers in 74/80 gehaald, denk voor over een maandje en toen vergeleken met maat 50 van nog maar zes maandjes geleden wauw! Dat dat paste! Heerlijk om straks weer zo"n klein friemeltje te hebben deze keer kan je op het eind lekker dunne nietknellende zomerjurkjes aandoen of alleen een topje+broekje (toch weer tokkie hahaha). Moet wel lachen om die beentjes in de lucht in bed, dat hebben we hier al vanaf 3mnd lekker eigenwijsje wel mooi hoe ze steeds meer leert he, dat het dagelijks leven bekend en begrijpelijk wordt.
Sophy die beentjes in de lucht is hier wat nieuws nu. Tess heeft niet zo'n moeite met naar bedje gaan of tijdens een sprong dat ze dan gaat huilen omdat ze nog ff bij mama op de arm in slaap wil vallen, maar nu is het dus gewoon een beetje dwars doen. Betties fijn he dat die nu helemaal ingedaald is..je longen en maag hebben weer ruimte. En iets minder pijn in het bekken. Hoop dat je over een weekje heerlijk ligt te genieten met je mannetje in de armen en Julian er lekker bij, met vast weer een mooie lachwekkende opmerking haha. Zo ff mijn thee opdrinken en dan kan Tess alweer naar bedje toe, hopelijk gaat het makkelijk. gistermiddag was echt drama. Ben 1,5 bezig geweest en toen ze eindelijk sliep was ze helemaal overstuur huilend na 40min weer wakker. Kostte me echt moeite om haar te kalmeren ff op ons bed gaan zitten en toen viel ze tegen mij aan weer in slaap. Heeft ze nog 45 min op mij geslapen. Maar toen was het dus 18.00 toen ze wakker werd en dat hielp gisteravond niet echt met naar bed brengen zoals jullie op de app zagen.
Oww en idd sophy in de zomer lekker jurkjes aan ben niet zo van de korte broeken, heb door mijn werk namelijk op mijn rechterbeen enorme spataders en dat vind ik zo lelijk! Dus alleen in de tuin lekker met blote benen. Na deze zwangerschap laat ik ze denk ik weghalen.
Yep welkom sprong overduidelijk! Weer flink drama, Tess wou niet in bed, maar op de arm wou ze alleen maar spelen. Dus toch in bed gelegd, brullen!! Ik toch naar beneden, maar ze hield vol dus dan lukt het me niet om af te wachten dus na een paar min. toch terug en toen is ze uiteindelijk op mijn arm in slaap gevallen. Hopelijk slaapt ze een paar uur.
Ahhh arme Tess.. hoop dat ze nu een paar uurtjes goed slaapt en kalmeert. Sneu weer hoor. En hoop dat het geen volle 5 weken duurt. Doet het niet zeer die spataders? Ik dacht ook dat je er nog extra kunt krijgen tijdens een zwangerschap. Net heerlijk gewandeld in de duinen. De zon kwam tevoorschijn, moppie op m'n rug geknoopt voor het eerst, wauw het was snikheet zo maar dat is geen klacht Nu ff wat spulletjes klaarzetten voor morgen wahoe bijna vakantie en dan een dutje Ze eet trouwens weer matig.. bv wil ze wel, fles niet.. mommy's stuff is the best blijkbaar En twee broodkorsten en een halve banaan
Tada en opeens snapt ze de afstanden, zo mooi om te zien Dat het niet meer is, ik ben hier en ik zie mama in de keuken.. maar nu ben ik hier en is mama niet bij mij.. en ik zie daar verderop nog een ander speeltje liggen waar ik eigenlijk heen wil maar nu niet bij kan (tijd om te leren kruipen ) prachtig zeg hoe ze zich ontwikkelt Hip hoe was het zonder knutsel bij je szus? Betties voel je je wat rustiger? hoe was het eten gister eigenlijk? lekker gesmuld? Tori.. Twinny.. zwaai
Sophy, leuk wat gaat ze hard! Nee, ik voel me nog steeds bleh en jankerig, misselijk, onrustig... Off to bed! Dan kan ik deze dag ook weer afstrepen.. Morgen weer lekker alleen thuis, kijk er nu al naar uit, hihi
Oeps zoveel gekletst op de app vandaag dat er niks meer te vertellen overblijft voor hier. Tess zit wel flink in de sprong, echt niks is goed en ze plakt aan ons vast bijna, wat ook wel wat schattigs heeft. in bed leggen overdag is drama! Echt overstuur, maar op de arm wil ze ook niet. Dus dan maar ik ben ff een paar minuten overstuur huilen en als ik dan terugkom wil ze wel bij me en valt ze nadat ze uit gesnikt is, bij me in slaap. Kan haar dan zo in bed leggen. mijn hart breekt echt dat ik haar eerst ff zo moet laten huilen, maar weet niet wat ik anders moet doen. 'S nachts slaapt ze gewoon door gelukkig. Opeens is het ook drama om haren te wassen, terwijl ze dat altijd geen probleem vond en moest lachen als ik de sproeier ff door haar gezicht deed, hoop maar dat het een fase is. Betties vind Julian de chocolaatjes lekker hihi, hoop dat hij ze volgende week allemaal op mag smikkelen.
Hip, wat een geluk dat Tess wel snachts door slaapt... Hier is het sprongetje ook al begonnen en slapen snachts?! Nee toch, bij mama op de arm en de weg wijzen en knuffelen toch? Ze heeft ook last van de hoektanden die doorkomen boven en misschien ook al wel kiesjes onder. Ik hoop dat ze nu snel doorkomen, want dan slaapt ze vast weer beter. Ik zal haar nu wakker maken, we moeten zo naar het KDV!
Meiden...jullie zijn volgens mij experts ..hoop dat jullie me advies kunnen en willen geven ?? Mijn verhaal... Het lijkt erop dat mijn 7e vroege miskraam eraan komt...in 9 maanden wel te verstaan Ik ben onder behandeling bij de gyn,maar die doet helemaal niets (ik heb 1 keer een echo gehad,die zag er goed uit..m`n ei ging toen bijna springen).De reden is omdat ik 3 goede zwangerschappen heb gehad.Waar ik zeer dankbaar over ben..dat voorop.. In augustus heb ik ,ongeveer 1,5 jaar na de geboorte van de jongste,m`n eerste miskraam gehad.Opgewekt met cytotec en 1 week later alsnog curretage. Ik heb zo sterk het gevoel dat het mis gaat bij de innesteling.We zijn super vruchtbaar,maar na de bevruchting gaat het al snel mis. Bij de gyn gaf ik utrogestan aan.Ze wil dat zeker niet voorschrijven,omdat de werking nog niet bewezen is. Na mijn vorige miskraam ben ik naar de huisarts gegaan met mijn verhaal.Toen zei ze dat ik echt niet utrogestan zou willen krijgen,want ik zou toch niet willen dat er een vruchtje ging nestelen wat niet in orde was.Een vruchtje wat zonder utro het niet zou reden zou "gewoon" niet goed genoeg zijn. Toen dacht ik we wachten maar weer af.Tot nu...nu het weer misgaat wil ik zó graag dat ik iets zo zou kunnen doen. Hoe staan jullie daar in? Ik vind het zo lastig allemaal..
oooh wat ben ik hier lang niet meer geweest en wat prachtig om te lezen dat er meiden zijn bij wie hun droom is uitgekomen net als ik. Ik zal blijven meelezen
Hey Qasim, dat is inderdaad lang geleden! En jij ook al trotse moeder net als wij allemaal, super! Wij hebben elkaar nu op Whatsapp en zijn daarom niet meer actief op dit topic.